Offtopic, maar 'Inter Milan' is wel een vreemde aanduiding. Inter Milaan (omdat je Nederlander bent) of Inter Milano (omdat ze uit Italië komen) zijn begrijpelijke aanduidingen, maar 'Milan' is gewoon de eigen naam van de grote rivaal. Als ze het in Italië hebben over de Milanese derby zeggen ze 'Milan - Inter' en niet 'AC - Inter'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef taxhaven het volgende:
[..]
F.C. Internazionale Milano is het officieel dus niets mis mee.
Sporting Clube de Portugal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het ooit Sporting Lissabon geheten?
Weer zo'n typische fout die in het buitenland gemaakt wordt met namen net zoals: Lazio 'Roma', 'Glasgow' Rangers of Inter 'Milan'.
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.quote:
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
Ach ja, in Duitsland heet Vitesse 'Arnheim'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
Geen dank voor de aanvullende informatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |