abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71568725
Het ding heeft wel een ander nadeel.
Waarschijnlijk willen een aantal collega's 'm nu ook gaan kopen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:27:43 #102
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71568920
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:12 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

"Order wordt gepickt in magazijn"

Denk dus dat hij morgen komt . Hopelijk komen ze hem 's avonds brengen dan. Yes, eindelijk! Ik heb me aan de telefoon gelijk een vakantiebundel aan laten smeren... Ik ben echt een te gewillige klant...
En bij mij staat er nu ook "order wordt gepickt in magazijn"! Het begint er inderdaad op te lijken dat Hi eindelijk begint met versturen van de telefoons.
Mmm, op hun site staat wel "Levertijd 2-5 werkdagen", hopelijk niet voor de mensen die al zolang wachten
pi_71570424
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:19 schreef DennisMoore het volgende:
Het ding heeft wel een ander nadeel.
Waarschijnlijk willen een aantal collega's 'm nu ook gaan kopen.
Ik zie alleen maar voordelen Met meerdere Android toestellen bij elkaar kan je volgens mij leuke dingen doen
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:51:53 #104
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71571094
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:27 schreef DarkFly het volgende:

[..]

En bij mij staat er nu ook "order wordt gepickt in magazijn"! Het begint er inderdaad op te lijken dat Hi eindelijk begint met versturen van de telefoons.
Mmm, op hun site staat wel "Levertijd 2-5 werkdagen", hopelijk niet voor de mensen die al zolang wachten
Status update:
quote:
Order verzonden
pi_71572439
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef DarkFly het volgende:

[..]

Status update:
[..]

Ik weet hoe je je voelt , dan sta je gewoon bij de deur te wachten totdat die komt
ik had anderhalf jaar geleden gespijbeld van school om hem te ontvangen, kwam die pas 8 uur in de avond, kon ik mooi 2 uur nablijven
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:06:48 #106
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71573225
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ik weet hoe je je voelt , dan sta je gewoon bij de deur te wachten totdat die komt
ik had anderhalf jaar geleden gespijbeld van school om hem te ontvangen, kwam die pas 8 uur in de avond, kon ik mooi 2 uur nablijven
Tja, moet helaas werken en mijn baas gaat het echt niet waarderen als ik niet kom opdagen ben ik bang. Waarschijnlijk wordt het dus woensdag dat ik 'm in handen heb, maar goed, ik weet nu dat ie eindelijk op weg is
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:55:54 #108
10710 gday
propria cures
pi_71582545
Bij de HTC Hero-actie van 2 weken geleden werden de locaties van de stoelen bepaald mbv Latitude, en die werden vervolgens gezamenlijk in 1 kaart getoond onder het profiel van HTC op Google Maps. Ik kan zelf niet vinden hoe je dat zou willen doen. Ik kan wel gewoon mijn locatie sharen met Latitude-vrienden, maar ik kan mijn locatie niet op een kaart in My Maps/Mijn Kaarten op Google Maps krijgen. Iemand enig idee?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_71582802
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:55 schreef gday het volgende:
Bij de HTC Hero-actie van 2 weken geleden werden de locaties van de stoelen bepaald mbv Latitude, en die werden vervolgens gezamenlijk in 1 kaart getoond onder het profiel van HTC op Google Maps. Ik kan zelf niet vinden hoe je dat zou willen doen. Ik kan wel gewoon mijn locatie sharen met Latitude-vrienden, maar ik kan mijn locatie niet op een kaart in My Maps/Mijn Kaarten op Google Maps krijgen. Iemand enig idee?
Kan wel, heb het uitstaan omdat niet iedereen hoeft te weten waar ik ben

check google latitude handleiding maar beter ofso
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:47:43 #110
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71587633
quote:
Chauffeur is onderweg
Oh yeah! Mijn Hi order is dus onderweg nu... Minpuntje, ik zit de hele dag nog op mijn werk . Ze bezorgen op het adres van mijn ouders... Hopelijk is er iemand thuis.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:11:11 #111
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71588159
Wat een mazzel, mijn broertje heeft het pakket aangenomen. Dat wordt dus een bezoekje aan het ouderlijk huis vanavond .
pi_71588185
Ach, die paar uurtjes socializen zullen het wel waard zijn om de Hero te kunnen gebruiken, hoop ik .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:26:30 #113
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71588520
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, die paar uurtjes socializen zullen het wel waard zijn om de Hero te kunnen gebruiken, hoop ik .
Socializen? Volgens mij wordt het toch echt telefoon ophalen en weer wegwezen (zou ik in ieder geval wel doen )
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:27:11 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71588533
Hij wordt vanmiddag bezorgd op het werk .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:49:37 #115
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71589145
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:26 schreef DarkFly het volgende:

[..]

Socializen? Volgens mij wordt het toch echt telefoon ophalen en weer wegwezen (zou ik in ieder geval wel doen )
Hehe nee, ik blijf gewoon bij mijn ouders vanavond. Of ik ook echt geestelijk aanwezig ben is natuurlijk punt 2 .
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef Debsterr het volgende:
Hij wordt vanmiddag bezorgd op het werk .
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:44:43 #116
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71590615
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:49 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Hehe nee, ik blijf gewoon bij mijn ouders vanavond. Of ik ook echt geestelijk aanwezig ben is natuurlijk punt 2 .
[..]

Kan ook natuurlijk Veel plezier in ieder geval! (@Debsterr: jij ook natuurlijk)

Mijn telefoon is ook eindelijk binnen!
Ligt op het postkantoor te wachten, maar kan 'm tussen 17.00 en 18.00 ophalen, maar dat is slechts een kleinigheid

[ Bericht 26% gewijzigd door DarkFly op 04-08-2009 12:50:38 ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:04:47 #117
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71591178
Twee vragen:
Ik heb een programma geinstalleerd dat ik nu alweer waardeloos vind. Hoe verwijder ik het weer?

En vraag twee: Hoe gebruik je het kompas icm de Google maps? Ik kan wel een kompas gebruiken als losse app maar een vriend van mij heeft (op zijn Iphone) de mogelijkheid om dat te combineren met google maps, zodat de kaart meedraait als jij je omdraait en je dus precies kan zien hoe je geörienteerd bent tov de kaart/omgeving. Wie weet hier meer van?
Life is what you make it.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:06:41 #118
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71591236
Collega van mij heeft hem ook zojuist binnen gekregen, ook besteld via Hi maar hij heeft hem laten bezorgen op het werk. Gek dat TNT mij helemaal niet heeft gebeld... Maar ik heb hem vast gehouden .

@Darkfly, tof!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:08:15 #119
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71591278
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
Collega van mij heeft hem ook zojuist binnen gekregen, ook besteld via Hi maar hij heeft hem laten bezorgen op het werk. Gek dat TNT mij helemaal niet heeft gebeld... Maar ik heb hem vast gehouden .

@Darkfly, tof!
Bij contractverlenging bellen ze tegenwoordig niet meer. Collega misschien nieuw contract en jij verlenging?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:36:28 #120
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71592123
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef DarkFly het volgende:

[..]

Bij contractverlenging bellen ze tegenwoordig niet meer. Collega misschien nieuw contract en jij verlenging?
TNT gaat het hier om he?
Maar:
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
Twee vragen:
Ik heb een programma geinstalleerd dat ik nu alweer waardeloos vind. Hoe verwijder ik het weer?

En vraag twee: Hoe gebruik je het kompas icm de Google maps? Ik kan wel een kompas gebruiken als losse app maar een vriend van mij heeft (op zijn Iphone) de mogelijkheid om dat te combineren met google maps, zodat de kaart meedraait als jij je omdraait en je dus precies kan zien hoe je geörienteerd bent tov de kaart/omgeving. Wie weet hier meer van?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:40:15 #121
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71592242
@Schanulleke ik heb hem nog niet dus ik zou het niet weten... Misschien heb je iets aan dit filmpje?

En het gaat idd om TNT, maar het maakt niet uit want hij ligt op me te wachten. Ik vond hem kleiner en dunner dan ik verwacht had trouwens, en de knik is ook niet zo opvallend als het gepresenteerd wordt. Tot zoveer mijn eerste bevindingen .
pi_71592529
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

TNT gaat het hier om he?
Maar:
[..]
Om apps te verwijderen zou ik appmanager downloaden en meteen even tasKiller, om programma's die onnodig in de achtergrond blijven draaien helemaal uit te zetten. Best apart dat zoiets niet automatisch op Android zit .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:51:40 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71592627
Gaat bij iedereen de achterkant er zo stug af ? De rechterkant komt wel los maar links blijft 'ie wel erg vast.. ik durf niet door te zetten!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:53:38 #124
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71592695
Hmmm, dat filmpje maakt bij mij alleen duidelijk dat ik geen knopje kompasmodus heb waar hij het wel heeft. Hebben anderen met de Hero daar ook last van?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:54:12 #125
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71592718
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Gaat bij iedereen de achterkant er zo stug af ? De rechterkant komt wel los maar links blijft 'ie wel erg vast.. ik durf niet door te zetten!
Ja, gaat bij mij ook erg moeizaam.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:54:51 #126
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71592739
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Om apps te verwijderen zou ik appmanager downloaden en meteen even tasKiller, om programma's die onnodig in de achtergrond blijven draaien helemaal uit te zetten. Best apart dat zoiets niet automatisch op Android zit .
Taskiller heb ik al, app manager zal ik even ophalen.

edit: werkt prima inderdaad
pi_71592975
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zit er niet op omdat het niet nodig zou moeten zijn Apps die naar de achtergrond gaan gebuiken óf een service óf ze worden in een inactieve staat gezet. Die service moet je in de app kunnen uitschakelen als je daar behoefte aan hebt, anders blijft deze gewoon draaien. Apps die in een inactieve staat zijn worden na verloop van tijd door Android gesloten als er meer resources nodig zijn.
pi_71593122
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:02 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Zit er niet op omdat het niet nodig zou moeten zijn Apps die naar de achtergrond gaan gebuiken óf een service óf ze worden in een inactieve staat gezet. Die service moet je in de app kunnen uitschakelen als je daar behoefte aan hebt, anders blijft deze gewoon draaien. Apps die in een inactieve staat zijn worden na verloop van tijd door Android gesloten als er meer resources nodig zijn.
Ah, ik had ook niet anders verwacht dan dat ze er wel gewoon rekening mee hebben gehouden, maar als windowsgebruiken komt het allemaal een beetje apart over .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:09:42 #129
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71593206
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:02 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Toch is ruimte op je phone niet oneindig en dus is het aantrekkelijk om wel te kunnen verwijderen. Appmanager werkt prima daarvoor
pi_71593376
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ah, ik had ook niet anders verwacht dan dat ze er wel gewoon rekening mee hebben gehouden, maar als windowsgebruiken komt het allemaal een beetje apart over .
quote:
An activity has essentially three states:

It is active or running when it is in the foreground of the screen (at the top of the activity stack for the current task). This is the activity that is the focus for the user's actions.

It is paused if it has lost focus but is still visible to the user. That is, another activity lies on top of it and that activity either is transparent or doesn't cover the full screen, so some of the paused activity can show through. A paused activity is completely alive (it maintains all state and member information and remains attached to the window manager), but can be killed by the system in extreme low memory situations.

It is stopped if it is completely obscured by another activity. It still retains all state and member information. However, it is no longer visible to the user so its window is hidden and it will often be killed by the system when memory is needed elsewhere.
quote:
Android may decide to shut down a process at some point, when memory is low and required by other processes that are more immediately serving the user. Application components running in the process are consequently destroyed. A process is restarted for those components when there's again work for them to do.

When deciding which processes to terminate, Android weighs their relative importance to the user. For example, it more readily shuts down a process with activities that are no longer visible on screen than a process with visible activities. The decision whether to terminate a process, therefore, depends on the state of the components running in that process. Those states are the subject of a later section, Component Lifecycles.
pi_71593402
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Toch is ruimte op je phone niet oneindig en dus is het aantrekkelijk om wel te kunnen verwijderen. Appmanager werkt prima daarvoor
Dit ging om het sluiten van apps Verwijderen kan ook wel met Toepassingenbeheer bij Instellingen. Of via de Market.
pi_71594605
T 4 Telecom had er 3 op voorraad, maar ze konden hem me niet laten zien. omdat ze geen dummy hadden
bitchniggers!

dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:58:51 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71594726
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ja, gaat bij mij ook erg moeizaam.
Nou, heb 'm er toch afgekregen en hij ligt lekker te laden.
pi_71596101
Wat reviews gelezen maar zie toch van de Hero af. Maar even wachten op een nieuwe reeks android phones.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_71596137
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef dramatiek het volgende:
Wat reviews gelezen maar zie toch van de Hero af. Maar even wachten op een nieuwe reeks android phones.
om welke redenen zie je van het toestel af als ik vragen mag?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:47:20 #137
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71596172
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef dramatiek het volgende:
Oké.
If he's fire, I'm gasoline
pi_71596608
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef raaavi het volgende:

[..]

om welke redenen zie je van het toestel af als ik vragen mag?
Niet mooi, te klein scherm, te langzame cpu en andere, in mijn ogen, mooiere modellen op komst.
pi_71596900
Welke provider heeft men hier gekozen icm de Hero? Ik ga zelf denk ik voor Telfort ivm sneller mobiel internet. Of heeft Hi voordelen tov Telfort?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:34:08 #140
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71597623
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef JackHerrer het volgende:
Welke provider heeft men hier gekozen icm de Hero? Ik ga zelf denk ik voor Telfort ivm sneller mobiel internet. Of heeft Hi voordelen tov Telfort?
Ik heb Hi genomen vanwege de dekking en omdat ik verlengen makkelijker vond dan overstappen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:43:09 #141
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71597878
quote:
Gebruiken Hi en Telfort niet allebei het netwerk van KNP? Zou dus niet echt uit moeten maken. Zelf voor verlenging Hi gekozen omdat dat het makkelijkste en goedkoopste was... En eigenlijk was ik (voor die leveringsshit met de Hero) altijd heel tevreden met de service van Hi... Evern kijken of het normale internet bevalt, anders kun je nog Xtra snel nemen.

Bedoel je niet icm ipv ivm?
pi_71597908
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik heb Hi genomen vanwege de dekking en omdat ik verlengen makkelijker vond dan overstappen.
Telfort maakt toch gebruik van het netwerk van KPN? Dus voor de dekking zou het dan toch niks uit moeten maken.
pi_71598061
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Gebruiken Hi en Telfort niet allebei het netwerk van KNP? Zou dus niet echt uit moeten maken. Zelf voor verlenging Hi gekozen omdat dat het makkelijkste en goedkoopste was... En eigenlijk was ik (voor die leveringsshit met de Hero) altijd heel tevreden met de service van Hi... Evern kijken of het normale internet bevalt, anders kun je nog Xtra snel nemen.

Bedoel je niet icm ipv ivm?
De standaard snelheden van Telfort voor mobiel internet zijn sneller dan die van Hi ( 768/384 vs. 384/128), en dan ben je over 2 jaar evenveel kwijt aan abonnementskosten.
pi_71599073
quote:
Vodafone, die heeft veruit het snelste internet (tot 3.6mbit). En is nog goedkoop ook met een actie waar je de eerste helft van je abonnement 50% korting krijgt.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Niet mooi, te klein scherm, te langzame cpu en andere, in mijn ogen, mooiere modellen op komst.
Heb je hem wel al zelf gebruikt of in het echt gezien? Ik moet eerlijk zeggen dat ik van geen enkel van je punten last heb gehad.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:39:38 #145
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_71599486
Ik heb hem via algebeld besteld met deze actie:

En dat contract heb ik dan ook ondertekend.

Alleen op het 'contract' dat bij de telefoon zat waar de simkaart aan vastgeniet zat stond het volgende op:

Abonnementskosten: ¤22,50
Services/Extra diensten: ¤9,50

Ook staat bij gewenste aansluitdatum, 02/08/2009 maar ik heb nog steeds geen brief gehad over nummerbehoud en de simkaart doet het dan ook nog niet. Iemand anders ervaringen met deze actie van algebeld?
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:45:28 #146
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71599645
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ik vond het scherm juist zo groot. Op welke modellen doel jij?
If he's fire, I'm gasoline
pi_71601513
gvd, WEER verkeerde account ...
(:
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:01:53 #148
10710 gday
propria cures
pi_71601528
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef raaavi het volgende:

[..]

Kan wel, heb het uitstaan omdat niet iedereen hoeft te weten waar ik ben

check google latitude handleiding maar beter ofso
Ja, je begrijpt dus niet wat ik bedoel. De standaard Latitude-functionaliteit werkt prima ... maar daarmee krijg je je locatie niet in My Maps. In de handleiding staat er ook niks over want die heb ik al lang en breed doorgenomen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_71601785
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef Eustace. het volgende:

[..]

Ik vond het scherm juist zo groot. Op welke modellen doel jij?
Ik hoop dat de Sony Ericson Xperia X3 binnenkort officieel aangekondigd wordt. (4.0", 1 Ghz CPU)

"
With the odd codename of ‘Rachael’ the upcoming smartphone bears the XPERIA brand, and features a 4-inch touchscreen, an 8 megapixel camera with autofocus, plus mini-USB connectivity and a 3.5mm jack.
The smartphone is based on Qualcomm SnapDragon QSD8250 platform and features a processor with a working frequency of 1GHz, built-in 3G mobile broadband, and advanced graphics capabilities."
"

Ik heb het idee dat de Hero te licht is als je em goed belast (multitasking). Ik zie dat tenminste terug in enkele reviews. (dat men niet snapt dat ze er een 528Mhz in hebben gezet)

Ben geen gadgetfreak en heb geduld, dus ff afwachten maar.
pi_71601871
Die xperia zal dan ook wel in een andere prijsklasse zitten, he.
Cool story, Hansel.
pi_71601931
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet veel duurder zal zijn als SE een beetje wil meekomen met de Androidtelefoonverkoop
pi_71602150
quote:

Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.

In http://www.androidworld.n(...)ogle-maps-t1048.html zeggen ze trouwens dat je de Voice Search aan kunt zetten, maar dat is me niet gelukt.

http://www.engadget.com/2(...)-the-android-market/
pi_71602311
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.

In http://www.androidworld.n(...)ogle-maps-t1048.html zeggen ze trouwens dat je de Voice Search aan kunt zetten, maar dat is me niet gelukt.

Als je Google Maps naar je huidge locatie laat zoeken met GPS, kan hij wel bijhouden in welke richting je loopt. Hij maakt echter geen gebruik van de kompas, dat klopt.
pi_71602939
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
en geen Android..
pi_71602971
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef raaavi het volgende:

[..]

en geen Android..
De X3 wel voor zover ik weet
pi_71603376
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef gday het volgende:

Ja, je begrijpt dus niet wat ik bedoel. De standaard Latitude-functionaliteit werkt prima ... maar daarmee krijg je je locatie niet in My Maps. In de handleiding staat er ook niks over want die heb ik al lang en breed doorgenomen.
Deze app misschien? http://www.cyrket.com/package/au.com.jtribe.pinpoint
pi_71603416
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef raaavi het volgende:

[..]

en geen Android..
Volgens mij gebruikt alleen de X1 windows mobile. Een x2 heb ik trouwens nog nooit gezien of van gehoord.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:54:02 #158
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71605170
quote:
Twee vragen:

Eerst naar een adres gaan > op het adres klikken > streetview > menu: kompasmodus

Heb hem nu in mijn handen, typen gaat nog vrij langzaam
pi_71605199
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef Leinonlein het volgende:

Heb hem nu in mijn handen, typen gaat nog vrij langzaam
Typen gaat mij bij in portrait mode en met mijn rechterduim veruit het snelst, ookal zou je verwachten dat landscape en met twee duimen véél sneller zou gaan .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:25:51 #160
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71606149
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat is wel mooi kut! Ik vond dat wel een mooie functie. Ik ga er maar van uit dat Google dat ook nog wel in gaat bouwen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:38:33 #161
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71615882
Heb sinds gisteren ook met de Hero kunnen spelen. Vind het nu al echt een top-apparaat! Had hiervoor een HTC Touch (zonder toevoegingen, dus geen HD/3G/whatever), dus het is een enorme verbetering.

Maar ik heb nu al een vraagje en hopelijk weet een van jullie het antwoord. Ik heb dus een Gmail-account ingesteld op de telefoon en 2x een ander mail account (waaronder een hotmail). Als ik "Mail" open kan ik kiezen tussen de twee andere accounts en niet voor Gmail, daarvoor moet ik "Gmail" openen. Kan je het niet zo instellen dat je via "Mail" ook je Gmail kan bekijken (zonder deze nog een keer als account toe te voegen, aangezien het dan geen push meer is?)?

Daarnaast vind ik de Mail-widget van HTC erg grappig. Alleen ook hier kan ik niet kiezen voor Gmail. Ook hiervoor geldt, is daarvoor een oplossing, zodat ik ook m'n Gmail op een van de zeven bladzij (of hoe je die schermen ook noemt) kan bekijken, net zoals de andere mail?
pi_71617761
Hebben jullie enig idee hoe krasgevoelig het scherm trouwens is?
Is zo'n schermprotector nodig?

Een collega van me loopt rond met een enorm bekraste HTC Touch...
pi_71617869
Volgens mij is het redelijk krasbestendig hoor, mijne ziet er nog als nieuw uit, terwijl veel andere apparaten van mij na een paar dagen al krassen vertoonden.
Cool story, Hansel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:10:20 #164
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71618044
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:

Ik heb twee jaar een HTC Touch gehad (zo'n oude zonder HD/3G/of andere afkorting achter de naam). Tot een paar weken terug was het scherm kras vrij. Dat was totdat ik de telefoon en mijn huissleutels in de zelfde broekzak stopte. Het ligt er dus maar net aan hoe je zelf met de telefoon omgaat. Als je zuinig bent en oplet dat je 'm zonder andere dingen in je broekzak stopt en ook niet over maar neergooit, dan is er niets aan de hand. Ben je minder voorzichtig of neem je liever het zekere voor het onzekere, dan kan je gewoon een protector nemen. En voor de prijs (onder de ¤10,-) hoef je het in ieder geval niet te laten...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:11:34 #165
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71619720
Even een foto gemaakt met de Hero van het uitzicht van mijn werk, vind de foto's best aardig!
http://twitgoo.com/22jyp

Weet je wat ik grappig vind, die malle smilies van Android
pi_71619854
Ik vind de camera ook meer dan goed genoeg voor een telefoon.

En die smileys was ik nog niet eerder tegengekomen .
Cool story, Hansel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:22:13 #167
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71620000
Ja ik bedoel, normaal maakte ik er nooit foto's mee maar deze zijn gewoon duidelijk, je weet wat je ziet zeg maar .

Ik zie die smilies in Twitter... Verder ben ik ze nog niet tegen gekomen... Misschien zijn het dan smilies van Peep? Vind ze wel lollig!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:24:53 #168
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71620067
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:

Kan je met zo'n capacitief scherm wel een protector gebruiken?
pi_71620623
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Kan je met zo'n capacitief scherm wel een protector gebruiken?
de Iphone heeft ook een capacitief scherm

Iphone:
http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
HTC Hero
http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:57:32 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71622454
Kun je de apps die er al op zitten verwijderen? En zo ja, hoe dan . Ik ben een beetje een leek..
pi_71622637
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef Leinonlein het volgende:
Even een foto gemaakt met de Hero van het uitzicht van mijn werk, vind de foto's best aardig!
http://twitgoo.com/22jyp

Weet je wat ik grappig vind, die malle smilies van Android
[ afbeelding ]
Waar vind je die smileys dan? Tot nu heb ik ze nog niet gevonden.
pi_71622669
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
Kun je de apps die er al op zitten verwijderen? En zo ja, hoe dan . Ik ben een beetje een leek..
De app die je wilt verwijderen lang indrukken en dan kun je hem naar de prullenbak onder in je scherm slepen. En dan is ie weg.
pi_71623129
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
Ja, met appmanager of bij instellingen/toepassingen/toepassingen beheren.
Cool story, Hansel.
pi_71623222
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:04 schreef wendywendy het volgende:

[..]

De app die je wilt verwijderen lang indrukken en dan kun je hem naar de prullenbak onder in je scherm slepen. En dan is ie weg.
De app staat dan nog wel steeds op je telefoon hoor

Om ze echt te verwijderen kan je via instellingen naar Toepassingen en dan Toepassingen Beheren. Daar kan je vrijwel alles verwijderen. Ik zou echter niet zomaar van alles gaan verwijderen wat je meegeleverd kreeg
pi_71623253
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:03 schreef wendywendy het volgende:

[..]

Waar vind je die smileys dan? Tot nu heb ik ze nog niet gevonden.
Ik weet niet hoe dat met HTC Sense zit, maar bij standaard Android zie je ze ook in SMSjes Dus, als je :-) of :-( maakt krijg je een lachende of verdrietige smiley. Bij het standaard Android keyboard zit ook een knop voor smileys.

Edit: en als ik een smsje typ kan ik in het menu kiezen voor Smiley Invoegen.
pi_71623990
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat met HTC Sense zit, maar bij standaard Android zie je ze ook in SMSjes Dus, als je :-) of :-( maakt krijg je een lachende of verdrietige smiley. Bij het standaard Android keyboard zit ook een knop voor smileys.

Edit: en als ik een smsje typ kan ik in het menu kiezen voor Smiley Invoegen.
Ah, gelukt! Tnx! Eigenlijk helemaal niet moeiljk
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:37:21 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71628097
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

De app staat dan nog wel steeds op je telefoon hoor

Om ze echt te verwijderen kan je via instellingen naar Toepassingen en dan Toepassingen Beheren. Daar kan je vrijwel alles verwijderen. Ik zou echter niet zomaar van alles gaan verwijderen wat je meegeleverd kreeg
Nou, dat is 't 'm nou juist.. via toepassingen beheren kom ik niet verder dan gegevens bekijken van die app. Het daadwerkelijk verwijderen lukt niet.
pi_71629727
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nou, dat is 't 'm nou juist.. via toepassingen beheren kom ik niet verder dan gegevens bekijken van die app. Het daadwerkelijk verwijderen lukt niet.
Volgens mij kan je geen apps verwijderen die standaard bij Android horen, zoals Email, Muziek, enz.
Geďnstalleerde apps hebben altijd een verwijderknop voor zover ik weet:

pi_71629914
Ja, ook de HTC widgets kan je niet verwijderen.
Cool story, Hansel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:48:12 #180
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71631304
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ook de HTC widgets kan je niet verwijderen.
Dus dat stomme "Aandelen" kom ik niet van af?
pi_71631552
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dus dat stomme "Aandelen" kom ik niet van af?
Nee, maar wat maakt dat uit, je hóéft ze niet op je achtergrond te zetten .
Cool story, Hansel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:16:20 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71632142
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, maar wat maakt dat uit, je hóéft ze niet op je achtergrond te zetten .
Weet ik . Vind het alleen jammer dat ze ook niet uit menu kunnen .
pi_71634247
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Juist. Ik heb er al zo'n 100 verwijderd, maar nog. Als ik nu iemand een email stuur krijg ik dat mailadres dus ook weer meteen op mijn telefoon te zien. Lastig, want ik vind het eigenlijk onzin om iemand een mail te sturen en dan het mailadres meteen te verwijderen omdat ik het anders in mijn foon krijg. Ik ga kijken naar dat aContacts en StarContacts.
Nog een poging.. jij kan niet in Contacten kiezen voor 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. maar in de Magic kun je dat ook via de homescreen doen. Drukken en inhouden, Folders, Contacten met telefoonnummers. Zoek daar 's.

Of bevallen die 2 apps al?
pi_71634592
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef BluesRebel het volgende:

Nog een poging.. jij kan niet in Contacten kiezen voor 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. maar in de Magic kun je dat ook via de homescreen doen. Drukken en inhouden, Folders, Contacten met telefoonnummers. Zoek daar 's.
Ja, die bestaat wel, heet een 'Live map', maar da's nogal een simpele lijst met contacts die je dan krijgt, niet werkbaar. En zeker niet vergelijkbaar met de normale contacts-functionaliteit.
pi_71634829
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, die bestaat wel, heet een 'Live map', maar da's nogal een simpele lijst met contacts die je dan krijgt, niet werkbaar. En zeker niet vergelijkbaar met de normale contacts-functionaliteit.
Dat is die van de Magic ook inderdaad. Maar kut dat je het op de Hero niet in kunt stellen. Die apps moet je dan wel downloaden als je het echt wil.
pi_71634943
Okay, jullie gaan mij dankbaar zijn .

Ik vond zojuist (na wat googlen) de oplossing: open je Contacts, ga naar het tabje 'Groepen', klik op de Menu-toets en druk op 'Sync groepen'. Daarna haal je het vinkje weg bij 'Alle contacten synchroniseren' en vink je alleen de groepen aan die je op je foon wil hebben.

.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:13:08 #187
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_71646228
@DennisMoore

Perfect gevonden

Ik had al miijn contacts in via gmail bijgewerkten, maar kreeg er met elk ontvangen emailtje weer een ongewenste bij.

"All contacts" uitgezet, "My Contacts" groep aangezet en klaar
There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_71648744
Ik was vandaag bij de MM en ik heb even die HTC in mijn hand gehad en niet verkeerd dingetje ivg met die gehypte iPhone. Je kan op de HTC praktisch alles,zo niet alles, wat je op d iPhone ook kan en zelfs meer lijkt me.
75 topics = FIN
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:51:48 #189
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71648927
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef FP128 het volgende:
Ik was vandaag bij de MM en ik heb even die HTC in mijn hand gehad en niet verkeerd dingetje ivg met die gehypte iPhone. Je kan op de HTC praktisch alles,zo niet alles, wat je op d iPhone ook kan en zelfs meer lijkt me.
En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.

Ik heb nu enkele leuke applicaties gedownload (Nu.nl, Buienradar, Compass, Pricewatch Scanner). Wie weet er nog meer must-have applicaties???
pi_71650725
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef DarkFly het volgende:

[..]

En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.

Ik heb nu enkele leuke applicaties gedownload (Nu.nl, Buienradar, Compass, Pricewatch Scanner). Wie weet er nog meer must-have applicaties???
CallLocation (laat zien vanuit welke stad/dorp wordt gebeld), Cardar lite, compass, ING wegwijzer (laat alle pinautomaten in de omgeving zien via de camera of google maps, netsentry (laat je internetverbruik zien), quickuninstaller o.i.d. (werkt veel sneller dan de standaard toepassingverwijderaar), backgrounds, appmanager, any cut, 9292.
Cool story, Hansel.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:22:19 #191
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71651500
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef DarkFly het volgende:

[..]

Ik gebruik ipv Buienradar "het Weer", die heeft buienradar en meer! Erg fijne app!

Daarnaast vind ik Layar en Locale erg vet en verder ben ik ook nog zoekende . Bonsai Blast is een spelletje wat ook geinig is!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:47:33 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71655325
Het spelletje Buka is wel cute!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:19:16 #193
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71659244
Ik ga binnenkort op vakantie. Is er een handige (en 100% zekere) mogelijkheid om dataverkeer e.d. helemaal uit te zetten, zodat ik geen extra kosten heb. Kortom, alle verbindingen moeten uit, behalve SMS en gewoon telefoon...
pi_71659367
Bij instellingen kan je mobiel internet en data roaming uitzetten.
Cool story, Hansel.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:27:36 #195
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71659529
Thanks! Kwam er zelf ook achter, dat als je de 'Ophang'-knop lang ingedrukt houdt, je ook een menu krijgt waar je internet uit kan zetten, volgens mij werkt dat ook...
pi_71663086
Heeft er iemand al een sleutel een paar keer over z'n scherm geschraapt om te bepalen of er een screenprotector nodig is?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:25:58 #197
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71663104
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

CallLocation (laat zien vanuit welke stad/dorp wordt gebeld), Cardar lite, compass, ING wegwijzer (laat alle pinautomaten in de omgeving zien via de camera of google maps, netsentry (laat je internetverbruik zien), quickuninstaller o.i.d. (werkt veel sneller dan de standaard toepassingverwijderaar), backgrounds, appmanager, any cut, 9292.
Shazam is een mooie, usefull switches werkt fijn, Anti droid theft vind ik een geruststellende app en Taskiller is handig om beheer over je geheugen te houden.
pi_71666735
Ik heb hem vandaag eindelijk in het echt gezien bij Belcompany! Wat een tof ding. + alle reviews op internet en filmpjes en weetikveel

Dit word hem voor mij (6 oktober )
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:28:59 #199
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71669388
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:19 schreef DarkFly het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie. Is er een handige (en 100% zekere) mogelijkheid om dataverkeer e.d. helemaal uit te zetten, zodat ik geen extra kosten heb. Kortom, alle verbindingen moeten uit, behalve SMS en gewoon telefoon...
Hier heb je vast iets aan:
http://www.androidworld.n(...)kantie-en-neemt-mee/
APNdroid klinkt wel goed... Het is dat ik mijn Hero thuis laat (ga naar Sziget...) maar anders zou ik deze installeren.

Nog een paar lijstjes met apps:
http://www.bright.nl/de-20-beste-android-apps
http://www.frankwatching.(...)-beste-android-apps/
http://www.androidworld.nl/category/apps/
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:15:37 #200
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71673275
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Hier heb je vast iets aan:
http://www.androidworld.n(...)kantie-en-neemt-mee/
APNdroid klinkt wel goed... Het is dat ik mijn Hero thuis laat (ga naar Sziget...) maar anders zou ik deze installeren.

Nog een paar lijstjes met apps:
http://www.bright.nl/de-20-beste-android-apps
http://www.frankwatching.(...)-beste-android-apps/
http://www.androidworld.nl/category/apps/
Indd, staan wel leuke apps bij!

(APNdroid is op de Hero eigenlijk overbodig, maar voor de zekerheid kan het vast geen kwaad. Je kan op de Hero bij settings data-roaming al uitzetten en voor de zekerheid kan je ook nog eens de 'Ophang'-knop lang ingedrukt houden en 'Mobiel Netwerk' uitzetten. Ik heb het gisteren getest en ik had 0,0 data-verkeer.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')