quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:34 schreef Linda2205 het volgende:
Ik doe ook evenvoor Chan dr gebroken vliezen!
En Innepin, je moet opschieten...ik ga al bijna weer naar huis joh... anders kom ik wel op pre-kraambezoek, je baby streng toespreken![]()
ja daaag daar ben ik te nieuwsgierig voor naar jouw beebjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:42 schreef innepin het volgende:
Mijn baby komt gewoon niet om jou nog wat tijd te gunnen in het lijstje, Huup
Dan heb je wel een makkelijke bevallingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:33 schreef Nijna het volgende:
Lol McLaura, "Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!", je zou toch raar staan te kijken.
Zoiets.... Belooft wel wat, die baby zal vast vaker op zich laten wachten laterquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:38 schreef innepin het volgende:
* nog altijd meezwangert *
Huup, bovenaan staan went hoorVolgens mij vindt mijn baby het gewoon een beetje té leuk, zo op de nummer 1 positie.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:54 schreef Ca.ra het volgende:
Ieks, nog 2 beebjes te gaan (en Bar....) en dan staat de 17-sepbember-kliek ook in de top 10
Helaas wel al die tijd weeën. Op de woensdag had ik nog maar 4-5 cm na 48 uur weeën. Een paar uur later raakte ik buiten bewustzijn omdat ik al zo lang niet had geslapen en toen hebben ze me een ruggenprik gegeven en weeënopwekkers om ze wat krachtiger te maken. Het waren wel échte weeën maar ze deden gewoon te weinig. Gelukkig ging het de bevallingen er na wel beterquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:02 schreef Cooki het volgende:
@Tan: ha leuk dat je nog meer biedtgelukkig niet al die tijd weeën he, jemig, lang he?
Overgrootmoedernee joh, hoewel.. er zijn vrouwen van mijn leeftijd (42) die echt al oma zijn he? Hoe jong ben jij? op tijd begonnen of ook nog een beetje "last-minute
"?
Nee, Ravage was al een FOK!-ker voor ik hem kende, via hem ben ik hier terecht gekomen. Eerst in F&F trouwens..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Linda2205 het volgende:
Welkom Morretje
Is het een echte FOK!-baby?
Ok, dan sta je er zo goed inquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, Ravage was al een FOK!-ker voor ik hem kende, via hem ben ik hier terecht gekomen. Eerst in F&F trouwens..
Huh?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:56 schreef Cooki het volgende:
en bedankt......
ms ben ik wel te oud voor hier... jammer
Nou joh, wat een onzin! Je hoort hier net zo goed als ieder ander, want je bent ZWANGER! En daar gaat het omquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef Cooki het volgende:
was in reaktie op Tan over leeftijden enzo.. het ligt volledig aan mij.. maar ik ben hier niet geschikt en wel te oud voor blijkbaar.. dus.. ja.... kan iemand me van de lijst halen? ik ben hier te emo voor
de reden van laat-mama zijn is niet zo n leuke... dus ik haak helaas af...![]()
grts.
cooki
Ok, bij deze! Maar je bent altijd welkom om terug te komen hoor! Vooral met die avatarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:04 schreef Cooki het volgende:
Ja, doe maar van de lijst.. ms dat ik na de vakantie weer normaal ben.. maar ik zit mezelf in de weg met de getallen ... brrrr...
Dat dus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef Kersjes het volgende:
Cooki, nergens voor nodig joh!
We zijn hier heus niet allemaal begin 20! Zelf word ik dit jaar 30, sommigen zijn al jarenlang 30+ en Miss_Sly die pas voor het eerst bevallen is heeft haar 40e verjaardag ook al gevierd.
Als je hier niet wil blijven, okay, maar laat je alsjeblieft niet wegjagen door iets onzinnigs!
cooki, wat is er met jou zo opeens?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:13 schreef Cooki het volgende:
@ Kersjes : lief van je
@ Tan : het ligt aan mij, sorry voor mn reaktie he...
Pff, dat wordt nog wat: ik ben nu 7w3d..... zo lang gewacht en nu so shit voelen...![]()
k gooi alles op de hormonen, maar goed....
als ik al gevoelig ben voor geschreven teksten, wordt het nog (niet) leuk als ik t irl ga vertellen: ben bang voor reakties enzo...
Nou goed... meiden/dames, ik hoop werkelijk dat ik over 2,5 week vrolijker terugkom en schijt heb aan mn getalletjes (leeftjid en niet te vergeten kiloooooos)
grts,
Cooki
Jij noemt je onervaren? Je hebt al een hele zwangerschap achter de rug. Wat moet ik dan zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Cookie dat je maar gauw terugkomt
Ik vond je wel gezellig zo erbij
Ow en schijt aan kilo's wil ik ookHet ligt echt veel te gevoelig hier... Bij L. viel ik de eerste 3 maanden af omdat ik bijna niks binnenhield en de rest van de tijd ook maar 9kg aangekomen omdat ik misselijk bleef. Maarja, nu niet zo misselijk en ik kom aan
Zo vervelend...
En ik voel me hier vaak een onervaren piepkuiken tussen al die oudere vrouwen hoor
Nee je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
cooki, wat is er met jou zo opeens?Heb ik ergens overheen gelezen?
Joh, je mag dan wel de oudste zijn maar who cares!!! En zo veel schelen we nu ook weer niet hoor!
Nou goed, het zij zo, en dat is heel jammer maar dit soort opmerkingen helpt ook niet echt...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:20 schreef MamsX het volgende:
[..]
Nee je hebt niets gemist.Volgens mij is cooki zelf de enige die cares..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:30 schreef Linda2205 het volgende:
En nu weer leuk doen allemaal, want Chan is een baby aan het krijgen, dus dit moet een mooi topic worden
Rottig is dat hah? Dat had ik toen ik dacht mn laptop schoon te kunnen maken onder de toetsen..jammer dat ze er niet meer in gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Lijnloos het volgende:
@mezelf,... heb zojuist namelijk een toets uit mijn laptop geslagen ipv een vlieg te pletten... en ik krijg hem er niet meer in...
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Het komt mij bekend voor van het begin van de bevalling van Sasha Linda.Maar dat wil je vast niet horen.
Het is, denk ik, gewoon voorwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |