lolquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Hara; lachen mag, daarom vertelde ik het ook. Ik lach er zelf nog het hardst om. Eerste wat ik dacht was ook echt: wat moet mijn mr. nou met broodmix?!
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Hara; lachen mag, daarom vertelde ik het ook. Ik lach er zelf nog het hardst om. Eerste wat ik dacht was ook echt: wat moet mijn mr. nou met broodmix?!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Uit het leven van een slechthorende:
Mijn mister zei tegen de hond: eerst de grote mensen, dan de flapoor.
Ik verstond: eerst de broodmix, dan de plamuur.
Oh, ik ben dól op Adele!quote:
quote:
Goed, ik zal BritBrit even op pauze zetten voor een keerquote:
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]Adele is echt een tof wijf volgens mij
jaaaah dat heb ik ook gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.
Zélden zo'n 'echt mens' gezien als Adele. Wars van sterallures. Ze vertelde dat haar hele familie 'petit' was, slank en klein. 'I've got my fathers genes, he's big boned, the bastard!' en dan zo'n hysterische lach er achteraan
Ja, heb ik ook een stukje? van gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.
Zélden zo'n 'echt mens' gezien als Adele. Wars van sterallures. Ze vertelde dat haar hele familie 'petit' was, slank en klein. 'I've got my fathers genes, he's big boned, the bastard!' en dan zo'n hysterische lach er achteraan
Hahahahhaquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed, ik zal BritBrit even op pauze zetten voor een keer
Yay AIDquote:De Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw, Natuur en Visserij (LNV) heeft vandaag 22 puppy’s in beslag genomen. Dat heeft de AID bekendgemaakt.
De Koninklijke Marechaussee vond tijdens een reguliere controle bij Venlo 74 puppy’s (chihuahua’s, boomers en bassets) in een bestelbus die uit Hongarije kwam. Na onderzoek van de AID en de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming bleek dat bij 22 honden iets niet in orde was. De meesten waren jonger dan acht weken, de minimale leeftijd waarop puppy’s mogen worden weggehaald bij de moeder. Drie honden waren er slecht aan toe en anderen waren te licht voor transport.
Ook waren alle puppy’s voor rabiës ingeënt. Normaal mag dit pas na 12 weken in verband met gezondheidsrisico’s voor de honden. Twee puppy’s zijn tijdens het transport overleden.
De puppy’s waren bestemd voor de Nederlandse en Belgische markt. De AID heeft de in beslag genomen honden ondergebracht in een opvangcentrum. Tegen de Hongaarse chauffeur wordt proces-verbaal openmaakt.
Mwah. Hij is niet lelijk ofzo. Maar wel een foute glijer!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Jaiks
![]()
Issie zelf nog wel een lekker ding dan, of kan je hem zo eggggg nie bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 30-07-2009 22:52:37 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oke wacht, ik zet ze weer ff terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo...iig ff laten staan tot mijn vakkundige oordeel is geveld
quote:
Beetje een gladje....hou ik niet vanquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kan je je voorstellen dat ie met die ogen vroeger echt een heul leuk jochie was?
Precies. Het is de memeth van vroegahquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje een gladje....hou ik niet van
Ai giv joe tha powah toe! Watch and learn!quote:
Ai hef ta powah toe nouw! Ai nouw go end konker te world!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ai giv joe tha powah toe! Watch and learn!
[ afk=TIET] Insert hier een achterlijke tekst naar wens [/afk ]
TIET
Joe lai! Joe alwees lai!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
whehehe
aaaaals simone giltquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dat te klikken.
Jaquote:
Oh hou op!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Zet je daar nu expres hara neer ipv haar?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Zet je daar nu expres hara neer ipv haar?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie dat er in de F&F SC niet tot 23.30 wordt gewacht.
Nee, meestal gaat het hier zo rond 23.18 uur echt totaal los!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Qwea en Ingetje weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Hoezo, wil je wat kwijt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb een beetje last van plaatsvervangende schaamte hier....![]()
![]()
:@
Ja, die schunnige liedjes, uit dit topic!quote:
Que?quote:
nee niet eens. Moet je nagaan hoe ik morgen aaf benquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Qwea, heb je gedronken?
preuts wiefquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die schunnige liedjes, uit dit topic!
Zit hier echt als een preutse troela met het schaamrood op mijn kaken![]()
*makes mental note: Als Kweej schunnige liedjes gaat lopen lallen, snel het topic verlaten*quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee niet eens. Moet je nagaan hoe ik morgen aaf ben
o seriously? had je daar dan niet even wat eerder mee kunnen komen? Die heb ik pas weggeflikkerd.quote:
Als ik oooooit msn weer es open gooi, zal ik je het ultieme DLB-nummer doorsturen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb een beetje last van plaatsvervangende schaamte hier....![]()
![]()
:@
Een Singing Bass! Zo'n baars (goh) die je aan de muur hangt en als je dan langsloopt of op een knopje drukt zingt ie een liedjequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Que?
Oh Muizel, goed om te horen dat je de komende tijd niet naar het ziekenhuis hoeft!
Kom op, geef toe... ze zijn tof. Ik had werkelijk de tranen over mn wangen lopenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*makes mental note: Als Kweej schunnige liedjes gaat lopen lallen, snel het topic verlaten*
Ja hallo, doe de titel es geven danquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik oooooit msn weer es open gooi, zal ik je het ultieme DLB-nummer doorsturen.
Echt tot in tranen om gelachen
Ohh wat zondequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
o seriously? had je daar dan niet even wat eerder mee kunnen komen? Die heb ik pas weggeflikkerd.
Kutding
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
WELL, YOU CAN KNOCK ME DOWN,
STEP IN MY FACE,
SLANDER MY NAME ALL OVER THE PLACE
DO ANYTHING YOU WANT TO DO, BUT OH OH
HONEY, LAY OFF OF MY SHOES
DON'T YOU STEP ON MY BLUE SUEDE SHOES
YOU CAN DO ANYTHING, BUT LAY OFF OF MY BLUE SUEDE SHOES
Je had hem gratis mogen hebben, en 10 euro toe. Wat een ellendig kutdingquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh wat zonde! Ik had er wel op willen bieden in je kraampje
Oke, komt ie.... wat is in vredesnaam een "DLB" nummer?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik oooooit msn weer es open gooi, zal ik je het ultieme DLB-nummer doorsturen.
Echt tot in tranen om gelachen
Ohhhhhhhh!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Singing Bass! Zo'n baars (goh) die je aan de muur hangt en als je dan langsloopt of op een knopje drukt zingt ie een liedje
Als ik d'r genoeg van heb doe ik gewoon mijn hoorapparaat uit, jeweets.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had hem gratis mogen hebben, en 10 euro toe. Wat een ellendig kutding
Die heb ik nog wel op zolder in kerstmanuitvoering...interesse?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Singing Bass! Zo'n baars (goh) die je aan de muur hangt en als je dan langsloopt of op een knopje drukt zingt ie een liedje
Ik zal um voor je branden en dan mag je um voor 20 euro kopen op de vlooienmarktquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, komt ie.... wat is in vredesnaam een "DLB" nummer?
[..]
Ohhhhhhhh!
[ afbeelding ]
dbl = dikke lul bandquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, komt ie.... wat is in vredesnaam een "DLB" nummer?
[..]
Ohhhhhhhh!
[ afbeelding ]
afzetterquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal um voor je branden en dan mag je um voor 20 euro kopen op de vlooienmarkt
Burn baby burnquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal um voor je branden en dan mag je um voor 20 euro kopen op de vlooienmarkt
ai need toe hef a mac chicken menu!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar waar gaan we nou afspreken voor de actie, verzamelen?
Waar was de dichtstbijzijnde Mac nou? En is er niet een andere snacktoestand nog dichter in de buurt ofzo?
Hoe ver was het ook alweer van Dierenthuis?
De dichtstbijzijnde Mac is in Helmond, op ongeveer een kwartiertje rijden van Dierenthuis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar waar gaan we nou afspreken voor de actie, verzamelen?
Waar was de dichtstbijzijnde Mac nou? En is er niet een andere snacktoestand nog dichter in de buurt ofzo?
Hoe ver was het ook alweer van Dierenthuis?
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee nuurlijk tiet, we jisselde alleen lat wetters om.
mcchickenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Mac is in Helmond, op ongeveer een kwartiertje rijden van Dierenthuis.
Zorg jij nou eerst maar dat je niet die auto onder kotstquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil alleen naar de Mac, ANDERS LAAT HET HELEMAAL MAAR
Oh ja,quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zorg jij nou eerst maar dat je niet die auto onder kotst
quote:
Dan zal dat tha meeting spot wel zijn!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Mac is in Helmond, op ongeveer een kwartiertje rijden van Dierenthuis.
Dat was een inkoppertje he! Ik zou em bijna maken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij schreef:
dbl = dikke lul band
Maar dat zou dan de Dikke Bul Land zijn![]()
Jij hebt niet eens wat te willen. Jij bent onze slaaf, dus je doet maar wat wij je opdragen. Ennu je tieten showen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het niet duidelijk dat ik eerst naar de Mac wil potsiedikie!
En de dichtsbijzijnde was in Helmond, dus 3x raden waar we meeten.
Welke?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens wat te willen. Jij bent onze slaaf, dus je doet maar wat wij je opdragen. Ennu je tieten showen!
Ooh ja, ik ging slapentrusten
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij schreef:
dbl = dikke lul band
Maar dat zou dan de Dikke Bul Land zijn![]()
Ik vind je zo sexy wanneer de ka in je naar boven komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het niet duidelijk dat ik eerst naar de Mac wil potsiedikie!
En de dichtsbijzijnde was in Helmond, dus 3x raden waar we meeten.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje he! Ik zou em bijna maken!
Ikke? Nou meisje...jij gaat van een koude kermis thuis komen 12 septemberquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik vind je zo sexy wanneer de ka in je naar boven komt.
Ikke wel! Ik denk een QP menuquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zal dat tha meeting spot wel zijn!
Neem je ook een menu, Mouse?Ik heb heel dat Mac-gedeelte gemist vorig jaar, ik denk dat ik 14 menu's neem deze keer.
Ik moest ook al heel erg hard lachen. Zie het voor me:quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Uit het leven van een slechthorende:
Mijn mister zei tegen de hond: eerst de grote mensen, dan de flapoor.
Ik verstond: eerst de broodmix, dan de plamuur.
Voor extra stevig broodquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest ook al heel erg hard lachen. Zie het voor me:broodmix en plamuur
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik wilde net gaan antwoorden hoor
hier heb je mijn QP menu!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij uit hetzelfde glas gedronken als Kweej?
Mogge!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:24 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, ik heb straks nog even naar je gezwaaid. We kwamen door je stad toen we EW gingen ophalen.
WATHEBIKNUWEERGEDAAN?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
WELL, YOU CAN KNOCK ME DOWN,
STEP IN MY FACE,
SLANDER MY NAME ALL OVER THE PLACE
DO ANYTHING YOU WANT TO DO, BUT OH OH
HONEY, LAY OFF OF MY SHOES
DON'T YOU STEP ON MY BLUE SUEDE SHOES
YOU CAN DO ANYTHING, BUT LAY OFF OF MY BLUE SUEDE SHOES
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Oh kutje, had je toch wel heel ff koffie kenne doen?
Issie blij dat ie weer thuis is of was het toch wel leuk in Dardennen?
Zo, en nu de rest van al die flauwekul nog ff bijlezen, twordt hier pas gezellig als ik de pc uit zet zeg !
aso
Heb eraan gedacht, maar de bestemming bleek toch net iets verder te zijn. Vanaf daar toch nog 125 km rijden. Dus we waren uiteindelijk maar een kwartiertje vroeger. Da's geen tijd om een bakkie te doen. En op de terugweg zaten we in de auto met twee ongewassen pubers waarvan er een stonk (nee, niet de mijne) en die een nacht hadden overgeslagen. EW gewoon in zijn pinguinpyamaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Oh kutje, had je toch wel heel ff koffie kenne doen?
Issie blij dat ie weer thuis is of was het toch wel leuk in Dardennen?
Zo, en nu de rest van al die flauwekul nog ff bijlezen, twordt hier pas gezellig als ik de pc uit zet zeg !
aso
Ja das heel treurig, daar heb ik echt nooit last van, ik ben kampioen uitslapenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:10 schreef Maes het volgende:
Ik was om half 7 al wakker op mijn vrije dag, das pas treurig
Hmm kopje thee dat ga ik ook nemen![]()
Ikke welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Ferrari alvast een fijne vakantie gewenst!
Nok, foto van de pinguinpyama?![]()
Goedemorgen allemaal!Gezellig hier weer tegenwoordig!
Dat busongeluk in Spanje, getsie, je zal het maar weer te horen krijgen als familie zijnde![]()
Muizel Armstrong, ga je weer fietsen vandaag? Het wordt weer mooi weer!
Hier is het ook grijzig...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:55 schreef Ynske het volgende:
mooi weer vandaag? t ziet er hier in utrecht nog erg grauw uit...
volgens mij is dat idd in de buurtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is het ook grijzig...
Oh en Ynske, ik heb gisteren een wandeling georganiseerd met het chinese naakthondenforum op 6 september in de Soesterduinen , ik ga es kijken of ik je mss voor die dag kan winnen in je kraam straksDas voor jou vlakbij toch?
En daar kun je echt de mooiste plaatjes schieten
Ik was treurigerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
ik ben nu al wakker op mn vrije ochtend, das treurig.
Maar isch mooie dag
Je moet daar brood mee vandaan nemen. Ik ben vergeten hoe het heet, maar das VET lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh das jammer, zoiets is wel heel leuk denk ik ja!
Ik ga in oktober 5 dagen naar Texel, ben benieuwd, ik ben echt sinds ik klein was niet meer op een waddeneiland geweest
vooruitquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet daar brood mee vandaan nemen. Ik ben vergeten hoe het heet, maar das VET lekker
Ik zal mijn zus eens vragen welk brood dat was.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa daar heb ik wat aan!
Ik heb net twee roze tags voor Kees besteld, met haar nieuwe naam en mijn tel. nr dr op, ze heeft dr nu een van Karel aan dr tuigje hangen, maar nu mocht ik eindelijk roooooooooze kopen he![]()
Ze krijgt een sterretje, en een die Frits en Karel ook hebben
Ik ben er helemaal voor om hem meer zelf te laten doen, ging ik gisteren ook vanuit dat hij het deed. Maar voor het naar bed gaan heb ik hem gewogen, toen was er 5 gram bij en vanmorgen (dus zonder tussenvoeding) was dat geslonken tot 2 gram winst. 3 gram verloren 's nachts dus. Blijkbaar kan hij het nog niet alleen. Maar dan moet hij me wel laten helpen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Cat, hij doet t nu toch al een poosje prima?
Ik zou t ietsje losser proberen te laten hoor, t komt vast wel goed met m , en hij mag t nu ook wel weer iets meer zelf gaan doen toch?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef Maes het volgende:
Ik ga zo heel volwassen met mijn volwassen zoon buiten de deur lunchen
Gister al wezen theeën met Greys en de hondjes, het lijkt wel Sex and the City hier![]()
How very sophisticated
Nooit gedaan, klinkt wel heel lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond kaasfonduen heb ik besloten.
Het is er niet echt weer voor, maar ach...![]()
En morgenmiddag lekker een paar uurtjes naar de sauna met Conleche.
En een hot stone massage. Heeft iemand dat hier wel eens ondergaan?![]()
Is dat niet erg heet?
Dat lijkt me nou niet lekker. Ik ben dan ook niet zo'n fan van kaasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond kaasfonduen heb ik besloten.
Het is er niet echt weer voor, maar ach...![]()
En morgenmiddag lekker een paar uurtjes naar de sauna met Conleche.
En een hot stone massage. Heeft iemand dat hier wel eens ondergaan?![]()
Is dat niet erg heet?
Je leest over mijn vraag heen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet lekker. Ik ben dan ook niet zo'n fan van kaas
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:00 schreef MissBliss het volgende:
Hey Kwee!
Jij maakt toch websites?
Ik heb het plan opgevat om een extra pagina aan mijn site toe te voegen, een gastenboek. De pagina heb ik al gemaakt, nu is het 'alleen' nog maar een kwestie van het ding aan de rest toevoegen
Lukt natuurlijk voor geen meter(*n00b is)
Maar weet jij toevallig of ik nog iets moet doen met css-files? Zo ja, dan kan ik er maar beter mee stoppen, zo nee dan ga ik doorploeteren
Het enige virus dat je van mij ontvangt, krijg je linea recta via mijn yoghurtbuks!quote:
Geilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:17 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Het enige virus dat je van mij ontvangt, krijg je linea recta via mijn yoghurtbuks!
Ik was weer te laat zie ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest over mijn vraag heen!
[..]
Laat maar!Het werkt!
Ja? Niet te heet in het begin, die stenen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef Ynske het volgende:
steenmassage is heerlijk
en missbliss je hoeft niets met je css files te doen
nee, ze worden in heet water gelegd, dan op een handdoek om af te koelen tot je het op je huid kunt verdragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Niet te heet in het begin, die stenen?
Daar ben ik een beetje bang voorIk had bv eens een bon gekregen voor een luxe manicure, en toen was er ook een onderdeel van die manicure dat je met je handen in een warm parafinebadje ging. Ik kon dat dus gewoon niet, want ik vond het loeiheet en zij maar lachen, want ze zei dat het helemaal niet heet was. Het zweet brak me echt uit toen ik toch maar uiteindelijk mijn hele hand er in deed, maar dat was dus echt LOEI-heet!
ik moet ineens aan mijn fysio denken, die deed mijn nek altijd masserenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Ah gelukkig ladies, dat klinkt geruststellend, dank!
Heb er echt zin inEn ik neem me elke keer voor om dat vaker te doen, maar het komt er nooit van.
Het is echt de ideale sauna wat mij betreft, klein, knus, gezellig, maar toch van alles aanwezig. Ik hou niet van die massale dingen waarbij ik me voor mijn gevoel moet haasten om maar vooral alle 'attracties' gehad te hebben.
Ben benieuwd naar die massage, als ik morgen onder de rode vlekken zit is het jullie schuld!
En ik hoop dat degene die masseert zijn/haar mond houdt en niet wil kletsen![]()
Nee, dat had ik inmiddels door, thanks thoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:49 schreef Ynske het volgende:
steenmassage is heerlijk
en missbliss je hoeft niets met je css files te doen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Van wat bedoel je?
Ik heb de nieuwe file geupload en hij doet mouse-over
Alleen het nieuwe linkje staat er nog niet bij, dat ga ik nu even fixen, wacht even 5 minuten
Nee, het gaat om de links onderaan: home, portfolio etc. Daar wil ik nu een gastenboek bijzetten. Maar die links zijn plaatjes, dus ik moest een gelijkend plaatje maken > onmogelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]je komt er wel
in FF krijg ik iig geen titel onder de foto's als ik erover ga, als dat tenminste is waar je het over hebt
http://www.fotoleonie.nl/gastenboek.htmlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:02 schreef Ynske het volgende:
die linkjes worden hier idd nog wit
heb je een linkje naar die pagina?
Ik sta deropquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
http://www.fotoleonie.nl/gastenboek.html
Maar over 2 minuten kan je er gewoon heenklikken
in FF sluit hij onderaan echt mooi aan, maar in IE loopt hij net wat onder de lijn met de foto uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
http://www.fotoleonie.nl/gastenboek.html
Maar over 2 minuten kan je er gewoon heenklikken
Nee, ik bedoel die rand om het gastenboek heen. Ik wil dat het randje weg is, en dat het wit dus in elkaar doorloopt. Kan dat? Ja, kijk maar bij Iciclequote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
in FF sluit hij onderaan echt mooi aan, maar in IE loopt hij net wat onder de lijn met de foto uit
quote:
Ja, de reclam ga ik nog voor kijken hoe ik die wegkrijg. Ik ga maar gewoon betalen denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:12 schreef Qwea het volgende:
Wat ik me afvraag MB he... waarom zo'n gastenboek? En geen MYSQL? Heb je ook niet die aangeboden troep, en die ads van goegel
Gedaan! Maar het werkt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:15 schreef Ynske het volgende:
ja dat kanmoet je ff kijken ergens moet in script border=1 staan, die moet je op 0 zetten
en anders moet je hier
<iframe data-src="http://fotoleonie.mygb.nl/" style="visibility:hidden;" height="538" width="500">
<iframe src="http://fotoleonie.mygb.nl/" height="538" width="500" border="0"> van maken
Oh ja? Hmz, even kijken dan maar, zou wel zonde van de moeite zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:16 schreef Ynske het volgende:
je kunt t ook vaak gratis van je host gebruiken, misschien is dat nog een optie
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:25 schreef Ynske het volgende:
en met frameborder="0" MB?
MySQL is een database management.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, de reclam ga ik nog voor kijken hoe ik die wegkrijg. Ik ga maar gewoon betalen denk ik
Ik weet niet wat Mysql is
Je moet je voorstellen dat ik tot vorige week NIKS kon op website-gebied en ik wilde dus een gastenboek en dit leek me het makkelijkst. Wat is dat mysql dan?
Ja nee, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
MySQL is een database management.
Werkt haske fijn in combinatie met php. Maar je moet wel enige kennis hebben. Je moet een database aanmaken enzo
In het gastenboek? Ik zie geen borderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:00 schreef Ynske het volgende:
grrrrr ik haat t verschil hebben tussen browsers
je hebt wel nog een grijze border in FF MissBliss
ik heb dat probleem dat in IE netjes onder in t blok zonder te verschuiven knopkes staan om te bladeren in de foto's
en bij FF staan ze onder de foto, en springen dus mee in de hoogte enzo
Je had het natuurlijk ook metéén aan mij kunnen vragenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik had het toevallig ook zelf ontdekt
Maar thanks!Je bent een held voor het meedenken
Ja, dat vond ik stom staanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:29 schreef lcicle het volgende:
[..]
Je had het natuurlijk ook metéén aan mij kunnen vragen
Wat raar! Maar als je via het menu erheen gaat heb je dat toch niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:29 schreef Ynske het volgende:lekker groot
[afbeelding]
simpleviewer is niet aan mij besteed, vooral t uploaden van foto's duurt me te lang. nu is t map aanmaken, foto's erin, pagina aanpassen naar de juiste map, en hij leest alles zelf uit
Ik heb niks gedaan, dus het lag vast aan je cache ofzoquote:
Had je wellicht wat werk bespaard. Dus zo stom is het nietquote:
eerder aan mijn internet, dat valt na iedere pagina bezoeken wegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, dus het lag vast aan je cache ofzo
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat enig voor dat vrouwtje oh-oh, dat haar hondje zo leuk speelde!
Dat geeft haar vast veel vertrouwen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh wel nog een filmpje van in de pauze vandaag, mn twee blote kinderen die lekker spelen op de parkeerplaats, Chico van 11,5 is echt een jonge god he![]()
[ link | afbeelding ]
En Kees boft ook met haar nieuwe vrouwtje!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef TDHS het volgende:
hoi oh oh. dankjewel voor de foto's van kees. je boft maar!
Veel plezier!! En denk aan onsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, be good & behave, want ik ga een weekje op vakantie
Het is bijna onmogelijk niét aan de beeb te denken; daar zorgt ze wel voorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef Muis006 het volgende:
Nee je moet ook aan de Beeb denken hoor![]()
Ciao missus!
Nog even: jij een week, ik twee weken is samen 3 weken. Zo das lang. Geniet ervanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ook een Frits/z
(ik ben over een week al weer terug hoor)
You go girlzzzz
Fritske, lekker slapen hoor en pas je goed op je zusje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Frits zegt nog ff welterusten
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijne vakantie ElisaBeej![]()
Maes, wat ben je toch een hippe moeder
Mijn Frits wordt alweer bijna 10quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ook een Frits/z
(ik ben over een week al weer terug hoor)
You go girlzzzz
Ik hoop toch zo dat deze iig de 10 haalt.quote:
Happy birthday to mequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Good morning to you,
Good morning to you,
Good morning, dear children,
Good morning to all.
En weten jullie dat Happy Birthday daar vandaan komt? Nee? Nu wel.
Ik vond die van mij toch liever.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Happy birthday to me
I live in the sea
I eat all the little fish
and the big fish eats me
Nou, die heeft idd een kleine bijdrage geleverdquote:
23!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je nognieweggg Elisa?
Morgen is Greysie trouwens jarig, ze wordt dan 24
Die was van dinsdagavond toch? Ik zou het niet doen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ik mijn nasi nog eten? Ik durf t niet te openen
Ik hoopte al dat jij nog zou weten van wanneer dat wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was van dinsdagavond toch? Ik zou het niet doen!
Heb je het in de koelkast of in de vriezer bewaard?
Nee, ik 'douche' ook met water uit de put, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Hoogeveen nog niet aangesloten op het water ofzo?
Oh wacht! Het was niet de avond dat ik mijn deur open had staan he? Want toen had je aardappels en witte kool!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij nog zou weten van wanneer dat wasDan maar met de neus dicht openen boven de kliko
![]()
Nu naar de winkel om weer tig pakken water te halen, per fietsWee mij alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |