Ze zouden jouw kop moeten laten kennismaken met het asfalt van de straat. Liefst over een afstand van 100 meter. Mongool.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
quote:Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
Mannetjes zoals jij verdienen niet om te levenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
De FOK!er die dat heeft gedaan, lacht zich nu helemaal stuk.
Helaas zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef jantar het volgende:
[..]
tot het is een keer bij je eigen auto gebeurd..
Onze boskameel is namelijk te arm voor een auto.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef boskameel het volgende:
[..]
Helaas zal dat niet zo snel gebeuren.
QFTquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Onze boskameel is namelijk te arm voor een auto.
Eén gratis hersentumor voor boskameel svp.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Nee als je toch geen bezine of diesel kan betalen is het kansloos.quote:
Een mooie auto is niet voor boodschappen! Daar is niet eens ruimte voor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven. Hoe ga je dan boodschappen doen? Of neem je je garage mee?
Nee hoor. Fiets is geen probleem, woon midden in het centrum. Maar het blijft wel zwaar terecht. Auto'squote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nee als je toch geen bezine of diesel kan betalen is het kansloos.
Ik heb hetzelfde, ben totaal niet agressief aangelegd of zo, maar als ik er gewoon aan terugdenk aan de schade die ik gehad heb, en waarom? voor de lol? om stoer te doen? ze weten niet wat ze een mens aandoen, vooral iemand die al krap bij kas zit, en een spiegel moet laten repareren omdat anders de auto niet door de keuring komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Heb sinds twee weken een eigen auto en moet er niet aan denken dat er een stel van die klapjosti's mijn auto beschadigen.
Ik denk niet dat ik voor de gevolgen zou kunnen instaan als ik het zie gebeuren...
ja daar zal jij je druk om maken, om het milieu.. na het bekrassen van andermans autoquote:Maar het blijft wel zwaar terecht. Auto's. Vervuilen alleen maar.
Je stond waarschijnlijk op iemand zijn parkeerplek waar hij altijd zijn auto zet!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja, een Cupra.
[..]
Nee, ik stond geparkeerd bij mijn vriendin, was daar voor de 3e keer, ken daar geen mensen. Misschien iemand die jaloers is.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |