quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, wat zijn ze aan het doen op het eind van het filmpje!![]()
daar drogen ze van uit, en gaan doodquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wat doet bloem dan? Gebeurt er dan? Oh-ohs filmpje staat nu óók op t lijstje
Welk lijstje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wat doet bloem dan? Gebeurt er dan? Oh-ohs filmpje staat nu óók op t lijstje
Moet k dan ook weer een stuk tussen de klep doen, of trek ik dan juist meer beesten aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar drogen ze van uit, en gaan dood
Als je een hekel hebt aan je buren wel ja!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet k dan ook weer een stuk tussen de klep doen, of trek ik dan juist meer beesten aan?
Hoe bedoellu?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet k dan ook weer een stuk tussen de klep doen, of trek ik dan juist meer beesten aan?
Moet altijd bij gft, om t broeien te voorkomen of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe bedoellu?
Gewoon een flinke laag bloem op de maden pleuren does the trick...
Ja, enige bloem die ik hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Kristalbloem?![]()
Gewoon bloem erin en klep dichthouden totdat ze allemaal haske keidood zijn!
Als je de klep nu open laat, komt die heerlijke lucht vrij en dan komt de familie blauwe vlieg om weer een nieuwe familie te stichten.
En nu moet ik stofzuigen
Ach, het is beter dan fresia's of rozen.quote:
Ja shit hè, net als die kolerespin in Zwolle die steeds terugkwam. Ik zei MAAK M DAN MAAR DOOD, iedereen me scheef aankijkenquote:
Ik moest ook even kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag Chico niet!![]()
Lieve foto zo...heerlijk stelletje
Ja ze doen dat al hun hele leven lang die twee, en Frits lebbert ook altijd Chico afquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zitten ze elkaar constant zo af te lebberen?Ik vind de langharige chihuahua wel t leukst
Dat is de vervelendste van het stel, maar dat is nou ook net wat hem zo leuk maaktquote:
Daarom juist, die kan zo heerlijk sjaggo kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is de vervelendste van het stel, maar dat is nou ook net wat hem zo leuk maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |