abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71452137
Wat is er precies mis met een groot verschil tussen arm en rijk? Dat we aan de verkeerde kant zitten? Wat is er ook nieuw aan? En laat het puberale 'teguh de commersie!!11' achterwege aub.
pi_71454384
Wat was die penalty weer slecht ingeschoten.
Wat zie je dat toch vaak gebeuren dat ze hem zo half hoog inschieten, precies in het verlengde van hoe de keeper duikt. Hij zat goed in de hoek en ik durf te wedden dat als de bal over de grond was of 30 cm hoger, hij er gewoon was ingevlogen. Verder erg goede prestatie van Twente natuurlijk.
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:23:01 #128
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_71454996
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef taxhaven het volgende:

[..]

F.C. Internazionale Milano is het officieel dus niets mis mee.
Offtopic, maar 'Inter Milan' is wel een vreemde aanduiding. Inter Milaan (omdat je Nederlander bent) of Inter Milano (omdat ze uit Italië komen) zijn begrijpelijke aanduidingen, maar 'Milan' is gewoon de eigen naam van de grote rivaal. Als ze het in Italië hebben over de Milanese derby zeggen ze 'Milan - Inter' en niet 'AC - Inter'.
pi_71457188
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft het ooit Sporting Lissabon geheten?

Weer zo'n typische fout die in het buitenland gemaakt wordt met namen net zoals: Lazio 'Roma', 'Glasgow' Rangers of Inter 'Milan'.
Sporting Clube de Portugal.
to the point!
pi_71457784
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mag dus allemaal.
Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71458212
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ja, wat ik al zei. Het buitenland maakt er weer wat anders van dan hoe het in werkelijkheid heet.
Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71458254
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ach ja, in Duitsland heet Vitesse 'Arnheim'.
-
pi_71458328
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij onfeilbaar en had je het al over Beijing en Mumbai toen wij nog Peking en Bambay zeiden.
Lutser.
pi_71458413
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Lutser.
Geen dank voor de aanvullende informatie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')