quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
ik mis nog een Lamon zou je hem geven? topic
Adoderen moet je hem, niet ondervragen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat Lamon ook uit de kleren voor de fok asielactie?
O ja da's waar ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Adoderen moet je hem, niet ondervragen.
En dat iedereen dan geld over gaat maken, en hij toezegt dat er foto's gemaakt mogen worden enzo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat Lamon ook uit de kleren voor de fok asielactie?
Jaaaaaaaaaa datte! En dat hij dan op het laatste moment afzegt omdat hij geen mod mag worden ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En dat iedereen dan geld over gaat maken, en hij toezegt dat er foto's gemaakt mogen worden enzo?
Hmmm ja, maar dat de asielactie dat geld dan niet terug hoeft te geven, ook niet in de vorm van een abonnement ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa datte! En dat hij dan op het laatste moment afzegt omdat hij geen mod mag worden ofzo
Anders ga jij toch gewoon strippen? Ik stel voor dat we voor de asielactie een soort van pirelli kalender van fokkers gaan maken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmmm ja, maar dat de asielactie dat geld dan niet terug hoeft te geven, ook niet in de vorm van een abonnement ofzo
Nee dat gaat niet gebeuren, niet met mij in ieder gevalquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders ga jij toch gewoon strippen? Ik stel voor dat we voor de asielactie een soort van pirelli kalender van fokkers gaan maken!
Okee, voor het goede doel willen qwea en hara vast wel meedoen. Naast Lamon natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet gebeuren, niet met mij in ieder geval
Jij staat naast Maikuul op een foto, en je komt HIER mee aanzetten?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:39 schreef MaddoxX het volgende:
Heb je nou ook die richtingaanwijzer naar Mekka gezien in de cel?quote:
Beter als een triangeljosti met n bord in je klauwe staan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij staat naast Maikuul op een foto, en je komt HIER mee aanzetten?!
Geen ideequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je nou ook die richtingaanwijzer naar Mekka gezien in de cel?
Ik denk dat hij nog aan het neuken is, hij kwam toch zo moeilijk klaar?quote:
onderzoekquote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden.. )
Bye, bye.
quote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden.. )
Bye, bye.
Wie niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Het_hupt het volgende:
Zou Lamon stiekum op 14 jarige Breezah's vallen?
Liep, immers is dat vanwege het resultaat van het onderzoek verleden tijd. Lamon leeft niet langer meer op het internetquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
Leuk zo'n onderzoek wat ook een bijna 9 jaar duurt aangezien lamon hier al behoorlijk lang rond loopt
Is dit nu waar dan? Geen zin om al die andere Lamon topics te lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, laat maar, mijn vorige account was Lamon, maar die is weg, dus nu is dit mijn enige account.
Ik ga morgen mijn fobo wel aanpassen ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |