Kun je niet de hoek van het trackpad instellen als middelmuis / muis3?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Christiaan het volgende:
Jawel, maar dan moet ik twee handen gebruiken. Op mijn Windows-laptop kon ik gewoon in het midden van de mousepad duwen.
Nee, alleen MUIS2quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:28 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Kun je niet de hoek van het trackpad instellen als middelmuis / muis3?
Ik sleep plaatjes altijd gewoon direct het "papier" op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als ik in Pages media wil invoegen(foto's) kan ik maar bestanden uit 2 mappen selecteren (iPhoto & Photo Booth) weet iemand hoe ik hier andere mappen aan toe kan voegen?
Ik neem aan dat je op de Media knop in de toolbar klikt? Dan kom je inderdaad in de iLife media picker terecht, die heeft alleen de door jou genoemde categoriėn. Zoals al gezegd, gewoon slepen vanuit Finder of Insert -> Choose ([shift]-[command]-[V])quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als ik in Pages media wil invoegen(foto's) kan ik maar bestanden uit 2 mappen selecteren (iPhoto & Photo Booth) weet iemand hoe ik hier andere mappen aan toe kan voegen?
Ik vrees dat je ermee zal moeten leren leven want Apple geeft hiervoor geen sjoege.quote:
Nice! Bevriezingsmodus is wel tof.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:47 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ermee zal moeten leren leven want Apple geeft hiervoor geen sjoege.
iets anders trouwens: Wisten jullie dat je de Visuele Effecten in iTunes 'live' kunt manipuleren ? Toets eens voor de gein de ? eens in,en zie daar de sneltoetsen. Verder heb je ook nog de extra toetsen a,s, + en -.
waarmee je het aantal en zoomfactor kunt vermeerderen/verminderen. Wil je meer weten ,check google hiervoor.
dan doe gewoon wat ik op mijn ouwe trackpad ook moet doen: middelvinger op command, klikken met duim. Dat gaat prima toch?quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:21 schreef Christiaan het volgende:
Kun je in parralels dezelfde Windows-installatie als in Bootcamp gebruiken?
Komt vanzelf goed, hij zal je hier nog over waarschuwen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef fyah het volgende:
Op een jaar tijd al 1 TB vol aan time machine backups. nog 4 GB vrij... moet ik nu een nieuwe erbij halen of gaat hij vanzelf snoeien in de oudste backups?
Niet zeiken, komt in septemberquote:
De nieuwwaarde is juist dat het een volledig geoptimaliseerd OS is. Niets vernieuwen maar een keer pas op de plaats voor maximale performance. Zelfs voor de volle mep had ik 'm gehaald. Zeker omdat dit het eerste OSX wordt waar de volledige focus op intel ligt. (sub zouden ze eigenlijk nog steeds alternatieve architecturen meebakken om in de toekomst weer eenvoudig zo'n geintje uit te kunnen halen?)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Niet zeiken, komt in september
Twijfelde eerst of ik hem zou gaan halen vanwege het feit dat er niet echt iets nieuws in zit t.o.v. Leopard, maar voor ¤29 ga ik hem niet laten liggen
Ik hoop op een goede performace upgrade hier op mijn intel duo core MacBookPhotoshop en Lightroom ijn soms niet al te snel...
Dat dus. Nu hoop ik inderdaad wel dat ik er ook voldoende van ga merken, maar die prijs gaat het probleem niet zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:17 schreef Kremers het volgende:
Twijfelde eerst of ik hem zou gaan halen vanwege het feit dat er niet echt iets nieuws in zit t.o.v. Leopard, maar voor ¤29 ga ik hem niet laten liggen
Ik denk hetzelfde, hij is op Amazon.com al te pre-orderen voor $169.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De nieuwwaarde is juist dat het een volledig geoptimaliseerd OS is. Niets vernieuwen maar een keer pas op de plaats voor maximale performance. Zelfs voor de volle mep had ik 'm gehaald. Zeker omdat dit het eerste OSX wordt waar de volledige focus op intel ligt. (sub zouden ze eigenlijk nog steeds alternatieve architecturen meebakken om in de toekomst weer eenvoudig zo'n geintje uit te kunnen halen?)
Vraag me wel af wat dit pakket zal gaan kosten met snow leopard.
Mjah als er geen upgrade versie komt van deze box koop ik 'm dus niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde, hij is op Amazon.com al te pre-orderen voor $169.
Het verschil is natuurlijk wel dat de Snow Leopard van ¤ 29 een upgrade is alleen voor de mensen die al Leopard hebben, en de versie in deze box ook oudere OS Xen kan upgraden.
Das waar, en ik kan de performance upgrade wel gebruiken. Soms doet mijn MacBook wat traag, met name net na het opstarten duurt het naar mijn smaak net iets te lang voordat hij helemaal gereed is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De nieuwwaarde is juist dat het een volledig geoptimaliseerd OS is. Niets vernieuwen maar een keer pas op de plaats voor maximale performance. Zelfs voor de volle mep had ik 'm gehaald. Zeker omdat dit het eerste OSX wordt waar de volledige focus op intel ligt. (sub zouden ze eigenlijk nog steeds alternatieve architecturen meebakken om in de toekomst weer eenvoudig zo'n geintje uit te kunnen halen?)
Vraag me wel af wat dit pakket zal gaan kosten met snow leopard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |