Ja, FW400 wel. Ik begrijp niet waarom 800 dan zoveel moeite kostte. Zeker omdat het backwards compatible is, zou je zeggen dat het een kleine moeite is om een 800-port standaard in elke computer te zetten. Maar de enige fabrikant die dat gedaan heeft, is Applequote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou firewire 400 was toch wijd geaccepteerd.
Je moest een extra driver voor fw-800 installeren omdat MS geen fw 800 ondersteunde (tot SP2 geloof ik in XP). Die drivers haalde vervolgens door OS beperkingen ook nog eens niet de maximale snelheid uit fw-800.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, FW400 wel. Ik begrijp niet waarom 800 dan zoveel moeite kostte. Zeker omdat het backwards compatible is, zou je zeggen dat het een kleine moeite is om een 800-port standaard in elke computer te zetten. Maar de enige fabrikant die dat gedaan heeft, is Apple
Ik heb zo'n gevoel dat het in Vista/W7 niet veel beter is gewordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moest een extra driver voor fw-800 installeren omdat MS geen fw 800 ondersteunde (tot SP2 geloof ik in XP). Die drivers haalde vervolgens door OS beperkingen ook nog eens niet de maximale snelheid uit fw-800.
Sinds 2006 gebruik ik een macbook op mijn schoot als 'main computer'. Bij normaal gebruik worden ze helemaal niet warm. Bij het coderen van een film of een game ofzo wordt het uiteindelijk onaangenaam.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat de macbooks nogal warm kunnen worden, en dat er zelfs werd gezegd dat het geen "laptop" is. Is het probleem met die warmte nog steeds?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:18 schreef Tijn het volgende:
De MBP 13" wordt goed warm als je bv een spelletje speelt, maar niet zo heet dat je 'em niet meer kan aanraken of op je schoot kan houden. Als je geen intense dingen doet (surfen enzo), wordt 'ie helemaal niet warm.
Ok, mooi zo. Lijkt me dus niet veel anders dan andere laptops.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds 2006 gebruik ik een macbook op mijn schoot als 'main computer'. Bij normaal gebruik worden ze helemaal niet warm. Bij het coderen van een film of een game ofzo wordt het uiteindelijk onaangenaam.
Hebbie Dropbox?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:31 schreef Tijn het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat iTunes en die iPhone, maar syncen met verschillende computers werkt dus echt helemaal kut. Dit is nou al de 2e keer dat ik al m'n applicaties kwijt ben![]()
Mocht eens tijd worden... niet dat ze nu niet meer overpriced zijn...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
we hebben trouwens een nieuwe time capsule.
2 TB nu 449 (was 1 TB) en 1 TB 269 (was 500MB 249)
.me ipv .cnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:51 schreef grinnage2k het volgende:
TVP.
ik lees een hoop over brokenstones torrent site voor mac..
maar www.brokenstones.cn schijnt niet te werken, is de site nu
down of bestaat hij gewoon niet meer ?
mocht hij nog bestaan dan heb ik nog een Torrent-Damage.net
of een TorrentIt.eu invite liggen voor degene die mij een
brokenstones invite weet te bezorgen.
excuses mocht er niet over torrentsites worden gediscussieerd hier.
Euh, sinds altijd?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?! Sinds wanneer kan je copy-pasten in de Finder?
Cut - paste kan niet. Copy- paste wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?! Sinds wanneer kan je copy-pasten in de Finder?
bedankt!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
.me ipv .cn. Heb ik ook in dit topic geleerd
.
dat gaat sowieso niet werken tenzij je betaald voor dropbox, de gratis versie heeft maar 2GBquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hebbie Dropbox?
If so, dan kun je volgens mij de iTunes Music Library.xml (van je iMac) symlinken naar je dropbox lokatie en die vanaf je MBP inlezen. Ik denk dat je dan ook 'handmatig syncen' aan moet zetten.
Anders is Simplifymedia een potentiele oplossing
De iTunes.xml is dan ook zo een 30 MB.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat gaat sowieso niet werken tenzij je betaald voor dropbox, de gratis versie heeft maar 2GB
Hoe wou die bestanden syncen die niet op beide computers staan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef KingGone het volgende:
[..]
De iTunes.xml is dan ook zo een 30 MB.
Het wordt gewoon helemaal kut. Ik sync nu alleen nog maar met m'n MBP en laat m'n iMac voor wat het is. Jammer, maar het is gewoon niet anders, want ik ben het zat om steeds m'n apps kwijt te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe wou die bestanden syncen die niet op beide computers staan?
Raak je ze ook kwijt als je op maar één Mac aanvinkt dat je apps wilt syncen (en op beide muziek bv.)?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wordt gewoon helemaal kut. Ik sync nu alleen nog maar met m'n MBP en laat m'n iMac voor wat het is. Jammer, maar het is gewoon niet anders, want ik ben het zat om steeds m'n apps kwijt te zijn.
Geen idee, misschien niet, maar wat is dan nog het nut van syncen? Ik wil juist dat ie zowel de apps die ik vanaf m'n iMac als m'n MBP heb gekocht op m'n iPhone zet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:59 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Raak je ze ook kwijt als je op maar één Mac aanvinkt dat je apps wilt syncen (en op beide muziek bv.)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |