Ai hef ta powah toe nouw! Ai nouw go end konker te world!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ai giv joe tha powah toe! Watch and learn!
[ afk=TIET] Insert hier een achterlijke tekst naar wens [/afk ]
TIET
Joe lai! Joe alwees lai!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
whehehe
aaaaals simone giltquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dat te klikken.
Jaquote:
Oh hou op!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Zet je daar nu expres hara neer ipv haar?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Zet je daar nu expres hara neer ipv haar?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie dat er in de F&F SC niet tot 23.30 wordt gewacht.
Nee, meestal gaat het hier zo rond 23.18 uur echt totaal los!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Qwea en Ingetje weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Hoezo, wil je wat kwijt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb een beetje last van plaatsvervangende schaamte hier....![]()
![]()
:@
Ja, die schunnige liedjes, uit dit topic!quote:
Que?quote:
nee niet eens. Moet je nagaan hoe ik morgen aaf benquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Qwea, heb je gedronken?
preuts wiefquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die schunnige liedjes, uit dit topic!
Zit hier echt als een preutse troela met het schaamrood op mijn kaken![]()
*makes mental note: Als Kweej schunnige liedjes gaat lopen lallen, snel het topic verlaten*quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee niet eens. Moet je nagaan hoe ik morgen aaf ben
o seriously? had je daar dan niet even wat eerder mee kunnen komen? Die heb ik pas weggeflikkerd.quote:
Als ik oooooit msn weer es open gooi, zal ik je het ultieme DLB-nummer doorsturen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb een beetje last van plaatsvervangende schaamte hier....![]()
![]()
:@
Een Singing Bass! Zo'n baars (goh) die je aan de muur hangt en als je dan langsloopt of op een knopje drukt zingt ie een liedjequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Que?
Oh Muizel, goed om te horen dat je de komende tijd niet naar het ziekenhuis hoeft!
Kom op, geef toe... ze zijn tof. Ik had werkelijk de tranen over mn wangen lopenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*makes mental note: Als Kweej schunnige liedjes gaat lopen lallen, snel het topic verlaten*
Ja hallo, doe de titel es geven danquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik oooooit msn weer es open gooi, zal ik je het ultieme DLB-nummer doorsturen.
Echt tot in tranen om gelachen
Ohh wat zondequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
o seriously? had je daar dan niet even wat eerder mee kunnen komen? Die heb ik pas weggeflikkerd.
Kutding
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
WELL, YOU CAN KNOCK ME DOWN,
STEP IN MY FACE,
SLANDER MY NAME ALL OVER THE PLACE
DO ANYTHING YOU WANT TO DO, BUT OH OH
HONEY, LAY OFF OF MY SHOES
DON'T YOU STEP ON MY BLUE SUEDE SHOES
YOU CAN DO ANYTHING, BUT LAY OFF OF MY BLUE SUEDE SHOES
Je had hem gratis mogen hebben, en 10 euro toe. Wat een ellendig kutdingquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh wat zonde! Ik had er wel op willen bieden in je kraampje
Oke, komt ie.... wat is in vredesnaam een "DLB" nummer?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik oooooit msn weer es open gooi, zal ik je het ultieme DLB-nummer doorsturen.
Echt tot in tranen om gelachen
Ohhhhhhhh!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Singing Bass! Zo'n baars (goh) die je aan de muur hangt en als je dan langsloopt of op een knopje drukt zingt ie een liedje
Als ik d'r genoeg van heb doe ik gewoon mijn hoorapparaat uit, jeweets.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had hem gratis mogen hebben, en 10 euro toe. Wat een ellendig kutding
Die heb ik nog wel op zolder in kerstmanuitvoering...interesse?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Singing Bass! Zo'n baars (goh) die je aan de muur hangt en als je dan langsloopt of op een knopje drukt zingt ie een liedje
Ik zal um voor je branden en dan mag je um voor 20 euro kopen op de vlooienmarktquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, komt ie.... wat is in vredesnaam een "DLB" nummer?
[..]
Ohhhhhhhh!
[ afbeelding ]
dbl = dikke lul bandquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, komt ie.... wat is in vredesnaam een "DLB" nummer?
[..]
Ohhhhhhhh!
[ afbeelding ]
afzetterquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal um voor je branden en dan mag je um voor 20 euro kopen op de vlooienmarkt
Burn baby burnquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal um voor je branden en dan mag je um voor 20 euro kopen op de vlooienmarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |