merk ik niks vanquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat hebben de beeb en ik ook; ik ben de sociale kneus van ons twee
ik had niet gedacht dat het zo goed ging, half fok is groenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:Mogge!
Eigenlijk moeten we toch wel minstens voor het weekend over de 4000 heen zien te gaan he?
Mss dat Greys dr gespam in het homotopic een hoop mensen deze kant op doet komenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:35 schreef bigbird het volgende:
Vind ik wel een plan, maar ik zou niet weten hoe ik zo snel 200 euro op kan scharrelen
Nou, tot nu toe heeft het weinig effect, ik had ze diervriendelijker verwachtquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss dat Greys dr gespam in het homotopic een hoop mensen deze kant op doet komen
Anders moeten mijn twee nichtjes daar maar es ff gaan rellenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe heeft het weinig effect, ik had ze diervriendelijker verwacht![]()
Maar misschien komen ze nog schoorvoetend, en dan zullen we ze met open armen ontvangen
Doe je mee?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je mee?Dus niet deze zondag, maar de zondag er op he, 9 augustus!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana, Angelcakes, Muis006, Whiskers, JJH, Loontjah.
Dus dan zouden we al 26 'kraampjes' hebben!
quote:
Huisdierenshoot?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
Ach doe eens gek! ik wil ook een optie op een kraampje
Gezien! Ga ik ook later even lezen!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
Hier op FOK!, in V&Aquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |