lolquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Hara; lachen mag, daarom vertelde ik het ook. Ik lach er zelf nog het hardst om. Eerste wat ik dacht was ook echt: wat moet mijn mr. nou met broodmix?!
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Hara; lachen mag, daarom vertelde ik het ook. Ik lach er zelf nog het hardst om. Eerste wat ik dacht was ook echt: wat moet mijn mr. nou met broodmix?!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Uit het leven van een slechthorende:
Mijn mister zei tegen de hond: eerst de grote mensen, dan de flapoor.
Ik verstond: eerst de broodmix, dan de plamuur.
Oh, ik ben dól op Adele!quote:
quote:
Goed, ik zal BritBrit even op pauze zetten voor een keerquote:
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]Adele is echt een tof wijf volgens mij
jaaaah dat heb ik ook gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.
Zélden zo'n 'echt mens' gezien als Adele. Wars van sterallures. Ze vertelde dat haar hele familie 'petit' was, slank en klein. 'I've got my fathers genes, he's big boned, the bastard!' en dan zo'n hysterische lach er achteraan
Ja, heb ik ook een stukje? van gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.
Zélden zo'n 'echt mens' gezien als Adele. Wars van sterallures. Ze vertelde dat haar hele familie 'petit' was, slank en klein. 'I've got my fathers genes, he's big boned, the bastard!' en dan zo'n hysterische lach er achteraan
Hahahahhaquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed, ik zal BritBrit even op pauze zetten voor een keer
Yay AIDquote:De Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw, Natuur en Visserij (LNV) heeft vandaag 22 puppy’s in beslag genomen. Dat heeft de AID bekendgemaakt.
De Koninklijke Marechaussee vond tijdens een reguliere controle bij Venlo 74 puppy’s (chihuahua’s, boomers en bassets) in een bestelbus die uit Hongarije kwam. Na onderzoek van de AID en de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming bleek dat bij 22 honden iets niet in orde was. De meesten waren jonger dan acht weken, de minimale leeftijd waarop puppy’s mogen worden weggehaald bij de moeder. Drie honden waren er slecht aan toe en anderen waren te licht voor transport.
Ook waren alle puppy’s voor rabiës ingeënt. Normaal mag dit pas na 12 weken in verband met gezondheidsrisico’s voor de honden. Twee puppy’s zijn tijdens het transport overleden.
De puppy’s waren bestemd voor de Nederlandse en Belgische markt. De AID heeft de in beslag genomen honden ondergebracht in een opvangcentrum. Tegen de Hongaarse chauffeur wordt proces-verbaal openmaakt.
Mwah. Hij is niet lelijk ofzo. Maar wel een foute glijer!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Jaiks
![]()
Issie zelf nog wel een lekker ding dan, of kan je hem zo eggggg nie bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 30-07-2009 22:52:37 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oke wacht, ik zet ze weer ff terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo...iig ff laten staan tot mijn vakkundige oordeel is geveld
quote:
Beetje een gladje....hou ik niet vanquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kan je je voorstellen dat ie met die ogen vroeger echt een heul leuk jochie was?
Precies. Het is de memeth van vroegahquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje een gladje....hou ik niet van
Ai giv joe tha powah toe! Watch and learn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |