Ja, maar dat staat er dus niet tussen. Alleen afleverings-ID. Moet je dan toch die gaan gebruiken? Je zou denken van niet omdat dat niet het nummer is...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Even uit mijn hoofd, gewoon op die grijze balk waar nu beschrijving staat en dan afleveringsnummer aanvinken? en dan even beetje passen en meten met de kolom breedte?
Ja, want iets anders zit er blijkbaar niet op? Niet echt logisch al zeg ik het zelf...quote:
Waarom zou ID niet het nummer kunnen zijn? Kunt toch gewoon proberen? Gaat ie echt niet van stuk! Maar ik denk wel dat het die isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat er dus niet tussen. Alleen afleverings-ID. Moet je dan toch die gaan gebruiken? Je zou denken van niet omdat dat niet het nummer is...
[ afbeelding ]
Ja, het kan natuurlijk wel. Maar eigenlijk is die bedoeld voor bijvoorbeeld S7E25 en niet voor 25.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Waarom zou ID niet het nummer kunnen zijn? Kunt toch gewoon proberen? Gaat ie echt niet van stuk! Maar ik denk wel dat het die is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |