Oooooh Senna, ik heb je gevonden. Wat ben je moooooooiiiiiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft ook een mooie rompertje van Goodmoodkids, natuurlijk met roze schaap
[ afbeelding ]
En papa en Senna hebben al een favoriete houding gevonden om lekker samen te genieten
[ afbeelding ]
is dat niet pedagogisch verantwoord ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef Luchtbel het volgende:
Nahwat doe je met dat lieve meisje
Leuk om Eva en Iris weer eens te zien
*En dit is niet eens een 'lach eens voor de camera'foto. Dat kind van mij kijkt echt soms zo maf blij
[ afbeelding ]
Ja he!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wow wat een stoere meid is Sterre!
Dat was precies mijn tekstquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef ElizabethR het volgende:Jemig, wat worden ze ineens groot Digger!!
Kady lijkt sprekend op EW en Glenn echt op jou.
Ik moest even héél hard nadenken, en ik heb wat gevonden: een grote spin weghalen uit haar slaapkamer. Dat moet papa doen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef Lois het volgende:
Sterrezijn er ook dingen die ze (nog) niet durft Spuuglokje?
Maar dat is ook wel het toppunt van eng!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik moest even héél hard nadenken, en ik heb wat gevonden: een grote spin weghalen uit haar slaapkamer. Dat moet papa doen!
Er was ooit ook een soort van 'ouders charmant op de foto' topic... kijk of ik um ff kan vinden...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:56 schreef pinquit het volgende:
en kleurdooske: het ouder kind gelijkenissen fototopic
Die bedoelde ik ja!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:02 schreef pinquit het volgende:
en even gegraven: kindjes mooiste ouders
naar aanleiding van moeders mooiste topics
Wow wat een haaaaaaaaaar!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een leuke foto's allemaal
Anna en bellenblaas! Graeme en senna en de tweeling Leanders kapsel! tof enne enne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn blijhoofd, 7 mnd!
kookwas en ossegal \O/quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wow wat een haaaaaaaaaar!
En zo te zien ben ik niet de enige met fruit/groenten vlekken in de nek van shirtjes... Hoe krijg je die er in godsnaam fatsoenlijk uit?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
dat petje
en je man zit er wel altijd even charmant bij he ?
En Sterre heeft echt prachtig haar![]()
wij ook charmant:
6 staartjes
[ afbeelding ]
is er niet een oudersfototopic oid
Shout! Bij kruidvat geloof ik, werkt als een trein!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wow wat een haaaaaaaaaar!
En zo te zien ben ik niet de enige met fruit/groenten vlekken in de nek van shirtjes... Hoe krijg je die er in godsnaam fatsoenlijk uit?
Haha die aandachtige snoetjes!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn er een paar daagjes tusenuit geweest naar Disney en we hebben nu 2 monsters, achtbaanmonsters wel te verstaan, gelukkig deden de stuntshow en de Disneyfiguren ook de gezicht(jes)en stralen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:16 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
He! Wat een goed voorbehoedsmiddel heb je daar!
Dat boekje op de kop, leuk detailquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |