quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Oh kutje, had je toch wel heel ff koffie kenne doen?
Issie blij dat ie weer thuis is of was het toch wel leuk in Dardennen?
Zo, en nu de rest van al die flauwekul nog ff bijlezen, twordt hier pas gezellig als ik de pc uit zet zeg !
aso
Heb eraan gedacht, maar de bestemming bleek toch net iets verder te zijn. Vanaf daar toch nog 125 km rijden. Dus we waren uiteindelijk maar een kwartiertje vroeger. Da's geen tijd om een bakkie te doen. En op de terugweg zaten we in de auto met twee ongewassen pubers waarvan er een stonk (nee, niet de mijne) en die een nacht hadden overgeslagen. EW gewoon in zijn pinguinpyamaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Oh kutje, had je toch wel heel ff koffie kenne doen?
Issie blij dat ie weer thuis is of was het toch wel leuk in Dardennen?
Zo, en nu de rest van al die flauwekul nog ff bijlezen, twordt hier pas gezellig als ik de pc uit zet zeg !
aso
Ja das heel treurig, daar heb ik echt nooit last van, ik ben kampioen uitslapenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:10 schreef Maes het volgende:
Ik was om half 7 al wakker op mijn vrije dag, das pas treurig
Hmm kopje thee dat ga ik ook nemen![]()
Ikke welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Ferrari alvast een fijne vakantie gewenst!
Nok, foto van de pinguinpyama?![]()
Goedemorgen allemaal!Gezellig hier weer tegenwoordig!
Dat busongeluk in Spanje, getsie, je zal het maar weer te horen krijgen als familie zijnde![]()
Muizel Armstrong, ga je weer fietsen vandaag? Het wordt weer mooi weer!
Hier is het ook grijzig...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:55 schreef Ynske het volgende:
mooi weer vandaag? t ziet er hier in utrecht nog erg grauw uit...
volgens mij is dat idd in de buurtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is het ook grijzig...
Oh en Ynske, ik heb gisteren een wandeling georganiseerd met het chinese naakthondenforum op 6 september in de Soesterduinen , ik ga es kijken of ik je mss voor die dag kan winnen in je kraam straksDas voor jou vlakbij toch?
En daar kun je echt de mooiste plaatjes schieten
Ik was treurigerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
ik ben nu al wakker op mn vrije ochtend, das treurig.
Maar isch mooie dag
Je moet daar brood mee vandaan nemen. Ik ben vergeten hoe het heet, maar das VET lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh das jammer, zoiets is wel heel leuk denk ik ja!
Ik ga in oktober 5 dagen naar Texel, ben benieuwd, ik ben echt sinds ik klein was niet meer op een waddeneiland geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |