Ow ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat Leeds en Newcastle vCL spelen hoor.
Wat zou patetico betekenen?quote:É patético ver estas anedotas a tentarem jogar.
É patético ver o melhor jogador do meio campo a ser desviado para o lado esquerdo durante a segunda parte.
É patético um plantel que tem laterais ridículos ser considerado satisfatório nessa posição pelo treinador. Obviamente que ao primeiro jogo oficial, acabaram dois médios a fazerem de laterais.
É patético ver uma segunda parte com um jogador a mais sem fazer uma jogada ou ver uma oportunidade de perigo que não viesse de um cruzamento mal feito.
Tudo isto é patético. Há quem goste, estão no seu direito, mas eu tenho cada vez menos paciência para ver um filme que é repetido, que já esteve várias vezes em exibição. E o pior é que é um filme de reduzida qualidade.
Wat had ik me een partij genoten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:55 schreef DJWeisz het volgende:
Als N Kufo die laatste had gemaakt dan hadden die portugezen het stadion verbouwd, wat een fluiconcert kregen die gasten toch te verduren.
Niet mee eens. Die rode kaart was een persoonlijke fout van Bosschker en Twente had ondanks dat het soms allemaal wat klungelig leek de boel redelijk goed staan. Je kunt niet verwachten dat je tegen een club als Sporting niets weggeeft, met die gevaarlijke aanvallen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is Twente makkelijk te ontregelen zeg, als je ze vroeg onder druk zet. Toen Sporting dat begon te doen waren ze helemaal de weg kwijt, die rode kaart tot gevolg.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat Leeds en Newcastle vCL spelen hoor.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
McClaren doet het goed. Jammer dat hij zo onderschat wordt.
Die rode kaart had nooit gebeurt als op het middenveld zo matig balverlies werd geleden. De bal werd daarna meteen diep gespeeld, Boschker maakt OOK een foutje en kon inrukken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Die rode kaart was een persoonlijke fout van Bosschker en Twente had ondanks dat het soms allemaal wat klungelig leek de boel redelijk goed staan. Je kunt niet verwachten dat je tegen een club als Sporting niets weggeeft, met die gevaarlijke aanvallen.
Een keeper is ervoor om die paar keer dat het ergens anders misgaat de boel op te lossen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die rode kaart had nooit gebeurt als op het middenveld zo matig balverlies werd geleden. De bal werd daarna meteen diep gespeeld, Boschker maakt OOK een foutje en kon inrukken...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Pathetisch, kut. Hoop ik dan, zou grappig zijn.
Volgens Google Translationsquote:Het is zielig om te zien deze verhalen probeert te spelen.
Het is zielig zie de beste speler in het veld te worden doorgeschakeld naar links tijdens het tweede deel.
Het is zielig dat een ploeg is belachelijk kant als bevredigend worden beschouwd in die positie door de coach. Uiteraard is de eerste officiële wedstrijd, maar het gemiddelde van twee kanten.
Het is zielig om een tweede deel met een speler de meeste niet ziet een verhuizing of een kans op het gevaar dat niet over een slecht gedaan.
Dat is zielig. Sommige mensen zoals ze zijn aan uw rechterhand, maar ik heb steeds minder geduld om te zien dat een film wordt herhaald, die herhaaldelijk op elkaar. En het ergste is dat het een film van slechte kwaliteit.
Ja, maar wordt toch wel spannend nu Schumacher weer mee gaat doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Door wie wordt McLaren onderschat dan, behalve compleet Groot-Brittanie.
Maar het was niet de eerste keer dat het (daar) mis ging. Na het goede begin van Twente hebben ze de bal amper 5 passes achter elkaar in de ploeg kunnen houden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een keeper is ervoor om die paar keer dat het ergens anders misgaat de boel op te lossen.
McClaren, sorry.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, maar wordt toch wel spannend nu Schumacher weer mee gaat doen
Iddquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
En tuurlijk hulde voor Twente dat ze gewoon stand gehouden hebben. Erg knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |