..en evenveel anderen niet, getuige het FB topic wat er over kwam.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Volgens mij zat ze juist helemaal goed in haar vel getuige al die modellen foto's die ze had laten maken
Overigens viel het afkraken van mijn kant wel mee, maar ja, ik was idd het doelwit van vele bedreigingen en daar gingen die topics dan ook over. En ja, dat was best leuk en getuige de 5 topics waren er genoeg anderen die die mening met mij delen
was er een FB topic over? Heb ik die gemist of gewist?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en evenveel anderen niet, getuige het FB topic wat er over kwam.
Maar kom niet aan met de opmerking dat ik zo nodig een podium wil, als je zelf bezig bent met dat soort postgedrag, want die opmerking raakt kant noch wal.
7 tegenover 18 posts per dag gemiddeld, je signature, alles wijst erop dat jij iets meer op een podium zit te wachten dan ik, dus pak me dan op dingen die ergens op slaan.
Het is dan ook een diss-topic, hoor, geen adoratie topic.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:55 schreef Lastpost het volgende:
Lamon is gewoon tof, adoratie gaat wat ver.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
7 tegenover 18 posts per dag gemiddeld, je signature, alles wijst erop dat jij iets meer op een podium zit te wachten dan ik, dus pak me dan op dingen die ergens op slaan.
Dat slaat lekker ergens op bedoel jequote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet niet, waarom heb je nu ineens Depeche Mode als sig? Omdat je samen met anderen besloten hebt om mij eens lekker te naaien op the internetz ofzo?
Precies. Lamon deugt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:55 schreef Lastpost het volgende:
Lamon is gewoon tof, adoratie gaat wat ver.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
ik mis nog een Lamon zou je hem geven? topic
Adoderen moet je hem, niet ondervragen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat Lamon ook uit de kleren voor de fok asielactie?
O ja da's waar ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Adoderen moet je hem, niet ondervragen.
En dat iedereen dan geld over gaat maken, en hij toezegt dat er foto's gemaakt mogen worden enzo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat Lamon ook uit de kleren voor de fok asielactie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |