Of moord! :0quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
Het enige dat dan nog rest is zelfmoord.
Met highlightsquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef Foxy-lady het volgende:
Na een pittig kort kapsel is het wel afgelopen ja.
Helemaal als het ook nog rood geverfd word!
Niet als je enig zelfrespect hebt of je eigenwaarde wil behoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Of moord! :0
Of een minnares! :0
Of je eigen haar paars verven uit wraak! :0
Of de midlife-crisis! :0
Moord.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet als je enig zelfrespect hebt of je eigenwaarde wil behouden.
Mijn neger-ex bedonderde mij met iemand die korter haar had.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef D-FENS het volgende:
zag ooit in een docu een prive-detective die stelde dat "de andere vrouw" altijd langer haar had dan de dame die bedrogen werd.
Oftewel dames, je kan de schaar er in zetten, maar je vraagt om ellende....
Het geeft juist aan dat de missie van de vrouw voltooid is: er is geworpen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef Lienekien het volgende:
't Is kennelijk een effectieve manier om van een vervelende vent af te komen.
Niet trouwen, gewoon voor erbij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Repeat het volgende:
Waarschijnlijk nog erger dan een kind dat HBO doet hebben... Stel je voor dat zoiets gebeurt, je hebt het gewoon niet in de hand, de enige oplossing is een gooische hockeyslet trouwen
Hoe zie jij dat 'elke' dag gebeuren??quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef Gripper het volgende:
Met je gezinsbak + kinderzitjes achterin 's ochtends om 8 uur even langs de hoeren, of als dat krap uitkomt om 17 uur (tijdens het forenzen van en naar je werk dus)![]()
Je ziet het elke dag gebeuren bij de Rode brug in Utrecht.
Kinderen krijgen is dus een echte quadripple-fuck-you-daddy!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef DoctorB het volgende:
Als je met een lelijk mokkel getrouwd bent dan is zo'n kort kapsel funest ja. Dan zie je haar gezicht!
Een mooie vrouw is nog steeds mooi als ze kort haar heeft.
Dan had je maar beter moeten kijken wat voor Shrek er onder dat lange haar zat....
Overigens knippen vrouwen hun haar na de bevalling meestal af omdat tijdens de zwangerschap er geen haar uitvalt en dat dat na de zwangerschap in verhoogd tempo ingehaald wordt. Er is dan zogenaamd "niks te beginnen met dit haar" en een eenvoudige oplossing is dan kort.
Niks mis met een bril, mits modieus en lekker wijf.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef macondo het volgende:
Vaak ook in combinatie met bril, want de contactlenzen indoen is zo veel moeite...
Daar noem je al ff wat heyquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef Repeat het volgende:
Niks mis met een bril, mits modieus en lekker wijf.
En met een borstvergroting en een beetje botox slaan ze met behulp van jouw alimentatie zo een jongere toyboy aan de haak!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef PatatFriet het volgende:
Na de scheiding gaan dergelijke vrouwen weer wél hun best doen:
-waar naar de sportschool
-haar laten groeien
-haar blonderen
-wenkbrauwen epileren
-strakke legging met tijgerprint aantrekken
Al ik nou persoonlijk iets NIET in bed wil hebben is het dat welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef PatatFriet het volgende:
-strakke legging met tijgerprint aantrekken
Daten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:47 schreef Exoteria het volgende:
dumpen natuurlijk!
Kom zeg.
Omgekeerd werkt dat ook zo.
Ik behoor bijvoorbeeld tot de vrouwen die nog steeds lang haar heeft.... krijgt mijn vent een bierbuik!
Nee heren dát is bevordelijk voor de in stand houding van de "zin".
Bij mij werkt het dus precies omgekeerd.
Ik heb de vent gedumpt en fiets single met mijn lange haartjes wapperend in de wind op zoek naar een heer op de fiets die of geen bier drinkt of zijn buikje er weer netjes affietst.
Ik woon er vlakbij, en rij elke doordeweeksedag over die brug heen richting de A27. De hoerenbootjes liggen aan weerszijden van de brug in de vecht, en aan beide kanten is er een op& afrit om op de "kijkboulevard" langs de vecht te komen. Veel auto's die je er ziet afslaan bevatten een huisvader + kinderzitjes. Is het duidelijk zo, of moet ik er nog een paint van de situatie ter plaatse bij geven?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat 'elke' dag gebeuren??
Buk je toevallig daar je centjes bij elkaar voor achten en na vijfen??
De helft?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
Daarom moet je dus niet trouwen. Kan je d'r gewoon dumpen, zonder dat je gezeik krijgt met dat zij de helft wil van wat JIJ hebt opgebouwd
Je vergeet nog dat ze hun haar rood verven. Want dat is zo lekker gek.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef SeLang het volgende:
Stel, je bent getrouwd + kinderen, kortom je kunt eigenlijk geen kant meer op...
En dan gebeurt het: je vrouw knipt dr haar af en stapt over op een pittig kort kapsel
Ik ben benieuwd om van (getrouwde) Fok!-erts te horen hoe dat in de praktijk in z'n werk gaat. Is je leven zoals je dat daarvoor kende dan voorbij? Heb je daarna nog zin in sex en dergelijke? Hoe ga je hiermee om?
Btw: geen praktijkervaring, vandaar dit (serieuze) topic
Mr wat zou je als vrouw eigenlijk vervelender vinden? Dat ie naar de hoertjes gaat, of gewoon een vriendin voor erbij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij, en rij elke doordeweeksedag over die brug heen richting de A27. De hoerenbootjes liggen aan weerszijden van de brug in de vecht, en aan beide kanten is er een op& afrit om op de "kijkboulevard" langs de vecht te komen. Veel auto's die je er ziet afslaan bevatten een huisvader + kinderzitjes. Is het duidelijk zo, of moet ik er nog een paint van de situatie ter plaatse bij geven?
Het Zandpadquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij, en rij elke doordeweeksedag over die brug heen richting de A27. De hoerenbootjes liggen aan weerszijden van de brug in de vecht, en aan beide kanten is er een op& afrit om op de "kijkboulevard" langs de vecht te komen. Veel auto's die je er ziet afslaan bevatten een huisvader + kinderzitjes.
Ik wil daar binnenkort wel een keer gaan kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Het Zandpad![]()
Wat een droefenis daar
Maar goed, met minder vlotte kapsels in de Vinexwijken zou het op het Zandpad een stuk rustiger zijn
En je vergeet het 'ik mag nu dik zijn want dat is nog van de zwangerschap' excuus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is dus een echte quadripple-fuck-you-daddy!
1. Kinderen nemen veel tijd in beslag, dus moe.
2. Het hele zooitje ligt open en is beurs, zelfs haar tepels doen pjin.
3. Je bent papa geworden dus je moet je nu toch écht eens verantwoordelijk gaan gedragen.
4. En het is een kut excuus om heur haar af te knippen
Geen wonder dat er nog hoeren bestaan!
Margriet, Libelle of de Vriendin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef dr.dunno het volgende:
viva/opzij lezen, regelmatig beppen met andere tupperware fanaten en rtl boulevard / oprah / shownews / as the world turns met 1001 varianten kijken om die laatste drie hersencellen ook nog de nek om te draaien.
ik word gewoon bigamist met twee jongere vrouwen, houdt de onderlinge competitie op scherp.![]()
Toch zou die tweede met langer haar nog mooier zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef Cat_Tank het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die er met een korter kapel ook super uitzien. Het wordt alleen sneu als ze een heel dik gezicht hebben. Met zo'n mat in de nek. En geverfde plukken...
[ afbeelding ]
Nee![]()
[ afbeelding ]
Ja
zoek je naar 'vmbo / trailertrash-kappermodel hoofd' ? iets met misschien in de juiste lichtval nog wel te doen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Beiden geen porem wat mij betreft. Die tweede niet zozeer omdat het kort is, maar gewoon lelijk.
Ik zie overigens liever een vrouw met een goed uitgezocht korter kapsel dan een vrouw die het lange haar niet verzorgd en er zo'n stinkende, vochtige, klittende ouwe lap op d'r hoofd van maaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef Leatherneck het volgende:
Er zijn ook gewoon nog vrouwen die, na trouwen en kinderen krijgen, gewoon hun haar lang laten:
[ afbeelding ]
Die 2e is nog wel mooi, maar toch zie ik m'n vriendin liever met lang haar hoor.. Het haar is een van de mooiste dingen aan een meisjequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef Cat_Tank het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die er met een korter kapel ook super uitzien. Het wordt alleen sneu als ze een heel dik gezicht hebben. Met zo'n mat in de nek. En geverfde plukken...
[ afbeelding ]
Nee![]()
[ afbeelding ]
Ja
Nee, gewoon naar mooi los haar. Niet zo'n opklikbare LEGO-coupe.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zoek je naar 'vmbo / trailertrash-kappermodel hoofd' ? iets met misschien in de juiste lichtval nog wel te doen?
Mwah met een mooi hartvormig hoofd vind ik bepaalde korte kapsels heel mooi staan. Ik vind Halle Berry met kort haar leuker dan met lang.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Beiden geen porem wat mij betreft. Die tweede niet zozeer omdat het kort is, maar gewoon lelijk.
Ik wou net zeggen... Ik heb mooi lang haar en mn ex belazerde mij met een of ander trashy oud wijf met een reetgewei en pittige rode plukjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Mijn neger-ex bedonderde mij met iemand die korter haar had.
M'n punt is een beetje dat sommige vrouwen lang haar hebben, maar er vervolgens niks mee doen. Het is dan zo'n stijlloze lap dat vaak ook nog eens niet verzorgd is. Doe dan dat kortere haar dan maar, als je weinig tot niets aan je haar wilt doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die 2e is nog wel mooi, maar toch zie ik m'n vriendin liever met lang haar hoor.. Het haar is een van de mooiste dingen aan een meisje
Geen pittige vrouwen....maar vrouwen met een kort en pittig kapselquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Exoteria het volgende:![]()
maar goed... de heren zijn dus bang voor pittige vrouwen met kort haar.
en doet dat korte haar het hem dan, of zijn jullie gewoon bang voor de pittigheid?
Het pittige kapsel is hét symbool van de verandering die veel vrouwen na hun huwelijk en bevalling doormaken. Van hete vamp naar vormeloos, seksloos, vreugdeloos, humorloos, chagerijnig PMS-wezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Exoteria het volgende:![]()
maar goed... de heren zijn dus bang voor pittige vrouwen met kort haar.
en doet dat korte haar het hem dan, of zijn jullie gewoon bang voor de pittigheid?
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Het pittige kapsel is hét symbool van de verandering die veel vrouwen na hun huwelijk en bevalling doormaken. Van hete vamp naar vormeloos, seksloos, vreugdeloos, humorloos, chagerijnig PMS-wezen
Bijna 26quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:17 schreef Exoteria het volgende:
Hoe oud ben jij?
Genoeg. Maar met 3 a 5x sporten pw gaat dat er prima weer afquote:en hoeveel bier zuip jij per week?
Droge witte wijnquote:(je scoort punten als je zegt dat je meer van wijn houdt)
Voor mij in ieder geval wel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:19 schreef Re het volgende:
is dat equivalent als de uitgezakte bierbuik bij mannen?
mwoah, iets aan de oude kant, maar je levensstijl en de wijn maken het goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Bijna 26
[..]
Genoeg. Maar met 3 a 5x sporten pw gaat dat er prima weer af
[..]
Droge witte wijn
Ken er wel een aantal die opeens hun baard gaan laten staan. Of een snor. Dan ben ik ook wegquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval wel!
Zodra de bierbuik in zicht komt ga ik over op een jongere knul.
eentje die nog graag zijn best voor je doet, romantisch en schattig is, en het de hele nacht vol kan houden.
Ja, en NOG liever heb ik een vrouw die lang haar heeft en dat WEL goed verzorgt. Duh. Die "Ik zie liever <blaat>" reacties hier ook...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik zie overigens liever een vrouw met een goed uitgezocht korter kapsel dan een vrouw die het lange haar niet verzorgd en er zo'n stinkende, vochtige, klittende ouwe lap op d'r hoofd van maakt
Het ging om het haarquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Litpho het volgende:
Een pittig kapsel kan prima. Bij een pittige vrouw.
Helaas is bij de voorbeelden in dit topic het grotendeels zo dat de vrouw ook verworden is tot type tuinbroek en tja, als alleen je haar pittig is, laat dan maar.
Oh, en Halle Berry mag plaats maken voor iemand met talent. Maar dat terzijde.
Waarom heb je geen foto waar je met je haar opstaat in je fotoboek?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:27 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Het ging om het haarMet talent heeft dat niks te maken (behalve het talent lang haar goed te onderhouden).
Ontopic: zelf wil ik met geen slag of stoot kort haar. Mijn moeder liet me als kind altijd kort knippenMet liefde föhn en stijl ik m'n haar elke dag
Ik ben één keer eerder op een forum herkend, dat hoef ik niet nog een keerquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto waar je met je haar opstaat in je fotoboek?
Oh lawd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef snoodst het volgende:
Je kan het altijd nog proberen goed te maken met een pittig tijgerprintje en een kekke bril.
[ afbeelding ]
OMFG, daar wil je niet dood bij gevonden iddquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef snoodst het volgende:
Je kan het altijd nog proberen goed te maken met een pittig tijgerprintje en een kekke bril.
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik ben één keer eerder op een forum herkend, dat hoef ik niet nog een keer
Mijn haar lijkt wel wat als op deze foto http://www.kapsels.net/advies/mathilda4.jpg
Alleen heb ik het wel tot aan mijn schouders
En daar verwacht je serieus serieuze reacties op?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Maar, als TS vind ik dat dit topic een beetje offtopic gaat
We zijn het er allemaal wel over eens dat een "pittig kort kapsel" evil is.
Waar ik benieuwd naar ben (en de reden dat ik dit topic in R&P plaatste) is hoe mensen in de praktijk binnen een huwelijk of langdurige serieuze relatie de overgang naar een pittig kort kapsel verwerken. Het zou interessant zijn als mensen die dit zelf in de praktijk hebben ondergaan hier wat persoonlijke ervaringen zouden posten.
Ze gaan naar de hoerenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben (en de reden dat ik dit topic in R&P plaatste) is hoe mensen in de praktijk binnen een huwelijk of langdurige serieuze relatie de overgang naar een pittig kort kapsel verwerken.
quote:
Tering Cat Tank is een vrouw, met die naam ging ik eigenlijk automatisch uit van een brede gast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik ben één keer eerder op een forum herkend, dat hoef ik niet nog een keer
Mijn haar lijkt wel wat als op deze foto http://www.kapsels.net/advies/mathilda4.jpg
Alleen heb ik het wel tot aan mijn schouders
x2quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef Foxy-lady het volgende:
Na een pittig kort kapsel is het wel afgelopen ja.
Helemaal als het ook nog rood geverfd word!
Yep daar hebben er meer last van. Maar er staan naast m'n naam wel een vrouw-poppetjequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef solaire het volgende:
[..]
Tering Cat Tank is een vrouw, met die naam ging ik eigenlijk automatisch uit van een brede gast.![]()
Bij iemand met katjes in haar fobo ga ik niet uit van een brede gastquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef solaire het volgende:
[..]
Tering Cat Tank is een vrouw, met die naam ging ik eigenlijk automatisch uit van een brede gast.![]()
En misschien moet je als man zijnde de teugels net ietsjes strakker in handen houden zodat dat pittige kapsel achterwege blijft, want ja een pittig kapsel i echt enorm gruwelijk moeilijk vadsig. Bah
en een vrouw die eenzijdig van knap naar varkenskop gaat heeft géén communicatieprobleem wilde je zeggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Exoteria het volgende:
[..]
dan maak je het er niet beter op.
Een vrouw/man die zich afgedaan voelt of zich er maar bij aan voelt hangen zal júist lusteloos zijn/blijven op dit gebied.
Wat dat betreft ben je dus gewoon een klootzak met een communicatieprobleem als dat het eerste is dat je doet.
(en terecht dat ze dus de interesse in jouw, en dus zichzelf verloren heeft)
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Bij iemand met katjes in haar fobo ga ik niet uit van een brede gast
Als het haar één keer afgeknipt is ben je gewoon te laat. Komt dus nooit meer goed, alles moet dan ook gericht zijn op preventie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben (en de reden dat ik dit topic in R&P plaatste) is hoe mensen in de praktijk binnen een huwelijk of langdurige serieuze relatie de overgang naar een pittig kort kapsel verwerken. Het zou interessant zijn als mensen die dit zelf in de praktijk hebben ondergaan hier wat persoonlijke ervaringen zouden posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je eens voor dat zij lang haar hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef Countess het volgende:
Tja maar het staat bij sommige vrouwen wel gewoon goed. Ik noem een Keira, Halle Berry of Nathalie Portman.
uitzonderingen bevestigen de regel niet, maar als Halle lang haar zou hebben zou ze nog knapper zijn; Portman trouwensquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef Countess het volgende:
Tja maar het staat bij sommige vrouwen wel gewoon goed. Ik noem een Keira, Halle Berry of Nathalie Portman.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
tvp gewoon om te volgennou, maar goed dat je op tijd de teloorgang hebt gestopt, het staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Of zogenaamd omdat kort haar 'handiger' zou zijn met een kleine, wat een onzin!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef DoctorB het volgende:
Overigens knippen vrouwen hun haar na de bevalling meestal af omdat tijdens de zwangerschap er geen haar uitvalt en dat dat na de zwangerschap in verhoogd tempo ingehaald wordt. Er is dan zogenaamd "niks te beginnen met dit haar" en een eenvoudige oplossing is dan kort.
Omschakeling naar kloek modequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Of zogenaamd omdat kort haar 'handiger' zou zijn met een kleine, wat een onzin!
Het viel wel op dat alle meiden die bij mij op zwangerschapsgym zaten, een paar maanden na de bevalling hun haar eraf hadden. Behalve ik.
Misschien is het een natuurlijke reactie op de man die zijn bierbuik steeds verder laat uitdijen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Dat mens zou met kort haar netzogoed lelijk zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef Leatherneck het volgende:
Er zijn ook gewoon nog vrouwen die, na trouwen en kinderen krijgen, gewoon hun haar lang laten:
[ afbeelding ]
het is te merken dat je in de pms periode zitquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:10 schreef petitlapin2 het volgende:
wat een bullshit-topic zeg.
ik had al kort haar toen ik mijn man leerde kennen, en na twee kinderen heb ik nog steeds kort haar. Wel blond, en niet dat blijkbaar verschrikkelijke rood.
Ik had het idiote idee om mijn haar een keer laten groeien en mijn man vond het maar niets, hij vond me er ouder mee lijken. En mijn baas kwam me toen op een mooie dag persoonlijk tijdens de middag zeggen dat hij me toch echt wel mooier vond met korter haar.
Die kerel had in al die jaren nauwelijks iets tegen me gezegd, en dat kwam hij me dan zeggen. My mind was quickly made up en de schaar ging er direct weer in.
Misschien ooit aan gedacht dat sommige vrouwen kort haar oprecht mooier vinden en het niet altijd doen uit gemak ? Ik vind lang haar ouderwets en onverzorgd... en vanaf een bepaalde leeftijd is lang haar voor een vrouw echt not done. Zo van die lange grijzende haren waar geen volume en veerkracht meer in zit, jakkes.
OMGquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is te merken dat je in de pms periode zit
Hallo dat is geen kat das een rollade. icm met Tank dacht ik das een kerel kijk ik niet eens naar het poppetjequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Bij iemand met katjes in haar fobo ga ik niet uit van een brede gast
ik nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:56 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar ook met kort haar kun je sex appeal hebben. Ik kijk ook veel eerder naar knappe meisjes met kort haar dan naar knappe meisjes met lang haar.
![]()
Ja dat had ik bij jou wel door.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Zoals de meeste mannen. Maar ik ben geen man.
rechts is best wel een knappe jongen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:47 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Je bent een verknipte homo als je rechts mooier vindt.
Scherpquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rechts is best wel een knappe jongen.
OMG, waarom denkt menigeen dat lang haar na je 50e niet meer kan of een not done is? Iets wat ik wel vaker teruglees hier (of in andere bewoordingen)quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb zelf nog lang haar, zal het voorlopig houden, maar op m'n 50ste zal het echt niet meer zo charmant uitzien.
Maar ze draagt het toch hopelijk niet als het gros van de twintigjarigen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:46 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
OMG, waarom denkt menigeen dat lang haar na je 50e niet meer kan of een not done is? Iets wat ik wel vaker teruglees hier (of in andere bewoordingen)![]()
Mijn moeders is net 50 en heeft nog mooi verzorgt haar tot over de schouders. Blond ja![]()
Neehoor, hoe is dat volgens jou?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ze draagt het toch hopelijk niet als het gros van de twintigjarigen?
Ja, dat laatste.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Neehoor, keurige modern geklede zakenvrouw
Trouwens weer een vooroordeel: vrouwen van 50+ met langer haar; schijnbaar altijd als ' twintigjarigen' gekleed? Get real![]()
Of bedoel je dat ze haar haar draagt als een twintigjarige![]()
Ze heeft van nature een mooie krul erin, staat erg 'speels' en vlot en kan prima bij haar leeftijd vind ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat laatste.
Lang haar bij vrouwen 40+, 50+ etc. kan best, maar niet te jeugdig. Mutton dressed as lamb, jeweets.
ja en een paar laarzen en een pony zekerquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:17 schreef Countess het volgende:
Wat te denken van een sexy bodywarmer of windjack bij het korte kapsel?
ik ben een advocate mét ambitie en heb al sinds mijn 18de kort haarquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef tjoptjop het volgende:
Je kunt al een redelijke voorselectie maken aan de hand van carriereambitie. Als ze WO heeft gedaan en voor de big bucks in de zakenwereld gaat zit je goed, die vrouwen knippen nooit hun haar af. Zelfde geldt eigenlijk wel voor iedere vrouw die ambitie heeft.
Zodra de vrouw al vroeg kinderen wilt -> dan ben je de lul
Zodra de vrouw een simpel kutbaantje heeft -> ben je de lul
Ik moet maar eens een advocate ofzo gaan daten
Of een afritsbroek met bergschoenenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:17 schreef Countess het volgende:
Wat te denken van een sexy bodywarmer of windjack bij het korte kapsel?
Ik denk zeker dat de kans groter is, dat jij er geen nuance in kan zien is jouw probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus alle advocates, hoogopgeleide en ambiteuze vrouwen hebben lang haar? Sure.
ok, dan toch maar een trader,quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben een advocate mét ambitie en heb al sinds mijn 18de kort haar
Vrouwen die écht iets willen bereiken in hun leven hebben lang haarquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus alle advocates, hoogopgeleide en ambiteuze vrouwen hebben lang haar? Sure.
Wil jij mij iets leren over nuanceren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat de kans groter is, dat jij er geen nuance in kan zien is jouw probleem.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef tjoptjop het volgende:
Je kunt al een redelijke voorselectie maken aan de hand van carriereambitie. Als ze WO heeft gedaan en voor de big bucks in de zakenwereld gaat zit je goed, die vrouwen knippen nooit hun haar af. Zelfde geldt eigenlijk wel voor iedere vrouw die ambitie heeft.
Zodra de vrouw al vroeg kinderen wilt -> dan ben je de lul
Zodra de vrouw een simpel kutbaantje heeft -> ben je de lul
Ik moet maar eens een advocate ofzo gaan daten
Hoe je je haar draagt zegt weinig over wat je wel en niet bereikt in je leven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Vrouwen die écht iets willen bereiken in hun leven hebben lang haar
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wil jij mij iets leren over nuanceren?
Lees je eigen post nog eens goed door. Kijken wie hier nu nuanceert en wie niet.![]()
[..]
Ja ik wilde het uitleggen, maar kwam al snel weer terug op aarde. Vrouwen en logica is nooit een goede combi geweestquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, je hebt je post verandert. Dus je zag al in dat het onzin was.
QFT!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef solaire het volgende:
het is voor de vrouwen in dit forum blijkbaar toch moeilijk te bevatten dat je mooie blonde lokken inruilen voor een pittig kapsel voor een man dezelfde horror is als dat je met een meid van pakweg 58 kilo gaat die een jaar later een stevige 80 kilo weegt.
Dan is het de tijd om het oude model in te ruilen voor een nieuwequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:
maar het is voor de mannen moeilijk te beseffen dat vanaf een bepaalde leeftijd de mooie blonde lokken niet zo mooi meer blijven :p
Veel erger...die kilos komen er niet in een half uur aan, dus daar kun je als man nog remmende werking op uit oefenen. Of op tijd wegrennen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef solaire het volgende:
het is voor de vrouwen in dit forum blijkbaar toch moeilijk te bevatten dat je mooie blonde lokken inruilen voor een pittig kapsel voor een man dezelfde horror is als dat je met een meid van pakweg 58 kilo gaat die een jaar later een stevige 80 kilo weegt.
Mannen met lang haarquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:07 schreef Cat_Tank het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat wanneer mijn vriend zijn haar lang zou laten groeien ik dat ook flink minder zou vinden. Ik vind mannen met kort haar vaak knapper dan wanneer ze nog lang haar hadden.
Zoquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef macondo het volgende:
Vaak ook in combinatie met bril, want de contactlenzen indoen is zo veel moeite...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Repeat het volgende:
Waarschijnlijk nog erger dan een kind dat HBO doet hebben... Stel je voor dat zoiets gebeurt, je hebt het gewoon niet in de hand, de enige oplossing is een gooische hockeyslet trouwen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Mijn ogen!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:28 schreef Gwywen het volgende:
En Audrey Tautou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...
Ik heb ook lang haarquote:
Allebei potten. En dat kind zal ernstig getraumatiseerd opgroeien en daardoor waarschijnlijk nooit in staat zijn een relatie aan te gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef Synthesist het volgende:
die vrouwtjes zijn ook wel de grootste luciferhoutjes die je kon vinden
Boeiend! Niet iedereen is hetzelfde en even ijdel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.![]()
Maar goed, ik snap heel goed wat TO bedoelde hoor. Ik ken zat van dat soort vrouwen; iets te dik, kort haar, driekwart broek en laarzen met platte hak, pittig kort kapsel in roodtint... Ten eerste vraag ik me werkelijk af wat die meiden denken als ze in de spiegel kijken. Denken ze dan echt: ik heb er nog nooit zo goed uitgezien als nu?
Of denken ze niet meer in termen van uiterlijk en alleen maar in termen van comfort?
Nou, gewoon, "lekker gek doen met de meiden". Te hard lachen. Giechelen. Te veel drinken. Op stap naar een feestcafé waar ze van die lekkere gekke en foute muziek draaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat versta jij dan onder dat hele foute 'lekker gek'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, gewoon, "lekker gek doen met de meiden". Te hard lachen. Giechelen. Te veel drinken. Op stap naar een feestcafé waar ze van die lekkere gekke en foute muziek draaien.
Dat werk zeg maar.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef PatatFriet het volgende:
Lekker naar het concert van de ToppersJij snapt het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.![]()
Erg man!
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.![]()
Erg man!
Nee, jij snapt kennelijk niet dat er ook mensen zijn die een andere smaak hebben. Misschien zelfs een smaak waar jij van gruwelt.quote:
Och vrouwen van 50+ met lang haar zijn nog evengoed vrouwelijker en charmanter dan hun kortgeknipte generatiegenotes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben het eens met de stelling dat er geen redden meer aan is als een vrouw zich een 'pittig' (dat woord alleen al!) kapsel laat aanmeten. Maar niet alle kort valt onder die noemer. Vrouwen boven de vijftig hebben inderdaad minder mooi haar dan twintigers/dertigers en dan is het een goed idee om het niet meer heel lang te dragen. Een bobkapsel tot aan de schouders, of net onder de oren, kan dan ook mooi staan. Of in laagjes geknipt met wel langere stukken erbij.
Dus hoe kun je als man dat innerlijke rottingsproces voorkomen? Want voorkomen is natuurlijk beter dan een pittig kort kapsel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:05 schreef PatatFriet het volgende:
Het laten aanmeten van een vlot kapsel (buitenkant) verraadt een innerlijk rottingsproces.
Verbied je vrouw Oprah te kijken en vrouwenbladen te lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus hoe kun je als man dat innerlijke rottingsproces voorkomen?
Oprah is juist heel erg van look your best en zo!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Verbied je vrouw Oprah te kijken en vrouwenbladen te lezen
Look your best met vlot kapsel, mijn anusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oprah is juist heel erg van look your best en zo!
Echt niet! Je moet vaker kijken, ik merk het al weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Look your best met vlot kapsel, mijn anus
Linkquote:hoi,,
wat erg voor je jaqueline,
het komt wel weer goed hoor.
je haar groeit wel aan..
en, beter verf je het weer bruin... blond staat je niet.. en doe het anders bruin met donkerblonde plukken,, dat zou al een hele verbetering zijn =)
mvg,
bianca.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef PatatFriet het volgende:
Whehe, google image search ik ff op Yes haarlijn, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Het haar van Jacqueline heeft een parelmoerblonde kleur gekregen. Hiervoor moest het haar wel eerst geblondeerd worden. Voor de nieuwe look is handig gebruik gemaakt van de vele kruinen. Voor de rommelige look wordt het haar omhoog en naar voor gebracht met een stylingproduct. Voor de nette look breng je wat wax aan en werk je met je vingers het haar naar voren.
Reactie:
[..]
Link
Jij bent een man, dat telt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef solaire het volgende:
Kunnen we geen petitie tegen de Yes beginnen, die Milou is toch best lekker en die weten ze op die linker foto toch redelijk te verneuken, om van die spongebob eronder nog maar te zwijgen.
Ik heb me trouwens vanochtend ook een pittig kapsel laten aanmeten, ik vond het wel tijd worden dat ik wist of zoiets ook je innerlijke welzijn veranderd.
Je moet je vrouw naar de kapper sturen, en dan kijken of de relatie nog stand houdt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef solaire het volgende:
[..]
Ja ik kan me toch moeilijk laten ombouwen
zo toegewijd zou ik nou ook weer niet zijn, ik heb geen vrouw, en ik ben nog nooit met een meid uitgegaan met haar korter als haar schouder, en de eerstvolgende gaat geen uitzondering op die regel worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet je vrouw naar de kapper sturen, en dan kijken of de relatie nog stand houdt.
Tja, dan schieten we nog niks op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef solaire het volgende:
[..]
zo toegewijd zou ik nou ook weer niet zijn, ik heb geen vrouw, en ik ben nog nooit met een meid uitgegaan met haar korter als haar schouder, en de eerstvolgende gaat geen uitzondering op die regel worden.
quote:
True. Dat is de hele essentie van een pittig kort kapsel: het zijn geen vrouwen meer, de fabriek is gesloten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Je hebt een verkeerde beeld over een kort, vlot, pittig kapsel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Dit topic beschrijft echt mijn schoonzusje..
[ afbeelding ]
Heb m'n haar een tijdje terug ongv. zo gehad, stond wel leuk maar nu kan ik echt niet meer wachten tot m'n haar eindelijk weer lang isKan echt niet begrijpen dat vrouwen zichzelf zo kunnen laten verslonzen...
Ja, ik weet ook wel welke kapsels bedoeld worden maar het was toch eigenlijk wel te kortquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde beeld over een kort, vlot, pittig kapsel.
Dat wat jij laat zien kan schattig zijn. Maar deze kapsels...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang haar FTW
Dit ziet er oké uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Dit topic beschrijft echt mijn schoonzusje..
[ afbeelding ]
Heb m'n haar een tijdje terug ongv. zo gehad, stond wel leuk maar nu kan ik echt niet meer wachten tot m'n haar eindelijk weer lang isKan echt niet begrijpen dat vrouwen zichzelf zo kunnen laten verslonzen...
en terechtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel welke kapsels bedoeld worden maar het was toch eigenlijk wel te kortIk voel me echt veel minder vrouwelijk zonder lang haar
Inderdaad zonde. Terwijl de vrouwen in bijvoorbeeld Parijs over het algemeen mooi lang haar hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef waht het volgende:
[..]
True. Dat is de hele essentie van een pittig kort kapsel: het zijn geen vrouwen meer, de fabriek is gesloten.
Rond het 40ste levensjaar is dat ook een reëel beeld (niet altijd, maar vaak wel). Erger zijn dan ook de <25-jarige meisjes die zichzelf een pittig kort kapsel aanmeten. Zonde, zonde, zonde.
Wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als het haar één keer afgeknipt is ben je gewoon te laat. Komt dus nooit meer goed, alles moet dan ook gericht zijn op preventie.
Dus omdat jij er geen last van hebt gehad bestaat het niet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Of zogenaamd omdat kort haar 'handiger' zou zijn met een kleine, wat een onzin!
Het viel wel op dat alle meiden die bij mij op zwangerschapsgym zaten, een paar maanden na de bevalling hun haar eraf hadden. Behalve ik.
laat ze toch lekker lullen meidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!
Ik heb 2x mijn haar kort gehad, om exact de reden dat al beschreven was, ik had na de bevallingen enorme haaruitval en dat zag er heel erg onverzorgd uit.
dus eraf.
Nu heb ik gewoon weer lang haar, tot op mijn schouders.
Vind het wel komisch dit topic, mannen willen een sexy vrouw, willen met die sexy vrouw kinderen, vrouw draagt en baart kinderen.
Lichaam heeft hier uiteraard wel onder te lijden maar ook psychisch ( door hormonen) gebeurd er het een en ander.
Dan is de vrouw niet meer goed en moet het maar gedumpt worden om een ander te neuken.![]()
wtf, als je een kind wil kan je dat verwachten, dan moet je je maar niet willen voortplanten om je o zo geweldige DNA door te geven..
En daarbij , hoeveel mannen worden er wel niet dik en vadsig als ze ouder worden en langer getrouwd zijn.
Romantiek kennen ze niet meer, hangen de hele avond voor de tv te stinken.
En de kleding naar de huidige tijd updaten is schijnbaar ook een crime.
Om nog maar niet te praten over het sexleven, voorspel, was'da? je hangt hem er toch in, stoot een paar keer en klaar?
Dus jongens en meisjes, je moet het samen doen in een relatie, hou het voor elkaar spannend, doe als man moeite voor je vrouw dan zal je vrouw zich sexy voelen en zich er ook naar gedragen en dus ook moeite terugdoen.
Neem haar lekker uit eten, naar de film, neem af en toe zomaar een kleinigheidje mee, koop lingerie, steek kaarsjes aan, zet een romantisch muziekje op enz.
Die kans is vrij groot inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
laat ze toch lekker lullen meid![]()
zelf worden ze straks lekker allemaal kaal met een bierbuik
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot inderdaad.
Heb ik gezegd dat ik ergens last van had?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat jij er geen last van hebt gehad bestaat het niet?
Jawel hoor, dat hangt nauw met elkaar samen. Want het is een bepaald soort mensen dat zich zo kleedt en hun haar zo leuk pittig laat knippen. Laat ik 't netjes uitdrukken: Ik heb er geen in m'n vriendenkringquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Boeiend! Niet iedereen is hetzelfde en even ijdel.
En het zou me verder een worst wezen hoe m'n collega's eruit zien. Belangrijker is hoe ze zijn in de omgang en hoe ermee is samen te werken, en dat hangt niet af van het kapsel of de haarkleur.
1 woord: scheiden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef SeLang het volgende:
Stel, je bent getrouwd + kinderen, kortom je kunt eigenlijk geen kant meer op...
En dan gebeurt het: je vrouw knipt dr haar af en stapt over op een pittig kort kapsel
Ik ben benieuwd om van (getrouwde) Fok!-erts te horen hoe dat in de praktijk in z'n werk gaat. Is je leven zoals je dat daarvoor kende dan voorbij? Heb je daarna nog zin in sex en dergelijke? Hoe ga je hiermee om?
Btw: geen praktijkervaring, vandaar dit (serieuze) topic
Tijdelijke pittige korte kapsels worden vergeven, snakelady.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!
Ik heb 2x mijn haar kort gehad, om exact de reden dat al beschreven was, ik had na de bevallingen enorme haaruitval en dat zag er heel erg onverzorgd uit.
dus eraf.
Maar die dingen die wij als man moeten veranderen kosten moeite, en haar lang houden niet. Dus ik vind dat het geen geldige vergelijking is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!
dus eraf.
Vind het wel komisch dit topic, mannen willen een sexy vrouw, willen met die sexy vrouw kinderen, vrouw draagt en baart kinderen.
Lichaam heeft hier uiteraard wel onder te lijden maar ook psychisch ( door hormonen) gebeurd er het een en ander.
Dan is de vrouw niet meer goed en moet het maar gedumpt worden om een ander te neuken.![]()
wtf, als je een kind wil kan je dat verwachten, dan moet je je maar niet willen voortplanten om je o zo geweldige DNA door te geven..
En daarbij , hoeveel mannen worden er wel niet dik en vadsig als ze ouder worden en langer getrouwd zijn.
Romantiek kennen ze niet meer, hangen de hele avond voor de tv te stinken.
En de kleding naar de huidige tijd updaten is schijnbaar ook een crime.
Om nog maar niet te praten over het sexleven, voorspel, was'da? je hangt hem er toch in, stoot een paar keer en klaar?
Dus jongens en meisjes, je moet het samen doen in een relatie, hou het voor elkaar spannend, doe als man moeite voor je vrouw dan zal je vrouw zich sexy voelen en zich er ook naar gedragen en dus ook moeite terugdoen.
Neem haar lekker uit eten, naar de film, neem af en toe zomaar een kleinigheidje mee, koop lingerie, steek kaarsjes aan, zet een romantisch muziekje op enz.
Moet zeggen dat ik kort haar veel makkelijker vond, lang haar moet ik iedere dag fohnen en doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Maar die dingen die wij als man moeten veranderen kosten moeite, en haar lang houden niet. Dus ik vind dat het geen geldige vergelijking is.
Pfoe, red ik toch net op tijd even dit topic
Jij woont toch in Duitsland? Niet dat dat land nu bekend staat dat de gemiddelde vrouw of man er zo goed uitziet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
En toch hè.... Ik woon niet meer in Nederland,maar iedere keer als ik de grens overga schrik ik me het apelazerus. De gemiddelde Nederlandse vrouw draagt schijnbaar een legging, een jersey jurkje of tuniek, heeft een dikke reet en een kort pittig kapselEn daarnaast loopt dan zo'n wat sullige en magere Nederlandse man in zijn trendy merkkleertjes en zijn aan zijn kont hangende jeans.... Wat is er gebeurd de laatste 10 jaar?
En toen werd je weer wakker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:39 schreef tong80 het volgende:
Soms staat het iemand echt geweldig.
Tot m'n ex zei dat ze een kort kapsel ging nemen terwijl ze haren tot haar billen had.
Ik ben haar voornaam kwijt. Ze heet Schijf van achteren. die zag ik ooit met lange haren. Scoorde ze gelijk 30 % minder bij me.
Angela Schijf?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:39 schreef tong80 het volgende:
Soms staat het iemand echt geweldig.
Tot m'n ex zei dat ze een kort kapsel ging nemen terwijl ze haren tot haar billen had.
Ik ben haar voornaam kwijt. Ze heet Schijf van achteren. die zag ik ooit met lange haren. Scoorde ze gelijk 30 % minder bij me.
De mannen misschien. De meeste vrouwen die ik ken zijn haast obsessief met hun lijn bezigquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij woont toch in Duitsland? Niet dat dat land nu bekend staat dat de gemiddelde vrouw of man er zo goed uitziet.
Dikke reten en bierbuiken genoeg daar.
Natuurlijk wel. Gewoon doordrinken/eten en niet sporten is net zo makkelijk als je haar afknippen. Gemakzucht for the winquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef Gwywen het volgende:
Maar mannen laten toch niet met opzet een bierbuik groeien omdat dat 'makkelijker' is?
nee daar doen die sneaks stiekum 10 jaar overquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb nog nooit een man meegemaakt die dacht, kom, laat ik me vanmiddag eens een bierbuik aanmeten. En dat ik dan 's avonds uit mijn werk kwam en er ineens een man met een bierbuik op m'n bank lag te zappen.
Dat lijkt me dezelfde gedachtegang als 'je haar kortknippen als je eenmaal kinderen hebt'.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef snakelady het volgende:
Schijnbaar hebben mannen het idee dat als ze eenmaal getrouwd zijn ze er niet meer goed uit hoeven te zien.
En dus een bierbuikje kunnen gaan kweken.
Inderdaad, dat is wat ik bedoel te zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dezelfde gedachtegang als 'je haar kortknippen als je eenmaal kinderen hebt'.
Dat denken sommige vrouwen uiteraard ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef snakelady het volgende:
Ik sport zeer regelmatig ( zo'n 3 tot 4x in de week) en zelden dat ik daar getrouwde mannen zie, meestal jonge vrijgezelle gozers en heel vreel vrouwen, waaronder dus ook veel getrouwde vrouwen.
Schijnbaar hebben mannen het idee dat als ze eenmaal getrouwd zijn ze er niet meer goed uit hoeven te zien.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef waht het volgende:
Daarnaast weten we allemaal dat vrouwelijke aantrekkelijkheid meer wordt bepaald door uiterlijk dan mannelijke.
hier idemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
En toch hè.... Ik woon niet meer in Nederland,maar iedere keer als ik de grens overga schrik ik me het apelazerus. De gemiddelde Nederlandse vrouw draagt schijnbaar een legging, een jersey jurkje of tuniek, heeft een dikke reet en een kort pittig kapselEn daarnaast loopt dan zo'n wat sullige en magere Nederlandse man in zijn trendy merkkleertjes en zijn aan zijn kont hangende jeans.... Wat is er gebeurd de laatste 10 jaar?
Ach, je wist nog niet dat vrouwen op macht en status vallen?quote:
Maar jij bent verwend in Brazilie!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
hier idem
elke keer op bezoek in NL valt het mij ook op dat de dames er zo verschrikkelijk on-elegant bijlopen, zowel qua kleding, kapsel, make up & figuur
heren: waarom pikken jullie dat allemaal ?
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders isquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar jij bent verwend in Brazilie!
Als ze er iets van zeggen, krijgen ze te horen dat ze dan maar eens wat aan die bierbuik moeten doen, en daar hebben ze natuurlijk geen zin inquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef qwerty_x het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als ze er iets van zeggen, krijgen ze te horen dat ze dan maar eens wat aan die bierbuik moeten doen, en daar hebben ze natuurlijk geen zin in
Als je als Nederlander in het buitenland op vakantie gaat, haal je je landgenoten er helaas ook feilloos uitquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
hier idem
elke keer op bezoek in NL valt het mij ook op dat de dames er zo verschrikkelijk on-elegant bijlopen, zowel qua kleding, kapsel, make up & figuur
Maar zo vallen de elegante dames wel meer op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is![]()
Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Waarom moet ik gelijk aan Eddie Murphy denken als ik 'scheiding en de helft' hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
Daarom moet je dus niet trouwen. Kan je d'r gewoon dumpen, zonder dat je gezeik krijgt met dat zij de helft wil van wat JIJ hebt opgebouwd
Ik krijg nu best veel Nederlanders over de vloer en inderdaad...ik heb toch heel veel korte kapsels geteld. Qua kleding vind ik het nogal meevallen maar Nederlanders lijken nogal lomp en onhandig omdat ze gewoon veels te groot zijn (en vaak ook nog iets te zwaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is![]()
Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
Helaas zijn Nederlanders inderdaad niet echt het voorbeeld voor uiterlijke schoonheid. ( Duitsland en Engeland ook niet overigens, de Fransen weer wel, geweldig! )
Maar moet zeggen, toen onze oudste dochter voor het eerst naar school ging viel het me niks tegen wat ik op het schoolplein zag, de meerderheid doet toch echt wel iets met hun uiterlijk.
Uiteraard lopen er ook moeder waarbij het lijkt alsof ze net al bed gestapt zijn maar overall gezien viel het me niet tegen.
Foto?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
Ik lees iedere keer als jij als laatste hebt gepost Delilah. In een haarafkniptopicquote:
Ik ook!quote:
Ik geloof niet dat ze het waardeerd als ik een foto van haar op internet plaats.quote:
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Te weinig zin of kunde om zelf te verzinnen wat ze zullen aantrekken (en hoe ze hun haar zullen knippen). Ik zag het op mijn werk; die meiden liepen er allemaal hetzelfde bij en ook hun kapsels waren variaties op één thema.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Dat is inderdaad ook wel weer waar, je ziet heel veel hetzelfde.
Mijn schoonzusje heeft echt ene hele eigen stijl, mij zou het niet staan maar haar staat het geweldig!
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
En sommige kijken haar dan wel eens op aan maar ach boeiend, ze heeft een eigen stijl.
Moet zeggen, mijn stijl ben ik nog echt een beetje zoekende in, maar ik koop wel gewoon wat ik leuk vind en let niet op mode.
Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef Gwywen het volgende:
Ik was maar wat trots toen ik laatst in een winkel door twee kinderen 'heks' werd genoemd.
Haha, ik weet wel beter.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.
Afschuwelijk, de bodywarmer! Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n kussenachtig geval (nog erger met een bontjequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?
De Duitser en de de Engelsman/vrouw lopen er niet veel beter bij, maar die dragen iig geen uniform
ik snap wel wat hij bedoelt. Vrouwen met een heel mooi ovaal of ronder gezicht staat korter har prachtig, als je als vrouw kort haar kunt hebben ben je en plaatje. Lang haar is voor vrouwen die kort haar niet kunnen hebben of denken dat ze sexier zijn ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Briseis het volgende:
Mijn broer valt op meisjes met kort haar. Hij vindt lang haar afleidend en flashy en bij meiden met kort haar kun je makkelijker degenen met echt mooie, vrouwelijke gezichtjes eruit pikken. Ik wist niet dat hij daar zo vreselijk uniek in was, maar als ik Fok! mag geloven blijkbaar wel.
Feit. Niet heel knappe mannen kunnen mooie vrouwen krijgen zonder al te veel te hoeven compenseren. Andersom is dat erg lastig.quote:
Ik zou hem maar eens beginnen met hem te introduceren bij je mannelijke vriendenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Briseis het volgende:
Mijn broer valt op meisjes met kort haar. Hij vindt lang haar afleidend en flashy en bij meiden met kort haar kun je makkelijker degenen met echt mooie, vrouwelijke gezichtjes eruit pikken. Ik wist niet dat hij daar zo vreselijk uniek in was, maar als ik Fok! mag geloven blijkbaar wel.
OMG!!!!! En nu??? Trauma?? Psychiater erbij? Damn... moeilijk voor je man.. Sterkte met verwerken.. Dit blijft je natuurlijk altijd op je netvlies staan. Moeilijk om mee te leven lijkt me.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:08 schreef boskameel het volgende:
Vanmorgen in de trein: Vrouw, 90 kg, kort pittig rood kapsel, gifgroene 3/4 broek, vouwfiets, felrode gaastra jas.!
JIJ WAS HET DUSquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
OMG!!!!! En nu??? Trauma?? Psychiater erbij? Damn... moeilijk voor je man.. Sterkte met verwerken.. Dit blijft je natuurlijk altijd op je netvlies staan. Moeilijk om mee te leven lijkt me.
nee, ik lag nog heerlijk in mn nest toen jij de schrik van je leven kreeg en per ambulance werd weggevoerdquote:
beter voor je zusje. Als iemand het om die reden uitmaakt heeft ie ook nooit van haar gehouden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef SeLang het volgende:
Ik herinner me nog goed dat m'n zusje dr haar afknipte.
Dr vriend maakte het binnen een uur uit
En terecht, want zoiets doe je niet binnen een relatie.
Het was wel zielig, maar ik heb dr toch keihard uitgelachen. Hoe dom kun je zijn
Meer dan terechtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef SeLang het volgende:
Ik herinner me nog goed dat m'n zusje dr haar afknipte.
Dr vriend maakte het binnen een uur uit
En terecht, want zoiets doe je niet binnen een relatie.
Het was wel zielig, maar ik heb dr toch keihard uitgelachen. Hoe dom kun je zijn
Ik heb prachtig lang haar en mijn ex ging bij me weg voor een vrouw met een pittig kort kapselquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef D-FENS het volgende:
zag ooit in een docu een prive-detective die stelde dat "de andere vrouw" altijd langer haar had dan de dame die bedrogen werd.
Oftewel dames, je kan de schaar er in zetten, maar je vraagt om ellende....
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee, ik lag nog heerlijk in mn nest toen jij de schrik van je leven kreeg en per ambulance werd weggevoerd
Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb prachtig lang haar en mijn ex ging bij me weg voor een vrouw met een pittig kort kapsel
Het lag aan hem, geen echte vent dus
uitzondering bevestigt de regelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.
Wil je even met een link komen van de wetenschappelijke bewijzen voor deze stelling?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.
nou omdat er namelijk verschillende typen vrouwen zijn met allemaal verschillende gezichten. net als mannen overigens. Misschien, heeeeel erg misschien, is dat je wel es opgevallen. Dus de een staat lang haar beter en zou kort haar funest zijn... En bij de ander is het net andersom. En weer bij een ander staat het juist beide leuk. Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hieroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom geloven vrouwen nu gewoon niet dat kort haar gewoon nooit mooi is.
Want als je iets niet mooi vindt ben je narrowmindedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef Apotheose het volgende:
Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hiero
nee. kwestie van smaak idd. Maar er wordt hier geluld alsof het 't einde van de wereld is voor de vrouwen met kort haar. En ow jee , als vriendinlief waar je ZOVEEL van houdt thuis zou komen met een iets korter kapsel dan dat jij leuk vind.. nou dan kan ze meteen de koffers pakken. Overdrijven is idd ook een vak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Want als je iets niet mooi vindt ben je narrowminded
Vrouwen
Ja, bij haar staat kort haar beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef Apotheose het volgende:
nou omdat er namelijk verschillende typen vrouwen zijn met allemaal verschillende gezichten. net als mannen overigens. Misschien, heeeeel erg misschien, is dat je wel es opgevallen. Dus de een staat lang haar beter en zou kort haar funest zijn... En bij de ander is het net andersom. En weer bij een ander staat het juist beide leuk. Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hieroEr is nog hoop!!
Nee, het haar afknippen omdat de buit binnen is, is leuk voor de man die daar nog veertig jaar verder mee moet leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee. kwestie van smaak idd. Maar er wordt hier geluld alsof het 't einde van de wereld is voor de vrouwen met kort haar. En ow jee , als vriendinlief waar je ZOVEEL van houdt thuis zou komen met een iets korter kapsel dan dat jij leuk vind.. nou dan kan ze meteen de koffers pakken. Overdrijven is idd ook een vak.
wie weet staat het haar wel leuk! Weet jij veel! En wie zegt dat ALLE vrouwen zo doen? En wie zegt dat ALLE mannen zo denken als half fok denktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, het haar afknippen omdat de buit binnen is, is leuk voor de man die daar nog veertig jaar verder mee moet leven.
SeLang serieus nemen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wil je even met een link komen van de wetenschappelijke bewijzen voor deze stelling?
Of baseer jij dit onderzoek op jezelf ofzo?
Echt, wat een onzin kan jij uitkramen.
"omdat mijn vriend/man zei dat 'ie me er prachtig uit vond zien toen ik m'n haar net kort had gekniptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom geloven vrouwen nu gewoon niet dat kort haar gewoon nooit mooi is.
ja hij heeft er zelf schuld aan dat ze zwanger is, dikke vette homo die je bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"omdat mijn vriend/man zei dat 'ie me er prachtig uit vond zien toen ik m'n haar net kort had geknipt"
Ja, je man zegt waarschijnlijk ook niet dat je als een lelijk, onbeholpen nijlpaard eruit ziet die de voorraadkasten plundert, als je zwanger bent. Heeft niks met objectiviteit te maken, maar met wat anders.
Zeg ik ergens dat de man eigenlijk geen kind wil? Zeg ik ergens dat de man spijt heeft dat de vrouw zwanger is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja hij heeft er zelf schuld aan dat ze zwanger is, dikke vette homo die je bent
Waarom kan een zwangere vrouw niet mooi zijn? Tell me. Of moeten vrouwen gewoon slank zijn met lang haar en cup DD ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat de man eigenlijk geen kind wil? Zeg ik ergens dat de man spijt heeft dat de vrouw zwanger is?
Nee, jammer.
Maar dat betekent nog niet dat hij haar mooi hoeft te vinden, integendeel.. logisch.
Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Waarom kan een zwangere vrouw niet mooi zijn? Tell me. Of moeten vrouwen gewoon slank zijn met lang haar en cup DD ofzo?Welcome to the real world
een zwangere vrouw is iets heel anders dan een vrouw die gewoon dik is. Bij de laatste is het vet en bij de eerste is het een kindje dat groeit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.
Vrouwen moeten inderdaad slank zijn, lang haar en vrouwelijke vormen hebben (oa borsten). Anders kan je net zo goed met een man trouwen.
Real world? Sounds more like the ugly world.
Niks vrouwen moeten slank zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.
Vrouwen moeten inderdaad slank zijn, lang haar en vrouwelijke vormen hebben (oa borsten). Anders kan je net zo goed met een man trouwen.
Wel jammer trouwens dat je blijkbaar niet zo overtuigd bent van jouw prachtige bijdrage aan de wereld dat je ons even in je fotoboek laat gluren naar jouw geweldige mannelijke vormen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
Vandaar dat ik zei dat het niet hetzelfde was. Le-zen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
een zwangere vrouw is iets heel anders dan een vrouw die gewoon dik is. Bij de laatste is het vet en bij de eerste is het een kindje dat groeit.
En denk dat alle vrouwen wel borsten hebben. Denk ik hoor. Weet niet zekerAlleen niet iedereen heeft joekels. Maar goed, succes met zoeken naar de perfecte vrouw dan he
(nobodys perfect though)
Was inderdaad subjectief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niks vrouwen moeten slank zijn.Een vrouw met wat meer vlees vind ik veel geiler, en nee ik heb het niet over té dikke vrouwen.
Want? Dan kan ik hier in contact komen met deze en gene?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat je blijkbaar niet zo overtuigd bent van jouw prachtige bijdrage aan de wereld dat je ons even in je fotoboek laat gluren naar jouw geweldige mannelijke vormen.![]()
Maar dat terzijde...
gemakzucht?? Nou met kort haar ben je soms nog wel langer bezig als met lang haar heb ik me wel es laten vertellenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei dat het niet hetzelfde was. Le-zen.![]()
Zijn "joekels" dan een voorwaarde?![]()
Het onderwerp van discussie is: "is er nog leven na een pittig kort kapsel?"
Mannen die onaangenaam worden verrast door hun vrouw die plots hun haar kort, "pittig", "hip", piekend en rood laten knippen/verven. Vaak gemakzucht.
Hoe dan ook, je hebt rekening te houden met je partner. Die moet dagelijks met je leven en heeft geen behoefte aan een onvrouwelijke persoon, hoogstwaarschijnlijk.
Zo ook met gewicht. Vaak blijven vrouwen na hun zwangerschap dik, omdat ze te lui zijn om flink te gaan sporten. Dat en een kort, pittig kapsel... nachtmerrie.
Als je met een man trouwt die atletisch gebouwd is, en na een aantal jaar plots thuisblijft, veel gaat eten en 100 kilo aankomt, dan word je ook niet vrolijk.
ja zo zijn velen hier op Fok. Kortzichtig. De ironiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:40 schreef snakelady het volgende:
Wat een heerlijke kortzichtige reacties weer hier.
de aantrekkelijke vrouwen MET kort haar slaan ze natuurlijk overquote:Vind het ook wel erg leuk dat sommige met foto's van onaantrekkelijke vrouwen met kort haar komen, wat, zou ze knapper zijn met lang haar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |