je computer scannen op virussen, spyware, malware en andere shitquote:Op zondag 28 juni 2009 12:54 schreef starla het volgende:
bedankt voor de link enzo, maar wat moet ik ermee?
Misschien maar beter dat je niet langer gebruik maakt van internet als dat nog extra uitleg behoeft.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:54 schreef starla het volgende:
bedankt voor de link enzo, maar wat moet ik ermee?
Misschien maar beter dat je niet langer gebruik maakt van fora als je niet antwoord kunt geven op een vraag uit de OP. Ik vroeg wat dat betekende en dan kom jij met één of andere kutspamlink aanzetten. FLikker toch een eind op zeg.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:01 schreef Koekie2 het volgende:
[..]
Misschien maar beter dat je niet langer gebruik maakt van internet als dat nog extra uitleg behoeft.
Dat bedoel ik dus. Als je dat een spamlink vindt vraag ik me serieus af wat je allemaal aanklikt als ontwetende internetmisbruikster omdat je denkt dat het wel veilig is.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef starla het volgende:
[..]
Misschien maar beter dat je niet langer gebruik maakt van fora als je niet antwoord kunt geven op een vraag uit de OP. Ik vroeg wat dat betekende en dan kom jij met één of andere kutspamlink aanzetten. FLikker toch een eind op zeg.
It's not a bug, it's a feature.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |