lekker! wat komkommersalade erbij, en kipkrokantquote:
Oh shit, had dat eerder gezegd dan had ik komkommer meegenomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker! wat komkommersalade erbij, en kipkrokant
Onder de pomp volgens mijn moeder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zij die net gedouched heeft groet u
Groeten terug! Ik was om 8 uur al spic en span.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zij die net gedouched heeft groet u
Ik 7.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Groeten terug! Ik was om 8 uur al spic en span.
En om 6.quote:
Tja, nachtdienst he?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
das vroeg Cat, hier net n half uurtje op ofzo
zometeen maar eens mn fiets naar de fietsenmaker brengen, fiets zo lastig met een platte achterband
Ik ook ja!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Dat vind ik trouwens wel leuk hieraan, dat iedereen mee mag die maar wil
geloof niet dat dat de bedoeling was, hoewel t me wel leuk lijktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, nachtdienst he?
Ga jij trouwens mee naar Dierenthuis? Want mocht dat niet zo zijn dan kun je je spullies bij mij droppen als je van Heerlen Utrechtwaarts rijdt. Zo niet: meeten!
Duh...doe es le-zen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof niet dat dat de bedoeling was, hoewel t me wel leuk lijkt
waar is jouw thuis?
Je mag dus gewoon mee, als je wil.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof niet dat dat de bedoeling was, hoewel t me wel leuk lijkt
waar is jouw thuis?
ja dat snap ik, maar ik weet niet van te voren hoe ik me voel die dag, en als ik me niet goed voel kan ik niet mee, en dan staan die spullen hier bij mij, dan kan ik ze beter eerst droppenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag dus gewoon mee, als je wil.
Dan kunnen we de spullen voor de zekere geit maar ergens hebben liggen. Bij mij dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik weet niet van te voren hoe ik me voel die dag, en als ik me niet goed voel kan ik niet mee, en dan staan die spullen hier bij mij, dan kan ik ze beter eerst droppen
Ooooh, sorry danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik weet niet van te voren hoe ik me voel die dag, en als ik me niet goed voel kan ik niet mee, en dan staan die spullen hier bij mij, dan kan ik ze beter eerst droppen
ja, en wat harajuku zegtquote:
* gaat teruglezen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
Dat staat 2 SCs terug allemaal
is niet ergquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry Ynske...lees het nu allemaal pas.
Wat een gedoe allemaal zeg...bah![]()
ja he, k zou er bijna voor tekenenquote:Kun je beter gewoon je been breken, da's tenminste zichtbaar en binnen 6 weken over
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Dat vind ik trouwens wel leuk hieraan, dat iedereen mee mag die maar wil
Lekkerrr! Zowel aardbeiending als sauna.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Zit even snel een aardbeien-dingetje weg te werken en dan zo naar de sauna!
Wat dan weer minder is, is dat ik een blauwe plek aan de zijkant van mijn kont hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier Greys!
Kick some butnaked asses!![]()
* op zoek gaat naar brief voor Cat
Grinnik, what's the difference, allemaal aapjes kijken toch?quote:[b]Op zaterdag 1 augustus 2009 12:17 schreef MissBliss het volgende:[/b
Ik twijfel of ik zo naar Artis ga of de gaypride
Ontvangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier Greys!
Kick some butnaked asses!![]()
* op zoek gaat naar brief voor Cat
Nou, da's nie helemaal waar heurquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ontvangen
Ach Greys, één kont gezien en je hebt ze allemaal gezien.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:33 schreef Brittie het volgende:
[..]
Grinnik, what's the difference, allemaal aapjes kijken toch?Have fun
Jouw kont is ook niet zo speciaal hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, da's nie helemaal waar heur![]()
Je krijgt mij voor geen goud in m'n blote bipsebaps de sauna in
Hm ja, ook sneller dan ikzelf had verwacht eigenlijk...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Morrie![]()
![]()
Wat ben je turbosupersnel zwanger!![]()
Hara...je kunt ze ook ff bakken met een uitje en wat champignons en dan met wat aardappeltjes in de oven
Ze hadden zelf al wel een aantal malen gehint: dat huis he, dat is ideaal om kinderen in groot te brengen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe reageerden ze!![]()
En wisten ze dat het er aan zat te komen?
En zometeen je eigen moeder...leuk
Ik kohals nog een beetje als ik er weer aan denkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:04 schreef Cat22 het volgende:
Gefeliciteerd Morretje!
Hara: maden zijn.
Ik kan veel hebben maar als ik maden zie en ruik ga ik ook over mijn nek. Ik heb ze één keer in de kliko gehad. *ril* Nooit weer!
Open je eigen topic: Kindjes in mijn kliko!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
'k Moest de filmpjes nog kijken dus ik zei nog niets
Hier ook een update: Kliko vol vliegen.
Zal zo na mijn huishoudelijke takende filmpjes ook kijken.
katerTJE?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht! Het was niet de avond dat ik mijn deur open had staan he? Want toen had je aardappels en witte kool!De nasi was van de dag er na volgens mij, dus woensdag. Maar da's ook te lang geleden denk ik om nog te kunnen eten
Qtje!Katertje?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, wat zijn ze aan het doen op het eind van het filmpje!![]()
daar drogen ze van uit, en gaan doodquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wat doet bloem dan? Gebeurt er dan? Oh-ohs filmpje staat nu óók op t lijstje
Welk lijstje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wat doet bloem dan? Gebeurt er dan? Oh-ohs filmpje staat nu óók op t lijstje
Moet k dan ook weer een stuk tussen de klep doen, of trek ik dan juist meer beesten aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar drogen ze van uit, en gaan dood
Als je een hekel hebt aan je buren wel ja!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet k dan ook weer een stuk tussen de klep doen, of trek ik dan juist meer beesten aan?
Hoe bedoellu?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet k dan ook weer een stuk tussen de klep doen, of trek ik dan juist meer beesten aan?
Moet altijd bij gft, om t broeien te voorkomen of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe bedoellu?
Gewoon een flinke laag bloem op de maden pleuren does the trick...
Ja, enige bloem die ik hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Kristalbloem?![]()
Gewoon bloem erin en klep dichthouden totdat ze allemaal haske keidood zijn!
Als je de klep nu open laat, komt die heerlijke lucht vrij en dan komt de familie blauwe vlieg om weer een nieuwe familie te stichten.
En nu moet ik stofzuigen
Ach, het is beter dan fresia's of rozen.quote:
Ja shit hè, net als die kolerespin in Zwolle die steeds terugkwam. Ik zei MAAK M DAN MAAR DOOD, iedereen me scheef aankijkenquote:
Ik moest ook even kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag Chico niet!![]()
Lieve foto zo...heerlijk stelletje
Ja ze doen dat al hun hele leven lang die twee, en Frits lebbert ook altijd Chico afquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zitten ze elkaar constant zo af te lebberen?Ik vind de langharige chihuahua wel t leukst
Dat is de vervelendste van het stel, maar dat is nou ook net wat hem zo leuk maaktquote:
Daarom juist, die kan zo heerlijk sjaggo kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is de vervelendste van het stel, maar dat is nou ook net wat hem zo leuk maakt
Nee joh, drie van mijn honden zijn al bejaard ( Frits wordt bijna 10, Karel is 9, Chico is 11,5) , alleen Billy die kan wel puppig druk zijn maar zo heeeeeeel wild zijn ze niet , ja elke dag ff een paar keer 10 minuten of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Word je nooit gillend gek? Als ik ze zo zie spelen denk ik oooooooooohh leuk, ooit neem ik 5 goldens () maar dan denk ik aan Charlie en zijn puberbuien en word ik al gek
ik 37quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, drie van mijn honden zijn al bejaard ( Frits wordt bijna 10, Karel is 9, Chico is 11,5) , alleen Billy die kan wel puppig druk zijn maar zo heeeeeeel wild zijn ze niet , ja elke dag ff een paar keer 10 minuten of zo.
Ik zat net ff te rekenen, ik heb nu 21 kilo hond in huis, dat stelt echt niks voor joh
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef Morretje het volgende:oh-oh, mooie roedel heb je hoor! Die oortjes op de foto ook van Kees en Karel..
![]()
Ing, ja we zijn net terug. Had de test ingepakt, en zei: 'Heb een cadeautje voor je.' Zij nog: 'nah, is toch helemaal niet nodig, wat is dit nu weer..'![]()
Ze was net zo verbijsterd als wij geloof ik...
'Maaaaam, waarom heb je me Kayleigh genoemd?'quote:
Ach, officieel Kayleigh, maar we noemen hem Kay.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
'Maaaaam, waarom heb je me Kayleigh genoemd?'
'Tja jongen.....'
dubbel uit [OUD]WTS![]()
En dat is eh.... golf ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:06 schreef Muis006 het volgende:
W00t w00t ik ga naar de KLM open eind augustus
Ik zag mezelf al zitten voor zijn neusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys!![]()
En dan niet naar binnen durven...veeg me op!![]()
Psiessssss!!!quote:
Daar hebben we het ook nog over gehad in de hangmat, dat we eigenlijk met ons telefoon een foto hadden moeten maken!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Maak de volgende keer eens een foto van hem
Precies dát ja!quote:
Die heb ik van Iteejerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Het refrein hiervan is gewoon géniaal!![]()
En zo vrolijk dat je het per ongeluk de hele avond blijft zingen
kende je die nog niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Het refrein hiervan is gewoon géniaal!![]()
En zo vrolijk dat je het per ongeluk de hele avond blijft zingen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
PannenkoekenIk hoor een half uur geleden ook dat ik naar een verjaardag moet
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:56 schreef nokwanda het volgende:
je kunt de kleine altijd nog Chip of Chippy noemen
quote:Als de baby meer dan 9 pond wordt, zullen we er over denken
Wordt gewoon een schuldgevoel aangepraat daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:11 schreef nokwanda het volgende:
Gaan we hier verder met feliciteren.
Het werd daar niet gepruimd.
Of juist niet a la Sharon Stonequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dát ja!![]()
En eigenlijk wil je dan ook wel met je beentjes braaf over elkaar gaan zitten enzo
Ik ben nog aan het teruglezen maar wat wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt gewoon een schuldgevoel aangepraat daarIk begrijp best dat het voor hen ontzettend kut is, maar kom zeg. Nu doen ze net of Morretje zich schuldig moet gaan voelen dat zij zo snel zwanger is
Ja, ik begrijp het ook, maar ik begrijp ook dat men je daar komt feliciteren. Moet iedereen op straat met een kinderwagen ook amar snel een steegje inrennen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:15 schreef Morretje het volgende:
Ach ja, ik snap het ook wel ergens.. Ik vind het natuurlijk heel tof dat jullie daar allemaal komen om mij te feliciteren, maar zij heeft negatief getest vandaag.. Dan is het natuurlijk best zuur als er een feestje gebouwd wordt.
Guttegut, butthurtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef Morretje het volgende:Hara!
Muis: in het tweede streepjes topic had Ciscostar er moeite mee dat iedereen van hier naar daar kwam..
Is ook geen logische reactie of zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef Morretje het volgende:
Hara!
Muis: in het tweede streepjes topic had Ciscostar er moeite mee dat iedereen van hier naar daar kwam..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook, maar ik begrijp ook dat men je daar komt feliciteren. Moet iedereen op straat met een kinderwagen ook amar snel een steegje inrennen?
Ik had ooit een topic in OUD, dat als ik ooit zwanger word ik een keizersnede wilNouuuuuuuuu, hoe ik het toch in mijn asociale kop haalde om zoiets te zeggen
Ja, en dan mag je niet blij zijn met je zwangerschap?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:20 schreef Morretje het volgende:
Mja, maar het is natuurlijk ook nog, dat ik me daar pas 3 weken geleden heb gemeld, sporadisch heb gepost, en zij daar al veeeeeeeeeeeeel langer zit.. Ach, never mind.
Maar wij krijgen doorgaans hier kittens ipv aapjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ook geen logische reactie of zoAls een bekende daar 2 streepjes heeft juicht het hele topic ook 3 pagina's lang
Als het maar geen harige aapjes zijn..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wij krijgen doorgaans hier kittens ipv aapjes
Nou, als lurker weet ik toevallig dat de rest daar wel mag blijven posten, vinden zeheeeeeleeemaaaaaal niet erg joh, want ze zijn zo blij voor diegene.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:24 schreef Morretje het volgende:
Tja.. Eigenlijk moeten we dan meteen doorverhuizen he, naar Zwangerschap en Geboorte..![]()
Ik kom hier ook gewoon wel weer vaker, ik was de vibe van het posten een beetje kwijt.. Maar die is wel weer terug, geloof ik
Helemaal omdat de rest 3 pagina's gejuich van diezelfde mensen krijgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Wat Ing zegt; het is natuurlijk vreselijk voor de vrouwen en hun partners die daar zitten, dat dat tweede streepje nog niet wil komen. Maar dat betekent niet dat jij je geluk daar niet kan delen..
Ja maar, dat komt dan ook weer omdat ik er maar zo kort heb gezeten. Ik ben geen onderdeel van het groepje daar. Wat ook heul niet erg vind trouwens..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, als lurker weet ik toevallig dat de rest daar wel mag blijven posten, vinden zeheeeeeleeemaaaaaal niet erg joh, want ze zijn zo blij voor diegene.
Gelukkig ben je bij ons wel welkom
Ja maar dan nog!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, dat komt dan ook weer omdat ik er maar zo kort heb gezeten. Ik ben geen onderdeel van het groepje daar. Wat ook heul niet erg vind trouwens..
Lurk jij daar ook altijd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, als lurker weet ik toevallig dat de rest daar wel mag blijven posten, vinden zeheeeeeleeemaaaaaal niet erg joh, want ze zijn zo blij voor diegene.
Gelukkig ben je bij ons wel welkom
<--- zie m'n avatar voor een voorproefjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Als het maar geen harige aapjes zijn..
Of je er nou kort zit of niet, een nieuw leven 'oneerlijk' noemen omdat jij het bent en niet zij vind ik echt niet kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, dat komt dan ook weer omdat ik er maar zo kort heb gezeten. Ik ben geen onderdeel van het groepje daar. Wat ook heul niet erg vind trouwens..
Ik kom wel lekker hier![]()
Voel me hier ook gewoon thuis denk ik..
![]()
Zul je zien dat het een tweeling is ook nog!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
Morretje, ik vind je echt een kolerewijf. Hoe haal je het in je hoofd om zo snel zwanger te worden
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het een tweeling is ook nog!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het een tweeling is ook nog!
Dat is pas oneerlijk! Met 1 keer zwanger worden 2 babies krijgen!quote:
Ga naakt! Mag je ook snel weer wegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het haast jammer dat ik naar verjaardag moet, even kleren zoeken
nein! Ze zou me pm'en of ze meeging of niet. Maar antwoord kon lang duren want ze was op vakasie en had een kut verbiningquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Kuweeeeeeeejaaaaa, weet jij wanneer Noekje terugkomt?
Of nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga naakt! Mag je ook snel weer weg
wat een zeikwijfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef Morretje het volgende:Hara!
Lieverds, laat maar, zij heeft een kutdag, en niets kan mijn dag nog stuk maken!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:36 schreef nokwanda het volgende:Jullie zeggen hier alles precies zoals ik het daar graaghad willen posten. Deed het niet uit respect voor Mor en Ravage, maar hell, ik heb bijna mijn pas nieuwe nagels moeten afbijten (ik ben gestopt met nagelbijten
)
Ik kon het niet laten, morquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Lieverds, laat maar, zij heeft een kutdag, en niets kan mijn dag nog stuk maken!
en jay voor je nagels.. zijn ze al mooi?
nikky heeft dat ook gehadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook, maar ik begrijp ook dat men je daar komt feliciteren. Moet iedereen op straat met een kinderwagen ook amar snel een steegje inrennen?
Ik had ooit een topic in OUD, dat als ik ooit zwanger word ik een keizersnede wilNouuuuuuuuu, hoe ik het toch in mijn asociale kop haalde om zoiets te zeggen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nikky heeft dat ook gehad
t is heel selectief daar, sommige mensen zijn best lief...
Echt niet. Ik heb het geprobeerdquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]ik kreeg een PM van muis
![]()
![]()
ze vond het leuk me gekend te hebben
Ben het wel met je eens hoor, maar euh.... welke heb je nodig: twee of viertakt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb het geprobeerd![]()
Belachelijk gedoe daarzo
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]ik kreeg een PM van muis
![]()
![]()
ze vond het leuk me gekend te hebben
doe de 4 maar!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, maar euh.... welke heb je nodig: twee of viertakt?
[ afbeelding ]
hoe zal ik t zeggen...quote:
Ik nie snap nie...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, maar euh.... welke heb je nodig: twee of viertakt?
[ afbeelding ]
Ohhh verdeurie daar wil ik ook nog heen! Ik denk dat ik mijn mr. maandagmiddag meesleurquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:14 schreef Morretje het volgende:
Ik gaat lekker naar Harry Potter met m'n mams...Voor de tweede keer want vorige week met Ravage geweest
Tactquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik nie snap nie...
Ik zag het QEs kijken of er nog wat op volgt dan, zo nieuwsgierig ben ik ook wel weer..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef Ravage het volgende:
Ik heb alleen de films gezien (de boeken dus niet gelezen) en ik vond dit deel wel minder spannend dan de rest. De film heeft ook een open einde, je merkt heel duidelijk dat het een deel van een serie is.
Ik kan me voorstellen dat als je nog nooit iets van Harry Potter gelezen/gezien hebt, en je dan naar deze film gaat, je er geen zak van snapt.
Mijn meneer heeft ooit boek 1 ingekeken en heeft het gelijk aan de kant gepleurd. Nog nooit een film gezien van HP. Maar hij wil wel met mij naar de nieuwe HPquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh verdeurie daar wil ik ook nog heen! Ik denk dat ik mijn mr. maandagmiddag meesleur
Veel plezier!!
Ah, dan weten we alvast dat mijn meneer er geen zak van gaat snappenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef Ravage het volgende:
Ik heb alleen de films gezien (de boeken dus niet gelezen) en ik vond dit deel wel minder spannend dan de rest. De film heeft ook een open einde, je merkt heel duidelijk dat het een deel van een serie is.
Ik kan me voorstellen dat als je nog nooit iets van Harry Potter gelezen/gezien hebt, en je dan naar deze film gaat, je er geen zak van snapt.
Foto or gtfoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:10 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag een oude kast die hier was blijven staan van de vorige bewoners, samengesteld met een oud kastje van mij en dat opgestapeld en metallic blauw geschilderd. Alle knopjes en slotjes verwijderd en porceleinen knoppen erop. Ik denk dat ie vandeweek helemaal klaar is en dan is het een echt kunstwerk
Verder vandaag even uit gaan waaien op het strand in oost-voorne. Geen ruk te doen en alleen mar modder. Niet zo'n tof strand. Voortaan dan toch maar gewoon hoek van Holland
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik zat een keer in de trein he (ja echt) zoeen intercity waarbij je van die digitale bordjes hebt met de eindbestemming erop en toen stond er zo Einthoven
Dat was wel een trieste dag.
Niets wint het nog van zo en zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik zat een keer in de trein he (ja echt) zoeen intercity waarbij je van die digitale bordjes hebt met de eindbestemming erop en toen stond er zo Einthoven
Dat was wel een trieste dag.
Is daar niet iets op te bedenken met wat stukjes tape ofzo? Dat ze wat vaster liggen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:28 schreef Hukkie het volgende:
Excuus dat ik jullie SC onderbreek, maar ik heb een praktisch vraagje en vind het niet de moeite om er een apart topic over te openen. Ik zit er zwaar over te denken om binnen nu en niet al te lange tijd weer 2 katjes te nemen, omdat ik dat al een tijd mis. Maar het geval wil dat ik tapijttegels heb, hebben jullie daar ervaring mee?
Als in: iedere dag na het gekkenuurtje opnieuw je vloer moeten leggen, omdat de katten met hun nagels de vloer overhoop halen.
* Muis006 houdt op met huilen en trillenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Is daar niet iets op te bedenken met wat stukjes tape ofzo? Dat ze wat vaster liggen?
(De tegels he, niet de katjes gaan vast-tapen).
En ben je gek met je 'SC onderbreken'... jouw vraag is toch net zo goed slowchat?
Wij raken niet overstuur als er mensen gewoon tussendoor komen hoor!
Tape aan de onderkant, dubbelzijdig, daar zie je toch niets van?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:34 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, met tape wordt het er niet mooier op natuurlijk, en misschien is dat nog wel een uitkomst als ze klein zijn. Maar als het koeien worden (zoals mijn eerdere katten) dan biedt dat weinig soelaas ben ik bang. Misschien dat lijmen dan een uitkomst biedt, maar dan is het voordeel van tapijttegels weer weg.
Kweej, heb je nog zo'n chill pill voor Muis?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
* Muis006 houdt op met huilen en trillen
Niet?
Ook een spray, maar dan het tegenovergestelde van de catnip, vinden ze juist totaal niet leuk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:39 schreef Hukkie het volgende:
Wij hadden vroeger ook spul waardoor de katten wild werden van de krabpaal, maar het wordt lastig om ze altijd van de vloer te houden en dat wil ik eigenlijk ook niet, want dan kunnen ze ook niet bij mij op de bank komen liggen enzo.
Wat is keep off?
Dat zou ik ook nog wel kunnen proberen ja.quote:
Dubbelzijdig tape tussen tegel en ondervloer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:34 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, met tape wordt het er niet mooier op natuurlijk, en misschien is dat nog wel een uitkomst als ze klein zijn. Maar als het koeien worden (zoals mijn eerdere katten) dan biedt dat weinig soelaas ben ik bang. Misschien dat lijmen dan een uitkomst biedt, maar dan is het voordeel van tapijttegels weer weg.
Het voordeel is dat het minder snel gaat schuiven, maar dat je het, mocht het nodig zijn, nog wel gewoon zelf los kunt trekkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:41 schreef Hukkie het volgende:
Ja dat had ik inderdaad al begrepen, hopen dat dat een beetje werkt.
Dankquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het minder snel gaat schuiven, maar dat je het, mocht het nodig zijn, nog wel gewoon zelf los kunt trekkenGewoon een rol kopen en in huis leggen, dan zie je vanzelf of het nodig is en dan doe je wat tape onder de tegels die ze het vaakst te grazen nemen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 149
DAt komt door óns ja![]()
Bwahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
* Muis006 houdt op met huilen en trillen
Niet?
Pil? Dat is vloeistof die je rectaal in moet spuitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tape aan de onderkant, dubbelzijdig, daar zie je toch niets van?
[..]
Kweej, heb je nog zo'n chill pill voor Muis?
Die je van Baloe over hebt?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:59 schreef Maes het volgende:![]()
Childeren![]()
Morretje gefeliciteerd met je zwangerschap![]()
![]()
@ Greys: lellebel![]()
De rest: behave
Oh!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pil? Dat is vloeistof die je rectaal in moet spuitenHeb er nog steeds 2
Oh dat vind ik ook wel leuk ja, ik zie zo hier en daar eens per ongeluk een aflevering op tievie, van de week nog, en ik vind het erg leuk! Met Brooke Shields en Lucy Liu enzo toch? Vrouwen met ballen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
HARA JIJ TJEKT TOCH SERIES?
Ik heb gisteren lipstick jungle gedownt, en ben begonnen. Had net ep 2fantastische serie!
What what in the butt?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pil? Dat is vloeistof die je rectaal in moet spuitenHeb er nog steeds 2
Ik ken hemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
You're the up the butt girls!
(doet me denken aan die hilarische SaTC scene, wie kent hem?)
Nobody wants to marry the up the but girl!
Cashmere Maffia is wat andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel leuk ja, ik zie zo hier en daar eens per ongeluk een aflevering op tievie, van de week nog, en ik vind het erg leuk! Met Brooke Shields en Lucy Liu enzo toch? Vrouwen met ballen!
Oh nee wacht, dat heet Cashmere Maffia geloof ik. Of is het toch hetzelfde? Of haal ik er twee door elkaar?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:13 schreef Muis006 het volgende:
Julliedoenallemaalgemeenmetjulliespeculatiesjegensmijnlichamelijkeopeningen!
Volgens mij weet ik wel ongeveer welke aflevering dat was. (we moeten weer eens een marathonnetje organiseren)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
You're the up the butt girls!
(doet me denken aan die hilarische SaTC scene, wie kent hem?)
Nobody wants to marry the up the but girl!
Whehehe oh god ja, the back door Noorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wel ongeveer welke aflevering dat was. (we moeten weer eens een marathonnetje organiseren)
Of Sam: the backdoor Noor. My Lord, wat heb ik toen gelachen.
Nog een klein beetje aan de buikspieren werken en dan ga ik weer mee
Vind je die stom? In de serie is het een fijne uberbitch!quote:
Ja verschrikkelijk, vanwege haar aandeel in de LotR films. Zeikwief vind ik haarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe oh god ja, the back door Noor
Ja echt he, we gaan weer snel, wat is het daar toch een paradijsje! En weer helemaal niet druk op de zaterdag!
[..]
Vind je die stom? In de serie is het een fijne uberbitch!
lucy luiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh ja, Lipstick Jungle lijkt me ook wel leuk dan, want dat is met Brooke en daar heb ik ook wel eens een aflevering van gezien. Cashmere Mafia is net zoiets! Een soort SaTC ook met vier dames
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik ken haar niet uit de LotR films![]()
Oh en ik heb ook nog nooit Harry Potter gelezen of gezien, dat trekt me werkelijk voor geen meter
Ooit wel eens een halve film gezien ja, maar dat was puur om Aragornquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Of heb je de fillums niet gezien? In that case, goed zo
Viggo Mortensen de porno-acteurquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit wel eens een halve film gezien ja, maar dat was puur om Aragorn![]()
Ik ga het aan mijn lijstje toevoegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Volgens mij lijkt het best op elkaar Q, die Cashmere Mafia en Lipstick Jungle!
Echt wat voor jou ook!
Dankje!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Gossip girl kijk ik ook niet. Saving Grace zegt met helemaal niets!
Wat is het weer gezellig druk hier in de SC he, lately
En Muis, ik vind het zo tof dat jij hier ook post!
Ik wel, QweetjeKandijkoeksneetjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:51 schreef Qwea het volgende:
Muis gaat mee naar DTH
he, muisjepluisje?
|Gofter druk ik op invoeren! Moment hoor, effe antwoorden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk Muis dat je ook hier post nu, maar ik waarschuw je wel alvast, koop niet snel een kitten, pup of goudvis, want mss zijn dr wel mensen hier die al langer op een nieuw dier wachten dan jij he, en dan valt dat verkeerd, dat snap je toch wel ?
![]()
Ow Kees dr oude baasjes kwamen dus dr spullies brengen, dr papieren en zo, en dr mand/slaapzak, maar ook 2 hele lelijke bekers die ze gewonnen heeft voor ze bij hun kwam wonen en die zij toen al meekregen van die fokster.
Wat mot ik daar nou mee?????
Kga ze eggggg nie in de prijzenkast zetten want
A- ik heb ze niet met dr gewonnen dus ze zeggen me niks
B- naast die bekers vallen Chico zn prijzen pottomme helemaal in t niet
quote:
Ik wil mezelf niet op de borst kloppen of zulks, maar ik ben d'r speciaal weer voor uit m'n bed gekropen!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]Ik had het zelf niet eens in de gaten!
Mijn meneer heeft het ook niet in de gaten zo te merken![]()
dank je!
Hahahahaaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:05 schreef Muis006 het volgende:
JA dus!!!!
*stemvork*
Er is er een jarig hoera hoera
Dat kun je wel zien dat is Greys
Haar billen zijn strak en haar borsten zijn pront
Het is nooit anders geweest
Zij leve jong hoera hoera
*klopt Co op tietelsquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet op de borst kloppen of zulks, maar ik ben d'r speciaal weer voor uit m'n bed gekropen!!
Thank youquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:06 schreef draculettetje het volgende:
Gfeli greys!
maak er een mooie dag van!
ben je toch altijd zo lekker snel met je stemvorkquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:05 schreef Muis006 het volgende:
JA dus!!!!
*stemvork*
Er is er een jarig hoera hoera
Dat kun je wel zien dat is Greys
Haar billen zijn strak en haar borsten zijn pront
Het is nooit anders geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |