ai need toe hef a mac chicken menu!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar waar gaan we nou afspreken voor de actie, verzamelen?
Waar was de dichtstbijzijnde Mac nou? En is er niet een andere snacktoestand nog dichter in de buurt ofzo?
Hoe ver was het ook alweer van Dierenthuis?
De dichtstbijzijnde Mac is in Helmond, op ongeveer een kwartiertje rijden van Dierenthuis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar waar gaan we nou afspreken voor de actie, verzamelen?
Waar was de dichtstbijzijnde Mac nou? En is er niet een andere snacktoestand nog dichter in de buurt ofzo?
Hoe ver was het ook alweer van Dierenthuis?
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee nuurlijk tiet, we jisselde alleen lat wetters om.
mcchickenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Mac is in Helmond, op ongeveer een kwartiertje rijden van Dierenthuis.
Zorg jij nou eerst maar dat je niet die auto onder kotstquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil alleen naar de Mac, ANDERS LAAT HET HELEMAAL MAAR
Oh ja,quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zorg jij nou eerst maar dat je niet die auto onder kotst
quote:
Dan zal dat tha meeting spot wel zijn!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Mac is in Helmond, op ongeveer een kwartiertje rijden van Dierenthuis.
Dat was een inkoppertje he! Ik zou em bijna maken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij schreef:
dbl = dikke lul band
Maar dat zou dan de Dikke Bul Land zijn![]()
Jij hebt niet eens wat te willen. Jij bent onze slaaf, dus je doet maar wat wij je opdragen. Ennu je tieten showen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het niet duidelijk dat ik eerst naar de Mac wil potsiedikie!
En de dichtsbijzijnde was in Helmond, dus 3x raden waar we meeten.
Welke?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens wat te willen. Jij bent onze slaaf, dus je doet maar wat wij je opdragen. Ennu je tieten showen!
Ooh ja, ik ging slapentrusten
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij schreef:
dbl = dikke lul band
Maar dat zou dan de Dikke Bul Land zijn![]()
Ik vind je zo sexy wanneer de ka in je naar boven komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het niet duidelijk dat ik eerst naar de Mac wil potsiedikie!
En de dichtsbijzijnde was in Helmond, dus 3x raden waar we meeten.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje he! Ik zou em bijna maken!
Ikke? Nou meisje...jij gaat van een koude kermis thuis komen 12 septemberquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik vind je zo sexy wanneer de ka in je naar boven komt.
Ikke wel! Ik denk een QP menuquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zal dat tha meeting spot wel zijn!
Neem je ook een menu, Mouse?Ik heb heel dat Mac-gedeelte gemist vorig jaar, ik denk dat ik 14 menu's neem deze keer.
Ik moest ook al heel erg hard lachen. Zie het voor me:quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Uit het leven van een slechthorende:
Mijn mister zei tegen de hond: eerst de grote mensen, dan de flapoor.
Ik verstond: eerst de broodmix, dan de plamuur.
Voor extra stevig broodquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest ook al heel erg hard lachen. Zie het voor me:broodmix en plamuur
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik wilde net gaan antwoorden hoor
hier heb je mijn QP menu!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij uit hetzelfde glas gedronken als Kweej?
Mogge!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:24 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, ik heb straks nog even naar je gezwaaid. We kwamen door je stad toen we EW gingen ophalen.
WATHEBIKNUWEERGEDAAN?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
WELL, YOU CAN KNOCK ME DOWN,
STEP IN MY FACE,
SLANDER MY NAME ALL OVER THE PLACE
DO ANYTHING YOU WANT TO DO, BUT OH OH
HONEY, LAY OFF OF MY SHOES
DON'T YOU STEP ON MY BLUE SUEDE SHOES
YOU CAN DO ANYTHING, BUT LAY OFF OF MY BLUE SUEDE SHOES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |