Ik zal ze ook in de gaten houden hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:27 schreef Marty26 het volgende:
Succes Aplleaarsen have fun hier in jullie SC
Dank.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef Jump het volgende:
En gelieve er geen gewone slowchat van te maken, daarvoor hebben we het andere topic
Edit: ik heb je IMG tags aangepast naar CIMG. staan figuurtjes mooi gecentreerd
Hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Aneurism het volgende:
Zijn hier mensen die kennis hebben van Garageband?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:22 schreef Furious het volgende:
Even een vraagje tussendoor, hoe resize je ook alweer een plaatje met behulp van bb-code hier?
1 | [img=hoogte,breedte]url[/img] |
Garageband is voornamelijk om muziek te creeeren, niet te bewerken. Voor bewerking heb je een programma als Logic Express/Pro nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Kan een totale muziek bewerkings n00b ook leuk werken met garageband?
![]()
Cool, naar zo'n programma was ik ook opzoek maar kreeg idee dat het meer bewerking programma was. Zijn Logic Express/Pro & Garageband makkelijk in gebruik en gebruiksvriendelijke voor mensen die never nooit niet met deze programma's hebben gewerkt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Garageband is voornamelijk om muziek te creeeren, niet te bewerken. Voor bewerking heb je een programma als Logic Express/Pro nodig.
GarageBand is uitermate geschikt voor mensen die nog nooit met zoiets hebben gewerkt. Het programma is lekker overzichtelijk, en duidelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Cool, naar zo'n programma was ik ook opzoek maar kreeg idee dat het meer bewerking programma was. Zijn Logic Express/Pro & Garageband makkelijk in gebruik en gebruiksvriendelijke voor mensen die never nooit niet met deze programma's hebben gewerkt?
Ikzelf heb sonic foundry gebruikt om muziek e.d. te editten, vond dit zeer makkelijk & easy to use. .
Ik kan makkelijk wachten, want met mijn iBook en pentium III voorzie ik in al mijn nerd-behoefte. Het is luxe en voor de heb dat ik er een wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:28 schreef Furious het volgende:
Tsja, je koopt een echte Apple of niet natuurlijk he. Voor de snelheid zul je niet hoeven te wachten, ik bedoel, ontwikkelingen gaan nou eenmaal snel.
En een jaar tijd vind ik een lange tijd om te wachten.
Die conroe is toch nieuw... of wil je een Apple-only processor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef Asmooh het volgende:
t zou leuker zijn als ze nieuwe processors bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |