quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoeft niet
Druk, kaakontsteking
, eters
![]()
Dus iedereen die bij me instapt weet wat ie moet doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
[quo
[..]
te][
[..]
img=
[..]
12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Wat een leuk idee
Ik ga je PM sturenquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sp00k13 het volgende:
im in pakket B ook
omgeving den haag hier btw
Ja hoor, maar ik vind het ook altijd wel weer fijn als visite weer weg is, hoe lief ze ook zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Telepathie....goed he?![]()
Wast gezellie vanavond?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sp00k13 het volgende:
im in pakket B ook
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik vind het ook altijd wel weer fijn als visite weer weg is, hoe lief ze ook zijn.
Soms denk ik wel eens dat ik niet zo'n sociaal type ben![]()
@JJH: gaat lekker he, dat quoten!![]()
Dat heb ik ook vaakquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ja hoor, maar ik vind het ook altijd wel weer fijn als visite weer weg is, hoe lief ze ook zijn.
wat is er met waar je vandaan komt? kan ik daar ook nog wat nuttigs mee doen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sp00k13 het volgende:
im in pakket B ook
Tof gequote JJHquote:[quote]Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus iedereen die bij me instapt weet wat ie moet doen.
Ik was sneller dan de browser, is al aangepast.quote:
Nouhou, jullie pesten mequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
@JJH: gaat lekker he, dat quoten!![]()
Ik heb het goedgemaakt voor je; je kunt weerquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:14 schreef JJH het volgende:
That's it, ik kap ermee.
Ah maar da's lief.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het goedgemaakt voor je; je kunt weer
Dikke; je bent een held!
Ik wilde je ff helpen, maar ik zal het weer ongedaan maken als je wiltquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:17 schreef JJH het volgende:
En nu ga je me nog lopen ediitten ook!
Rent gillend de kamer uit!
Zie hierboven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde je ff helpen, maar ik zal het weer ongedaan maken als je wilt
donequote:
quote:
Dat hebben de beeb en ik ook; ik ben de sociale kneus van ons tweequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb dat echt met alle visite![]()
En meneer I. juist niet; hoe later het wordt, hoe leuker ie het vindt
Nee een mooie groene fooienpot met een poezel en een hond dr op moet ie hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ontopic maar weer: zal ik een bordje figuurzagen voor in je taxi?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ontopic maar weer: zal ik een bordje figuurzagen voor in je taxi?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mental image van Elisa met een figuurzaag!
*Zit wel te broeden om het subtiel onder de aandacht te brengen.
Kiek maar naar zijn kleurtje!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, had je Sp00k13 al aangevraagd? Zo nee, dan graag ff doen
Elies kan heeeeeeeeeul goed figuurzagen! Ik heb het bewijs er van gezien!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mental image van Elisa met een figuurzaag!
*Zit wel te broeden om het subtiel onder de aandacht te brengen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:39 schreef PiperMaru het volgende:
Pakketje B voor mij graag!
Je groene jasje is aangevraagd, maar Iteejer is er morgenochtend weer, dus nog 1 nachtje geduld alsjeblieftquote:
Dat dacht ik idd ook ja....quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus geen flauw idee!![]()
Ik dacht dat mandjes niet nodig waren, maar ik zal Jessy.G een PM sturen!
Een zeer terechte:quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb in de HOMO reeks gespamd
Onder de noemer 'Groen is het nieuwe roze!'
VetHeftig terugzwaaitquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb in de HOMO reeks gespamd
Onder de noemer 'Groen is het nieuwe roze!'
merk ik niks vanquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat hebben de beeb en ik ook; ik ben de sociale kneus van ons twee
ik had niet gedacht dat het zo goed ging, half fok is groenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:Mogge!
Eigenlijk moeten we toch wel minstens voor het weekend over de 4000 heen zien te gaan he?
Mss dat Greys dr gespam in het homotopic een hoop mensen deze kant op doet komenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:35 schreef bigbird het volgende:
Vind ik wel een plan, maar ik zou niet weten hoe ik zo snel 200 euro op kan scharrelen
Nou, tot nu toe heeft het weinig effect, ik had ze diervriendelijker verwachtquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss dat Greys dr gespam in het homotopic een hoop mensen deze kant op doet komen
Anders moeten mijn twee nichtjes daar maar es ff gaan rellenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe heeft het weinig effect, ik had ze diervriendelijker verwacht![]()
Maar misschien komen ze nog schoorvoetend, en dan zullen we ze met open armen ontvangen
Doe je mee?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je mee?Dus niet deze zondag, maar de zondag er op he, 9 augustus!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana, Angelcakes, Muis006, Whiskers, JJH, Loontjah.
Dus dan zouden we al 26 'kraampjes' hebben!
quote:
Huisdierenshoot?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
Ach doe eens gek! ik wil ook een optie op een kraampje
Gezien! Ga ik ook later even lezen!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
Hier op FOK!, in V&Aquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:57 schreef Susteren het volgende:
maar ik kan dus dingen hier op fok verkopen en de opbrengst gaat naar jullie?
Dat kloptquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:57 schreef Susteren het volgende:
maar ik kan dus dingen hier op fok verkopen en de opbrengst gaat naar jullie?
Goed idee, volgens mij is 90 procent daar toch dronken en/ of stoned: dus dan zijn ze waarschijnlijk wat vrijgeviger dan dat ze normaal zouden zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je zou de actie 5 dagen langer moeten laten lopen, en dan op de 10 jaars meet inzamelen![]()
FOK! zelf was vorig jaar al meer dan vrijgevig (bedrag ruim afgerond en Danny en Knorretje hebben persoonlijk ook spulletjes gebracht naar ons!) dus daar ga ik echt niet wéér om vragen hoor, dat staat ze geheel vrij, maar ze worden er zeker niet op aangekeken als het deze keer niet zo isquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed idee, volgens mij is 90 procent daar toch dronken en/ of stoned: dus dan zijn ze waarschijnlijk wat vrijgeviger dan dat ze normaal zouden zijn.
Paar honderd keer 10 euro is toch weer 1000 euro erbij.
En is het eigenlijk zo dat FOK! zelf ook nog wat geeft? Bij de Serious Request actie werd het bedrag aangevuld tot ¤ 11.111.
Wie weet is er daar ook nog wat geld weg te halen (in de slotfase van de actie).
Op aangekeken niet, maar ik reken er stiekem toch wel een beetje op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK! zelf was vorig jaar al meer dan vrijgevig (bedrag ruim afgerond en Danny en Knorretje hebben persoonlijk ook spulletjes gebracht naar ons!) dus daar ga ik echt niet wéér om vragen hoor, dat staat ze geheel vrij, maar ze worden er zeker niet op aangekeken als het deze keer niet zo is
We krijgen al alle medewerking en wat dacht je van het groene kleurtje dat we deze keer mochten weggeven (waar Iteejer dus inmiddels al voor bijna 200 mensen een verzoek over heeft gekregen van mij![]()
) dus FOK! steekt er ook veel tijd in
Ik weet ook zeker dat méde door het groene kleurtje het bedrag nu zoveel hoger is dan de vorige keer.
OH JA! Die was ik vergetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
Haartje! Lekker geslapen?
En zou Q nog tukken?
Oh, deze nog even hier hoor:
Het bordje dat van onze allereerste Asielactie nu in het asiel in Rotterdam hangt, namens ons
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien wil Ted wel iets storten.
Eerlijk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op aangekeken niet, maar ik reken er stiekem toch wel een beetje op.
Wat vind je van het plan de einddatum te verplaatsen naar 5 september, en samen te laten vallen met de 10 Jaarsmeet?
Het leek mij wel een goed idee, zolang het idd niet een te opdringerig cq bedelachtig karakter krijgt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik vind dat we het echt op 31 augustus moeten laten stoppen.
Je merkt dat het nu al best een beetje 'inkakt' en we moetenmogen nog meer dan een maand!
We bedenken leuke dingen om het wat op te vullen qua Raad de Eindstand en de Vlooienmarkt, maar nóg langer laten duren ben ik geen voorstander van eerlijk gezegd. Tegen die tijd hebben de mensen vast zoiets van 'Jezus, nou nóg/alweer die Asielactie?' en dat effect wil ik graag voorkomen
Daar moet 10 jaar FOK! in de spotlights staan, niet de asielactieMaar dat is mijn bescheiden mening
Kan je me per PM even je achternaam laten weten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Susteren het volgende:
ik denk dat ik ook meedoe
ps. volgens mij heeft mijn moeder het bedrag gestort, krijg ik dan binnenkort ook een groene kleur? [ afbeelding ]
Nee joh, met die vlooienmarkt hebben we weer een nieuwe leuke boost en ik vind dat er nog zat leuke dingen gebeuren hier hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
Hell, ik vrees nu al dat men het beu gaat wordenWe moeten nog een dikke maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |