HAHAHAHA Max en Tygo is de tweeling van Mikoxxquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef PM-girl het volgende:
Wat een leuke kleintjes allemaal!![]()
McLaura, ik vind dat Thijs erg op je lijkt, voor zover ik kan beoordelen op grond van de buikfoto's die ik voorbij heb zien komen!
MamaNik, wat leuk, een tweeling! Ik weet niet wie van de twee Max of Tygo is, maar ik vind het rechtermanneke op de onderste foto erg op mijn broertje lijken!En die is nu, 25 jaar later, een ladykiller!
Dat lijkt denk ik maar zo omdat de foto schuin genomen is, ze zijn even groot en op 30 gr na even zwaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:41 schreef Pyttpytt het volgende:
@ mamanik: is de linker nou zo'n stuk groter, of lijkt dat maar zo door de foto? Lieve mannekes zeg!
Oei! Nouja, dat het beiden jongens waren had ik dan wel weer goed!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:47 schreef MamaNik het volgende:
[..]
HAHAHAHA Max en Tygo is de tweeling van Mikoxxdit zijn Robin en Viggo
Maakt niet uit hoor er zijn ineens een paar tweelingen op Fok
Echt een mooie baby!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:21 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kuif maar een ouderwetse zijscheiding
Dat vind ik leuk om te horen! Maar hij lijkt ook wel op zijn vaderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef PM-girl het volgende:
McLaura, ik vind dat Thijs erg op je lijkt, voor zover ik kan beoordelen op grond van de buikfoto's die ik voorbij heb zien komen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:21 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kuif maar een ouderwetse zijscheiding
Links is Robin en Rechts is Viggoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oei! Nouja, dat het beiden jongens waren had ik dan wel weer goed!
Maaruh, welke knapperd is nu Viggo en welke knapperd is nu Robin?
Hij heeft iig erg grote voeten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
aankleden in de badkamer ging haast niet, meneer lag ontzettend te draaikonten en gewoon onder/in mijn handen op zijn buik weten te draaientoen heb ik m opgepakt en op de grond in de woonkamer gelegd, dat is toch iets veiliger
(hij draagt hier maatje 74 btw)
nee, bij de hans textiel (!) en het cb zeggen ze ook dat hij best grote voeten heeft. de verkoopster bij de hans zei gelijk al toen ik ze liet zien aan dr oh die heeft 80/86 nodig vwb sokkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:18 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij heeft iig erg grote voeten!
Of het lijkt zo door die dunne beentjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |