quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:34 schreef Linda2205 het volgende:
Ik doe ook evenvoor Chan dr gebroken vliezen!
En Innepin, je moet opschieten...ik ga al bijna weer naar huis joh... anders kom ik wel op pre-kraambezoek, je baby streng toespreken![]()
ja daaag daar ben ik te nieuwsgierig voor naar jouw beebjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:42 schreef innepin het volgende:
Mijn baby komt gewoon niet om jou nog wat tijd te gunnen in het lijstje, Huup
Dan heb je wel een makkelijke bevallingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:33 schreef Nijna het volgende:
Lol McLaura, "Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!", je zou toch raar staan te kijken.
Zoiets.... Belooft wel wat, die baby zal vast vaker op zich laten wachten laterquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:38 schreef innepin het volgende:
* nog altijd meezwangert *
Huup, bovenaan staan went hoorVolgens mij vindt mijn baby het gewoon een beetje té leuk, zo op de nummer 1 positie.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:54 schreef Ca.ra het volgende:
Ieks, nog 2 beebjes te gaan (en Bar....) en dan staat de 17-sepbember-kliek ook in de top 10
Helaas wel al die tijd weeën. Op de woensdag had ik nog maar 4-5 cm na 48 uur weeën. Een paar uur later raakte ik buiten bewustzijn omdat ik al zo lang niet had geslapen en toen hebben ze me een ruggenprik gegeven en weeënopwekkers om ze wat krachtiger te maken. Het waren wel échte weeën maar ze deden gewoon te weinig. Gelukkig ging het de bevallingen er na wel beterquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:02 schreef Cooki het volgende:
@Tan: ha leuk dat je nog meer biedtgelukkig niet al die tijd weeën he, jemig, lang he?
Overgrootmoedernee joh, hoewel.. er zijn vrouwen van mijn leeftijd (42) die echt al oma zijn he? Hoe jong ben jij? op tijd begonnen of ook nog een beetje "last-minute
"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop