als ik een foto doe worden ze wel groot. meerdere maaktie vanzelf klein. wellicht kan je aangeven hoe het beter kan dan? geen zorg, ik plaats geen honderden foto's hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Simmu, ik zou ze dan nog wel ietsje kleiner maken
Die zijn van de schoenenreus, komen uit de fabriek van zootjes maar zijn niet zo duur als de 'echte'quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat is Ruben al groot! Leuke sloffen/schoenen ook.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef mijsje het volgende:
Kaarr, zit er wel water in dat badje?Wat een droppie zo zeg, wat een lieve lach!
Hij is ook groot voor zijn leeftijd. Bij de laatste meting was hij 80 cm (11 maanden)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
stenwat een prachtjongetje is dat toch
hij lijkt al zo groot op de badjes foto
Toen ik de foto van Elin zag toen moest ik ook meteen denken aan toen ik haar voor het eerst zag. Ze was toen nog maar een paar wekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Stenwat een verschil zeg..:o hij was 5 mnd toen ik m zag en 2 maand terug
echt een babybaby en nu is ie al zo groot
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:57 schreef Raissa het volgende:
Madelieve wat fijn!!
Mijn kleine aapje tussen de apen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
Dat is nog eens een geweldig cadeau Madelieve. Top
"Hoezo kijk ik boos? Zo zit mijn gezicht gewoon lekker!"
en het meisje waar die mee gaat trouwen is geen babietjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Anitra het volgende:
opmerking van Djulian: wat een lieve babietjes allemaal, zone lieve babietjes
met andere woorden jullie hebben lieve kindjes
Dat weet hij!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en het meisje waar die mee gaat trouwen is geen babietje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |