Thanxquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bezoek sites via sites als http://www.freeproxyserver.net/ en men weet niet beter of je komt uit, in dit geval, Illinois (als ze niet door hebben dat het ip adres van een proxy is dan).
Mag je linken naar dit soort sites op Fok? Zo niet, excuus.
Nee, TPB moet er voor zorgen dat zij in Nederland niet meer te bereiken zijn. Er is niets gezegd over andere torrentsites (alhoewel Brein daar nu wel direct mee gaat komen natuurlijk)quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:25 schreef kawotski het volgende:
[..]
nee, Brein heeft ervoor gezorgd dat geen enkele auto ongeacht type meer mag rijden in Nederland.
Inderdaad, dit moeten we echt serieus niet gaan pikken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:23 schreef kawotski het volgende:
Wanneer gaan we protesteren/demonstreren? Dit is regelrechte censuur.
of laten we Brein deze slag vs het volk winnen?
De vorige keer ook omdat 'ze werden gehackt'. En vervolgens bleek dat ze de site zelf uit de lucht hadden gehaald...quote:
Ah, ze simuleren bij Brein weer eens een DDOS om hun slachtoffers daar van te kunnen beschuldigen.quote:
God, waar waren deze mensen toen de id plicht werd ingevoerd? Toen er camera's op elke straathoek kwamen te hangen? Toen vrijheden als het homohuwelijk in gedrang kwamen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Inderdaad, dit moeten we echt serieus niet gaan pikken!
Het gaat nu veel te ver, dit is Nederland echt niet meer!
Je vergeet het hele mediacircus eromheen. En het feit dat ze zo handig zijn geweest al eens via email te reageren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Na een uurtje internetten kan ook jij valse e-mails verzenden, twitter kan je binnen een paar minuten al. En als jij hier een aan jou gericht bericht ziet van iemand die je niet kent maar jou wel sommeert om voor de rechtbank in India te verschijnen, doe je dat dan ook meteen?
Inderdaad. Niet dat ik veel kocht, mijn aardig grote DVD-verzameling groeit niet meer met Nederlandse DVD's omdat Brein mij lastig valt met een filmpje dat je niet kan overslaan dat je diezelfde DVD niet mag copiëren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wellicht zou het een goed idee zijn als iedereen nu massaal betaalde muziek gaat boycotten. Stichtig Brein moet hoe dan ook onschadelijk gemaakt worden, er moet een groot onderzoek worden uitgevoerd wie er nu echt achter deze stichting zitten en of er sprake is van machtsmisbruik en met name belangenverstrengeling. Ik denk dat iedereen gembiliseerd moet worden om te zorgen dat onze grondrechten niet verder worden aangetast! Mooie zaak inderdaad voor een Moszcovitz, Knoops, of Spong.
Dat vergeet ik niet. Dat mediacircus kan je creeren en sturen (iets dat Brein ook doet); een beetje verstandige rechter zou dat moeten meenemen in zijn besluit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je vergeet het hele mediacircus eromheen. En het feit dat ze zo handig zijn geweest al eens via email te reageren.
ik interpreteer/zie het als volgt, er staat ook genoeg legaal en/of niet-copyrighted Nederlands materiaal op de site, daar kan ik nu ook niet meer gebruik van maken (met mn Lada ofzo).. maar we kunnen er alle kanten mee op, uiteindelijk willen ze algeheel autoverbod, terwijl dat in het echt, waar er veel dodelijke ongelukken gebeuren niet eens over gepeinsd wordt.. raar wereldje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:27 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Nee, TPB moet er voor zorgen dat zij in Nederland niet meer te bereiken zijn. Er is niets gezegd over andere torrentsites (alhoewel Brein daar nu wel direct mee gaat komen natuurlijk)
Ach, het zijn nog pubertjes, die werken straks ook voor niets, want dat vinden ze blijkbaar normaalquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
God, waar waren deze mensen toen de id plicht werd ingevoerd? Toen er camera's op elke straathoek kwamen te hangen? Toen vrijheden als het homohuwelijk in gedrang kwamen?
Echt.. Dat pikken we allemaal maar pik een Nederlander z'n gratis mp3'tjes af en het land is te klein.
Nou, enorm veelquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:39 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik interpreteer/zie het als volgt, er staat ook genoeg legaal en/of niet-copyrighted Nederlands materiaal op de site.
Ik heb niks tegen downloaden hoor (er lopen er nu ook een paarquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het zijn nog pubertjes, die werken straks ook voor niets, want dat vinden ze blijkbaar normaal
En hiermee is alles gezegt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je kunt gewoon je ip adres spoofen, ik zie het probleem niet. praktisch is het vonnis niet uitvoerbaar. Dit zijn Chinese praktijken overigens. Pure censuur! Internet is bedoeld voor vrije scharing van informatie. Als dit zo doorgaat kun je het hele internet net zo goed opdoeken.
Toen vroeg ik me ook al af waarom we langs de zijlijn bleven staan..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
God, waar waren deze mensen toen de id plicht werd ingevoerd? Toen er camera's op elke straathoek kwamen te hangen? Toen vrijheden als het homohuwelijk in gedrang kwamen?
Echt.. Dat pikken we allemaal maar pik een Nederlander z'n gratis mp3'tjes af en het land is te klein.
Nah, volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:34 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet dat ik veel kocht, mijn aardig grote DVD-verzameling groeit niet meer met Nederlandse DVD's omdat Brein mij lastig valt met een filmpje dat je niet kan overslaan dat je diezelfde DVD niet mag copiëren.
B) in Nederland mag je die voor vrienden wél copiëren (tenzij iemand hier jurispudentie over heeft, gaarne)
het is een begin, dat China of Nigeria dit zou doen, kan ik me iets bij voorstellen maar Nederland??quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen downloaden hoor (er lopen er nu ook een paar) maar roepen dat nu ECHT het vrije Nederland verloren is gegaan...
.
Dat was het al toen ze vrouwen stemrecht gaven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen downloaden hoor (er lopen er nu ook een paar) maar roepen dat nu ECHT het vrije Nederland verloren is gegaan...
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |