Guttegut, butthurtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef Morretje het volgende:Hara!
Muis: in het tweede streepjes topic had Ciscostar er moeite mee dat iedereen van hier naar daar kwam..
Is ook geen logische reactie of zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef Morretje het volgende:
Hara!
Muis: in het tweede streepjes topic had Ciscostar er moeite mee dat iedereen van hier naar daar kwam..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook, maar ik begrijp ook dat men je daar komt feliciteren. Moet iedereen op straat met een kinderwagen ook amar snel een steegje inrennen?
Ik had ooit een topic in OUD, dat als ik ooit zwanger word ik een keizersnede wilNouuuuuuuuu, hoe ik het toch in mijn asociale kop haalde om zoiets te zeggen
Ja, en dan mag je niet blij zijn met je zwangerschap?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:20 schreef Morretje het volgende:
Mja, maar het is natuurlijk ook nog, dat ik me daar pas 3 weken geleden heb gemeld, sporadisch heb gepost, en zij daar al veeeeeeeeeeeeel langer zit.. Ach, never mind.
Maar wij krijgen doorgaans hier kittens ipv aapjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ook geen logische reactie of zoAls een bekende daar 2 streepjes heeft juicht het hele topic ook 3 pagina's lang
Als het maar geen harige aapjes zijn..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wij krijgen doorgaans hier kittens ipv aapjes
Nou, als lurker weet ik toevallig dat de rest daar wel mag blijven posten, vinden zeheeeeeleeemaaaaaal niet erg joh, want ze zijn zo blij voor diegene.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:24 schreef Morretje het volgende:
Tja.. Eigenlijk moeten we dan meteen doorverhuizen he, naar Zwangerschap en Geboorte..![]()
Ik kom hier ook gewoon wel weer vaker, ik was de vibe van het posten een beetje kwijt.. Maar die is wel weer terug, geloof ik
Helemaal omdat de rest 3 pagina's gejuich van diezelfde mensen krijgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Wat Ing zegt; het is natuurlijk vreselijk voor de vrouwen en hun partners die daar zitten, dat dat tweede streepje nog niet wil komen. Maar dat betekent niet dat jij je geluk daar niet kan delen..
Ja maar, dat komt dan ook weer omdat ik er maar zo kort heb gezeten. Ik ben geen onderdeel van het groepje daar. Wat ook heul niet erg vind trouwens..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, als lurker weet ik toevallig dat de rest daar wel mag blijven posten, vinden zeheeeeeleeemaaaaaal niet erg joh, want ze zijn zo blij voor diegene.
Gelukkig ben je bij ons wel welkom
Ja maar dan nog!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, dat komt dan ook weer omdat ik er maar zo kort heb gezeten. Ik ben geen onderdeel van het groepje daar. Wat ook heul niet erg vind trouwens..
Lurk jij daar ook altijd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, als lurker weet ik toevallig dat de rest daar wel mag blijven posten, vinden zeheeeeeleeemaaaaaal niet erg joh, want ze zijn zo blij voor diegene.
Gelukkig ben je bij ons wel welkom
<--- zie m'n avatar voor een voorproefjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Als het maar geen harige aapjes zijn..
Of je er nou kort zit of niet, een nieuw leven 'oneerlijk' noemen omdat jij het bent en niet zij vind ik echt niet kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, dat komt dan ook weer omdat ik er maar zo kort heb gezeten. Ik ben geen onderdeel van het groepje daar. Wat ook heul niet erg vind trouwens..
Ik kom wel lekker hier![]()
Voel me hier ook gewoon thuis denk ik..
![]()
Zul je zien dat het een tweeling is ook nog!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
Morretje, ik vind je echt een kolerewijf. Hoe haal je het in je hoofd om zo snel zwanger te worden
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het een tweeling is ook nog!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het een tweeling is ook nog!
Dat is pas oneerlijk! Met 1 keer zwanger worden 2 babies krijgen!quote:
Ga naakt! Mag je ook snel weer wegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het haast jammer dat ik naar verjaardag moet, even kleren zoeken
nein! Ze zou me pm'en of ze meeging of niet. Maar antwoord kon lang duren want ze was op vakasie en had een kut verbiningquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Kuweeeeeeeejaaaaa, weet jij wanneer Noekje terugkomt?
Of nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga naakt! Mag je ook snel weer weg
wat een zeikwijfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef Morretje het volgende:Hara!
Lieverds, laat maar, zij heeft een kutdag, en niets kan mijn dag nog stuk maken!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:36 schreef nokwanda het volgende:Jullie zeggen hier alles precies zoals ik het daar graaghad willen posten. Deed het niet uit respect voor Mor en Ravage, maar hell, ik heb bijna mijn pas nieuwe nagels moeten afbijten (ik ben gestopt met nagelbijten
)
Ik kon het niet laten, morquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Lieverds, laat maar, zij heeft een kutdag, en niets kan mijn dag nog stuk maken!
en jay voor je nagels.. zijn ze al mooi?
nikky heeft dat ook gehadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook, maar ik begrijp ook dat men je daar komt feliciteren. Moet iedereen op straat met een kinderwagen ook amar snel een steegje inrennen?
Ik had ooit een topic in OUD, dat als ik ooit zwanger word ik een keizersnede wilNouuuuuuuuu, hoe ik het toch in mijn asociale kop haalde om zoiets te zeggen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nikky heeft dat ook gehad
t is heel selectief daar, sommige mensen zijn best lief...
Echt niet. Ik heb het geprobeerdquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]ik kreeg een PM van muis
![]()
![]()
ze vond het leuk me gekend te hebben
Ben het wel met je eens hoor, maar euh.... welke heb je nodig: twee of viertakt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb het geprobeerd![]()
Belachelijk gedoe daarzo
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]ik kreeg een PM van muis
![]()
![]()
ze vond het leuk me gekend te hebben
doe de 4 maar!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, maar euh.... welke heb je nodig: twee of viertakt?
[ afbeelding ]
hoe zal ik t zeggen...quote:
Ik nie snap nie...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, maar euh.... welke heb je nodig: twee of viertakt?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |