quote:
En dat is eh.... golf ofzo?

Nou dat was me het middagje sauna wel!

Hot stone was zalig, behalve het gedeelte waar ze die steentjes tussen je tenen klemmen. Toen moest ik heel hard lachen en het was ook wat te heet daar eigenlijk!

Maar de rest was zalig.
En Co en ik doen altijd mee aan de 'wappersessie'. Dan ga je in de sauna zitten en dan komt er een medewerker en die gaat dan met een natte handdoek bovenin de sauna rondwapperen en dan slaat de warmte echt letterlijk op je neer. Dan hebben ze ook emmers met ijsbrokjes in de sauna staan voor als je de hitte niet meer trekt. Je krijgt echt kippenvel van de warmte dan!

Normaal doet Claire het wapperen en da's een beetje chagrijnige zweefteef. Maar we hadden haar de hele middag nog niet gespot. Ik had wel al een andere medewerker zien lopen, een kale grote gozer, lekker ding wel, en die liep naar mij en Co stiekem te loeren van 'gelukkig halen die de gemiddelde leeftijd weer een beetje naar beneden hier'.

Nou je voelt hem aankomen, Co en ik stonden klaar voor de vijf-uur-wappersessie... komt ie daar aan zeg, met de emmers ijs. Bovenlijf ontbloot, alleen een soort doek om zijn onderkant. Godallemachtig, ik zeg het niet vaak, maar Co en ik stonden zo ongeveer:
En toen kwam het ergste, ik durfde niet meer aan de wappersessie mee te doen

Want dan zaten wij daar helemaal nakend voor zijn neus. Werd ineens verlegen!

Dus wij bleven op het gras zitten terwijl de rest van de mensen wel naar binnen ging. Hij vroeg nog speciaal of wij echt niet kwamen. Toen zijn we in de hangmat daar vlak bij gaan liggen en hebben ongeveer een kwartier over die gozer liggen roddelen 'Zag je die rug? En die tattoo op zijn rug? Godsamme!' We leken wel een stel pubers

En toen hij klaar was met wapperen kwam ie buiten uitdampen en was ie zo mogelijk nog heter, letterlijk!
Hihiiiiiiihihihi.
Nou ja, je had er bij geweest moeten zijn denk ik