Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet veel duurder zal zijn als SE een beetje wil meekomen met de Androidtelefoonverkoopquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die xperia zal dan ook wel in een andere prijsklasse zitten, he.
Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
En vraag twee: Hoe gebruik je het kompas icm de Google maps? Ik kan wel een kompas gebruiken als losse app maar een vriend van mij heeft (op zijn Iphone) de mogelijkheid om dat te combineren met google maps, zodat de kaart meedraait als jij je omdraait en je dus precies kan zien hoe je geörienteerd bent tov de kaart/omgeving. Wie weet hier meer van?
Als je Google Maps naar je huidge locatie laat zoeken met GPS, kan hij wel bijhouden in welke richting je loopt. Hij maakt echter geen gebruik van de kompas, dat klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.
In http://www.androidworld.n(...)ogle-maps-t1048.html zeggen ze trouwens dat je de Voice Search aan kunt zetten, maar dat is me niet gelukt.
http://www.engadget.com/2(...)-the-android-market/
en geen Android..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die xperia zal dan ook wel in een andere prijsklasse zitten, he.
Deze app misschien? http://www.cyrket.com/package/au.com.jtribe.pinpointquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef gday het volgende:
Ja, je begrijpt dus niet wat ik bedoel.De standaard Latitude-functionaliteit werkt prima ... maar daarmee krijg je je locatie niet in My Maps. In de handleiding staat er ook niks over want die heb ik al lang en breed doorgenomen.
Volgens mij gebruikt alleen de X1 windows mobile. Een x2 heb ik trouwens nog nooit gezien of van gehoord.quote:
Eerst naar een adres gaan > op het adres klikken > streetview > menu: kompasmodusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
Twee vragen:
Ik heb een programma geinstalleerd dat ik nu alweer waardeloos vind. Hoe verwijder ik het weer?
En vraag twee: Hoe gebruik je het kompas icm de Google maps? Ik kan wel een kompas gebruiken als losse app maar een vriend van mij heeft (op zijn Iphone) de mogelijkheid om dat te combineren met google maps, zodat de kaart meedraait als jij je omdraait en je dus precies kan zien hoe je geörienteerd bent tov de kaart/omgeving. Wie weet hier meer van?
Typen gaat mij bij in portrait mode en met mijn rechterduim veruit het snelst, ookal zou je verwachten dat landscape en met twee duimen véél sneller zou gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef Leinonlein het volgende:
Heb hem nu in mijn handen, typen gaat nog vrij langzaam
Dat is wel mooi kut! Ik vond dat wel een mooie functie. Ik ga er maar van uit dat Google dat ook nog wel in gaat bouwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat op 't moment alleen met de nieuwe iPhone. Het werkt overigens wel in Streetview, erg cool, maar niet in map mode.
In http://www.androidworld.n(...)ogle-maps-t1048.html zeggen ze trouwens dat je de Voice Search aan kunt zetten, maar dat is me niet gelukt.
http://www.engadget.com/2(...)-the-android-market/
Ik heb twee jaar een HTC Touch gehad (zo'n oude zonder HD/3G/of andere afkorting achter de naam). Tot een paar weken terug was het scherm kras vrij. Dat was totdat ik de telefoon en mijn huissleutels in de zelfde broekzak stopte. Het ligt er dus maar net aan hoe je zelf met de telefoon omgaat. Als je zuinig bent en oplet dat je 'm zonder andere dingen in je broekzak stopt en ook niet over maar neergooit, dan is er niets aan de hand. Ben je minder voorzichtig of neem je liever het zekere voor het onzekere, dan kan je gewoon een protector nemen. En voor de prijs (onder de ¤10,-) hoef je het in ieder geval niet te laten...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe krasgevoelig het scherm trouwens is?
Is zo'n schermprotector nodig?
Een collega van me loopt rond met een enorm bekraste HTC Touch...
Kan je met zo'n capacitief scherm wel een protector gebruiken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe krasgevoelig het scherm trouwens is?
Is zo'n schermprotector nodig?
Een collega van me loopt rond met een enorm bekraste HTC Touch...
de Iphone heeft ook een capacitief schermquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kan je met zo'n capacitief scherm wel een protector gebruiken?
Waar vind je die smileys dan? Tot nu heb ik ze nog niet gevonden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef Leinonlein het volgende:
Even een foto gemaakt met de Hero van het uitzicht van mijn werk, vind de foto's best aardig!
http://twitgoo.com/22jyp
Weet je wat ik grappig vind, die malle smilies van Android
[ afbeelding ]
De app die je wilt verwijderen lang indrukken en dan kun je hem naar de prullenbak onder in je scherm slepen. En dan is ie weg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
Kun je de apps die er al op zitten verwijderen? En zo ja, hoe dan. Ik ben een beetje een leek..
Ja, met appmanager of bij instellingen/toepassingen/toepassingen beheren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
Kun je de apps die er al op zitten verwijderen? En zo ja, hoe dan. Ik ben een beetje een leek..
De app staat dan nog wel steeds op je telefoon hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:04 schreef wendywendy het volgende:
[..]
De app die je wilt verwijderen lang indrukken en dan kun je hem naar de prullenbak onder in je scherm slepen. En dan is ie weg.
Ik weet niet hoe dat met HTC Sense zit, maar bij standaard Android zie je ze ook in SMSjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:03 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Waar vind je die smileys dan? Tot nu heb ik ze nog niet gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |