bron: Televaagquote:PVV niet meer de grootste
AMSTERDAM - De partij van Geert Wilders is niet meer de grootste. De PVV lijkt last te hebben van het gebrek aan aandacht tijdens de vakantie en verliest vier zetels in de politieke barometer ten opzichte van vorige week.
In de vorige peiling van twee weken geleden stond de PVV nog op 32 zetels. Daarmee was het de grootste partij, samen met het CDA.
De christendemocraten profiteren van de terugval van de PVV, zo blijkt uit de donderdag gepubliceerde barometer. Het CDA krijgt er twee zetels bij en komt daarmee uit op 34 zetels. Wilders staat op een tweede plek en de PvdA neemt een derde positie in met 22 zetels.
Synovate schrijft de terugval van Wilders toe aan aan de politieke stilte door het reces.
Juich maar niet te vroeg.. Een paar stoere one-liners later na het reces en hij staat weer bovenaan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:07 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig maar. Wanneer Wilders aan de macht komt zal Nederland alleen maar verder van huis zijn.
Precies.. Die 4 zetels minder in een week zeggen mij ook helemaal niets..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, wanneer al het Telegraaf volk terug is van hun all-in resort in Turkije of Spanje.
dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:13 schreef Andyy het volgende:
Wat doet het er uberhaupt toe, peilingen terwijl er nog lang geen verkiezingen zijn
Weten wat de stemming/sfeer in NL is? Lijkt me vrij belangrijk voor iig de partijen zodat ze zichzelf nog in de picture kunnen spelen met (loze) beloftes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:13 schreef Andyy het volgende:
Wat doet het er uberhaupt toe, peilingen terwijl er nog lang geen verkiezingen zijn
lol. Misschien dat het dan weer loon naar werken wordt ipv de miljoenen parasieten die er nu zijn en nee, ik ben niet werkeloos zal dat ook nooit worden en verdien alles behalve onder modaalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:07 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig maar. Wanneer Wilders aan de macht komt zal Nederland alleen maar verder van huis zijn.
Is er nog een applauspoppetje , want die heb je wel verdiend , voor jezelf dan .quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
lol. Misschien dat het dan weer loon naar werken wordt ipv de miljoenen parasieten die er nu zijn en nee, ik ben niet werkeloos zal dat ook nooit worden en verdien alles behalve onder modaal
Ga er maar vanuit dat de belastingen onder Wilders gaan stjigen. Dat is de enige manier om al zijn idiote plannen te bekostigen, want zijn bezuinigingsplannen kunnen niet doorgaan om allerlei redenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
lol. Misschien dat het dan weer loon naar werken wordt ipv de miljoenen parasieten die er nu zijn en nee, ik ben niet werkeloos zal dat ook nooit worden en verdien alles behalve onder modaal
Nah, Geert is wel voor het sluiten van coffeeshops, maar zijn partij wilt als enige het rookverbod in de horeca compleet weer terugdraaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geert is voor al jouw drugs en rookuitbanningen.
Oh, dan moet Geert dood opdat jij rust kan vinden en niet elke weer aangifte hoeft te doen tegen gelegenheden waar je vrijwillig heen gaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nah, Geert is wel voor het sluiten van coffeeshops, maar zijn partij wilt als enige het rookverbod in de horeca compleet weer terugdraaien.
Tegen de tijd dat Geertje toe is aan z'n verkiezing zit ie toch in de bak.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Koen465 het volgende:
Eindelijk goed nieuws. Aan deze rioolpolitiek komt eindelijk een einde. Vaarwel Geert.
Ik zie eerder een correlatie met de terugloop van het aantal leningen bij de DSB-groep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ome Arie en tante Bep zitten 6 weken in het volkstuintje en hebben nu geen zin om aan de enquête mee te doen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef kitao het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Geertje toe is aan z'n verkiezing zit ie toch in de bak.
Straf voor een politicus die de islamisering aanviel
en.......
De toekomst van Nederland
Doei , doei, Geert , we zijn blij als je 'm peert.........................
Het doorrekenen van allochtonen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Noorseviking het volgende:
Geertje heeft ook de afgelopen tijd niet meer voor ''opschudding'' gezorgd
Mwah, Wilders' hoogtij duurt nog wel eventjes denk ik. Het is deze jaren gewoon hip om domme, ondoordachte, onrealistische dingen te roepen en kritiek daarop weg te zetten als 'bomenknuffelen', 'politiek-correct' en 'oude politiek'. Die mentaliteit van alle rechten voor jezelf eisen en tegelijkertijd die van anderen ontzeggen, die zal eerst moeten veranderen voordat Wilders of Wildersachtige partijen weer verdwijnen. En dat gebeurt wel hoor, maar het duurt even. Overigens net zoals het even zal duren voor de huidige problemen met Marokkaanse en Antilliaanse hangjongeren zullen verdwijnen; problemen die Wilders of andere politieke partijen niet echt kúnnen oplossen trouwens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:51 schreef Koen465 het volgende:
[..]
. De VVD gaat over 'm heenwalsen. Net als bij Rita.
Op vakantie in Marokko.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Waar hangt Wilders eigenlijk uit momenteel?
Die zit in een schuilkelder met Paint en Windows Movie Maker zijn Fitna 3 1/3 in elkaar te plakken, terwijl Fleur kopjes thee brengt en Dion even de nerts aan het uitlaten is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Welnee hij is extremistische Joden aan het helpen met nieuwe Nederzettingen bouwen.quote:
Toch niet aan een boom , hoop ik ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Nederzettingen? De israelisch zitten al langer in de door de arabieren betwiste gebieden dan de eerste generatie surinamers in nederlandquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:16 schreef du_ke het volgende:
Welnee hij is extremistische Joden aan het helpen met nieuwe Nederzettingen bouwen.
Paal in ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef Hexagon het volgende:
Of misschien mak hij stiekem afspraakjes met Sarah Palin, een vrouw waar hij wel intens verliefd op moet zijn.
Nou een groot deel van die nederzettingen worden zelfs door de meeste Israëli als illegaal gezien. Hun eigen leger sloopt zequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nederzettingen? De israelisch zitten al langer in de door de arabieren betwiste gebieden dan de eerste generatie surinamers in nederland
Dat gaat om illegale "nederzettingen" op arabische grond, maar een heel klein percentage waar enkele tientallen fanatiekelingen bij betrokken zijn, vergelijk het een beetje met de illegalenproblematiek in nederland. Het allergrootste gedeelte van de joodse dorpen in Samaria en Judea is gewoon verworven grond waar niemand een probleem mee heeft. Ook de arabieren in de arabische nederzettingen niet, die verdienen hun salaris in de bouw van de uitbreiding van joodse dorpen en hebben allang geaccepteerd dat zowel de arabieren als de joden immigranten zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:38 schreef du_ke het volgende:
Nou een groot deel van die nederzettingen worden zelfs door de meeste Israëli als illegaal gezien. Hun eigen leger sloopt ze
Ik stem in de sfeer D66-PvdA-GroenLinks. Maar dit topic gaat over Wilders, dus open maar een topic over die drie andere partijen als je het er graag over wil hebben. Ik ben komende weekend echter maar sporadisch op fok!, dus wellicht krijg je niet meteen reactie, maar uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef Bommenlegger het volgende:
Wat stemmen eigenlijk de Wilders-afzeikers?
Voorop lopen om op welke manier dan ook iemand die Wilders stemt voor een josti of televaag publiek uit te maken.
Ben benieuwd...
Wat voor topic er ook geopend word, draait uiteindelijk over op Wilders.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik stem in de sfeer D66-PvdA-GroenLinks. Maar dit topic gaat over Wilders, dus open maar een topic over die drie andere partijen als je het er graag over wil hebben. Ik ben komende weekend echter maar sporadisch op fok!, dus wellicht krijg je niet meteen reactie, maar uiteindelijk wel.
Ik stem sinds 2004 onafgebroken D66quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef Bommenlegger het volgende:
Wat stemmen eigenlijk de Wilders-afzeikers?
Voorop lopen om op welke manier dan ook iemand die Wilders stemt voor een josti of televaag publiek uit te maken.
Ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |