Big pimpin' jeweetzquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat die gast links van het handvat de guido uit te hangen?
'Gezien' z'n lak bekrassen is al mannelijker maar nog steeds not-done.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
Au!
Dit is het laagste van het laagste. Je mag alles doen met een man, behalve ongezien z'n lak bekrassen.
Sterkte TS.
Waarborgfonds vergoed geen schade veroorzaakt door vandalisme, alleen door motorvoertuigen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef devl1nsect het volgende:
Aangifte politie en google is op waarborgfonds
Dit is alleen voor eenzijdige ongelukken. Dit is gewoon vandalisme. Enige dat je kunt doen is aangifte. Meer doe je er niet aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef devl1nsect het volgende:
quote:En dit is nou de reden waarom ik nooit een mooie auto zou rijden als ik geen garage heb. Voordat je het weet zet één of andere klapmongool een schroevendraaien in het slot of beschadigd hij je lak. :S
Dat is ook weer een beetje overdreven. Hoe ga je dan boodschappen doen? Of neem je je garage mee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Uro het volgende:
En dit is nou de reden waarom ik nooit een mooie auto zou rijden als ik geen garage heb. Voordat je het weet zet één of andere klapmongool een schroevendraaien in het slot of beschadigd hij je lak. :S
wel van geleerd in een keer... zonde manquote:Allrisk verzekerd? Helaas niet.
Mooie praktijk test inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:39 schreef speknek het volgende:
2500 euro?
[ afbeelding ]
Use the Fix it! Pro stick, only 19.99.
Stoere jongen , mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
Ja, een Cupraquote:Is dat een Seat Ibiza?
Nee, ik stond geparkeerd bij mijn vriendin, was daar voor de 3e keer, ken daar geen mensen. Misschien iemand die jaloers is.quote:Vuile rotstreken zijn dat, toevallig ruzie gehad met een buurtbewoner/medelander ofzo?
Aangifte gedaan, maar is toch kansloos. Leuk voor de statistieken bij de politie though. Zoals iemand al eerder zei kan ik geen beroep doen op het waarborgfonds.quote:Aangifte politie en google is op waarborgfonds
Just spray that shit onquote:Use the Fix it! Pro stick, only 19.99.
Ze zouden jouw kop moeten laten kennismaken met het asfalt van de straat. Liefst over een afstand van 100 meter. Mongool.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
quote:Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
Mannetjes zoals jij verdienen niet om te levenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
De FOK!er die dat heeft gedaan, lacht zich nu helemaal stuk.
Helaas zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef jantar het volgende:
[..]
tot het is een keer bij je eigen auto gebeurd..
Onze boskameel is namelijk te arm voor een auto.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef boskameel het volgende:
[..]
Helaas zal dat niet zo snel gebeuren.
QFTquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Onze boskameel is namelijk te arm voor een auto.
Eén gratis hersentumor voor boskameel svp.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Nee als je toch geen bezine of diesel kan betalen is het kansloos.quote:
Een mooie auto is niet voor boodschappen! Daar is niet eens ruimte voor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven. Hoe ga je dan boodschappen doen? Of neem je je garage mee?
Nee hoor. Fiets is geen probleem, woon midden in het centrum. Maar het blijft wel zwaar terecht. Auto'squote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nee als je toch geen bezine of diesel kan betalen is het kansloos.
Ik heb hetzelfde, ben totaal niet agressief aangelegd of zo, maar als ik er gewoon aan terugdenk aan de schade die ik gehad heb, en waarom? voor de lol? om stoer te doen? ze weten niet wat ze een mens aandoen, vooral iemand die al krap bij kas zit, en een spiegel moet laten repareren omdat anders de auto niet door de keuring komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Heb sinds twee weken een eigen auto en moet er niet aan denken dat er een stel van die klapjosti's mijn auto beschadigen.
Ik denk niet dat ik voor de gevolgen zou kunnen instaan als ik het zie gebeuren...
ja daar zal jij je druk om maken, om het milieu.. na het bekrassen van andermans autoquote:Maar het blijft wel zwaar terecht. Auto's. Vervuilen alleen maar.
Je stond waarschijnlijk op iemand zijn parkeerplek waar hij altijd zijn auto zet!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja, een Cupra.
[..]
Nee, ik stond geparkeerd bij mijn vriendin, was daar voor de 3e keer, ken daar geen mensen. Misschien iemand die jaloers is.
[..]
Dat zegt iedereen ouder dan 25 zonder rijbewijs.quote:
Vandalisme is uitgesloten bij een autoverzekering, ook bij een all-risk verzekering.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef jantar het volgende:
[..]
wel van geleerd in een keer... zonde man
jammer dat mensen tegenwoordig gewoon niet meer klakkeloos te vertrouwen zijn en gewoon niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven.
maarja.. daar koop jij nu niet veel voor..
Alsof zoiets op klaarlichte dag bij een winkelcentrum gebeurt (ja misschien, maar de kans is een stuk kleiner).quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven. Hoe ga je dan boodschappen doen? Of neem je je garage mee?
Ik heb op iedere kant van m'n auto wel een plekje zitten van 't winkelcentrum.. Ze zullen er niet uitgebreid in krassen, maar mensen zat die lekker autos gaan lopen beschadigen daarquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef Uro het volgende:
[..]
Alsof zoiets op klaarlichte dag bij een winkelcentrum gebeurt (ja misschien, maar de kans is een stuk kleiner).
Daarom verzeker ik mij gewoon helemaal niet behalve WA. Je bent ontzettend veel geld kwijt voor de premie en de kans dat je schade hebt is zo klein dat je het eventueel zelf nog wel kan dekken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vandalisme is uitgesloten bij een autoverzekering, ook bij een all-risk verzekering.
Tja, zeg het maar. Niemand wist dat ik bij mijn vriendin was, laat staan dat ze weten wat voor auto ik rij. Of misschien toch toevallig gespot, of een gefrustreerde gek uit de buurt. Geen idee, maar ik zet mijn auto daar nooit meer neer.quote:Jaloerse ex van jou of je vriendin?
Ligt eraan hoe duur je auto is. En hoeveel schadevrije jaren je hebt. Ik betaal 23 euro per maand all-risk voor een auto die een dagwaarde heeft van 8000 euro. Om daarop een tientje per maand te bezuinigen is in mijn ogen niet verstandig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Uro het volgende:
[..]
Daarom verzeker ik mij gewoon helemaal niet behalve WA. Je bent ontzettend veel geld kwijt voor de premie en de kans dat je schade hebt is zo klein dat je het eventueel zelf nog wel kan dekken.
De ex van je vriendin?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Tja, zeg het maar. Niemand wist dat ik bij mijn vriendin was, laat staan dat ze weten wat voor auto ik rij. Of misschien toch toevallig gespot, of een gefrustreerde gek uit de buurt. Geen idee, maar ik zet mijn auto daar nooit meer neer.
wtf, ik zie idd niks in mijn polis staan over vandalismequote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Uro het volgende:
[..]
Daarom verzeker ik mij gewoon helemaal niet behalve WA. Je bent ontzettend veel geld kwijt voor de premie en de kans dat je schade hebt is zo klein dat je het eventueel zelf nog wel kan dekken.
Ja. M'n pa heeft het gehad, wel "maar" aan één kant, maar toch ook zo'n 2000 euro schade.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef Uro het volgende:
[..]
Alsof zoiets op klaarlichte dag bij een winkelcentrum gebeurt (ja misschien, maar de kans is een stuk kleiner).
En als dat tientje je niks oplevert? Als je weet dat je goed kan rijden, dan kan je goed rijden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe duur je auto is. En hoeveel schadevrije jaren je hebt. Ik betaal 23 euro per maand all-risk voor een auto die een dagwaarde heeft van 8000 euro. Om daarop een tientje per maand te bezuinigen is in mijn ogen niet verstandig.
Nee. Na de 6 spiegel die van mijn auto afgetrapt is door uitgaanden jeugd heb ik de 7e keer mijn tweede spiegel ook gedomonteerd en aangifte gedaan van diefstal....quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtf, ik zie idd niks in mijn polis staan over vandalismeDat moet dan toch ergens door gedekt worden?
Ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:14 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
En als dat tientje je niks oplevert? Als je weet dat je goed kan rijden, dan kan je goed rijden.
-edit- Ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef boskameel het volgende:
hey maar hoe zit het dan met inbraak? dat is toch ook een soort van vandalisme, die wordt wel vergoed toch?quote:Vandalisme is uitgesloten bij een autoverzekering, ook bij een all-risk verzekering.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je nu bij Remlof janken? Zielig, schijterig mannetje. Wat mij betreft mag je een pijnlijke dood sterven door iemand die je heeft betrapt.
Als ze alleen een raam inslaan en niks meenemen kan je idd wel eens bedrogen uitkomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:18 schreef jantar het volgende:
[..]
hey maar hoe zit het dan met inbraak? dat is toch ook een soort van vandalisme, die wordt wel vergoed toch?
Als je raam ingeslagen is, had je natuurlijk net je laptop in de auto liggen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ze alleen een raam inslaan en niks meenemen kan je idd wel eens bedrogen uitkomen.Dus kinders er is ALTIJD iets gestolen.
Ja, voor zulke mensen mag de doodstraf wel weer ingevoerd worden. Maar in dat laatste geval kan je aanspraak maken op het waarborgfondsquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
Goed, dat is relatief simpel te herstellen. 20 euro en dan ben je klaar, maargoed, de dag daarna, auto geparkeerd en een of andere aso heeft er een deuk ingereden aan de linker kant (stond rechts op de rijbaan)![]()
![]()
Dat laatste is je eigen schuld, mensen die op de rijbaan parkerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
Aah pijnlijk, maar ik weet wat je meemaakt![]()
Vorige week mijn droomauto gekocht. Hij is oud, en vele zullen hem lelijk vinden, maar ik vind het een erg mooie auto en wilde hem al 7 jaar hebben. Kon alleen geen goede vinden.
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem vorige week donderdag tóch gevonden. Erg goed onderhouden, geen schade, een vervangen distributieriem en 92k op de teller !!
Ik gelijk die auto gekocht en donderdag de auto wezen inrijden. Ging lekker hard, reed en klonk sportief door de bredere banden en een sportuitlaat.
Ik heb er welgeteld 12 uur van mogen genieten. Vrijdag had ik een onwijze deuk in mijn bumper door een een buis (?) die er tegenaan is geknald. Soort van PVCbuis, maar dan van metaal ofzo. Uiteraard niet gezien/gemerkt/gehoord.
Toen ik na 2 dagen bij was gekomen van de pijn (850 euro schade) kreeg ik de nieuwe klap te verwerken. Mijn stadslichten waren gepikt. Echt compleet. 2 gaten staren mij aan nu vanuit de bumper.
Goed, dat is relatief simpel te herstellen. 20 euro en dan ben je klaar, maargoed, de dag daarna, auto geparkeerd en een of andere aso heeft er een deuk ingereden aan de linker kant (stond rechts op de rijbaan)![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, bekijk het van de zonnige kant: lelijker kon je auto toch niet worden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat die gast links bij het handvat de guido uit te hangen?
Dan heb ik niets gezegd! En het neemt sowieso niet weg dat mensen van je auto af moeten blijven! Wilde gewoon even m'n gal spuien omdat ik al zo vaak bijna frontaal op een tegenligger ben gereden omdat ik het vertik om te wachten omdat zo'n kankermongool niet kan parkeren! Ik word daar zo misselijk van, van die mensen die gewoon de rem intrappen, de sleutel er uit trekken en weg lopen! Parkeer gvd gewoon ff normaal!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:36 schreef Androoit het volgende:
Ik zei het verkeerd. Ik stond aan de rechterkant van de rijbaan in een parkeervak.
Vandaar dat ik mijzelf verbeterde. Ik heb ook een hekel aan die mensen, vandaar dat ik niet in de verdediging schoot omdat je het vast wel zou begrijpenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd! En het neemt sowieso niet weg dat mensen van je auto af moeten blijven! Wilde gewoon even m'n gal spuien omdat ik al zo vaak bijna frontaal op een tegenligger ben gereden omdat ik het vertik om te wachten omdat zo'n kankermongool niet kan parkeren! Ik word daar zo misselijk van, van die mensen die gewoon de rem intrappen, de sleutel er uit trekken en weg lopen! Parkeer gvd gewoon ff normaal!
-edit-quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Een stel, werkende, hersens zou voldoende zijn.quote:
Mwa, heb nog wel de nodige jaren voor de boeg.quote:
Dan verdien je slaag met terugwerkende kracht, smerige paddenkop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
ding heeft mijn velgen volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
Vorige week mijn droomauto gekocht. Hij is oud, en vele zullen hem lelijk vinden, maar ik vind het een erg mooie auto en wilde hem al 7 jaar hebben. Kon alleen geen goede vinden.
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem vorige week donderdag tóch gevonden. Erg goed onderhouden, geen schade, een vervangen distributieriem en 92k op de teller !!
Ik gelijk die auto gekocht en donderdag de auto wezen inrijden. Ging lekker hard, reed en klonk sportief door de bredere banden en een sportuitlaat.
Ik heb er welgeteld 12 uur van mogen genieten. Vrijdag had ik een onwijze deuk in mijn bumper door een een buis (?) die er tegenaan is geknald. Soort van PVCbuis, maar dan van metaal ofzo. Uiteraard niet gezien/gemerkt/gehoord.
Toen ik na 2 dagen bij was gekomen van de pijn (850 euro schade) kreeg ik de nieuwe klap te verwerken. Mijn stadslichten waren gepikt. Echt compleet. 2 gaten staren mij aan nu vanuit de bumper.
![]()
Dagwaarde is zonder krassen gewoon 7k-8k. Voor mij is dat vrij hoog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou nooit 2500 euro gaan neertellen om zoiets te herstellen, dan maar in een auto rijden met flinke krassen.
Erg triest dat zoiets gebeurd, maar de dagwaarde van de auto is volgens mij ook niet meer spectaculair hoog....
Ja maar als je de krassen erop laat zitten hoeveel euro gaat er dan vanaf ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:07 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dagwaarde is zonder krassen gewoon 7k-8k. Voor mij is dat vrij hoog.
Das toch te gek voor woorden, dat jij geen mooie auto kunt hebben omdat hij dan vernielt word! Plaats een webcam aan je binnenspiegel of zo! Kijk op je tv en zodra je wat ziet ren je met een knuppel naar buiten!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Androoit het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mijzelf verbeterde. Ik heb ook een hekel aan die mensen, vandaar dat ik niet in de verdediging schoot omdat je het vast wel zou begrijpen![]()
Ik probeer het ook maar positief in te zien. Ik heb geleerd hoe ik een deuk kan uitdeukenEN, ik koop denk ik nooit meer een wat mooiere auto. Zodra het technisch in orde is en comfortabel rijd vind ik het prima. Mijn auto valt gewoon teveel op
geen zaak voor waarborgfonds.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef devl1nsect het volgende:
De helft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar als je de krassen erop laat zitten hoeveel euro gaat er dan vanaf ?
Absoluut, ik was er echt helemaal kapot van. Mijn nieuwe autoquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:30 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Das toch te gek voor woorden, dat jij geen mooie auto kunt hebben omdat hij dan vernielt word! Plaats een webcam aan je binnenspiegel of zo! Kijk op je tv en zodra je wat ziet ren je met een knuppel naar buiten!
Mocht je zo'n gast betrappen met een camera, ga er dan zelf achteraan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef Androoit het volgende:
[..]
Absoluut, ik was er echt helemaal kapot van. Mijn nieuwe auto![]()
Maarja, ik heb het nu geaccepteerd. Ik heb zoiets van, die auto is verder goed in orde, er zitten minder deuken in als gave plekken, en deuken komen toch wel vroeg of laat.
Maar dat neemt niet weg dat ik echt moordneigingen had. Ik heb ook gedacht aan webcams, knuppels of gewoon 220 op die wagen, dat als iemand hem aanraakt hij een ongelofelijke optater krijgt. Dat wordt uiteraard gefilmd met de webcam
Ja ik was het enige slachtoffer. Ik heb ook het idee dat het persoonlijk was met als doel zoveel mogelijk schade toe te brengen. Maar zoals ik al zei, niemand wist dat ik daar was, dus ws. zit er een gefrustreerde gek in die buurt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef mazaru het volgende:
Wat een rotstreek. Ze hebben hem wel goed te pakken genomen zeg. Was dat alleen op jouw auto?
Hier hebben ze dat ook wel eens gedaan, maar toen was het echt twee straten achter elkaar over alle auto's.
Ik heb daar een lelijke kras op mijn motorkap aan over gehouden.
Maar bij jou lijkt het wel of ze echt gewoon zo veel mogelijk schade wilden maken.
Nee.quote:Koop eens nieuwe schoenen.
Dat kan ik niet, ik ben gek op deze auto. Er zijn wel manieren om dit op te lossen, beetje creatief zijn. Kijken of ik aan onderdelen kan komen in dezelfde kleur b.v. Komt wel goedquote:TS> ik zou die auto zo laten
Idd, waarom koop je nou geen Fix it pro, Billy mays zei dat het werkt. Dus werkt het ook!quote:
Hoeveel heb je er voor betaalt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jouw Ibiza Cupra R is van 2001 aangezien dat het enige jaar is dat ze gemaakt zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:07 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dagwaarde is zonder krassen gewoon 7k-8k. Voor mij is dat vrij hoog.
Dat kan niet he.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:15 schreef TommyGun het volgende:
Afschieten dat kankertuig en direct met familie en al het land uit schoppen
Tief op joh met je mislukte en gejatte grapjes. Die grap is al gemaakt op pagina 1.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik grappig ben maar ben het niet
Goed punt, de verzekering zal die prijs zo laag mogelijk duwen uiteraard. Maar mocht ik dit ding nu verkopen, zonder krassen, dan kan ik er zeker nog 7k voor krijgen. Het scheelt dat er niet zo heel veel van rondrijden.quote:Jouw Ibiza Cupra R is van 2001 aangezien dat het enige jaar is dat ze gemaakt zijn
De occasionprijs ligt op ¤6800 volgens autoweek. De dagwaarde die je verzekering aanhoudt ligt een heel stuk lager. Eerder op ¤5000. Zelf meegemaakt, toevallig ook met een Ibiza. In 2002 door de hagel in Italië zwaar beschadigd.. Schade 3200 euro, dagwaarde 2500 euro, maar werd op dat moment gewoon verkocht voor prijzen van 3500-4000 euro... :/
Ik heb er 2250 euro voor betaald en woon in Den Haag. En idd, ik zie weinig auto's die betaalbaar zijn (nieuw of oud) die er zo mooi uit zien, eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:23 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaalt?
En waar woon je?
Balen, ik ben ook al een half jaar op zoek naar precies dezelfde bak.
Hij is gewoon de mooiste, zelfs mooier als sommige bakken van 2004 of nieuwer![]()
Hoop dat mij het niet overkomt.
EDIT: Wacht, 850 euro schade?!?!?
Kreeg je dit ook uitgekeerd, of moest je dit zelf dokken?
Met alle respect, maar dan ben je een onwijze mongool als je 850 voor alleen de bumper hebt betaalt.
Op de sloop fix je die dingen voor 100 euro, niet eens. 200 euro spuitwerk, klaar.
850.. Dat is de halve auto..![]()
Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik zie het probleem niet, met die paar krasjes kan de auto toch nog prima rijden?
Of ze maken zich gewoon niet zo druk om hun voertuig, wat enkel bedoeld is om van A naar B te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!
Zulke mensen rijden doorgaans dan ook een dieselquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Of ze maken zich gewoon niet zo druk om hun voertuig, wat enkel bedoeld is om van A naar B te komen.
Als ie er vies uit ziet / krasjes heeft whatever rijdt ie echt niet minder hoor
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Zulke mensen rijden doorgaans dan ook een dieselstation
! En doen boodschappen bij lidl of aldi!
Ha iedere gek z'n gebrek hé, ik steek er juist veel meer tijd en aandacht in als het ouder word om het allemaal netjes en werkend te houden! Maar ja, nieuwe auto's vind 'k dan ook niets aan, zijn allemaal het zelfde!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
![]()
* TommyGun spreekt overigens niet over zichzelf, mijne moet ook netjes zijn, maar hoe ouder de auto hoe minder 't me boeit
Net een Schilderwijk bakkie :-)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik zie het probleem niet, met die paar krasjes kan de auto toch nog prima rijden?
Eensch. Mensen die bang zijn voor wat anderen van ze denken als er vogelpoep of een krasje op zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Of ze maken zich gewoon niet zo druk om hun voertuig, wat enkel bedoeld is om van A naar B te komen.
Als ie er vies uit ziet / krasjes heeft whatever rijdt ie echt niet minder hoor
zal dan nu niet eens meer opvallen hoor dat beetje vogelpoep, scheelt je alvast weer boenen..quote:Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!
idd! Seatquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:00 schreef ouderejongere het volgende:schandalig, wat een schoften!
Auto's bekrassen prima, maar pak dan wel een Opel, BMW of Mercedesvan Seat
moet je afblijven.
Heeft geen zin, deze krassen zitten diep. Als het nu met een sleutel was gedaan had ik dat wel geprobeerd, maar dat is nu zonde, aangezien het met gereedschap is gebeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef ondeugend het volgende:
Vreselijk zeg !
Laten repareren zou ik ook niet doen. Lakstift proberen maar denk ik.
Nogmaals neequote:btw.. misschien is een stel nieuwe nikes ook niet overbodig
Ik ben echt niet van plan om me blauw te betalen omdat anderen graag de boel mollen, of te bedonderd zijn te melden dat ze schade gereden hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!
7k? ik denk dat een garage daar toch heel anders over denkt, waarschijnlijk zal dat de verkoopprijs zijn die zij hanteren en niet jouw inruilprijsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:42 schreef Steeven het volgende:
Goed punt, de verzekering zal die prijs zo laag mogelijk duwen uiteraard. Maar mocht ik dit ding nu verkopen, zonder krassen, dan kan ik er zeker nog 7k voor krijgen. Het scheelt dat er niet zo heel veel van rondrijden.
Ik zou zeggen, kijk eens rond wat een Cupra uit 2001 kost. Die van mij heeft net 104k kilometers erop. Ik zie ze voor 7700 met 170k op de teller. Natuurlijk zal de garage altijd wat lager zitten, maar dit soort raak je particulier vrij goed kwijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
7k? ik denk dat een garage daar toch heel anders over denkt, waarschijnlijk zal dat de verkoopprijs zijn die zij hanteren en niet jouw inruilprijs
Maar zonder krassen verkopen? Ga je het laten repareren dan? Kost je ook klauwen als je niet allrisk verzeker bent
Als je echt goed voor een auto bent bestaat er niet zoiets als afrijden, dan gaat hij een leven lang meequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:08 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk eens rond wat een Cupra uit 2001 kost. Die van mij heeft net 104k kilometers erop. Ik zie ze voor 7700 met 170k op de teller. Natuurlijk zal de garage altijd wat lager zitten, maar dit soort raak je particulier vrij goed kwijt.
En ja ik ga het laten repareren. En nee ik ga mijn auto niet verkopen. Ik ga deze helemaal afrijden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:14 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Als je echt goed voor een auto bent bestaat er niet zoiets als afrijden, dan gaat hij een leven lang mee!
Dat is toch ook zo? Je ziet zat oldtimers, ja je moet er wel je best voor doen om hem mooi te houden! Één advies, zet hem in de garage, zowel voor het roest als voor de vandalen! En dan kun je er nog heeelllllll lang mee doen!quote:
Ik heb de mijne (vandaag!!) voor een anderhalve mijer (spelling?) gekochtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ik heb er 2250 euro voor betaald en woon in Den Haag. En idd, ik zie weinig auto's die betaalbaar zijn (nieuw of oud) die er zo mooi uit zien, eigenlijk![]()
Die 850 euro is de indicatie die ik kreeg van een schadebedrijf. Hij was dermate beschadigd dat de bumper vervangen zou moeten worden, geschuurd, gelakt en dan nog gemonteerd zou moeten worden.
Dit was mij echter iets teveel van het goede, zeker met de angstige gedachte dat ik hem bijvoorbeeld zou laten repareren voor 850 en dat er na een week weer een deuk inzat![]()
Ik heb die deuk dus zelf uitgedeukt. Soit, het is wat minder professioneel, die deuk is niet helemaal weg en de lak is een klein beetje beschadigd, maar het was wel gratis en ik weet nu voor de toekomst hoe het moet.
Het heeft waarschijnlijk met je schoenen te maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:32 schreef Steeven het volgende:
Dat was even schrikken gisterochtend, toen ik om 08:30 m'n auto in wilde stappen. Ik dacht eerst nog dat iemand een geintje met me had uitgehaald, door met krijt of iets dergelijks langs mijn auto te zijn gegaan, maar nee. Iemand vond het heel lollig om met een uiterst scherp voorwerp, hoogst ws. een schroevendraaier, mijn auto te bekrassen. Aan beide kanten. En de motorkap. Schade? Zeker 2500 euro. Allrisk verzekerd? Helaas niet.
Klacht: vandalen die anoniem veel schade berokkenen aan mensen
Bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's volgen.
Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb de mijne (vandaag!!) voor een anderhalve mijer (spelling?) gekochtGeen lakschade hagelnieuwe banden + velgen. En toen 150km naar huis gereden. Shiiiiiit, was is dat ding lekker
![]()
Ook roodDe andere kleuren hebben een groen interieur
Topauto
Helaas, ik was net thuis, en parkeerde iets te dicht bij de stoeprand. Ik dacht wat geschraap te horen (KUUUUUUUUT!!!!). Ik keek en de halve velgrand (heel dun trouwens) was dus helemaal bekrast
![]()
Morgen maar eens kijken naar de band of daar nog verse krassen op zitten, immers was het maar een klein stukje dat ik het hoorde.
Maargoed, nu weet ik ECHT hoe pijnlijk het is.
Enige waar ik van baal aan die auto is dat fucking sportgeluid, dat geen toevoeging geeft en me een sjonnie laat lijkenDie gaat er af zodra ik het geld heb voor een fabrieks
![]()
Maar echt, wat een ownage wagen is dat
ik bedoel dus 1500¤quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:34 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!
een meijer is 100 gulden, dus 150 gulden, dus ~70 euroquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:34 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik faal in goede grappen maken.
Dat hoef je aan mij niet uit te leggen maar aan die gozer die een auto kocht voor anderhalve meijer!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:02 schreef sexymofo het volgende:
[..]
een meijer is 100 gulden, dus 150 gulden, dus ~70 euro
1000 gulden is een rug ofwel 450 euro
Die ballo claimt gewoon de schade bij zijn aansprakelijkheidsverzekering, daarna klaagt hij de eigenaar van de auto aan voor mishandeling. Zo gaat dat in Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:45 schreef De_Groentenboer het volgende:
Tijdje terug meegemaakt hoe zo'n ''krasser'' finaal in elkaar geslagen werd. Heerlijk.![]()
Zat op het balkon bij een maatje op zaterdagavond, kwam een groepje balletjes aanwandelen, ik zag hoe hij een geparkeerde auto bekraste met z'n sleutel of iets dergelijks. Alleen leuk dat de eigenaar van dat voertuig net uit het raam keek.
Die kakker heeft me 'n portie klappen gehad, sodeju, en z'n holmaatjes maar toekijken, mooi wel dat hij z'n gegevens aan de eigenaar gaf! Hehehehe.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, bekijk het van de zonnige kant: lelijker kon je auto toch niet worden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Net als die quote uit pulp fiction: you dont fuck with a man's car!
Dus dat. Ik woon in een pauperwijk en een mooie auto moet je hier gewoon niet parkeren. Wij rijden dus in een oud barrel met al hier en daar een kras toen we 'm kochten. Hij is veilig en rijdt redelijk, that's it.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Androoit het volgende:
[..]
EN, ik koop denk ik nooit meer een wat mooiere auto. Zodra het technisch in orde is en comfortabel rijd vind ik het prima.
Het probleem van zulke diepe krassen is dat het zal gaan roesten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef Lamon het volgende:
Laf tuig, doe het dan waar de eigenaar bij staat, dan ben je tenminste niet het laagste van het laagste...
Ik zou er zelf niet mee zitten, als de auto je nog steeds van A naar B brengt, wat uiteindelijk de enige functie van een auto is, maar sommigen hebben daar misschien wel wat mee, dat ie blinkt enzo...maar toch erg zielig idd.
En, wat heeft het nou precies gekost, dat geintje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Steeven het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier de voor en na foto's. Auto is dus inmiddels gerepareerd. Nu maar hopen dat ze eraf blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1300 euro, maar normaal kost het 2500-3000.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
En, wat heeft het nou precies gekost, dat geintje?
btje moeilijk als je op het tijdstip van krassen lekker in je bedje ligt te ronken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou eerst over de dader zijn gereden en daarna pas de lak hebben laten herstellen!
Als je zo iemand betrapt weet ik ook niet of ik voor mezelf in sta.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:12 schreef Fortitudo het volgende:
bij ons is het oook gebeurd
als ik te weten kom wie het is geweest tuig ik hem helemaal af met een schroevendraaier. Ook ene paar littekens achterlaten. Zullen ze weten hoe het voelt.
randdebielen
Op het dak en de achterkant na wel ja. Oh en de voorbumper ook niet. Je kunt stellen dat ik gestoord ben, maar als ik dit had laten zitten ging het roesten, en het vernietigd de dagwaarde van mijn auto. Kwestie van logisch nadenken. Wat gestoord is is dat ik geen allrisk verzekering hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:43 schreef Sjibble het volgende:
WHAT THE FUCK
een paar krasjes (ja ik heb de foto's gezien) laten verwijderen voor 1300 euro.
Je bent gestoordNormaal 2 a 3000 euro
Hebben ze em compleet overgespoten?
Weet je wel wat dat kost, schade aan je auto repareren? Duidelijk niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:43 schreef Sjibble het volgende:
WHAT THE FUCK
Hoe weet jij dat het met een sleutel gedaan is, was jij het soms zelf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:53 schreef fullmetal het volgende:
Teering, hier in de buurt een of andere josti op een auto van de buurman hakenkruis met sleutel gemaakt. Garage is pre, anders All-risk.
Ehm, dat is ook gewoon stervensduur. Ik had op mn auto (was toen 2 weken oud) een kras doordat een spelend kind met zn fiets ertegenaan had gestaan. Normaal zit er van dat rubber op je stuur, maar dat was kapot waardoor ie met 't metaal eronder tegen mn auto aan heeft staan schuren. De kras was 3 cm lang ofzo, maar was dusdanig diep dat ie wel gerepareerd moest worden. Omdat er anders kleurverschil zou ontstaan hebben ze 't hele paneel moeten spuiten (kosten: zo'n 900 euro). Nu had ik de mazzel dat 't een leaseauto is, maar als je je auto net 2 weken terug bij de dealer vandaan hebt doet 't nog steeds pijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:43 schreef Sjibble het volgende:
WHAT THE FUCK
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het met een sleutel gedaan is, was jij het soms zelf?
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat geregeld dan, aangezien je niet all-risk verzekerd was ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Steeven het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier de voor en na foto's. Auto is dus inmiddels gerepareerd. Nu maar hopen dat ze eraf blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met je anus op de trekhaak en 150 km/h over de snelweg rijden zouden ze moeten doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Jij bent stratenmaker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef Fosfolipide het volgende:
Kan aan de straattegels zien dat TS in een pauperbuurt woont...
Stratenmakers.quote:
Mwoah ik vond dat het niet een 'paar krasjes' waren. Auto van de TS zag er niet uit vind ik persoonlijk. Hopen dat ze er nu vanaf kunnen blijven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:50 schreef ouderejongere het volgende:
1300 had ik er niet voor betaald, dan maar met een paar krasjes, scheelt ook weer hartklachten als er een paar kinderen bij je auto fietsen of spelen.
Simpelweg niet akkoord gaan bij de eerste de beste garage. Ik ben heel Noord-Holland doorgereden op zoek naar een mooie deal. Negen van de tien figuren zat op minimaal 2500, maar ze hadden de verwachting dat het zeker 3000 zou gaan kosten. Dat soort berichten deed mij de moed in de schoenen zakken, maar uiteindelijk heb ik iemand gevonden die akkoord ging voor 1300. Het scheelde niet veel of ik was gewoon een weekend naar Polen gegaan om het daar te doen, zou je ook ongeveer 1500 kwijt zijn incl. hotel en benzine. Maar 2500 ga ik er echt niet voor lappen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld dan, aangezien je niet all-risk verzekerd was ?
Ohja, doe eens wat aan die velgenDie originele zijn lelijk
Ik woon daar niet. Tevens is het geen pauperbuurt overigens. Maar bedankt voor je bijdrage.quote:Kan aan de straattegels zien dat TS in een pauperbuurt woont...
Wat kut zou dat zijn zeg, excusez le mot. Helemaal naar Polen. En als je terug bent, kunnen ze het zo weer doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef Steeven het volgende:
[..]
Simpelweg niet akkoord gaan bij de eerste de beste garage. Ik ben heel Noord-Holland doorgereden op zoek naar een mooie deal. Negen van de tien figuren zat op minimaal 2500, maar ze hadden de verwachting dat het zeker 3000 zou gaan kosten. Dat soort berichten deed mij de moed in de schoenen zakken, maar uiteindelijk heb ik iemand gevonden die akkoord ging voor 1300. Het scheelde niet veel of ik was gewoon een weekend naar Polen gegaan om het daar te doen, zou je ook ongeveer 1500 kwijt zijn incl. hotel en benzine. Maar 2500 ga ik er echt niet voor lappen.
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |