Arsenal enzo, even goed een onbegonnen missie dus. Maar ja, je kunt het altijd proberen dus ze moeten gewoon een ronde verder. En tegen deze cliniclowns kan dat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef Ritmo het volgende:
Wat voor soort clubs gaan ze tegenkomen in de volgende ronde eigenlijk?
Als je wint zit je sowieso in de groepsronde van de Europa League. Anders moet je nog playoffs spelen zoals Ajax en Heerenveen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Arsenal enzo, even goed een onbegonnen missie dus. Maar ja, je kunt het altijd proberen dus ze moeten gewoon een ronde verder. En tegen deze cliniclowns kan dat.
Ah, dus zo onrealistisch is het nou ook weer niet om het hoofdtoernooi te bereiken als je volgende week wint?quote:
Precies. Daarnaast is Arsenal ook niet zo geweldig hoor. Die hoeven maar 2 dagen te hebben van heel veel pech en Twente veel geluk en je wint.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Arsenal enzo, even goed een onbegonnen missie dus. Maar ja, je kunt het altijd proberen dus ze moeten gewoon een ronde verder. En tegen deze cliniclowns kan dat.
Ach ja, hij is niet het enige couveuse-kind hier.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cyberia is een beetje in een vervelende bui, hij mag in de schoolvakantie later naar bed maar kan dat nog niet helemaal aan.
Doen ze al weken. Tegen Nothingham Forrest, Feyenoord en nu weer. Maar zul je zien dat ze volgende week op het allerlaatste moment opstaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat viel Sporting toch godsgruwelijk tegen.
Niet vergeten ook dat bij plaatsing voor de volgende ronde ze ook geplaatst zijn voor de groepsronde EL, dat scheelt ook nogal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Da's waar ook, dat is dan weer een voordeel t.o.v. de oude regels.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je wint zit je sowieso in de groepsronde van de Europa League. Anders moet je nog playoffs spelen zoals Ajax en Heerenveen.
Dat wil ik net zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doen ze al weken. Tegen Nothingham Forrest, Feyenoord en nu weer. Maar zul je zien dat ze volgende week op het allerlaatste moment opstaan.
*krijgt ineens flashbacks van az - sporting*quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doen ze al weken. Tegen Nothingham Forrest, Feyenoord en nu weer. Maar zul je zien dat ze volgende week op het allerlaatste moment opstaan.
Ik probeer het nog steeds uit m'n hoofd te krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef Counterattack het volgende:
[..]
*krijgt ineens flashbacks van az - sporting*
Hopend op dezelfde uitslag van die wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Idd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat Leeds en Newcastle vCL spelen hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, dus zo onrealistisch is het nou ook weer niet om het hoofdtoernooi te bereiken als je volgende week wint?
Ow ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat Leeds en Newcastle vCL spelen hoor.
Wat zou patetico betekenen?quote:É patético ver estas anedotas a tentarem jogar.
É patético ver o melhor jogador do meio campo a ser desviado para o lado esquerdo durante a segunda parte.
É patético um plantel que tem laterais ridículos ser considerado satisfatório nessa posição pelo treinador. Obviamente que ao primeiro jogo oficial, acabaram dois médios a fazerem de laterais.
É patético ver uma segunda parte com um jogador a mais sem fazer uma jogada ou ver uma oportunidade de perigo que não viesse de um cruzamento mal feito.
Tudo isto é patético. Há quem goste, estão no seu direito, mas eu tenho cada vez menos paciência para ver um filme que é repetido, que já esteve várias vezes em exibição. E o pior é que é um filme de reduzida qualidade.
Wat had ik me een partij genoten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:55 schreef DJWeisz het volgende:
Als N Kufo die laatste had gemaakt dan hadden die portugezen het stadion verbouwd, wat een fluiconcert kregen die gasten toch te verduren.
Niet mee eens. Die rode kaart was een persoonlijke fout van Bosschker en Twente had ondanks dat het soms allemaal wat klungelig leek de boel redelijk goed staan. Je kunt niet verwachten dat je tegen een club als Sporting niets weggeeft, met die gevaarlijke aanvallen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is Twente makkelijk te ontregelen zeg, als je ze vroeg onder druk zet. Toen Sporting dat begon te doen waren ze helemaal de weg kwijt, die rode kaart tot gevolg.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat Leeds en Newcastle vCL spelen hoor.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
McClaren doet het goed. Jammer dat hij zo onderschat wordt.
Die rode kaart had nooit gebeurt als op het middenveld zo matig balverlies werd geleden. De bal werd daarna meteen diep gespeeld, Boschker maakt OOK een foutje en kon inrukken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Die rode kaart was een persoonlijke fout van Bosschker en Twente had ondanks dat het soms allemaal wat klungelig leek de boel redelijk goed staan. Je kunt niet verwachten dat je tegen een club als Sporting niets weggeeft, met die gevaarlijke aanvallen.
Een keeper is ervoor om die paar keer dat het ergens anders misgaat de boel op te lossen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die rode kaart had nooit gebeurt als op het middenveld zo matig balverlies werd geleden. De bal werd daarna meteen diep gespeeld, Boschker maakt OOK een foutje en kon inrukken...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Pathetisch, kut. Hoop ik dan, zou grappig zijn.
Volgens Google Translationsquote:Het is zielig om te zien deze verhalen probeert te spelen.
Het is zielig zie de beste speler in het veld te worden doorgeschakeld naar links tijdens het tweede deel.
Het is zielig dat een ploeg is belachelijk kant als bevredigend worden beschouwd in die positie door de coach. Uiteraard is de eerste officiële wedstrijd, maar het gemiddelde van twee kanten.
Het is zielig om een tweede deel met een speler de meeste niet ziet een verhuizing of een kans op het gevaar dat niet over een slecht gedaan.
Dat is zielig. Sommige mensen zoals ze zijn aan uw rechterhand, maar ik heb steeds minder geduld om te zien dat een film wordt herhaald, die herhaaldelijk op elkaar. En het ergste is dat het een film van slechte kwaliteit.
Ja, maar wordt toch wel spannend nu Schumacher weer mee gaat doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Door wie wordt McLaren onderschat dan, behalve compleet Groot-Brittanie.
Maar het was niet de eerste keer dat het (daar) mis ging. Na het goede begin van Twente hebben ze de bal amper 5 passes achter elkaar in de ploeg kunnen houden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een keeper is ervoor om die paar keer dat het ergens anders misgaat de boel op te lossen.
McClaren, sorry.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, maar wordt toch wel spannend nu Schumacher weer mee gaat doen
Iddquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
En tuurlijk hulde voor Twente dat ze gewoon stand gehouden hebben. Erg knap.
lol dat slaat nergens opquote:
Mee eens. Maar verwacht jij dat een ploeg die een aantal van z'n beste spelers verloren is en nog compleet ingespeeld moet worden direct in de eerste wedstrijd tegen een tegenstander van dit kaliber foutloos speelt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het was niet de eerste keer dat het (daar) mis ging. Na het goede begin van Twente hebben ze de bal amper 5 passes achter elkaar in de ploeg kunnen houden.
En balverlies op die plek op het middenveld, als je organisatie meer bezig is met balbezit, is gewoon dodelijk.
Ik heb Michailov eigenlijk te weinig in actie gezien, maar ik hield vandaag iig niet mijn adem in als er werd teruggespeeld naar de keeperquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
lol dat slaat nergens op
de tweede keeper van Twente is een prima vervanger van Boschker. Je zag het vorige seizoen ook al
Het stomme is eigenlijk dat er niks aan de hand was geweest als Boschker niet was uitgegleden bij het wegrennen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die rode kaart had nooit gebeurt als op het middenveld zo matig balverlies werd geleden. De bal werd daarna meteen diep gespeeld, Boschker maakt OOK een foutje en kon inrukken...
Verwacht hij niet, maar hij wil wat te huilen hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens. Maar verwacht jij dat een ploeg die een aantal van z'n beste spelers verloren is en nog compleet ingespeeld moet worden direct in de eerste wedstrijd tegen een tegenstander van dit kaliber foutloos speelt?
Volgende week mag hij het een hele wedstrijd proberenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb Michailov eigenlijk te weinig in actie gezien, maar ik hield vandaag iig niet mijn adem in als er werd teruggespeeld naar de keeper
En toch had ik het gevoel dat hij eerder bij de bal zou zijn als hij er gewoon vol naar toe zou sprinten, ipv afwachtenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het stomme is eigenlijk dat er niks aan de hand was geweest als Boschker niet was uitgegleden bij het wegrennen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb Michailov eigenlijk te weinig in actie gezien, maar ik hield vandaag iig niet mijn adem in als er werd teruggespeeld naar de keeper
Whehe, allright.quote:
Ben benieuwd. Krijgen we hopelijk natuurlijk een totaal ander Twente te zien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Volgende week mag hij het een hele wedstrijd proberen
Ze speelden Boschker ook wel vaak op rechts aan bij terugspeelballen, dan vraag je der ook wel een beetje omquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat is met Boschker altijd wel spannend ja, je weet nooit waar die bal heen zal gaan.
Zulks een verrassing iddquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat is met Boschker altijd wel spannend ja, je weet nooit waar die bal heen zal gaan.
Voor zover ik weet is van het middenveld + verdediging alleen Braafheid vertrokken en daar stond nu Rajkovic die er vorig seizoen ook al meedeed. Daar mag je - vind ik, zeker met een erg belangrijke wedstrijd op het programma - wel van uit gaan dat die iets meer controle over de bal en het spel hebben, ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens. Maar verwacht jij dat een ploeg die een aantal van z'n beste spelers verloren is en nog compleet ingespeeld moet worden direct in de eerste wedstrijd tegen een tegenstander van dit kaliber foutloos speelt?
Ik weet het niet 100% zeker meer, maar volgens mij was dat juist het moment dat hij uitgleedt. Het leek op wachten maar hij kon gewoon niet uitkomen omdat ie wegslipte, en daarna was ie te laat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En toch had ik het gevoel dat hij eerder bij de bal zou zijn als hij er gewoon vol naar toe zou sprinten, ipv afwachten
Yup, met misschien Parker erbij, en het thuispubliek erachter! Ik geef ze een goede kansquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Krijgen we hopelijk natuurlijk een totaal ander Twente te zien.
?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker meer, maar volgens mij was dat juist het moment dat hij uitgleedt. Het leek op wachten maar hij kon gewoon niet wegkomen omdat ie wegslipte, en daarna was ie te laat.
Weet je niet, misschien viel die Postiga ook wel van de windvlaag die Boschker dan gecreëerd had...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het stomme is eigenlijk dat er niks aan de hand was geweest als Boschker niet was uitgegleden bij het wegrennen.
Mwah... Beetje keeper moet gewoon met rechts en links de bal naar voren kunnen rammen, maar aan de andere kant heb je wel gelijk. Je weet gewoon dat Boschker daar niet sterk mee is, dus ze moeten daar wel een kleeeeeein beetje rekening mee houden. (Eigenlijk te gek voor woorden vind ik)quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:09 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ze speelden Boschker ook wel vaak op rechts aan bij terugspeelballen, dan vraag je der ook wel een beetje om
Dat heet nou een 'team'. Elkaars sterktes en zwaktes kennen en je teamgenoot aanvullen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah... Beetje keeper moet gewoon met rechts en links de bal naar voren kunnen rammen, maar aan de andere kant heb je wel gelijk. Je weet gewoon dat Boschker daar niet sterk mee is, dus ze moeten daar wel een kleeeeeein beetje rekening mee houden. (Eigenlijk te gek voor woorden vind ik)
Naja hij gleed uit, stond weer op en wachtte toen af... Als hij na het uitglijden er als nog naar toe was gesprint, was die denk ik eerder bij de bal geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker meer, maar volgens mij was dat juist het moment dat hij uitgleedt. Het leek op wachten maar hij kon gewoon niet uitkomen omdat ie wegslipte, en daarna was ie te laat.
Thuispubliek van Twente is altijd topquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Yup, met misschien Parker erbij, en het thuispubliek erachter! Ik geef ze een goede kans
N'Kufo moet nog wel wat scherper worden maar kan me herinneren dat hij de vorige twee seizoenen ook erg traag op gang kwam, maar aan het einde er wel weer gewoon 20 in had liggen. Dus dat komt vast wel goed, die man is top-fit!
I know, ik heb er eh ... gewerktquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thuispubliek van Twente is altijd topIk geef ze ook een goede kans.
Wel weinig supporters hadden ze mee trouwens, 200 maar. Portugal is nou niet echt aan de andere kant van de wereld plus het is zomervakantie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thuispubliek van Twente is altijd topIk geef ze ook een goede kans.
Ja, iedereen is op vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel weinig supporters hadden ze mee trouwens, 200 maar. Portugal is nou niet echt aan de andere kant van de wereld plus het is zomervakantie.
Fail.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, dus zo onrealistisch is het nou ook weer niet om het hoofdtoernooi te bereiken als je volgende week wint?
Alleen zit 90% van Nederland liever in Zuid-Frankrijk, en dan is Lissabon nog best een eindje karren.quote:
Ach, soms hebben we in de Eredivisie nog minder mensen mee naar een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel weinig supporters hadden ze mee trouwens, 200 maar. Portugal is nou niet echt aan de andere kant van de wereld plus het is zomervakantie.
Ja, de vakanties zullen al wel geboekt zijn in februari.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Alleen zit 90% van Nederland liever in Zuid-Frankrijk, en dan is Lissabon nog best een eindje karren.
Alleen al 450¤ voor vliegen en shit in dit hoogseizoen + vakanties idd, beter straks naar London, Madrid en Milaanquote:
CL begint te wennen in Enschedequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ach, soms hebben we in de Eredivisie nog minder mensen mee naar een uitwedstrijd.Maar vorig seizoen reisden er nog 3.000 Tukkers mee naar Londen inderdaad...
Wel raar, jullie hebben goede supporters maar zodra jullie Twente uitmoeten krijgen jullie heimwee ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ach, soms hebben we in de Eredivisie nog minder mensen mee naar een uitwedstrijd.Maar vorig seizoen reisden er nog 3.000 Tukkers mee naar Londen inderdaad...
Ik woon er al 11 jaar niet meer en huil mezelf nog iedere nacht in slaapquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel raar, jullie hebben goede supporters maar zodra jullie Twente uitmoeten krijgen jullie heimwee ofzo.
Alsof alle andere spelers op het veld wel goed genoeg waren zijn dat niveau. Elke keer als ze op elke positie een goede speler hebben worden ze weer half leeggekocht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Knap van Twente.
Elke wedstrijd die ik van ze zie erger ik me wel aan Boschker, hij is niet goed genoeg voor het niveau dat Twente naastreeft. Mihaljovic vond ik wel erg goed keepen.
Michailovquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Knap van Twente.
Elke wedstrijd die ik van ze zie erger ik me wel aan Boschker, hij is niet goed genoeg voor het niveau dat Twente naastreeft. Mihaljovic vond ik wel erg goed keepen.
Jij bent een geboren en getogen stadsmens?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel raar, jullie hebben goede supporters maar zodra jullie Twente uitmoeten krijgen jullie heimwee ofzo.
Nee, kom ook maar uit een stadje in Brabant.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij bent een geboren en getogen stadsmens?
Twente wil duidelijk stappen maken en een betere ploeg worden, dat is duidelijk merkbaar. Perez, Janssen, Tiote, Stam, Rajkovic vind ik allemaal spelers die een stap kunnen maken. Boschker is over de top en gewoon niet goed genoeg. Teveel foutjes, ik herinner me ook vorig jaar tegen Marseille thuis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof alle andere spelers op het veld wel goed genoeg waren zijn dat niveau. Elke keer als ze op elke positie een goede speler hebben worden ze weer half leeggekocht.
Je hebt niet eens door dat je een klein beetje aan het generaliseren bent he?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, kom ook maar uit een stadje in Brabant.Maar heb niet zoveel problemen om de streek waar ik woon te verlaten.
Uh ja? Dat kan toch? Of mag ik FC Twente-supporters niet als groep zien?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt niet eens door dat je een klein beetje aan het generaliseren bent he?
als je 2e ronde CL een leuke club loot zul je zien dat er weer zo n groep staat. Het is nu gewoon midden in de vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Kreeg idd zo'n Getafe flashbackquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Had trouwens wel verwacht dat Twente nog een tegengoal zou krijgen. Niet door een goed uitgespeelde aanval, maar bijvoorbeeld door een lullige eigen goal of een schot wat net van richting werd veranderd.
Zou wel weer typisch zijn
Als Boschker was blijven staan was die penal er misschien wél ingegaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:14 schreef 9christensen het volgende:
Jammer dat we niet konden scoren, na de rode kaart. Dat kan in de thuiswedstrijd weleens funest zijn als die portugezen scoren..
nee, was doorgebroken speler. ik vond twente voor de rode kaart de betere ploeg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Boschker was blijven staan was die penal er misschien wél ingegaan.Of had ie hiervoor geen geel kunnen krijgen?
toch goed dat ze videobeelden hebben bekekenquote:Doelman Sander Boschker vertelde over de situatie die leidde tot de rode kaart en strafschop: 'Het was een dieptebal op Postiga. We reageerden niet adequaat genoeg op de situatie. Vervolgens gleed ik uit en was hij eerder bij de bal dan ik. Hij maakte gretig gebruik van de situatie en viel over me heen. Ik hoopte nog met geel weg te komen, maar de scheidrechter greep toch naar zijn achterzak en dus werd het rood. Op dat moment baal je natuurlijk enorm omdat je weet dat het heel moeilijk gaat worden.
In het voorbijgaan heb ik Mihaylov succes gewenst hem er nog even aan helpen herinneren dat Moutinho een voorkeur heeft voor de linker hoek.' Collega doelman Nikolay Mihaylov beaamt de uitleg van Boschker: 'Sander hielp me inderdaad herinneren aan de voorkeurshoek van Moutinho. We hebben vanmiddag samen met keeperstrainer Theo Snelders naar videobeelden van strafschoppen van Sporting gekeken. Daar zat Moutinho ook bij. Ik wist dus dat hij een voorkeur voor links heeft. Sander zei er nog bij dat ik zelf maar moest kiezen.
Wat een topadvies! Die man verdient een standbeeld!quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:32 schreef 9christensen het volgende:
Daar zat Moutinho ook bij. Ik wist dus dat hij een voorkeur voor links heeft. Sander zei er nog bij dat ik zelf maar moest kiezen.
Idd zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 07:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
toch goed dat ze videobeelden hebben bekeken
Sinds wanneer heeft het ooit Sporting Lissabon geheten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sinds wanneer heet Sporting Lissabon weer Sporting Clube de Portugal? Ik vroeg me serieus af welk team het was...
Of PSV 'Eindhoven'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het ooit Sporting Lissabon geheten?
Weer zo'n typische fout die in het buitenland gemaakt wordt met namen net zoals: Lazio 'Roma', 'Glasgow' Rangers of Inter 'Milan'.
Ik geloof dat ze vorige week tegen Feyenoord nog Sporting Lissabon heetten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Weer zo'n typische fout die in het buitenland gemaakt wordt met namen net zoals: Lazio 'Roma', 'Glasgow' Rangers of Inter 'Milan'.
Sorry hoor, maar in mijn tijd stond Sporting gewoon bekend als Sporting Lissabon....quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mag dus allemaal.quote:Sporting Lissabon is een Portugese voetbalclub uitkomend in de SuperLiga. De vereniging heet officieel Sporting Clube de Portugal, maar staat buiten Portugal het best bekend als Sporting Lissabon of Sporting Portugal.
F.C. Internazionale Milano is het officieel dus niets mis mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er waren volgens mij plannen om de beloningen bij de EL wat meer in evenwicht te brengen met de CL. Het probleem is dus al onderkend, dus niet huilen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
KutzooiHet verschil tussen rijk en arm wordt hiermee door de UEFA enkel vergroot.
Ben het zowaar een keer 100 % met je eens Klopkoek. Mja het is en blijft een groot commercieel gedrocht en uiteindelijk zal Nederland niet de enige zijn die minder tv gelden gaat genereren voor de Cl. Nog 1 of twee maal een Engelse en of Spaanse winnaar en Duitsland, Frankrijk, Italie en meerdere kleinere landen volgen dit voorbeeld of zenden uiteindelijk niets meer uit en terecht. Want maatregelen om bijvoorbeeld al in de 2e ronde clubs uit dezelfde landen tegen elkaar te laten loten zijn tot nu toe achterwege gebleven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
Ik blijf die nieuwe Champions League opzet echt genaaid vinden.
Duidelijk is dat het ten koste is gegaan van de Nederlandse positie en van een aantal andere middelgrote landen.
In de plaats daarvan hebben de grote landen extra plaatsen gekregen en in de play-offs een voordelige uitgangspositie (dat wrs. gaat werken met seeding en bovendien zal de tegenstand verzwakt zijn door schorsingen etc.).
En bij de Europa League hebben de grote landen evenveel plaatsen behouden.
KutzooiHet verschil tussen rijk en arm wordt hiermee door de UEFA enkel vergroot.
Zo staat de club in Nederland bekend, maar zo heet de club niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in mijn tijd stond Sporting gewoon bekend als Sporting Lissabon....
In salary caps enzo geloof ik niet in, juist in het voetbal moet de pure vrije markt gelden maar het moet geconstateerd worden dat de UEFA met haar beleid (eigenlijk al sinds de oprichting van de CL) de kloof tussen arm en rijk in de hand werkt en versterkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:23 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ben het zowaar een keer 100 % met je eens Klopkoek. Mja het is en blijft een groot commercieel gedrocht en uiteindelijk zal Nederland niet de enige zijn die minder tv gelden gaat genereren voor de Cl. Nog 1 of twee maal een Engelse en of Spaanse winnaar en Duitsland, Frankrijk, Italie en meerdere kleinere landen volgen dit voorbeeld of zenden uiteindelijk niets meer uit en terecht. Want maatregelen om bijvoorbeeld al in de 2e ronde clubs uit dezelfde landen tegen elkaar te laten loten zijn tot nu toe achterwege gebleven.
Offtopic, maar 'Inter Milan' is wel een vreemde aanduiding. Inter Milaan (omdat je Nederlander bent) of Inter Milano (omdat ze uit Italië komen) zijn begrijpelijke aanduidingen, maar 'Milan' is gewoon de eigen naam van de grote rivaal. Als ze het in Italië hebben over de Milanese derby zeggen ze 'Milan - Inter' en niet 'AC - Inter'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef taxhaven het volgende:
[..]
F.C. Internazionale Milano is het officieel dus niets mis mee.
Sporting Clube de Portugal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.quote:
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
Ach ja, in Duitsland heet Vitesse 'Arnheim'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
Geen dank voor de aanvullende informatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |