Ja, iedereen is op vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel weinig supporters hadden ze mee trouwens, 200 maar. Portugal is nou niet echt aan de andere kant van de wereld plus het is zomervakantie.
Fail.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, dus zo onrealistisch is het nou ook weer niet om het hoofdtoernooi te bereiken als je volgende week wint?
Alleen zit 90% van Nederland liever in Zuid-Frankrijk, en dan is Lissabon nog best een eindje karren.quote:
Ach, soms hebben we in de Eredivisie nog minder mensen mee naar een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel weinig supporters hadden ze mee trouwens, 200 maar. Portugal is nou niet echt aan de andere kant van de wereld plus het is zomervakantie.
Ja, de vakanties zullen al wel geboekt zijn in februari.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Alleen zit 90% van Nederland liever in Zuid-Frankrijk, en dan is Lissabon nog best een eindje karren.
Alleen al 450¤ voor vliegen en shit in dit hoogseizoen + vakanties idd, beter straks naar London, Madrid en Milaanquote:
CL begint te wennen in Enschedequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ach, soms hebben we in de Eredivisie nog minder mensen mee naar een uitwedstrijd.Maar vorig seizoen reisden er nog 3.000 Tukkers mee naar Londen inderdaad...
Wel raar, jullie hebben goede supporters maar zodra jullie Twente uitmoeten krijgen jullie heimwee ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ach, soms hebben we in de Eredivisie nog minder mensen mee naar een uitwedstrijd.Maar vorig seizoen reisden er nog 3.000 Tukkers mee naar Londen inderdaad...
Ik woon er al 11 jaar niet meer en huil mezelf nog iedere nacht in slaapquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel raar, jullie hebben goede supporters maar zodra jullie Twente uitmoeten krijgen jullie heimwee ofzo.
Alsof alle andere spelers op het veld wel goed genoeg waren zijn dat niveau. Elke keer als ze op elke positie een goede speler hebben worden ze weer half leeggekocht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Knap van Twente.
Elke wedstrijd die ik van ze zie erger ik me wel aan Boschker, hij is niet goed genoeg voor het niveau dat Twente naastreeft. Mihaljovic vond ik wel erg goed keepen.
Michailovquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Knap van Twente.
Elke wedstrijd die ik van ze zie erger ik me wel aan Boschker, hij is niet goed genoeg voor het niveau dat Twente naastreeft. Mihaljovic vond ik wel erg goed keepen.
Jij bent een geboren en getogen stadsmens?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel raar, jullie hebben goede supporters maar zodra jullie Twente uitmoeten krijgen jullie heimwee ofzo.
Nee, kom ook maar uit een stadje in Brabant.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij bent een geboren en getogen stadsmens?
Twente wil duidelijk stappen maken en een betere ploeg worden, dat is duidelijk merkbaar. Perez, Janssen, Tiote, Stam, Rajkovic vind ik allemaal spelers die een stap kunnen maken. Boschker is over de top en gewoon niet goed genoeg. Teveel foutjes, ik herinner me ook vorig jaar tegen Marseille thuis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof alle andere spelers op het veld wel goed genoeg waren zijn dat niveau. Elke keer als ze op elke positie een goede speler hebben worden ze weer half leeggekocht.
Je hebt niet eens door dat je een klein beetje aan het generaliseren bent he?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, kom ook maar uit een stadje in Brabant.Maar heb niet zoveel problemen om de streek waar ik woon te verlaten.
Uh ja? Dat kan toch? Of mag ik FC Twente-supporters niet als groep zien?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt niet eens door dat je een klein beetje aan het generaliseren bent he?
als je 2e ronde CL een leuke club loot zul je zien dat er weer zo n groep staat. Het is nu gewoon midden in de vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |