Mijn kleine grote meid is 14 en sinds een maand spuugt ze me op mijn kop, kleine meisjes worden grootquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha die aandachtige snoetjes!!!
Hoe oud is je dochter eigenlijk?
Die disney figuren zijn zo leuk, vooral zoals pluto zijn handtekening zette geweldige uitvinding die handtekeningboekjes btwquote:
yep!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:pm is die middelste met die witte haren (!) de kerel van moonah?
![]()
wat een toffe foto
die andere twee herkende ik al jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
yep!![]()
Die andere twee laten zich wel raden toch?
Dat gaat hard he! Mijn oudste nichtje is 12 en is ook al zo'n end de lucht in geschoten. En driftig aan het puberen, uiteraardquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Anitra het volgende:
Mijn kleine grote meid is 14 en sinds een maand spuugt ze me op mijn kop, kleine meisjes worden groot![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:
dus ik was even verbaasd over het kapsel denk ik
Ooooowhquote:
ehw ja, dat geluid ken ik ook *ril*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef DJMO het volgende:
hij zit continu aan aan de bladzijdes te krabben bla
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:19 schreef Madelieve het volgende:
En deze foto is technisch gezien niet bepaald geweldig maar voor mij wel bijzonder. Kwartiertje voor deze foto werd genomen (afgelopen vrijdag) hadden we een telefoontje gekregen dat er na 7 jaar dialyseren en op de wachtlijst staan een nier beschikbaar was voor mijn geliefde. Voordat opa en oma er waren en wij naar het ziekenhuis konden nog snel even deze foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |