Natuurlijk wel. Gewoon doordrinken/eten en niet sporten is net zo makkelijk als je haar afknippen. Gemakzucht for the winquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef Gwywen het volgende:
Maar mannen laten toch niet met opzet een bierbuik groeien omdat dat 'makkelijker' is?
nee daar doen die sneaks stiekum 10 jaar overquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb nog nooit een man meegemaakt die dacht, kom, laat ik me vanmiddag eens een bierbuik aanmeten. En dat ik dan 's avonds uit mijn werk kwam en er ineens een man met een bierbuik op m'n bank lag te zappen.
Dat lijkt me dezelfde gedachtegang als 'je haar kortknippen als je eenmaal kinderen hebt'.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef snakelady het volgende:
Schijnbaar hebben mannen het idee dat als ze eenmaal getrouwd zijn ze er niet meer goed uit hoeven te zien.
En dus een bierbuikje kunnen gaan kweken.
Inderdaad, dat is wat ik bedoel te zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dezelfde gedachtegang als 'je haar kortknippen als je eenmaal kinderen hebt'.
Dat denken sommige vrouwen uiteraard ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef snakelady het volgende:
Ik sport zeer regelmatig ( zo'n 3 tot 4x in de week) en zelden dat ik daar getrouwde mannen zie, meestal jonge vrijgezelle gozers en heel vreel vrouwen, waaronder dus ook veel getrouwde vrouwen.
Schijnbaar hebben mannen het idee dat als ze eenmaal getrouwd zijn ze er niet meer goed uit hoeven te zien.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef waht het volgende:
Daarnaast weten we allemaal dat vrouwelijke aantrekkelijkheid meer wordt bepaald door uiterlijk dan mannelijke.
hier idemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
En toch hè.... Ik woon niet meer in Nederland,maar iedere keer als ik de grens overga schrik ik me het apelazerus. De gemiddelde Nederlandse vrouw draagt schijnbaar een legging, een jersey jurkje of tuniek, heeft een dikke reet en een kort pittig kapselEn daarnaast loopt dan zo'n wat sullige en magere Nederlandse man in zijn trendy merkkleertjes en zijn aan zijn kont hangende jeans.... Wat is er gebeurd de laatste 10 jaar?
Ach, je wist nog niet dat vrouwen op macht en status vallen?quote:
Maar jij bent verwend in Brazilie!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
hier idem
elke keer op bezoek in NL valt het mij ook op dat de dames er zo verschrikkelijk on-elegant bijlopen, zowel qua kleding, kapsel, make up & figuur
heren: waarom pikken jullie dat allemaal ?
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders isquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar jij bent verwend in Brazilie!
Als ze er iets van zeggen, krijgen ze te horen dat ze dan maar eens wat aan die bierbuik moeten doen, en daar hebben ze natuurlijk geen zin inquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef qwerty_x het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als ze er iets van zeggen, krijgen ze te horen dat ze dan maar eens wat aan die bierbuik moeten doen, en daar hebben ze natuurlijk geen zin in
Als je als Nederlander in het buitenland op vakantie gaat, haal je je landgenoten er helaas ook feilloos uitquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
hier idem
elke keer op bezoek in NL valt het mij ook op dat de dames er zo verschrikkelijk on-elegant bijlopen, zowel qua kleding, kapsel, make up & figuur
Maar zo vallen de elegante dames wel meer op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is![]()
Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Waarom moet ik gelijk aan Eddie Murphy denken als ik 'scheiding en de helft' hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
Daarom moet je dus niet trouwen. Kan je d'r gewoon dumpen, zonder dat je gezeik krijgt met dat zij de helft wil van wat JIJ hebt opgebouwd
Ik krijg nu best veel Nederlanders over de vloer en inderdaad...ik heb toch heel veel korte kapsels geteld. Qua kleding vind ik het nogal meevallen maar Nederlanders lijken nogal lomp en onhandig omdat ze gewoon veels te groot zijn (en vaak ook nog iets te zwaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is![]()
Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
Helaas zijn Nederlanders inderdaad niet echt het voorbeeld voor uiterlijke schoonheid. ( Duitsland en Engeland ook niet overigens, de Fransen weer wel, geweldig! )
Maar moet zeggen, toen onze oudste dochter voor het eerst naar school ging viel het me niks tegen wat ik op het schoolplein zag, de meerderheid doet toch echt wel iets met hun uiterlijk.
Uiteraard lopen er ook moeder waarbij het lijkt alsof ze net al bed gestapt zijn maar overall gezien viel het me niet tegen.
Foto?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
Ik lees iedere keer als jij als laatste hebt gepost Delilah. In een haarafkniptopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |