En bij mij staat er nu ook "order wordt gepickt in magazijn"! Het begint er inderdaad op te lijken dat Hi eindelijk begint met versturen van de telefoons.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
"Order wordt gepickt in magazijn"
Denk dus dat hij morgen komt. Hopelijk komen ze hem 's avonds brengen dan. Yes, eindelijk! Ik heb me aan de telefoon gelijk een vakantiebundel aan laten smeren... Ik ben echt een te gewillige klant...
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:19 schreef DennisMoore het volgende:
Het ding heeft wel een ander nadeel.
Waarschijnlijk willen een aantal collega's 'm nu ook gaan kopen.
Status update:quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:27 schreef DarkFly het volgende:
[..]
En bij mij staat er nu ook "order wordt gepickt in magazijn"! Het begint er inderdaad op te lijken dat Hi eindelijk begint met versturen van de telefoons.![]()
Mmm, op hun site staat wel "Levertijd 2-5 werkdagen", hopelijk niet voor de mensen die al zolang wachten
quote:Order verzonden
Ik weet hoe je je voeltquote:
Tja, moet helaas werken en mijn baas gaat het echt niet waarderen als ik niet kom opdagen ben ik bang. Waarschijnlijk wordt het dus woensdag dat ik 'm in handen heb, maar goed, ik weet nu dat ie eindelijk op weg isquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, dan sta je gewoon bij de deur te wachten totdat die komt
ik had anderhalf jaar geleden gespijbeld van school om hem te ontvangen, kwam die pas 8 uur in de avond, kon ik mooi 2 uur nablijven
Kan wel, heb het uitstaan omdat niet iedereen hoeft te weten waar ik benquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:55 schreef gday het volgende:
Bij de HTC Hero-actie van 2 weken geleden werden de locaties van de stoelen bepaald mbv Latitude, en die werden vervolgens gezamenlijk in 1 kaart getoond onder het profiel van HTC op Google Maps. Ik kan zelf niet vinden hoe je dat zou willen doen. Ik kan wel gewoon mijn locatie sharen met Latitude-vrienden, maar ik kan mijn locatie niet op een kaart in My Maps/Mijn Kaarten op Google Maps krijgen. Iemand enig idee?
Oh yeah! Mijn Hi order is dus onderweg nu... Minpuntje, ik zit de hele dag nog op mijn werkquote:Chauffeur is onderweg
Socializen? Volgens mij wordt het toch echt telefoon ophalen en weer wegwezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, die paar uurtjes socializen zullen het wel waard zijn om de Hero te kunnen gebruiken, hoop ik.
Hehe nee, ik blijf gewoon bij mijn ouders vanavond. Of ik ook echt geestelijk aanwezig ben is natuurlijk punt 2quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:26 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Socializen? Volgens mij wordt het toch echt telefoon ophalen en weer wegwezen(zou ik in ieder geval wel doen
)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef Debsterr het volgende:
Hij wordt vanmiddag bezorgd op het werk.
Kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe nee, ik blijf gewoon bij mijn ouders vanavond. Of ik ook echt geestelijk aanwezig ben is natuurlijk punt 2.
[..]
![]()
Bij contractverlenging bellen ze tegenwoordig niet meer. Collega misschien nieuw contract en jij verlenging?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
Collega van mij heeft hem ook zojuist binnen gekregen, ook besteld via Hi maar hij heeft hem laten bezorgen op het werk. Gek dat TNT mij helemaal niet heeft gebeld... Maar ik heb hem vast gehouden.
@Darkfly, tof!
TNT gaat het hier om he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Bij contractverlenging bellen ze tegenwoordig niet meer. Collega misschien nieuw contract en jij verlenging?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
Twee vragen:
Ik heb een programma geinstalleerd dat ik nu alweer waardeloos vind. Hoe verwijder ik het weer?
En vraag twee: Hoe gebruik je het kompas icm de Google maps? Ik kan wel een kompas gebruiken als losse app maar een vriend van mij heeft (op zijn Iphone) de mogelijkheid om dat te combineren met google maps, zodat de kaart meedraait als jij je omdraait en je dus precies kan zien hoe je geörienteerd bent tov de kaart/omgeving. Wie weet hier meer van?
Om apps te verwijderen zou ik appmanager downloaden en meteen even tasKiller, om programma's die onnodig in de achtergrond blijven draaien helemaal uit te zetten. Best apart dat zoiets niet automatisch op Android zitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
TNT gaat het hier om he?
Maar:
[..]
Ja, gaat bij mij ook erg moeizaam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Gaat bij iedereen de achterkant er zo stug af? De rechterkant komt wel los maar links blijft 'ie wel erg vast.. ik durf niet door te zetten!
Taskiller heb ik al, app manager zal ik even ophalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om apps te verwijderen zou ik appmanager downloaden en meteen even tasKiller, om programma's die onnodig in de achtergrond blijven draaien helemaal uit te zetten. Best apart dat zoiets niet automatisch op Android zit.
Zit er niet op omdat het niet nodig zou moeten zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om apps te verwijderen zou ik appmanager downloaden en meteen even tasKiller, om programma's die onnodig in de achtergrond blijven draaien helemaal uit te zetten. Best apart dat zoiets niet automatisch op Android zit.
Ah, ik had ook niet anders verwacht dan dat ze er wel gewoon rekening mee hebben gehouden, maar als windowsgebruiken komt het allemaal een beetje apart overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zit er niet op omdat het niet nodig zou moeten zijnApps die naar de achtergrond gaan gebuiken óf een service óf ze worden in een inactieve staat gezet. Die service moet je in de app kunnen uitschakelen als je daar behoefte aan hebt, anders blijft deze gewoon draaien. Apps die in een inactieve staat zijn worden na verloop van tijd door Android gesloten als er meer resources nodig zijn.
Toch is ruimte op je phone niet oneindig en dus is het aantrekkelijk om wel te kunnen verwijderen. Appmanager werkt prima daarvoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zit er niet op omdat het niet nodig zou moeten zijnApps die naar de achtergrond gaan gebuiken óf een service óf ze worden in een inactieve staat gezet. Die service moet je in de app kunnen uitschakelen als je daar behoefte aan hebt, anders blijft deze gewoon draaien. Apps die in een inactieve staat zijn worden na verloop van tijd door Android gesloten als er meer resources nodig zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, ik had ook niet anders verwacht dan dat ze er wel gewoon rekening mee hebben gehouden, maar als windowsgebruiken komt het allemaal een beetje apart over.
quote:An activity has essentially three states:
It is active or running when it is in the foreground of the screen (at the top of the activity stack for the current task). This is the activity that is the focus for the user's actions.
It is paused if it has lost focus but is still visible to the user. That is, another activity lies on top of it and that activity either is transparent or doesn't cover the full screen, so some of the paused activity can show through. A paused activity is completely alive (it maintains all state and member information and remains attached to the window manager), but can be killed by the system in extreme low memory situations.
It is stopped if it is completely obscured by another activity. It still retains all state and member information. However, it is no longer visible to the user so its window is hidden and it will often be killed by the system when memory is needed elsewhere.
quote:Android may decide to shut down a process at some point, when memory is low and required by other processes that are more immediately serving the user. Application components running in the process are consequently destroyed. A process is restarted for those components when there's again work for them to do.
When deciding which processes to terminate, Android weighs their relative importance to the user. For example, it more readily shuts down a process with activities that are no longer visible on screen than a process with visible activities. The decision whether to terminate a process, therefore, depends on the state of the components running in that process. Those states are the subject of a later section, Component Lifecycles.
Dit ging om het sluiten van appsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch is ruimte op je phone niet oneindig en dus is het aantrekkelijk om wel te kunnen verwijderen. Appmanager werkt prima daarvoor
Nou, heb 'm er toch afgekregenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, gaat bij mij ook erg moeizaam.
om welke redenen zie je van het toestel af als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef dramatiek het volgende:
Wat reviews gelezen maar zie toch van de Hero af. Maar even wachten op een nieuwe reeks android phones.
Oké.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef dramatiek het volgende:
Wat reviews gelezen maar zie toch van de Hero af. Maar even wachten op een nieuwe reeks android phones.
Niet mooi, te klein scherm, te langzame cpu en andere, in mijn ogen, mooiere modellen op komst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef raaavi het volgende:
[..]
om welke redenen zie je van het toestel af als ik vragen mag?
Ik heb Hi genomen vanwege de dekking en omdat ik verlengen makkelijker vond dan overstappen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef JackHerrer het volgende:
Welke provider heeft men hier gekozen icm de Hero? Ik ga zelf denk ik voor Telfort ivm sneller mobiel internet. Of heeft Hi voordelen tov Telfort?
Gebruiken Hi en Telfort niet allebei het netwerk van KNP? Zou dus niet echt uit moeten maken. Zelf voor verlenging Hi gekozen omdat dat het makkelijkste en goedkoopste was... En eigenlijk was ik (voor die leveringsshit met de Hero) altijd heel tevreden met de service van Hi... Evern kijken of het normale internet bevalt, anders kun je nog Xtra snel nemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef JackHerrer het volgende:
Welke provider heeft men hier gekozen icm de Hero? Ik ga zelf denk ik voor Telfort ivm sneller mobiel internet. Of heeft Hi voordelen tov Telfort?
Telfort maakt toch gebruik van het netwerk van KPN? Dus voor de dekking zou het dan toch niks uit moeten maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb Hi genomen vanwege de dekking en omdat ik verlengen makkelijker vond dan overstappen.
De standaard snelheden van Telfort voor mobiel internet zijn sneller dan die van Hi ( 768/384 vs. 384/128), en dan ben je over 2 jaar evenveel kwijt aan abonnementskosten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gebruiken Hi en Telfort niet allebei het netwerk van KNP? Zou dus niet echt uit moeten maken. Zelf voor verlenging Hi gekozen omdat dat het makkelijkste en goedkoopste was... En eigenlijk was ik (voor die leveringsshit met de Hero) altijd heel tevreden met de service van Hi... Evern kijken of het normale internet bevalt, anders kun je nog Xtra snel nemen.
Bedoel je niet icm ipv ivm?
Vodafone, die heeft veruit het snelste internet (tot 3.6mbit). En is nog goedkoop ook met een actie waar je de eerste helft van je abonnement 50% korting krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef JackHerrer het volgende:
Heb je hem wel al zelf gebruikt of in het echt gezien? Ik moet eerlijk zeggen dat ik van geen enkel van je punten last heb gehad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Niet mooi, te klein scherm, te langzame cpu en andere, in mijn ogen, mooiere modellen op komst.
Ik vond het scherm juist zo groot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Niet mooi, te klein scherm, te langzame cpu en andere, in mijn ogen, mooiere modellen op komst.
Ja, je begrijpt dus niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
Kan wel, heb het uitstaan omdat niet iedereen hoeft te weten waar ik ben
check google latitude handleiding maar beter ofso
Ik hoop dat de Sony Ericson Xperia X3 binnenkort officieel aangekondigd wordt. (4.0", 1 Ghz CPU)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het scherm juist zo groot.Op welke modellen doel jij?
Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet veel duurder zal zijn als SE een beetje wil meekomen met de Androidtelefoonverkoopquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die xperia zal dan ook wel in een andere prijsklasse zitten, he.
Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
En vraag twee: Hoe gebruik je het kompas icm de Google maps? Ik kan wel een kompas gebruiken als losse app maar een vriend van mij heeft (op zijn Iphone) de mogelijkheid om dat te combineren met google maps, zodat de kaart meedraait als jij je omdraait en je dus precies kan zien hoe je geörienteerd bent tov de kaart/omgeving. Wie weet hier meer van?
Als je Google Maps naar je huidge locatie laat zoeken met GPS, kan hij wel bijhouden in welke richting je loopt. Hij maakt echter geen gebruik van de kompas, dat klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.
In http://www.androidworld.n(...)ogle-maps-t1048.html zeggen ze trouwens dat je de Voice Search aan kunt zetten, maar dat is me niet gelukt.
http://www.engadget.com/2(...)-the-android-market/
en geen Android..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die xperia zal dan ook wel in een andere prijsklasse zitten, he.
Deze app misschien? http://www.cyrket.com/package/au.com.jtribe.pinpointquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef gday het volgende:
Ja, je begrijpt dus niet wat ik bedoel.De standaard Latitude-functionaliteit werkt prima ... maar daarmee krijg je je locatie niet in My Maps. In de handleiding staat er ook niks over want die heb ik al lang en breed doorgenomen.
Volgens mij gebruikt alleen de X1 windows mobile. Een x2 heb ik trouwens nog nooit gezien of van gehoord.quote:
Eerst naar een adres gaan > op het adres klikken > streetview > menu: kompasmodusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
Twee vragen:
Ik heb een programma geinstalleerd dat ik nu alweer waardeloos vind. Hoe verwijder ik het weer?
Typen gaat mij bij in portrait mode en met mijn rechterduim veruit het snelst, ookal zou je verwachten dat landscape en met twee duimen véél sneller zou gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef Leinonlein het volgende:
Heb hem nu in mijn handen, typen gaat nog vrij langzaam
Dat is wel mooi kut! Ik vond dat wel een mooie functie. Ik ga er maar van uit dat Google dat ook nog wel in gaat bouwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.
In http://www.androidworld.n(...)ogle-maps-t1048.html zeggen ze trouwens dat je de Voice Search aan kunt zetten, maar dat is me niet gelukt.
http://www.engadget.com/2(...)-the-android-market/
Ik heb twee jaar een HTC Touch gehad (zo'n oude zonder HD/3G/of andere afkorting achter de naam). Tot een paar weken terug was het scherm kras vrij. Dat was totdat ik de telefoon en mijn huissleutels in de zelfde broekzak stopte. Het ligt er dus maar net aan hoe je zelf met de telefoon omgaat. Als je zuinig bent en oplet dat je 'm zonder andere dingen in je broekzak stopt en ook niet over maar neergooit, dan is er niets aan de hand. Ben je minder voorzichtig of neem je liever het zekere voor het onzekere, dan kan je gewoon een protector nemen. En voor de prijs (onder de ¤10,-) hoef je het in ieder geval niet te laten...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe krasgevoelig het scherm trouwens is?
Is zo'n schermprotector nodig?
Een collega van me loopt rond met een enorm bekraste HTC Touch...
Kan je met zo'n capacitief scherm wel een protector gebruiken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe krasgevoelig het scherm trouwens is?
Is zo'n schermprotector nodig?
Een collega van me loopt rond met een enorm bekraste HTC Touch...
de Iphone heeft ook een capacitief schermquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kan je met zo'n capacitief scherm wel een protector gebruiken?
Waar vind je die smileys dan? Tot nu heb ik ze nog niet gevonden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef Leinonlein het volgende:
Even een foto gemaakt met de Hero van het uitzicht van mijn werk, vind de foto's best aardig!
http://twitgoo.com/22jyp
Weet je wat ik grappig vind, die malle smilies van Android
[ afbeelding ]
De app die je wilt verwijderen lang indrukken en dan kun je hem naar de prullenbak onder in je scherm slepen. En dan is ie weg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
Kun je de apps die er al op zitten verwijderen? En zo ja, hoe dan. Ik ben een beetje een leek..
Ja, met appmanager of bij instellingen/toepassingen/toepassingen beheren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
Kun je de apps die er al op zitten verwijderen? En zo ja, hoe dan. Ik ben een beetje een leek..
De app staat dan nog wel steeds op je telefoon hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:04 schreef wendywendy het volgende:
[..]
De app die je wilt verwijderen lang indrukken en dan kun je hem naar de prullenbak onder in je scherm slepen. En dan is ie weg.
Ik weet niet hoe dat met HTC Sense zit, maar bij standaard Android zie je ze ook in SMSjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:03 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Waar vind je die smileys dan? Tot nu heb ik ze nog niet gevonden.
Ah, gelukt! Tnx! Eigenlijk helemaal niet moeiljkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met HTC Sense zit, maar bij standaard Android zie je ze ook in SMSjesDus, als je :-) of :-( maakt krijg je een lachende of verdrietige smiley. Bij het standaard Android keyboard zit ook een knop voor smileys.
Edit: en als ik een smsje typ kan ik in het menu kiezen voor Smiley Invoegen.
Nou, dat is 't 'm nou juist.. via toepassingen beheren kom ik niet verder dan gegevens bekijken van die app. Het daadwerkelijk verwijderen lukt niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De app staat dan nog wel steeds op je telefoon hoor![]()
Om ze echt te verwijderen kan je via instellingen naar Toepassingen en dan Toepassingen Beheren. Daar kan je vrijwel alles verwijderen. Ik zou echter niet zomaar van alles gaan verwijderen wat je meegeleverd kreeg
Volgens mij kan je geen apps verwijderen die standaard bij Android horen, zoals Email, Muziek, enz.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dat is 't 'm nou juist.. via toepassingen beheren kom ik niet verder dan gegevens bekijken van die app. Het daadwerkelijk verwijderen lukt niet.
Dus dat stomme "Aandelen" kom ik niet van af?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ook de HTC widgets kan je niet verwijderen.
Nee, maar wat maakt dat uit, je hóéft ze niet op je achtergrond te zettenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus dat stomme "Aandelen" kom ik niet van af?
Weet ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar wat maakt dat uit, je hóéft ze niet op je achtergrond te zetten.
Nog een poging.. jij kan niet in Contacten kiezen voor 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. maar in de Magic kun je dat ook via de homescreen doen. Drukken en inhouden, Folders, Contacten met telefoonnummers. Zoek daar 's.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Juist. Ik heb er al zo'n 100 verwijderd, maar nog. Als ik nu iemand een email stuur krijg ik dat mailadres dus ook weer meteen op mijn telefoon te zien. Lastig, want ik vind het eigenlijk onzin om iemand een mail te sturen en dan het mailadres meteen te verwijderen omdat ik het anders in mijn foon krijg. Ik ga kijken naar dat aContacts en StarContacts.
Ja, die bestaat wel, heet een 'Live map', maar da's nogal een simpele lijst met contacts die je dan krijgt, niet werkbaar. En zeker niet vergelijkbaar met de normale contacts-functionaliteit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef BluesRebel het volgende:
Nog een poging.. jij kan niet in Contacten kiezen voor 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. maar in de Magic kun je dat ook via de homescreen doen. Drukken en inhouden, Folders, Contacten met telefoonnummers. Zoek daar 's.
Dat is die van de Magic ook inderdaad. Maar kut dat je het op de Hero niet in kunt stellen. Die apps moet je dan wel downloaden als je het echt wil.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, die bestaat wel, heet een 'Live map', maar da's nogal een simpele lijst met contacts die je dan krijgt, niet werkbaar. En zeker niet vergelijkbaar met de normale contacts-functionaliteit.
En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef FP128 het volgende:
Ik was vandaag bij de MM en ik heb even die HTC in mijn hand gehad en niet verkeerd dingetje ivg met die gehypte iPhone. Je kan op de HTC praktisch alles,zo niet alles, wat je op d iPhone ook kan en zelfs meer lijkt me.
CallLocation (laat zien vanuit welke stad/dorp wordt gebeld), Cardar lite, compass, ING wegwijzer (laat alle pinautomaten in de omgeving zien via de camera of google maps, netsentry (laat je internetverbruik zien), quickuninstaller o.i.d. (werkt veel sneller dan de standaard toepassingverwijderaar), backgrounds, appmanager, any cut, 9292.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef DarkFly het volgende:
[..]
En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.
Ik heb nu enkele leuke applicaties gedownload (Nu.nl, Buienradar, Compass, Pricewatch Scanner). Wie weet er nog meer must-have applicaties???
Ik gebruik ipv Buienradar "het Weer", die heeft buienradar en meer! Erg fijne app!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef DarkFly het volgende:
[..]
En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.
Ik heb nu enkele leuke applicaties gedownload (Nu.nl, Buienradar, Compass, Pricewatch Scanner). Wie weet er nog meer must-have applicaties???
Shazam is een mooie, usefull switches werkt fijn, Anti droid theft vind ik een geruststellende app en Taskiller is handig om beheer over je geheugen te houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
CallLocation (laat zien vanuit welke stad/dorp wordt gebeld), Cardar lite, compass, ING wegwijzer (laat alle pinautomaten in de omgeving zien via de camera of google maps, netsentry (laat je internetverbruik zien), quickuninstaller o.i.d. (werkt veel sneller dan de standaard toepassingverwijderaar), backgrounds, appmanager, any cut, 9292.
Hier heb je vast iets aan:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:19 schreef DarkFly het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie. Is er een handige (en 100% zekere) mogelijkheid om dataverkeer e.d. helemaal uit te zetten, zodat ik geen extra kosten heb. Kortom, alle verbindingen moeten uit, behalve SMS en gewoon telefoon...
Indd, staan wel leuke apps bij!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hier heb je vast iets aan:
http://www.androidworld.n(...)kantie-en-neemt-mee/
APNdroid klinkt wel goed... Het is dat ik mijn Hero thuis laat (ga naar Sziget...) maar anders zou ik deze installeren.
Nog een paar lijstjes met apps:
http://www.bright.nl/de-20-beste-android-apps
http://www.frankwatching.(...)-beste-android-apps/
http://www.androidworld.nl/category/apps/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |