Dat heb ik de vorige keer geprobeerd, maar dan komt het niet in iTunes te staan. Je kunt wel de apps, muziek etc droppen op het iTunes logo, dan wordt alles weer geïmporteerd. Echter, je iPhone wordt dan weer voor de eerste keer aangesloten en ik vraag mij af of hij dan alles leeggooit om dan alles er weer op te zetten. Dan heb je je apps en muziek wel terug, maar ben je al je data kwijt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De iTunes Library staat gewoon in je Music map. Wat weer in je User-map staat. Dus dat zou volgens mij niet zo'n probleem moeten zijn. Kwestie van terugslepen dus, voordat je iTunes weer start.
[ afbeelding ]
Zag ik ook al jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zo..ik doe dus al sinds deel 1 mee.
Wahaha. Moet je deze posts lezen van de starter van dat geniale topic:quote:
gebruik je little snitch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef Christiaan het volgende:
Iemand enig idee waarom de Last.FM applicatie niet scrobblet? Heeft nooit gewerkt sinds ik mijn MBP een week heb, ben ingelogd.
ik ook zie ik nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zo..ik doe dus al sinds deel 1 mee.
Lijkt op het periodieke stelselquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze gaan we terugzien in de volgende keynote: De officiële Windows 7 upgrade chart.![]()
[ afbeelding ]
Nope, moet dat?quote:
Nee hoor, maar als je het wel gebruikte dan had je misschien perongelijk internet toegang geweigerd voor dat scrobbler app'je, maar da's dus niet het geval.quote:
WTF? Dit kan je toch gewoon niet menen: ik heb gewoon zin om tegen die tijd elke Paradigit, MyCom en Dynabyte af te gaan lopen om advies te vragen welke Windows ik moet nemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze gaan we terugzien in de volgende keynote: De officiële Windows 7 upgrade chart.![]()
[ afbeelding ]
Er zijn bedrijven wiens enige broodwinning de advisering in MS licensing is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:52 schreef Tijn het volgende:
Blijkbaar valt er met die ingewikkelde shit nog altijd meer geld te verdienen dan gewoon met 1 goede versie.
Ja want laten we niet vergeten dat er naast deze onzin ook nog allerlei (bulk) licenties zijn voor zakelijk gebruik voor windows, exchange, mssql, sharepoint , office, MSDN en allerlei andere Microsoft meuk voor gebruik van software en development en dergelijke zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zijn bedrijven wiens enige broodwinning de advisering in MS licensing is.
Dat zegt mij genoeg dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |