Ik heb in april al gezegd dat we ruwweg naar de 275-325 kunnen deze zomer. Dat is in principe gebeurd. Waar we nu een top neerzetten is imho niet helemaal duidelijk, dat kan nu zijn, dat kan op 297,5 zijn, dat kan op 308 zijn. Geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:51 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wat is jou visie op dit moment trouwens, ben een weekje weggeweest vandaar.
met de nadruk op 'in principe' natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb in april al gezegd dat we ruwweg naar de 275-325 kunnen deze zomer. Dat is in principe gebeurd. Waar we nu een top neerzetten is imho niet helemaal duidelijk, dat kan nu zijn, dat kan op 297,5 zijn, dat kan op 308 zijn. Geen idee.
Wat ik wel weet is dat we sowieso door de 250 punten gaan zakken dit najaar nog. Uiteindelijk zullen we nieuwe lows maken, heel misschien dit najaar al, maar waarschijnlijk eerder in 2010-2012.
Voorspellen blijft extreem moeilijk, maar zelfs als je 40% van de keren goed zit, doe je het al dubbel zo goed als Tostrams.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
met de nadruk op 'in principe' natuurlijk
Ok, eens. Maar handel je nu ook nog op de correctie die je verwachte of ben je nu uit de markt. In mijn ogen kan deze markt nog wel hoger dan die 325, maar dat zullen we later dit jaar zien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb in april al gezegd dat we ruwweg naar de 275-325 kunnen deze zomer. Dat is in principe gebeurd. Waar we nu een top neerzetten is imho niet helemaal duidelijk, dat kan nu zijn, dat kan op 297,5 zijn, dat kan op 308 zijn. Geen idee.
Wat ik wel weet is dat we sowieso door de 250 punten gaan zakken dit najaar nog. Uiteindelijk zullen we nieuwe lows maken, heel misschien dit najaar al, maar waarschijnlijk eerder in 2010-2012. The worst is yet to come, nothing have been solved.
Tostrams krijgt provisies, geen beleggingsopbrengsten, dus die zit 100% goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Voorspellen blijft extreem moeilijk, maar zelfs als je 40% van de keren goed zit, doe je het al dubbel zo goed als Tostrams.
Ik ben van aandelen grotendeels afgestapt, en handel voornamelijk in commodities (geen hefboom). Wat ik elke 3-6 maanden ga doen is bij ogenschijnlijke "bodems" en "toppen" een zooitje langlopende puts en calls inkopen. Nu ben ik langzaamaan puts aan het kopen voor het najaar. Dat de beurs nog hoger gaat vind ik prima: dat zijn goedkopere puts. Gezien toppen en bodems niet te raden zijn moet je geleidelijk inkopen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:56 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ok, eens. Maar handel je nu ook nog op de correctie die je verwachte of ben je nu uit de markt. In mijn ogen kan deze markt nog wel hoger dan die 325, maar dat zullen we later dit jaar zien.
Wat is dat die SL 265?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik word niet goed van al dat groen, ik zie dat de SL 265 nu ong op 148.44% winst staat sinds hij in de portefeuille zit. En dat terwijl het eigenlijk meer bedoeld was naja, om toch wat 'long' in de portefeuille te gooien, het zijn er dan ook niet zo heel veel. Ik zit er nu wel over na te denken om wel vol long te gaan voor morgen maar ben daar nog niet overtuigd genoeg voor. Die plaat voor me kop is nog te dik. Snik.
Slurpie Logistics 265, uitmuntend bedrijf!quote:
Een sprinter long op de AEX index. De 265 refereert naar de stop loss. Een sprinter is een derivaat, die sneller stijgt en sneller daalt op basis van het onderliggend product. In dit geval, de AEX dus.quote:
Nu al puts kopen voor het najaar lijkt mij wel erg veel van het goede, als de beurs er vanaf dit niveau nog 50-80 punten bij doet, en pas topt in november, zit je met de gebakken peren, maar ieder zijn eigen ding natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben van aandelen grotendeels afgestapt, en handel voornamelijk in commodities (geen hefboom). Wat ik elke 3-6 maanden ga doen is bij ogenschijnlijke "bodems" en "toppen" een zooitje langlopende puts en calls inkopen. Nu ben ik langzaamaan puts aan het kopen voor het najaar. Dat de beurs nog hoger gaat vind ik prima: dat zijn goedkopere puts. Gezien toppen en bodems niet te raden zijn moet je geleidelijk inkopen.
Das uiteraard het risico, daarom moet je ook niet de helft van je porto in calls of puts stoppen (duhhh). Maar speculatief bijvoorbeeld 10% er voor reserveren. Je moet de volledige inleg kunnen verliezen, zonder dat je het mega-erg vindt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:04 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nu al puts kopen voor het najaar lijkt mij wel erg veel van het goede, als de beurs er vanaf dit niveau nog 50-80 punten bij doet, en pas topt in november, zit je met de gebakken peren, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Tostrams krijgt provisies, geen beleggingsopbrengsten, dus die zit 100% goed
Pas maar op, tussentijds topje kan hier komen te staan. Voor de langere looptijden( sept/ okt) zou je wel goed kunnen zitten, maar je moet wel tegen een tussentijds stootje kunnen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef sitting_elfling het volgende:
hmm, denk dat ik er maar een long op de aex & olie & kpn gooi.
Long oliequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef sitting_elfling het volgende:
hmm, denk dat ik er maar een long op de aex & olie & kpn gooi.
of volgt op deze minder grote daling alsnog een verdere daling, omdat de consumentenuitgaven stokken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
volgens mij is de kern van het probleem:
als blijkt dat de recessie afvlakt, gaan we zo meteen dan groei laten zien, of blijven we op hetzelfde niveau hangen.
Eigenlijk een TA moment. Betekent een minder grote daling dat we zo gaan stijgen omdat een lijntje vloeiend moet zijn, of betent een minder grote daling gewoon een daling, en zo meteen een flat-liner
het is net hoe je het allemaal bekijkt, 3 weken geleden zei iedereen nog we gaan nieuwe lows opzoeken, nu is het compleet omgeslagen en zegt iedereen de recessie is over......nou het zal mij niks verbazen als we nu ineens weer fors gaan dalen. Ik ben bearisch maar ik heb sterk de neiging om ook in de rally te stappen alleen ik vrees dat de top zeer nabij is.... Ik wacht nog wel effe een weekje.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
of volgt op deze minder grote daling alsnog een verdere daling, omdat de consumentenuitgaven stokken.
nee de crisis zal waarschijnlijk nooit meer overgaan zolang de grootste bubble allertijden ( die van de goverment intervention) zich opnieuw probeert op te blazen, het gevolg hiervan zal de komende jaren bijzonder volatiele markten ontstaan. Voor aandeelhouders dodelijk , maar voor opties handelaren( zoals ik) een uitkomst. De komende jaren kan de Aex op lucht wel weer naar de 700 pnt zonder dat uberhaupt een crisis is opgelost, deze zal waarschijnlijk alleen maar erger worden. Bij de volgende burst in the bubble zie ik de dollar als munt nog wel vallen, als dit gebeurt zal er enkele decenia in armoede worden geleeft om vervolgens een nieuwe bubble op te blazen.......quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
in de categorie 'schiet mij maar lek' en 'het grote geheel': de koers van de Britse bank Barclays is sinds het dieptepunt ongeveer verzevenvoudigd (!) en staat weer bijna op een year high.
Crisis over?
Ik nog niet. Zolang hij goed gaat, gaat hij goed. Wel heb ik calls op ASML geschreven (te vroeg), heb ik mijn diepe geschreven puts op Randstand teruggekocht (te vroeg). Verder nog 100+% long. Het is bizar, maar dat waren de dalingen van vorig jaar ook. En die bleven ook gewoon doorgaan terwijl je verwachtte dat het echt niet lager kon.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik ben iid geval volledig uit dit circus uitgestapt.
je moet gewoon een goede stoplimiet elke dag zetten, had ik dat ook maar met mijn putjes gedaan toen ze het toen nog dalende trend kanaal verlietenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik nog niet. Zolang hij goed gaat, gaat hij goed. Wel heb ik calls op ASML geschreven (te vroeg), heb ik mijn diepe geschreven puts op Randstand teruggekocht (te vroeg). Verder nog 100+% long. Het is bizar, maar dat waren de dalingen van vorig jaar ook. En die bleven ook gewoon doorgaan terwijl je verwachtte dat het echt niet lager kon.
Krijg ik hoogtevrees, dan koop ik al mijn geschreven puts terug, schrijf wat calls op een aantal aandelen en verkoop sommige aandelen geheel of deels. Maar wel om op een later tijdstip nog dikker in te stappen, want de trend voor de komende 4 jaar is opwaarts.
Nou, ik handel niet per dag dus een stoploss per dag lijkt me niet juist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef edwinh het volgende:
[..]
je moet gewoon een goede stoplimiet elke dag zetten, had ik dat ook maar met mijn putjes gedaan toen ze het toen nog dalende trend kanaal verlieten
BTW de dollar get smacked!!
Ik zoek nog een shortkandidaat voor over een tijdje, en MT lijkt me wellicht wel iets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
MT gaat failliet als IASB de regels voor off balance leases gaat veranderen. Maar ik ben gewoon een eikel die het jaarverslag leest en denkt dat Madoff en Mittal erg veel op elkaar lijken. Wat niet wil zeggen dat de beurskoers natuurlijk niet tot grote hoogtes kan stijgen.
MT is in mijn mening een pyramidefonds. De vraag is echter wanneer de bom barst.
Ja, maar dat is gokken. Dan kan ik net zo goed gewoon short gaan op de index met een turbo of sprinter. Als er fundamentele redenen zijn waarom AM te hoog gewaardeerd is dan wil ik wel langlopende puts kopen. Biljft gokken natuurlijk, maar iets meer onderbouwd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef pberends het volgende:
MT is een van de meest leuke shortkandidaten, omdat het aandeel extreem sentimentsgedreven is. Het aandeel daalt en stijgt bijna altijd dubbel zo hard als de AEX zelf. Wat de fundamentele redenen van potentiële dalingen zouden kunnen zijn doen er niet toe.
Ben je wel ingestapt rond de bodem?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:09 schreef edwinh het volgende:
[...] ik heb sterk de neiging om ook in de rally te stappen alleen ik vrees dat de top zeer nabij is.... Ik wacht nog wel effe een weekje.
ten eerste is een bedrij f wat met gedrukte aandelen bedrijven overneemt die groter dan zij zelf is (Arcelor) sowieso verdacht. Ten tweede is Mittal zeer groot aandeelhouders, zo niet meerderheidsaandeelhouder. Die doet dus wat ie wil, even nog los van de grootheidswaan van een Indiaanse industriele mogul. Een groot van de directie zijn Mittals, in goede Indiaase afschermtraditie, en de rest zijn oude vertrouwelingen. Niemand van buiten. Ten derde, en dat is volgens mij waarom ratingsagencies een maand geleden opeens de rating verlaagden, komen investeringen in fabrieken bij MT de laatste jaren niet of beperkt op de balans. Degene die de fabriek bouwt houdt deze in eigendom, en MT richt het contract zo in dat dit als operational lease geldt. Dat houdt in dat niet de fabriek en financiering op de balans komt (waardoor de financieringsverhoudingen negatief beinvloed wordt), maar alleen de leasetermijn betalingen komen ten laste van het resultaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zoek nog een shortkandidaat voor over een tijdje, en MT lijkt me wellicht wel iets.
Toch snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Als ik als zandhaas naar het bedrijfsprofiel kijk zie ik een bedrijf dat iets concreets (staal) produceert en hiermee een stijgende omzet en winst weet te behalen, in een lijn die al vanaf 2001 omhoog gaat. Terwijl er wel behoorlijk op de koers is ingeleverd.
Wat gebeurt er dan precies? Kopen ze bedrijven op die ze in hun boeken na een "saneringsronde" opeens voor veel meer geld waarderen? Ze betalen een vette euro dividend uit per aandeel, waar komt dat geld dan vandaan? Ik geloof je zeker, Dinosaur, maar ik wil enkel weten hoe het precies zit.
Helaas zijn er geen opties te koop waarmee je op een "black swan" kunt speculeren. Je weet wel, die contracten van 5 ct, uitoefenprijs 10 euro en datum 2014. De kans dat je ze kunt gebruiken is klein, maar áls het zo is zijn de winsten evenredig groot.
nee, da's de grap, het is een derde. Als het een dochtermij. was zou die meegeconcolideerd worden. Maar die derde gaat natuurlijk niet het risico lopen, dat ligt bij Mittal. Remeber Enron? Hetzelfde, maar dan met fabrieken. Zolang het goed gaat, gaat het goed. Als het slecht gaat, is het een grote domino.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:41 schreef LXIV het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zou er een van Mittals dochterondernemingen (of zijn het dat in dit geval niet?) kunnen omvallen, waardoor een negatieve last op Mittal zelf komt te liggen waardoor de financiering in gevaar komt.
Sowieso ben ik geen fan van bedrijven die al te gretig zijn met overname's. Meestal betalen ze hier gewoon te veel voor en is de synergie erg beperkt. Voorbeelden genoeg de afgelopen jaren.
Cijfers zagen er op het oog wel goed uit. Voor een leek dan.
Zolang de euro een topje gaat zetten lager dan de 1.6 ten opzichte van de dollar ga ik voor een flinke versterking van de dollar de komende jaren, maar het zou eerst de komende maanden nog wel kunnen stijgen de euro.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef pberends het volgende:
Damn, die dollar vandaag. En dan zeggen ze dat ze nog deflatie ook hebben in de VS.
Koop je die opties ook met hun expiratiedatum in het najaar of nog langlopender? Naar mijn mening geen verkeerd idee om bijvoorbeeld putopties januari of maart te kopen en dan in het najaar te dumpen volgens je verwachting. Alleen de vega is op het moment nog wel ietsje te hoog uitgevallen naar mijn smaak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben van aandelen grotendeels afgestapt, en handel voornamelijk in commodities (geen hefboom). Wat ik elke 3-6 maanden ga doen is bij ogenschijnlijke "bodems" en "toppen" een zooitje langlopende puts en calls inkopen. Nu ben ik langzaamaan puts aan het kopen voor het najaar. Dat de beurs nog hoger gaat vind ik prima: dat zijn goedkopere puts. Gezien toppen en bodems niet te raden zijn moet je geleidelijk inkopen.
Dat kan wel eens vuurwerk opleveren eind dit jaar als de dollar zo door daalt ..........komt het dan toch nog ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef pberends het volgende:
Damn, die dollar vandaag. En dan zeggen ze dat ze nog deflatie ook hebben in de VS.
hoho de tering mjah de omzet zal wel op peil zijn gebleven dus > kopen kopen kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:44 schreef RvLaak het volgende:
Nu op BNR: winst van DSM is met 95% gedaald en ze zien voorlopig nog geen herstel...
Begin van realisme?
sterker nog, omzet is "zelfs hoger" dan Q1. Of dat nou echt goed is, of enkel aangeeft dat Q2, zoals pberends al een tijd beweerd, een tijdelijke opleving is moet nog blijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:48 schreef edwinh het volgende:
[..]
hoho de tering mjah de omzet zal wel op peil zijn gebleven dus > kopen kopen kopen
Veel diepe recessies kenden een tijdelijke opleving van het GDP één of meerdere kwartalen. Dit zegt dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sterker nog, omzet is "zelfs hoger" dan Q1. Of dat nou echt goed is, of enkel aangeeft dat Q2, zoals pberends al een tijd beweerd, een tijdelijke opleving is moet nog blijken natuurlijk.
Dit is geen opleving dit is een iets minder harder vallende steen. Ik las gister op een site dit mooie commentaar : Als ik met mijn auto op de snelweg in 10 seconden van 100 naar 120 km/uur ga, dan ga ik steeds harder rijden. Ga ik in de volgende 10 seconden van 120 naar 130 km/uur, dan ga ik inderdaad minder snel harder rijden - maar ik ga nog wel steeds harder! En dat is er wat er nu wérkelijk aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Veel diepe recessies kenden een tijdelijke opleving van het GDP één of meerdere kwartalen. Dit zegt dus helemaal niets.
Mijn grootste probleem met een herstel is dit: mocht er daadwerkelijk een sterk herstel komen dan zal dit snel teniet worden gedaan door onbetaalbare olieprijzen en hogere lange rentes.
Bovendien zijn veel oplevingen die we nu zien puur kunstmatig. Dit is niet duurzaam. Overheden kunnen niet lang zulke tekorten blijven gaan draaien. Dat in de VS de economie krimpt, terwijl het begrotingstekort 13% van het BBP is zegt genoeg. De wereldeconomie/financiën staat er momenteel belabberder een half jaar geleden.
Ja, de freefall is even gestopt, maar dit zegt imho helemaal niets. De consument zit zo diep in de schulden dat zij nog veel langer (minimaal aantal jaar) moeten deleveragen of defaulten. Nu hebben we ook de overheden die gewoon blut zijn. Dit ziet er extreem slecht uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dit is geen opleving dit is een iets minder harder vallende steen. Ik las gister op een site dit mooie commentaar : Als ik met mijn auto op de snelweg in 10 seconden van 100 naar 120 km/uur ga, dan ga ik steeds harder rijden. Ga ik in de volgende 10 seconden van 120 naar 130 km/uur, dan ga ik inderdaad minder snel harder rijden - maar ik ga nog wel steeds harder! En dat is er wat er nu wérkelijk aan de hand is.
Hij komt van z'n all-time low, dus het lijkt aannemelijk. Maar dat is nergens op gebaseerd. misschien is het aandeel wel structureel te duur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat Reed Elsevier nog ver stijgen denken jullie?
Ik kies liever voor het makkelijkere geld zoals bij Arcelor, TomTom, ING en Aegon op dit moment. Dit lijkt mij alleen niet het goede instapmoment, ik zou wachten tot de 270-275 zone.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat Reed Elsevier nog ver stijgen denken jullie?
255 vraag ik me heel sterk af of we daar zullen komen, denk dat we al blij mogen zijn als we de 270-275 zone gaan zien de komende weken..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:50 schreef LXIV het volgende:
Ik heb mijn geloof in de ralley verloren en ben met een groot deel van mijn aandelen weg. See you all @ 255
800quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef FinancialBubble het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aandelen te verkopen. Vanaf nu gaan we rustig weer op weg naar een AEX van 800. En dat gaat natuurlijk met horten en stoten. We gaan misschien ook nog wel terug naar 250, maar dan koop ik op een lager niveau bij.
Of riepen jullie allemaal toen de AEX op 220 stond "het gaan nog veel lager" en dus kocht je niks. En nu koop je nog steeds niks omdat de AEX zo hard is gestegen. Tja, zo koop je nooit wat natuurlijk.
560 verwacht ik zelf niet overigens. Is gewoon het maximale haalbare, ik verwacht eerder 330-360.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef bleiblei het volgende:
Och, 560 vind ik ook wel okee over een jaartje of 2.
Maar eerst zien en dan geloven.
Nou nou nou, wees even geen economische girlie man. Ik heb niet gezegd dat we eeuwig gaan dalen toen de AEX onder de 220 dook: Gigantische bearmarktrally op komstquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef FinancialBubble het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aandelen te verkopen. Vanaf nu gaan we rustig weer op weg naar een AEX van 800. En dat gaat natuurlijk met horten en stoten. We gaan misschien ook nog wel terug naar 250, maar dan koop ik op een lager niveau bij.
Of riepen jullie allemaal toen de AEX op 220 stond "het gaan nog veel lager" en dus kocht je niks. En nu koop je nog steeds niks omdat de AEX zo hard is gestegen. Tja, zo koop je nooit wat natuurlijk.
We zitten nu tussen de 275 en 325, imho de red zone voor longers. De risk-reward is niet best op dit moment. De beste long-kans deze maand is waarschijnlijk de vrijdag voor expiratie. De beste langere termijn short is waarschijnlijk op expiratie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben ik even blij dat ik gisteren niet extra ben ingestapt op long index + kpn en olie. Het ziet er nu eindelijk naar uit dat we een verder rood ritje kunnen verwachten. Maarja zoals gezegd hoewel het gevoel zegt “SHORT”, is het tegen een sterke trend in handelen de snelste weg naar het Leger des Heils.
Wat krijgen we als dat niet gebeurt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
AEX gaat naar de 100-150 punten in 2011-2012, mark my words.
Ik vertrouw Reed voor geen meter, en de sector al helemaal niet. Laag is leuk, maar het kan nog lager. Maar gezien de stand van de AEX zou ik Reed niet kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij komt van z'n all-time low, dus het lijkt aannemelijk. Maar dat is nergens op gebaseerd. misschien is het aandeel wel structureel te duur.
Hyperdepiepinflatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat krijgen we als dat niet gebeurt?
Niks, want lager dan die 150 gaan we sowieso op langere termijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat krijgen we als dat niet gebeurt?
Greenshoots bij Ordina!quote:Sanderink herkent dat beeld: "Bedrijven roepen dat ze winst maken, maar kijkend naar de onderliggende indicatoren kijk vind ik dat moeilijk te geloven. Als ik het optel kom ik op verlies."
Een gram zilverquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iets dat jij ons zal schenken, niet de ECB...
beetje hetzelfde als toen met fortis..... 6 euro nou dat was zo laag lager kan het bijna niet !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vertrouw Reed voor geen meter, en de sector al helemaal niet. Laag is leuk, maar het kan nog lager. Maar gezien de stand van de AEX zou ik Reed niet kopen.
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef edwinh het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als toen met fortis..... 6 euro nou dat was zo laag lager kan het bijna niet !
Zou toch mooi zijn als de wereld dan toch vergaat zo vlak voor kerst 2012 en de AEX staat op 100 staat, niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
AEX gaat naar de 100-150 punten in 2011-2012, mark my words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |