Is dit het niveau dat men in de rechtse kerk preekt?? Daar kan een moskee niet tegenop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan voel je je wel thuis tussen de linkse boomknuffelaars.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Is dit het niveau dat men in de rechtse kerk preekt?? Daar kan een moskee niet tegenop.
Als je maar gezellig bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef Reya het volgende:
Aangezien ik een compleet nutteloos sujet ben, zal dat zeker altijd zo blijven.
Dan zal je wel vaak moeten slikken als de feiten je om de oren vliegen zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de bittere waarheid en die kan weleens confronterend zijn ja.
Dat jouw niveau te sneu voor woorden is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de bittere waarheid en die kan weleens confronterend zijn ja.
De volgende aflevering van "Dukkie Duke en de retoriek van het zwaktebod".quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat jouw niveau te sneu voor woorden is?
Nee hoor. Ik niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:20 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Dan zal je wel vaak moeten slikken als de feiten je om de oren vliegen zeg.
Wat praat jij gek?!?!? Bij voetbal gaat het om heul veul kampen, jeweetz!1!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:22 schreef gelly het volgende:
Het is gewoon het type mens dat in alles 2 kampen wil zien, of het nu om voetbal gaat, inwoners van z'n land of de politiek.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Bijna alle mensen op Aarde nog wel (miljarden!). Hoeveel zijn er inmiddels al gestorven, trouwens?
http://www.depers.nl/buit(...)cologische-ramp.htmlquote:Woestijnvorming - het verdorren van land door menselijke activiteiten zoals landbouw en veeteelt - vormt de grootste ecologische horde van dit moment en kan een bedreiging worden voor twee miljard mensen, ofwel een derde van de wereldbevolking. Als er niets aan wordt gedaan, kunnen in de komende tien jaar vijftig miljoen mensen door de omstandigheden gedwongen ontheemd raken. Dat stelt de Universiteit van de Verenigde Naties in een rapport dat donderdag is uitgebracht.
Nog zo´n links trekje: parasiteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Reya het volgende:
Enfin, het doet me deugd dat Halcon me subsidieert.
Hoezo? Het gaat toch alleen om uit of thuis? Of was het nou ons en hunnie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat praat jij gek?!?!? Bij voetbal gaat het om heul veul kampen, jeweetz!1!!
Nee, ik heb niets met boomknuffelaars en mensen die het principe van vrije markt volledig verwerpen. Ik voel mij zelfs beledigd als iemand mij in real life 'links' noemt. Keihard liberaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan voel je je wel thuis tussen de linkse boomknuffelaars.
Nou ja, in dit geval kan ik het beste verwijzen naar een weblog waarin de Linkse Kerk beschreven wordt:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef OldJeller het volgende:
" Linkse kerk " al tijden een populair woord, zeker hier op de fora. Sommige mensen zul je deze twee woorden bij elk bericht over nieuws of politiek zien posten.
Velen doelen hier mee op SP tot PvdA en alles wat daartussen zit. Niet geheel correct m.i.
Definieer "linkse kerk".
Als een " linkse kerk " bestaat, bestaat vast ook een " rechtse kerk ". Het conservatieve deel van de VVD? Het CDA grotendeels? Wat kleine christelijke partijen?
Definieer "rechtse kerk", wie vallen daar onder?
Wat is nou het verschil tussen de "linkse" en "rechtse kerk" ? Gaat dat niet op veel vlakken hand in hand? Toch zien we enkel de bewoordingen "linkse kerk" met regelmaat voorbij komen.
Je hebt toch wel ernstig te pakken als je oprecht denkt dat dit soort zaken verschillen tussen links en rechts.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:27 schreef Holtingar het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval kan ik het beste verwijzen naar een weblog waarin de Linkse Kerk beschreven wordt:
http://www.veltmaete.nl/BLOG/ (Scroll naar beneden; onder 'Multiculti'.)
De Rechtse Kerk? Die bestaat niet, want conservatieven zijn hooguit op het gebied van religie betuttelend (dus ook enigszins m.b.t. waarden en normen); liberalen staan voor individuele vrijheid. Conservatieven noch liberalen formuleren wat 'politiek correct' is.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:27 schreef Holtingar het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval kan ik het beste verwijzen naar een weblog waarin de Linkse Kerk beschreven wordt:
http://www.veltmaete.nl/BLOG/ (Scroll naar beneden; onder 'Multiculti'.)
De Rechtse Kerk? Die bestaat niet, want conservatieven zijn hooguit op het gebied van religie betuttelend (dus ook enigszins m.b.t. waarden en normen); liberalen staan voor individuele vrijheid. Conservatieven noch liberalen formuleren wat 'politiek correct' is.
Mjah, alleen komt dan de discussie welke taken aan de markt over te laten en in hoeverre dat verstandig is. De markt is bepaald niet onfeilbaar en winstoogmerken aan overheidstaken hangen kan wel eens zeer negatief uitpakken voor de burger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nou, ik zit toch echt aan de rechterkant, en ik snap het wel degelijk. De oplossing ligt natuurlijk in het korten van budgetten en het overlaten van taken aan de vrije markt, maar dat snappen de luitjes aan de linkerkant niet.
Heh, wel grappig dan dat de meeste PvdA stemmers universitair opgeleid zijn en in de modaal-boven modaal klasse zitten. Dit terwijl rechtse fenomenen als Wilders in meerderheid LBO'ers aantrekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn ook wel linkse figuren die universitaire studies hebben afgerond, maar dat zijn dan meestal studies waar je op de arbeidsmarkt geen fluit aan hebt.
Dat is de linkse variant van uitbuiting, waar je als rechtschmensch ongetwijfeld bekend mee bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog zo´n links trekje: parasiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |