Dawisikwelheur...wilde alleen ff checken of jij het wel wistquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Men je dat nou?Tegen Den Haag aan
In mijn geval tussen de Hoek en Monster inquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Monster lijk.
Tussen Hoek van Holland en Den Haag inderdaad.
Ik kon die woordspeling niet laten liggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
In mijn geval tussen de Hoek en Monster inGeen idee eigenlijk of er asiels zijn hier.. Ik wil het niet weten ook eigenlijk, het is hier al zo'n beestenboel en mezelf kennende zou ik overstag gaan voor nog meer diertjes
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Stil hier zeg...
Dan maar ff een update![]()
[ afbeelding ] We zijn over de 3800 euro! [ afbeelding ]
You've got mailquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
I'm in!! doe maar pakket B
en succes met de actie verder!!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Stil hier zeg...
Dan maar ff een update![]()
[ afbeelding ] We zijn over de 3800 euro! [ afbeelding ]
Foei ingetje!quote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:34 schreef Murmeli het volgende:
westland...fout manmaar wel dichtbij
Ingetje: je hebt geld
hehe nee ik snap... maar jullie rekening zeg maarquote:
Morgen worden ze daar vast wel wakkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nee ik snap... maar jullie rekening zeg maarnja als de abn ff wakker wordt dan
jupquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat hoekje bestemd voor het iets opschrijven ofzo?
En ik zag de Donald Duck!
Ik ga je PM sturen met de gegevensquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:doe mee
voor pakketje B en als het gunstig uitkomt, spullen vervoeren
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga je PM sturen met de gegevens
Je hebt PM![]()
Wat liefquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef JJH het volgende:
Er gaat opeens een geweldig lampje branden. Ik rijd taxi, en alle fooi die ik de komende maand (dus tot 31 augustus) vang gaat naar Dierenthuis toe. dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb!Soort van nacht van de fooi dus, als mensen daarmee bekend zijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef JJH het volgende:
Er gaat opeens een geweldig lampje branden. Ik rijd taxi, en alle fooi die ik de komende maand (dus tot 31 augustus) vang gaat naar Dierenthuis toe. dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb!Soort van nacht van de fooi dus, als mensen daarmee bekend zijn.
Wow wat lief en gaafquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef JJH het volgende:
Nah, wat lief!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef JJH het volgende:
Anders sturen we Qwea wel ff langsquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar was ik achter, nu hopen dat de bank mee werkt
Greysquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Anders sturen we Qwea wel ff langs
Edit: bij je bank dan he!![]()
Ik heb nog wel stesolid voor dr andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys![]()
Heb je ze de deur uitgewerkt![]()
En daarna de deur goed dichtgedaan!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef JJH het volgende:
Trustmaster Thrustmaster_Special moet er ook bijquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaajajajaja, stelletje lolbroeken!![]()
eur toch nog even checkt....*
De groentjes zijn aangevraagd!
En je zolderraam?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaajajajaja, stelletje lolbroeken!![]()
eur toch nog even checkt....*
De groentjes zijn aangevraagd!
Wowquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef JJH het volgende:
Die had ik er heel brutaal ook maar vast bijgedaan, dus dat komt mooi uit!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trustmaster Thrustmaster_Special moet er ook bij
Telepathie....goed he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik er heel brutaal ook maar vast bijgedaan, dus dat komt mooi uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |