quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoeft niet
Druk, kaakontsteking
, eters
![]()
Dus iedereen die bij me instapt weet wat ie moet doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
[quo
[..]
te][
[..]
img=
[..]
12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Wat een leuk idee
Ik ga je PM sturenquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sp00k13 het volgende:
im in pakket B ook
omgeving den haag hier btw
Ja hoor, maar ik vind het ook altijd wel weer fijn als visite weer weg is, hoe lief ze ook zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Telepathie....goed he?![]()
Wast gezellie vanavond?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sp00k13 het volgende:
im in pakket B ook
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik vind het ook altijd wel weer fijn als visite weer weg is, hoe lief ze ook zijn.
Soms denk ik wel eens dat ik niet zo'n sociaal type ben![]()
@JJH: gaat lekker he, dat quoten!![]()
Dat heb ik ook vaakquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ja hoor, maar ik vind het ook altijd wel weer fijn als visite weer weg is, hoe lief ze ook zijn.
wat is er met waar je vandaan komt? kan ik daar ook nog wat nuttigs mee doen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sp00k13 het volgende:
im in pakket B ook
Tof gequote JJHquote:[quote]Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus iedereen die bij me instapt weet wat ie moet doen.
Ik was sneller dan de browser, is al aangepast.quote:
Nouhou, jullie pesten mequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
@JJH: gaat lekker he, dat quoten!![]()
Ik heb het goedgemaakt voor je; je kunt weerquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:14 schreef JJH het volgende:
That's it, ik kap ermee.
Ah maar da's lief.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het goedgemaakt voor je; je kunt weer
Dikke; je bent een held!
Ik wilde je ff helpen, maar ik zal het weer ongedaan maken als je wiltquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:17 schreef JJH het volgende:
En nu ga je me nog lopen ediitten ook!
Rent gillend de kamer uit!
Zie hierboven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde je ff helpen, maar ik zal het weer ongedaan maken als je wilt
donequote:
quote:
Dat hebben de beeb en ik ook; ik ben de sociale kneus van ons tweequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb dat echt met alle visite![]()
En meneer I. juist niet; hoe later het wordt, hoe leuker ie het vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |