HAHAHAHA Max en Tygo is de tweeling van Mikoxxquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef PM-girl het volgende:
Wat een leuke kleintjes allemaal!![]()
McLaura, ik vind dat Thijs erg op je lijkt, voor zover ik kan beoordelen op grond van de buikfoto's die ik voorbij heb zien komen!
MamaNik, wat leuk, een tweeling! Ik weet niet wie van de twee Max of Tygo is, maar ik vind het rechtermanneke op de onderste foto erg op mijn broertje lijken!En die is nu, 25 jaar later, een ladykiller!
Dat lijkt denk ik maar zo omdat de foto schuin genomen is, ze zijn even groot en op 30 gr na even zwaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:41 schreef Pyttpytt het volgende:
@ mamanik: is de linker nou zo'n stuk groter, of lijkt dat maar zo door de foto? Lieve mannekes zeg!
Oei! Nouja, dat het beiden jongens waren had ik dan wel weer goed!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:47 schreef MamaNik het volgende:
[..]
HAHAHAHA Max en Tygo is de tweeling van Mikoxxdit zijn Robin en Viggo
Maakt niet uit hoor er zijn ineens een paar tweelingen op Fok
Echt een mooie baby!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:21 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kuif maar een ouderwetse zijscheiding
Dat vind ik leuk om te horen! Maar hij lijkt ook wel op zijn vaderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef PM-girl het volgende:
McLaura, ik vind dat Thijs erg op je lijkt, voor zover ik kan beoordelen op grond van de buikfoto's die ik voorbij heb zien komen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:21 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kuif maar een ouderwetse zijscheiding
Links is Robin en Rechts is Viggoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oei! Nouja, dat het beiden jongens waren had ik dan wel weer goed!
Maaruh, welke knapperd is nu Viggo en welke knapperd is nu Robin?
Hij heeft iig erg grote voeten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
aankleden in de badkamer ging haast niet, meneer lag ontzettend te draaikonten en gewoon onder/in mijn handen op zijn buik weten te draaientoen heb ik m opgepakt en op de grond in de woonkamer gelegd, dat is toch iets veiliger
(hij draagt hier maatje 74 btw)
nee, bij de hans textiel (!) en het cb zeggen ze ook dat hij best grote voeten heeft. de verkoopster bij de hans zei gelijk al toen ik ze liet zien aan dr oh die heeft 80/86 nodig vwb sokkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:18 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij heeft iig erg grote voeten!
Of het lijkt zo door die dunne beentjes...
Oooooh Senna, ik heb je gevonden. Wat ben je moooooooiiiiiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft ook een mooie rompertje van Goodmoodkids, natuurlijk met roze schaap
[ afbeelding ]
En papa en Senna hebben al een favoriete houding gevonden om lekker samen te genieten
[ afbeelding ]
is dat niet pedagogisch verantwoord ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef Luchtbel het volgende:
Nahwat doe je met dat lieve meisje
Leuk om Eva en Iris weer eens te zien
*En dit is niet eens een 'lach eens voor de camera'foto. Dat kind van mij kijkt echt soms zo maf blij
[ afbeelding ]
Ja he!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wow wat een stoere meid is Sterre!
Dat was precies mijn tekstquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef ElizabethR het volgende:Jemig, wat worden ze ineens groot Digger!!
Kady lijkt sprekend op EW en Glenn echt op jou.
Ik moest even héél hard nadenken, en ik heb wat gevonden: een grote spin weghalen uit haar slaapkamer. Dat moet papa doen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef Lois het volgende:
Sterrezijn er ook dingen die ze (nog) niet durft Spuuglokje?
Maar dat is ook wel het toppunt van eng!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik moest even héél hard nadenken, en ik heb wat gevonden: een grote spin weghalen uit haar slaapkamer. Dat moet papa doen!
Er was ooit ook een soort van 'ouders charmant op de foto' topic... kijk of ik um ff kan vinden...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:56 schreef pinquit het volgende:
en kleurdooske: het ouder kind gelijkenissen fototopic
Die bedoelde ik ja!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:02 schreef pinquit het volgende:
en even gegraven: kindjes mooiste ouders
naar aanleiding van moeders mooiste topics
Wow wat een haaaaaaaaaar!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een leuke foto's allemaal
Anna en bellenblaas! Graeme en senna en de tweeling Leanders kapsel! tof enne enne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn blijhoofd, 7 mnd!
kookwas en ossegal \O/quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wow wat een haaaaaaaaaar!
En zo te zien ben ik niet de enige met fruit/groenten vlekken in de nek van shirtjes... Hoe krijg je die er in godsnaam fatsoenlijk uit?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
dat petje
en je man zit er wel altijd even charmant bij he ?
En Sterre heeft echt prachtig haar![]()
wij ook charmant:
6 staartjes
[ afbeelding ]
is er niet een oudersfototopic oid
Shout! Bij kruidvat geloof ik, werkt als een trein!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wow wat een haaaaaaaaaar!
En zo te zien ben ik niet de enige met fruit/groenten vlekken in de nek van shirtjes... Hoe krijg je die er in godsnaam fatsoenlijk uit?
Haha die aandachtige snoetjes!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn er een paar daagjes tusenuit geweest naar Disney en we hebben nu 2 monsters, achtbaanmonsters wel te verstaan, gelukkig deden de stuntshow en de Disneyfiguren ook de gezicht(jes)en stralen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:16 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
He! Wat een goed voorbehoedsmiddel heb je daar!
Dat boekje op de kop, leuk detailquote:
Mijn kleine grote meid is 14 en sinds een maand spuugt ze me op mijn kop, kleine meisjes worden grootquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha die aandachtige snoetjes!!!
Hoe oud is je dochter eigenlijk?
Die disney figuren zijn zo leuk, vooral zoals pluto zijn handtekening zette geweldige uitvinding die handtekeningboekjes btwquote:
yep!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:pm is die middelste met die witte haren (!) de kerel van moonah?
![]()
wat een toffe foto
die andere twee herkende ik al jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
yep!![]()
Die andere twee laten zich wel raden toch?
Dat gaat hard he! Mijn oudste nichtje is 12 en is ook al zo'n end de lucht in geschoten. En driftig aan het puberen, uiteraardquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Anitra het volgende:
Mijn kleine grote meid is 14 en sinds een maand spuugt ze me op mijn kop, kleine meisjes worden groot![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:
dus ik was even verbaasd over het kapsel denk ik
Ooooowhquote:
ehw ja, dat geluid ken ik ook *ril*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef DJMO het volgende:
hij zit continu aan aan de bladzijdes te krabben bla
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:19 schreef Madelieve het volgende:
En deze foto is technisch gezien niet bepaald geweldig maar voor mij wel bijzonder. Kwartiertje voor deze foto werd genomen (afgelopen vrijdag) hadden we een telefoontje gekregen dat er na 7 jaar dialyseren en op de wachtlijst staan een nier beschikbaar was voor mijn geliefde. Voordat opa en oma er waren en wij naar het ziekenhuis konden nog snel even deze foto gemaakt.
[ afbeelding ]
als ik een foto doe worden ze wel groot. meerdere maaktie vanzelf klein. wellicht kan je aangeven hoe het beter kan dan? geen zorg, ik plaats geen honderden foto's hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Simmu, ik zou ze dan nog wel ietsje kleiner maken
Die zijn van de schoenenreus, komen uit de fabriek van zootjes maar zijn niet zo duur als de 'echte'quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat is Ruben al groot! Leuke sloffen/schoenen ook.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef mijsje het volgende:
Kaarr, zit er wel water in dat badje?Wat een droppie zo zeg, wat een lieve lach!
Hij is ook groot voor zijn leeftijd. Bij de laatste meting was hij 80 cm (11 maanden)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
stenwat een prachtjongetje is dat toch
hij lijkt al zo groot op de badjes foto
Toen ik de foto van Elin zag toen moest ik ook meteen denken aan toen ik haar voor het eerst zag. Ze was toen nog maar een paar wekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Stenwat een verschil zeg..:o hij was 5 mnd toen ik m zag en 2 maand terug
echt een babybaby en nu is ie al zo groot
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:57 schreef Raissa het volgende:
Madelieve wat fijn!!
Mijn kleine aapje tussen de apen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
Dat is nog eens een geweldig cadeau Madelieve. Top
"Hoezo kijk ik boos? Zo zit mijn gezicht gewoon lekker!"
en het meisje waar die mee gaat trouwen is geen babietjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Anitra het volgende:
opmerking van Djulian: wat een lieve babietjes allemaal, zone lieve babietjes
met andere woorden jullie hebben lieve kindjes
Dat weet hij!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en het meisje waar die mee gaat trouwen is geen babietje![]()
beautyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:50 schreef miss_sly het volgende:
Ons fotomodel, met dat ene handje onder haar hoofd en het andere armpje zo voor de borst
[ afbeelding ]
Das niet Amber.. das Saartjequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef oeke het volgende:
Swets, wat een heerlijk drietal!
En Kim heeft zo'n mooie lach![]()
Amber lekker springen op de trampoline!, Mooie krullen![]()
[ afbeelding ]
Mijn flappie
Omdat ze echt wel iets van elkaar weghebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef oeke het volgende:![]()
Wat dom, hoe kan ik die twee prinsesjes nu door elkaar halen!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:35 schreef oeke het volgende:
Ja! En zo kijkt hij echt heel vaak. Iedereen is bang van hem.![]()
nee helaas ben ik niet zo handig met naald en draad (vecht al met een knoop aanzetten) en totaal geen kennis van hoe zo iets traditioneels in elkaar moet worden gezet. Ben letterlijk 2 dagen aan het ontcijferen geweest dmv aantrekken, foto's maken en doormailen naar mijn schoonmoeder om te vragen hoe het aan moest worden getrokken. Mijn schoonmoeder heeft het ook gemaakt voor haar. Ik heb wel helemaal zelf de stof uitgezocht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:52 schreef mijsje het volgende:
wow, wat mooi weer die kindjes allemaal!
Faja, dat heb ik ook hoor, het zijn er veel te veel om allemaal op te noemen, maar wel heel lief en mooi en schattig enen... en... en...
Wat is jouw meisje ook prachtig zo in die feestkleding! Heb je het zelf gemaakt?
Allen bedankt voor de complimenten en felicitaties.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef Noli. het volgende:
Morgaine wat ben je weer mooi! En alweer vjf! Nog gefeliciteerd!
Is er zo ook iets mannelijks qua klederdracht voor Nathan Faja? Of is het toch voornamelijk voor dametjes?
Ik stikte gisteravond trouwens zowat in mijn cola toen ik die foto van Saskia zag!![]()
![]()
Ja, dat hadden wij ook niet verwacht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef Poppejans het volgende:
Grappig dat Fons zo blond is, terwijl julli, jij en je man, echt wel donker haar hebben allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |