Hij komt van z'n all-time low, dus het lijkt aannemelijk. Maar dat is nergens op gebaseerd. misschien is het aandeel wel structureel te duur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat Reed Elsevier nog ver stijgen denken jullie?
Ik kies liever voor het makkelijkere geld zoals bij Arcelor, TomTom, ING en Aegon op dit moment. Dit lijkt mij alleen niet het goede instapmoment, ik zou wachten tot de 270-275 zone.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat Reed Elsevier nog ver stijgen denken jullie?
255 vraag ik me heel sterk af of we daar zullen komen, denk dat we al blij mogen zijn als we de 270-275 zone gaan zien de komende weken..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:50 schreef LXIV het volgende:
Ik heb mijn geloof in de ralley verloren en ben met een groot deel van mijn aandelen weg. See you all @ 255
800quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef FinancialBubble het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aandelen te verkopen. Vanaf nu gaan we rustig weer op weg naar een AEX van 800. En dat gaat natuurlijk met horten en stoten. We gaan misschien ook nog wel terug naar 250, maar dan koop ik op een lager niveau bij.
Of riepen jullie allemaal toen de AEX op 220 stond "het gaan nog veel lager" en dus kocht je niks. En nu koop je nog steeds niks omdat de AEX zo hard is gestegen. Tja, zo koop je nooit wat natuurlijk.
560 verwacht ik zelf niet overigens. Is gewoon het maximale haalbare, ik verwacht eerder 330-360.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef bleiblei het volgende:
Och, 560 vind ik ook wel okee over een jaartje of 2.
Maar eerst zien en dan geloven.
Nou nou nou, wees even geen economische girlie man. Ik heb niet gezegd dat we eeuwig gaan dalen toen de AEX onder de 220 dook: Gigantische bearmarktrally op komstquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef FinancialBubble het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aandelen te verkopen. Vanaf nu gaan we rustig weer op weg naar een AEX van 800. En dat gaat natuurlijk met horten en stoten. We gaan misschien ook nog wel terug naar 250, maar dan koop ik op een lager niveau bij.
Of riepen jullie allemaal toen de AEX op 220 stond "het gaan nog veel lager" en dus kocht je niks. En nu koop je nog steeds niks omdat de AEX zo hard is gestegen. Tja, zo koop je nooit wat natuurlijk.
We zitten nu tussen de 275 en 325, imho de red zone voor longers. De risk-reward is niet best op dit moment. De beste long-kans deze maand is waarschijnlijk de vrijdag voor expiratie. De beste langere termijn short is waarschijnlijk op expiratie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben ik even blij dat ik gisteren niet extra ben ingestapt op long index + kpn en olie. Het ziet er nu eindelijk naar uit dat we een verder rood ritje kunnen verwachten. Maarja zoals gezegd hoewel het gevoel zegt “SHORT”, is het tegen een sterke trend in handelen de snelste weg naar het Leger des Heils.
Wat krijgen we als dat niet gebeurt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
AEX gaat naar de 100-150 punten in 2011-2012, mark my words.
Ik vertrouw Reed voor geen meter, en de sector al helemaal niet. Laag is leuk, maar het kan nog lager. Maar gezien de stand van de AEX zou ik Reed niet kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij komt van z'n all-time low, dus het lijkt aannemelijk. Maar dat is nergens op gebaseerd. misschien is het aandeel wel structureel te duur.
Hyperdepiepinflatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat krijgen we als dat niet gebeurt?
Niks, want lager dan die 150 gaan we sowieso op langere termijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat krijgen we als dat niet gebeurt?
Greenshoots bij Ordina!quote:Sanderink herkent dat beeld: "Bedrijven roepen dat ze winst maken, maar kijkend naar de onderliggende indicatoren kijk vind ik dat moeilijk te geloven. Als ik het optel kom ik op verlies."
Een gram zilverquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iets dat jij ons zal schenken, niet de ECB...
beetje hetzelfde als toen met fortis..... 6 euro nou dat was zo laag lager kan het bijna niet !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vertrouw Reed voor geen meter, en de sector al helemaal niet. Laag is leuk, maar het kan nog lager. Maar gezien de stand van de AEX zou ik Reed niet kopen.
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef edwinh het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als toen met fortis..... 6 euro nou dat was zo laag lager kan het bijna niet !
Zou toch mooi zijn als de wereld dan toch vergaat zo vlak voor kerst 2012 en de AEX staat op 100 staat, niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
AEX gaat naar de 100-150 punten in 2011-2012, mark my words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |