Ah, gelukt! Tnx! Eigenlijk helemaal niet moeiljkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met HTC Sense zit, maar bij standaard Android zie je ze ook in SMSjesDus, als je :-) of :-( maakt krijg je een lachende of verdrietige smiley. Bij het standaard Android keyboard zit ook een knop voor smileys.
Edit: en als ik een smsje typ kan ik in het menu kiezen voor Smiley Invoegen.
Nou, dat is 't 'm nou juist.. via toepassingen beheren kom ik niet verder dan gegevens bekijken van die app. Het daadwerkelijk verwijderen lukt niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De app staat dan nog wel steeds op je telefoon hoor![]()
Om ze echt te verwijderen kan je via instellingen naar Toepassingen en dan Toepassingen Beheren. Daar kan je vrijwel alles verwijderen. Ik zou echter niet zomaar van alles gaan verwijderen wat je meegeleverd kreeg
Volgens mij kan je geen apps verwijderen die standaard bij Android horen, zoals Email, Muziek, enz.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dat is 't 'm nou juist.. via toepassingen beheren kom ik niet verder dan gegevens bekijken van die app. Het daadwerkelijk verwijderen lukt niet.
Dus dat stomme "Aandelen" kom ik niet van af?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ook de HTC widgets kan je niet verwijderen.
Nee, maar wat maakt dat uit, je hóéft ze niet op je achtergrond te zettenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus dat stomme "Aandelen" kom ik niet van af?
Weet ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar wat maakt dat uit, je hóéft ze niet op je achtergrond te zetten.
Nog een poging.. jij kan niet in Contacten kiezen voor 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. maar in de Magic kun je dat ook via de homescreen doen. Drukken en inhouden, Folders, Contacten met telefoonnummers. Zoek daar 's.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Juist. Ik heb er al zo'n 100 verwijderd, maar nog. Als ik nu iemand een email stuur krijg ik dat mailadres dus ook weer meteen op mijn telefoon te zien. Lastig, want ik vind het eigenlijk onzin om iemand een mail te sturen en dan het mailadres meteen te verwijderen omdat ik het anders in mijn foon krijg. Ik ga kijken naar dat aContacts en StarContacts.
Ja, die bestaat wel, heet een 'Live map', maar da's nogal een simpele lijst met contacts die je dan krijgt, niet werkbaar. En zeker niet vergelijkbaar met de normale contacts-functionaliteit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef BluesRebel het volgende:
Nog een poging.. jij kan niet in Contacten kiezen voor 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. maar in de Magic kun je dat ook via de homescreen doen. Drukken en inhouden, Folders, Contacten met telefoonnummers. Zoek daar 's.
Dat is die van de Magic ook inderdaad. Maar kut dat je het op de Hero niet in kunt stellen. Die apps moet je dan wel downloaden als je het echt wil.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, die bestaat wel, heet een 'Live map', maar da's nogal een simpele lijst met contacts die je dan krijgt, niet werkbaar. En zeker niet vergelijkbaar met de normale contacts-functionaliteit.
En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef FP128 het volgende:
Ik was vandaag bij de MM en ik heb even die HTC in mijn hand gehad en niet verkeerd dingetje ivg met die gehypte iPhone. Je kan op de HTC praktisch alles,zo niet alles, wat je op d iPhone ook kan en zelfs meer lijkt me.
CallLocation (laat zien vanuit welke stad/dorp wordt gebeld), Cardar lite, compass, ING wegwijzer (laat alle pinautomaten in de omgeving zien via de camera of google maps, netsentry (laat je internetverbruik zien), quickuninstaller o.i.d. (werkt veel sneller dan de standaard toepassingverwijderaar), backgrounds, appmanager, any cut, 9292.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef DarkFly het volgende:
[..]
En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.
Ik heb nu enkele leuke applicaties gedownload (Nu.nl, Buienradar, Compass, Pricewatch Scanner). Wie weet er nog meer must-have applicaties???
Ik gebruik ipv Buienradar "het Weer", die heeft buienradar en meer! Erg fijne app!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef DarkFly het volgende:
[..]
En wat niet standaard op de telefoon zit kan je 9 van de 10 keer gratis downloaden via de Market.
Ik heb nu enkele leuke applicaties gedownload (Nu.nl, Buienradar, Compass, Pricewatch Scanner). Wie weet er nog meer must-have applicaties???
Shazam is een mooie, usefull switches werkt fijn, Anti droid theft vind ik een geruststellende app en Taskiller is handig om beheer over je geheugen te houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
CallLocation (laat zien vanuit welke stad/dorp wordt gebeld), Cardar lite, compass, ING wegwijzer (laat alle pinautomaten in de omgeving zien via de camera of google maps, netsentry (laat je internetverbruik zien), quickuninstaller o.i.d. (werkt veel sneller dan de standaard toepassingverwijderaar), backgrounds, appmanager, any cut, 9292.
Hier heb je vast iets aan:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:19 schreef DarkFly het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie. Is er een handige (en 100% zekere) mogelijkheid om dataverkeer e.d. helemaal uit te zetten, zodat ik geen extra kosten heb. Kortom, alle verbindingen moeten uit, behalve SMS en gewoon telefoon...
Indd, staan wel leuke apps bij!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hier heb je vast iets aan:
http://www.androidworld.n(...)kantie-en-neemt-mee/
APNdroid klinkt wel goed... Het is dat ik mijn Hero thuis laat (ga naar Sziget...) maar anders zou ik deze installeren.
Nog een paar lijstjes met apps:
http://www.bright.nl/de-20-beste-android-apps
http://www.frankwatching.(...)-beste-android-apps/
http://www.androidworld.nl/category/apps/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |