Gedaan! Maar het werkt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:15 schreef Ynske het volgende:
ja dat kanmoet je ff kijken ergens moet in script border=1 staan, die moet je op 0 zetten
en anders moet je hier
<iframe data-src="http://fotoleonie.mygb.nl/" style="visibility:hidden;" height="538" width="500">
<iframe src="http://fotoleonie.mygb.nl/" height="538" width="500" border="0"> van maken
Oh ja? Hmz, even kijken dan maar, zou wel zonde van de moeite zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:16 schreef Ynske het volgende:
je kunt t ook vaak gratis van je host gebruiken, misschien is dat nog een optie
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:25 schreef Ynske het volgende:
en met frameborder="0" MB?
MySQL is een database management.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, de reclam ga ik nog voor kijken hoe ik die wegkrijg. Ik ga maar gewoon betalen denk ik
Ik weet niet wat Mysql is
Je moet je voorstellen dat ik tot vorige week NIKS kon op website-gebied en ik wilde dus een gastenboek en dit leek me het makkelijkst. Wat is dat mysql dan?
Ja nee, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
MySQL is een database management.
Werkt haske fijn in combinatie met php. Maar je moet wel enige kennis hebben. Je moet een database aanmaken enzo
In het gastenboek? Ik zie geen borderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:00 schreef Ynske het volgende:
grrrrr ik haat t verschil hebben tussen browsers
je hebt wel nog een grijze border in FF MissBliss
ik heb dat probleem dat in IE netjes onder in t blok zonder te verschuiven knopkes staan om te bladeren in de foto's
en bij FF staan ze onder de foto, en springen dus mee in de hoogte enzo
Je had het natuurlijk ook metéén aan mij kunnen vragenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik had het toevallig ook zelf ontdekt
Maar thanks!Je bent een held voor het meedenken
Ja, dat vond ik stom staanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:29 schreef lcicle het volgende:
[..]
Je had het natuurlijk ook metéén aan mij kunnen vragen
Wat raar! Maar als je via het menu erheen gaat heb je dat toch niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:29 schreef Ynske het volgende:lekker groot
[afbeelding]
simpleviewer is niet aan mij besteed, vooral t uploaden van foto's duurt me te lang. nu is t map aanmaken, foto's erin, pagina aanpassen naar de juiste map, en hij leest alles zelf uit
Ik heb niks gedaan, dus het lag vast aan je cache ofzoquote:
Had je wellicht wat werk bespaard. Dus zo stom is het nietquote:
eerder aan mijn internet, dat valt na iedere pagina bezoeken wegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, dus het lag vast aan je cache ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |