Hebbie Dropbox?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:31 schreef Tijn het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat iTunes en die iPhone, maar syncen met verschillende computers werkt dus echt helemaal kut. Dit is nou al de 2e keer dat ik al m'n applicaties kwijt ben![]()
Mocht eens tijd worden... niet dat ze nu niet meer overpriced zijn...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
we hebben trouwens een nieuwe time capsule.
2 TB nu 449 (was 1 TB) en 1 TB 269 (was 500MB 249)
.me ipv .cnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:51 schreef grinnage2k het volgende:
TVP.
ik lees een hoop over brokenstones torrent site voor mac..
maar www.brokenstones.cn schijnt niet te werken, is de site nu
down of bestaat hij gewoon niet meer ?
mocht hij nog bestaan dan heb ik nog een Torrent-Damage.net
of een TorrentIt.eu invite liggen voor degene die mij een
brokenstones invite weet te bezorgen.
excuses mocht er niet over torrentsites worden gediscussieerd hier.
Euh, sinds altijd?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?! Sinds wanneer kan je copy-pasten in de Finder?
Cut - paste kan niet. Copy- paste wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?! Sinds wanneer kan je copy-pasten in de Finder?
bedankt!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
.me ipv .cn. Heb ik ook in dit topic geleerd
.
dat gaat sowieso niet werken tenzij je betaald voor dropbox, de gratis versie heeft maar 2GBquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hebbie Dropbox?
If so, dan kun je volgens mij de iTunes Music Library.xml (van je iMac) symlinken naar je dropbox lokatie en die vanaf je MBP inlezen. Ik denk dat je dan ook 'handmatig syncen' aan moet zetten.
Anders is Simplifymedia een potentiele oplossing
De iTunes.xml is dan ook zo een 30 MB.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat gaat sowieso niet werken tenzij je betaald voor dropbox, de gratis versie heeft maar 2GB
Hoe wou die bestanden syncen die niet op beide computers staan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef KingGone het volgende:
[..]
De iTunes.xml is dan ook zo een 30 MB.
Het wordt gewoon helemaal kut. Ik sync nu alleen nog maar met m'n MBP en laat m'n iMac voor wat het is. Jammer, maar het is gewoon niet anders, want ik ben het zat om steeds m'n apps kwijt te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe wou die bestanden syncen die niet op beide computers staan?
Raak je ze ook kwijt als je op maar één Mac aanvinkt dat je apps wilt syncen (en op beide muziek bv.)?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wordt gewoon helemaal kut. Ik sync nu alleen nog maar met m'n MBP en laat m'n iMac voor wat het is. Jammer, maar het is gewoon niet anders, want ik ben het zat om steeds m'n apps kwijt te zijn.
Geen idee, misschien niet, maar wat is dan nog het nut van syncen? Ik wil juist dat ie zowel de apps die ik vanaf m'n iMac als m'n MBP heb gekocht op m'n iPhone zet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:59 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Raak je ze ook kwijt als je op maar één Mac aanvinkt dat je apps wilt syncen (en op beide muziek bv.)?
Jaa?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het eerste wat ik vanmiddag heb geïnstalleerd!
Vooral spelen met Nederlanders is droog!
cmd - backspacequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn eerste dag op de iMac zit erop. Lekker ding, al zijn er nog wel wat dingetjes die ik mis. Zoals de optie op snel afzonderlijke bestanden te verwijderen, zoals op windows goed werkt met de delete-knop. Daarentegen heerlijk snel!
Al een 'kooplocatie' gevonden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand waar ik Ages 3 kan eh... kopen? Torrent linkje in mijn pm wordt gewaardeerd.
Nee... ben nu op vakantie en ga over 3G of hotspot sowieso niet eh... kopen. Maar zaterdag ben ik weer thuis.quote:
Ik heb zelf deze:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand nog een suggestie op een wireless muis voor de mac? Niet al te duur, die WMM komt me nu al de strot uit.
Antiklacht: je rijdt al tien jaar auto!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godverdomme, ik proberen een afspraak bij de gemeente te maken om een rijbewijs te vernieuwen. werken IE 6.0 en Firefox 3.5 op het werk niet omdat ze een bepaald java-component niet hebben. Moet ik naar huis om het via Safari 4.0.1 te doen. Dat lijkt dan wel te werken...
Subklacht: Rijbewijs vernieuwen kost ¤ 57,00
Nou ja 10 jaar, 10 jaar.. effectief misschien 3 jaar..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Antiklacht: je rijdt al tien jaar auto!
Mighty mouse niet goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand nog een suggestie op een wireless muis voor de mac? Niet al te duur, die WMM komt me nu al de strot uit.
als er iets is van apple wat je absoluut NIET moet kopen is het wel de MMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Mighty mouse niet goedbehoorlijk duur anders.
Eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
als er iets is van apple wat je absoluut NIET moet kopen is het wel de MM
Command-klik, of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:13 schreef Christiaan het volgende:
Iemand een idee hoe ik op mijn MBP meteen met een klik in een nieuwe tab kan openen? MOUSE3 dus?
Jawel, maar dan moet ik twee handen gebruikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Command-klik, of is dat niet wat je bedoelt?
Bedoel je niet met [Tab]?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Christiaan het volgende:
Nog een vraag: hoe zorg ik dat ik met alt tab ook naar het volgende venster spring als dat een keuzemenu is, en geen formulier.
Dan kan het niet standaard. Misschien is er wel een tooltje voor hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik twee vingers gebruiken. Op mijn Windows-laptop kon ik gewoon in het midden van de mousepad duwen. Nog een vraag: hoe zorg ik dat ik met alt tab ook naar het volgende venster spring als dat een keuzemenu is, en geen formulier.
Prima ding, op 2 details na:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En toch vind ik de Mighty Mouse voor surfen oid nieteens zo heel irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |