Kreeg idd zo'n Getafe flashbackquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Had trouwens wel verwacht dat Twente nog een tegengoal zou krijgen. Niet door een goed uitgespeelde aanval, maar bijvoorbeeld door een lullige eigen goal of een schot wat net van richting werd veranderd.
Zou wel weer typisch zijn
Als Boschker was blijven staan was die penal er misschien wél ingegaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:14 schreef 9christensen het volgende:
Jammer dat we niet konden scoren, na de rode kaart. Dat kan in de thuiswedstrijd weleens funest zijn als die portugezen scoren..
nee, was doorgebroken speler. ik vond twente voor de rode kaart de betere ploeg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Boschker was blijven staan was die penal er misschien wél ingegaan.Of had ie hiervoor geen geel kunnen krijgen?
toch goed dat ze videobeelden hebben bekekenquote:Doelman Sander Boschker vertelde over de situatie die leidde tot de rode kaart en strafschop: 'Het was een dieptebal op Postiga. We reageerden niet adequaat genoeg op de situatie. Vervolgens gleed ik uit en was hij eerder bij de bal dan ik. Hij maakte gretig gebruik van de situatie en viel over me heen. Ik hoopte nog met geel weg te komen, maar de scheidrechter greep toch naar zijn achterzak en dus werd het rood. Op dat moment baal je natuurlijk enorm omdat je weet dat het heel moeilijk gaat worden.
In het voorbijgaan heb ik Mihaylov succes gewenst hem er nog even aan helpen herinneren dat Moutinho een voorkeur heeft voor de linker hoek.' Collega doelman Nikolay Mihaylov beaamt de uitleg van Boschker: 'Sander hielp me inderdaad herinneren aan de voorkeurshoek van Moutinho. We hebben vanmiddag samen met keeperstrainer Theo Snelders naar videobeelden van strafschoppen van Sporting gekeken. Daar zat Moutinho ook bij. Ik wist dus dat hij een voorkeur voor links heeft. Sander zei er nog bij dat ik zelf maar moest kiezen.
Wat een topadvies! Die man verdient een standbeeld!quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:32 schreef 9christensen het volgende:
Daar zat Moutinho ook bij. Ik wist dus dat hij een voorkeur voor links heeft. Sander zei er nog bij dat ik zelf maar moest kiezen.
Idd zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 07:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
toch goed dat ze videobeelden hebben bekeken
Sinds wanneer heeft het ooit Sporting Lissabon geheten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sinds wanneer heet Sporting Lissabon weer Sporting Clube de Portugal? Ik vroeg me serieus af welk team het was...
Of PSV 'Eindhoven'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het ooit Sporting Lissabon geheten?
Weer zo'n typische fout die in het buitenland gemaakt wordt met namen net zoals: Lazio 'Roma', 'Glasgow' Rangers of Inter 'Milan'.
Ik geloof dat ze vorige week tegen Feyenoord nog Sporting Lissabon heetten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Weer zo'n typische fout die in het buitenland gemaakt wordt met namen net zoals: Lazio 'Roma', 'Glasgow' Rangers of Inter 'Milan'.
Sorry hoor, maar in mijn tijd stond Sporting gewoon bekend als Sporting Lissabon....quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mag dus allemaal.quote:Sporting Lissabon is een Portugese voetbalclub uitkomend in de SuperLiga. De vereniging heet officieel Sporting Clube de Portugal, maar staat buiten Portugal het best bekend als Sporting Lissabon of Sporting Portugal.
F.C. Internazionale Milano is het officieel dus niets mis mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er waren volgens mij plannen om de beloningen bij de EL wat meer in evenwicht te brengen met de CL. Het probleem is dus al onderkend, dus niet huilen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
KutzooiHet verschil tussen rijk en arm wordt hiermee door de UEFA enkel vergroot.
Ben het zowaar een keer 100 % met je eens Klopkoek. Mja het is en blijft een groot commercieel gedrocht en uiteindelijk zal Nederland niet de enige zijn die minder tv gelden gaat genereren voor de Cl. Nog 1 of twee maal een Engelse en of Spaanse winnaar en Duitsland, Frankrijk, Italie en meerdere kleinere landen volgen dit voorbeeld of zenden uiteindelijk niets meer uit en terecht. Want maatregelen om bijvoorbeeld al in de 2e ronde clubs uit dezelfde landen tegen elkaar te laten loten zijn tot nu toe achterwege gebleven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
Ik blijf die nieuwe Champions League opzet echt genaaid vinden.
Duidelijk is dat het ten koste is gegaan van de Nederlandse positie en van een aantal andere middelgrote landen.
In de plaats daarvan hebben de grote landen extra plaatsen gekregen en in de play-offs een voordelige uitgangspositie (dat wrs. gaat werken met seeding en bovendien zal de tegenstand verzwakt zijn door schorsingen etc.).
En bij de Europa League hebben de grote landen evenveel plaatsen behouden.
KutzooiHet verschil tussen rijk en arm wordt hiermee door de UEFA enkel vergroot.
Zo staat de club in Nederland bekend, maar zo heet de club niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in mijn tijd stond Sporting gewoon bekend als Sporting Lissabon....
In salary caps enzo geloof ik niet in, juist in het voetbal moet de pure vrije markt gelden maar het moet geconstateerd worden dat de UEFA met haar beleid (eigenlijk al sinds de oprichting van de CL) de kloof tussen arm en rijk in de hand werkt en versterkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:23 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ben het zowaar een keer 100 % met je eens Klopkoek. Mja het is en blijft een groot commercieel gedrocht en uiteindelijk zal Nederland niet de enige zijn die minder tv gelden gaat genereren voor de Cl. Nog 1 of twee maal een Engelse en of Spaanse winnaar en Duitsland, Frankrijk, Italie en meerdere kleinere landen volgen dit voorbeeld of zenden uiteindelijk niets meer uit en terecht. Want maatregelen om bijvoorbeeld al in de 2e ronde clubs uit dezelfde landen tegen elkaar te laten loten zijn tot nu toe achterwege gebleven.
Offtopic, maar 'Inter Milan' is wel een vreemde aanduiding. Inter Milaan (omdat je Nederlander bent) of Inter Milano (omdat ze uit Italië komen) zijn begrijpelijke aanduidingen, maar 'Milan' is gewoon de eigen naam van de grote rivaal. Als ze het in Italië hebben over de Milanese derby zeggen ze 'Milan - Inter' en niet 'AC - Inter'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef taxhaven het volgende:
[..]
F.C. Internazionale Milano is het officieel dus niets mis mee.
Sporting Clube de Portugal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.quote:
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
Ach ja, in Duitsland heet Vitesse 'Arnheim'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
Geen dank voor de aanvullende informatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |