En bij mij staat er nu ook "order wordt gepickt in magazijn"! Het begint er inderdaad op te lijken dat Hi eindelijk begint met versturen van de telefoons.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
"Order wordt gepickt in magazijn"
Denk dus dat hij morgen komt. Hopelijk komen ze hem 's avonds brengen dan. Yes, eindelijk! Ik heb me aan de telefoon gelijk een vakantiebundel aan laten smeren... Ik ben echt een te gewillige klant...
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:19 schreef DennisMoore het volgende:
Het ding heeft wel een ander nadeel.
Waarschijnlijk willen een aantal collega's 'm nu ook gaan kopen.
Status update:quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:27 schreef DarkFly het volgende:
[..]
En bij mij staat er nu ook "order wordt gepickt in magazijn"! Het begint er inderdaad op te lijken dat Hi eindelijk begint met versturen van de telefoons.![]()
Mmm, op hun site staat wel "Levertijd 2-5 werkdagen", hopelijk niet voor de mensen die al zolang wachten
quote:Order verzonden
Ik weet hoe je je voeltquote:
Tja, moet helaas werken en mijn baas gaat het echt niet waarderen als ik niet kom opdagen ben ik bang. Waarschijnlijk wordt het dus woensdag dat ik 'm in handen heb, maar goed, ik weet nu dat ie eindelijk op weg isquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, dan sta je gewoon bij de deur te wachten totdat die komt
ik had anderhalf jaar geleden gespijbeld van school om hem te ontvangen, kwam die pas 8 uur in de avond, kon ik mooi 2 uur nablijven
Kan wel, heb het uitstaan omdat niet iedereen hoeft te weten waar ik benquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:55 schreef gday het volgende:
Bij de HTC Hero-actie van 2 weken geleden werden de locaties van de stoelen bepaald mbv Latitude, en die werden vervolgens gezamenlijk in 1 kaart getoond onder het profiel van HTC op Google Maps. Ik kan zelf niet vinden hoe je dat zou willen doen. Ik kan wel gewoon mijn locatie sharen met Latitude-vrienden, maar ik kan mijn locatie niet op een kaart in My Maps/Mijn Kaarten op Google Maps krijgen. Iemand enig idee?
Oh yeah! Mijn Hi order is dus onderweg nu... Minpuntje, ik zit de hele dag nog op mijn werkquote:Chauffeur is onderweg
Socializen? Volgens mij wordt het toch echt telefoon ophalen en weer wegwezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, die paar uurtjes socializen zullen het wel waard zijn om de Hero te kunnen gebruiken, hoop ik.
Hehe nee, ik blijf gewoon bij mijn ouders vanavond. Of ik ook echt geestelijk aanwezig ben is natuurlijk punt 2quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:26 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Socializen? Volgens mij wordt het toch echt telefoon ophalen en weer wegwezen(zou ik in ieder geval wel doen
)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef Debsterr het volgende:
Hij wordt vanmiddag bezorgd op het werk.
Kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe nee, ik blijf gewoon bij mijn ouders vanavond. Of ik ook echt geestelijk aanwezig ben is natuurlijk punt 2.
[..]
![]()
Bij contractverlenging bellen ze tegenwoordig niet meer. Collega misschien nieuw contract en jij verlenging?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
Collega van mij heeft hem ook zojuist binnen gekregen, ook besteld via Hi maar hij heeft hem laten bezorgen op het werk. Gek dat TNT mij helemaal niet heeft gebeld... Maar ik heb hem vast gehouden.
@Darkfly, tof!
TNT gaat het hier om he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Bij contractverlenging bellen ze tegenwoordig niet meer. Collega misschien nieuw contract en jij verlenging?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
Twee vragen:
Ik heb een programma geinstalleerd dat ik nu alweer waardeloos vind. Hoe verwijder ik het weer?
En vraag twee: Hoe gebruik je het kompas icm de Google maps? Ik kan wel een kompas gebruiken als losse app maar een vriend van mij heeft (op zijn Iphone) de mogelijkheid om dat te combineren met google maps, zodat de kaart meedraait als jij je omdraait en je dus precies kan zien hoe je geörienteerd bent tov de kaart/omgeving. Wie weet hier meer van?
Om apps te verwijderen zou ik appmanager downloaden en meteen even tasKiller, om programma's die onnodig in de achtergrond blijven draaien helemaal uit te zetten. Best apart dat zoiets niet automatisch op Android zitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
TNT gaat het hier om he?
Maar:
[..]
Ja, gaat bij mij ook erg moeizaam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Gaat bij iedereen de achterkant er zo stug af? De rechterkant komt wel los maar links blijft 'ie wel erg vast.. ik durf niet door te zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |