abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:13:22 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71538612
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef Gwywen het volgende:
Maar mannen laten toch niet met opzet een bierbuik groeien omdat dat 'makkelijker' is?
Natuurlijk wel. Gewoon doordrinken/eten en niet sporten is net zo makkelijk als je haar afknippen. Gemakzucht for the win
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:05:01 #227
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_71541775
Ik heb nog nooit een man meegemaakt die dacht, kom, laat ik me vanmiddag eens een bierbuik aanmeten. En dat ik dan 's avonds uit mijn werk kwam en er ineens een man met een bierbuik op m'n bank lag te zappen.
pi_71542913
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb nog nooit een man meegemaakt die dacht, kom, laat ik me vanmiddag eens een bierbuik aanmeten. En dat ik dan 's avonds uit mijn werk kwam en er ineens een man met een bierbuik op m'n bank lag te zappen.
nee daar doen die sneaks stiekum 10 jaar over
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:22:55 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71545588
Ik sport zeer regelmatig ( zo'n 3 tot 4x in de week) en zelden dat ik daar getrouwde mannen zie, meestal jonge vrijgezelle gozers en heel vreel vrouwen, waaronder dus ook veel getrouwde vrouwen.

Schijnbaar hebben mannen het idee dat als ze eenmaal getrouwd zijn ze er niet meer goed uit hoeven te zien.
En dus een bierbuikje kunnen gaan kweken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:39:27 #230
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_71545977
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef snakelady het volgende:
Schijnbaar hebben mannen het idee dat als ze eenmaal getrouwd zijn ze er niet meer goed uit hoeven te zien.
En dus een bierbuikje kunnen gaan kweken.
Dat lijkt me dezelfde gedachtegang als 'je haar kortknippen als je eenmaal kinderen hebt'.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:28:55 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71550448
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dat lijkt me dezelfde gedachtegang als 'je haar kortknippen als je eenmaal kinderen hebt'.
Inderdaad, dat is wat ik bedoel te zeggen.

Als mensen langer getrouwd zijn en ze besteden dus minder aandacht aan elkaar gaan ze ook minder aandacht aan zichzelf besteden.
Geef je elkaar nog complimentjes, gezellig uitgaan en gewoon tijd aan elkaar besteden zonder de kinderen erbij dan wil je ook meer moeite doen voor je partner.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71550750
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef snakelady het volgende:
Ik sport zeer regelmatig ( zo'n 3 tot 4x in de week) en zelden dat ik daar getrouwde mannen zie, meestal jonge vrijgezelle gozers en heel vreel vrouwen, waaronder dus ook veel getrouwde vrouwen.

Dat denken sommige vrouwen uiteraard ook.

Daarnaast weten we allemaal dat vrouwelijke aantrekkelijkheid meer wordt bepaald door uiterlijk dan mannelijke.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71551323
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef waht het volgende:
Daarnaast weten we allemaal dat vrouwelijke aantrekkelijkheid meer wordt bepaald door uiterlijk dan mannelijke.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:10:08 #234
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_71551760
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
En toch hè.... Ik woon niet meer in Nederland,maar iedere keer als ik de grens overga schrik ik me het apelazerus. De gemiddelde Nederlandse vrouw draagt schijnbaar een legging, een jersey jurkje of tuniek, heeft een dikke reet en een kort pittig kapsel En daarnaast loopt dan zo'n wat sullige en magere Nederlandse man in zijn trendy merkkleertjes en zijn aan zijn kont hangende jeans.... Wat is er gebeurd de laatste 10 jaar?
hier idem
elke keer op bezoek in NL valt het mij ook op dat de dames er zo verschrikkelijk on-elegant bijlopen, zowel qua kleding, kapsel, make up & figuur
heren: waarom pikken jullie dat allemaal ?
zonnig Brasil
pi_71551875
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ach, je wist nog niet dat vrouwen op macht en status vallen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71551990
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

hier idem
elke keer op bezoek in NL valt het mij ook op dat de dames er zo verschrikkelijk on-elegant bijlopen, zowel qua kleding, kapsel, make up & figuur
Maar jij bent verwend in Brazilie!
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:23:47 #237
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_71552191
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar jij bent verwend in Brazilie!
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is

Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
zonnig Brasil
pi_71553585
quote:
Als ze er iets van zeggen, krijgen ze te horen dat ze dan maar eens wat aan die bierbuik moeten doen, en daar hebben ze natuurlijk geen zin in
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:24:10 #239
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_71553842
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:10 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Als ze er iets van zeggen, krijgen ze te horen dat ze dan maar eens wat aan die bierbuik moeten doen, en daar hebben ze natuurlijk geen zin in

anders gesteld dan: dames, waarom doen jullie jezelf dat alles aan ?
zonnig Brasil
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:27:51 #240
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_71553908
quote:

[..]

hier idem
Als je als Nederlander in het buitenland op vakantie gaat, haal je je landgenoten er helaas ook feilloos uit

Wat een lompe horken over het algemeen. Hollandse kerels ook stijlloos vaak trouwens.
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:31:34 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71553997
Helaas zijn Nederlanders inderdaad niet echt het voorbeeld voor uiterlijke schoonheid. ( Duitsland en Engeland ook niet overigens, de Fransen weer wel, geweldig! )
Maar moet zeggen, toen onze oudste dochter voor het eerst naar school ging viel het me niks tegen wat ik op het schoolplein zag, de meerderheid doet toch echt wel iets met hun uiterlijk.
Uiteraard lopen er ook moeder waarbij het lijkt alsof ze net al bed gestapt zijn maar overall gezien viel het me niet tegen.
pi_71554280
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Maar zo vallen de elegante dames wel meer op.
ROBODEMONS..................|:(
pi_71554728
Gelukkig heb ik een vriendin die ook tegen een "pittig kort kapsel"is
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:33:27 #244
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_71555346
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
Daarom moet je dus niet trouwen. Kan je d'r gewoon dumpen, zonder dat je gezeik krijgt met dat zij de helft wil van wat JIJ hebt opgebouwd
Waarom moet ik gelijk aan Eddie Murphy denken als ik 'scheiding en de helft' hoor
  maandag 3 augustus 2009 @ 05:44:26 #245
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71555706
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ik krijg nu best veel Nederlanders over de vloer en inderdaad...ik heb toch heel veel korte kapsels geteld. Qua kleding vind ik het nogal meevallen maar Nederlanders lijken nogal lomp en onhandig omdat ze gewoon veels te groot zijn (en vaak ook nog iets te zwaar )
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_71558119
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:11 schreef Quir het volgende:

[..]

Moord.

Ik weet niet waarom, maar moest hier erg om lachen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:31:39 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71559552
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
Helaas zijn Nederlanders inderdaad niet echt het voorbeeld voor uiterlijke schoonheid. ( Duitsland en Engeland ook niet overigens, de Fransen weer wel, geweldig! )
Maar moet zeggen, toen onze oudste dochter voor het eerst naar school ging viel het me niks tegen wat ik op het schoolplein zag, de meerderheid doet toch echt wel iets met hun uiterlijk.
Uiteraard lopen er ook moeder waarbij het lijkt alsof ze net al bed gestapt zijn maar overall gezien viel het me niet tegen.
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?

De Duitser en de de Engelsman/vrouw lopen er niet veel beter bij, maar die dragen iig geen uniform
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:41:15 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71559842
Dat is inderdaad ook wel weer waar, je ziet heel veel hetzelfde.
Mijn schoonzusje heeft echt ene hele eigen stijl, mij zou het niet staan maar haar staat het geweldig!
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
En sommige kijken haar dan wel eens op aan maar ach boeiend, ze heeft een eigen stijl.

Moet zeggen, mijn stijl ben ik nog echt een beetje zoekende in, maar ik koop wel gewoon wat ik leuk vind en let niet op mode.
pi_71560054
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
Foto?
pi_71560315
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Deliah het volgende:

[..]

Foto?
Ik lees iedere keer als jij als laatste hebt gepost Delilah. In een haarafkniptopic .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')