17 afaik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
Waardeloze douchecabine.
Overigens, hoe oud is ze? Kan dagoduck haar in zijn .rar stoppen
Ik zou best in m'n blote reet op fok willen, lekker anoniem. Maar op hyvesquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, seriously.
Kunnen al je "vrienden" je bipsje zien
Vertel dagoduck dat ik nog wat voor zijn collectie hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
Waardeloze douchecabine.
Overigens, hoe oud is ze? Kan dagoduck haar in zijn .rar stoppen
DOENNN!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou best in m'n blote reet op fok willen, lekker anoniem. Maar op hyves_?
Oh my.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, seriously.
Zal een vriend of vriendin wel gemaakt hebben, ziet er uit als een vakantie huisje iets he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ooit, op een dag.
Hoe heeft ze die foto's eigenlijk gemaakt?
dan groeien bij menig mannelijke hyvesvrinden de e-penis toch wel een metertje of wat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, seriously.
Van zoiets? sneuquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:59 schreef Lulz het volgende:
[..]
dan groeien bij menig mannelijke hyvesvrinden de e-penis toch wel een metertje of wat.
En ik mag niet eens mee, tsskquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, Juicy is echt de grootste baas EVAH
Dan word ik bangquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn tentje slapen hoor.
Oeh, okay! ik ga mee!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:46 schreef ImTheBase het volgende:
Ik bedoel wie wil er nou niet met een derdejaars in de tent liggen.
quote:
Blame it on my mother.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
Alleen een beetje jammer dat je in Rotterdam gaat studeren en niet in ArnhemHad hier zelfs nog een kamert over
Mja, kijk maar uit. Ze voegt iedereen toe die vrouw is en in haar leeftijdscategorie valt.quote:
Nee, maarja.. Ik woon nou eenmaal hier.. dat is mijn moeders schuld!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Furrrtel. Wou je wel naar Arnhem dan?
Ghehe, die mensen die op hyves vrienden zoeken zijn altijd zo afschuwelijk sneuquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, kijk maar uit. Ze voegt iedereen toe die vrouw is en in haar leeftijdscategorie valt.
Lijkt me een best logische zet eigenlijk, Arnhem is gewoon veel toffer dan Rotterdam namelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maarja.. Ik woon nou eenmaal hier.. dat is mijn moeders schuld!
Om naar Arnhem te gaan, op kamers, voor dezelfde studie is ook een beetje raar he
Hmm, dat geloof ik wel ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Lijkt me een best logische zet eigenlijk, Arnhem is gewoon veel toffer dan Rotterdam namelijk.
Is ook weer relaxtquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dat geloof ik wel ja.
Maar ik woon met me moeder, die niet zo vaak thuis is.
Dus ik vermaak me hier ookwel ^^
Deal. Leuk uitgaan daar dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Is ook weer relaxtsowieso met de kosten ook natuurlijk
als je ooit in arnhem uitgaat.. roepen! dan ren ik ook de stad in.
Zeker weten, echt relaxte en gezellige avonden altijdquote:
Ghehe, ik hoorde van een ander forum ook een hele groep daarheen gaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:13 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb pas nog met een groep PUB'ers een meet gehouden in nijmegen met de zomerfeesten.
Hmm, moet ik toch eens heen dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zeker weten, echt relaxte en gezellige avonden altijdVan chillen (bierrrr, café's), jamsessies tot clubbing
Alles zit lekker dicht bij elkaar (in tegenstelling tot nijmegen bijvoorbeeld).
Zorg jij voor het ontvangst?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
U bent hierbij officieel uitgenodigd in Arnhem.
Ik zal wel een welkomstcomité en receptie opzetten hier. Wil je ook nog dat er foto's gemaakt worden?quote:
Rather not. Behalve als de foto's van lekkere mannen zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:23 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zal wel een welkomstcomité en receptie opzetten hier. Wil je ook nog dat er foto's gemaakt worden?
Neem jij dan extra lekkere dames mee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rather not. Behalve als de foto's van lekkere mannen zijn.
Want lekkere mannen moeten er wel zijn natuurlijk.
Tsssk, moet ik dan ook me eigen drank meenemen ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Neem jij dan extra lekkere dames mee?
Ah denk je dat je in je eentje voldoet? Is ook goed hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsssk, moet ik dan ook me eigen drank meenemen ofzo?
Maar ik sleur wel wat mensen mee hoor.
Als die mooie mannen mij zien rennen ze weg, dus neem beter wat meiden mee om hun aandacht vast te houden. gelukkig is er drank.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah denk je dat je in je eentje voldoet? Is ook goed hoor.![]()
Nou niet naar complimentjes vissen jij, maar ik zeg:quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die mooie mannen mij zien rennen ze weg, dus neem beter wat meiden mee om hun aandacht vast te houden. gelukkig is er drank.
Mevrouw vist naar een limousine!quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:36 schreef Myraela het volgende:
Der zou ook iets van leuk vervoer moeten geregeld worden natuurlijk.
Als je je verveelt moet je een topic openen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:36 schreef Joran-Joran het volgende:
Is het leuk hier? ik verveel me namelijk![]()
* Biedt lolly aan. Dat houdt je zoet terwijl ik mijn bed induik om een goede nachtrust te krijgen. Morgen drukke dag.quote:
Ik kan die dingen niet eens fatsoenlijk eten, maar toch bedanktquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
* Biedt lolly aan. Dat houdt je zoet terwijl ik mijn bed induik om een goede nachtrust te krijgen. Morgen drukke dag.
Doei menschen![]()
Ach dat is ook weer zo'n egocentrische actiequote:Op woensdag 29 juli 2009 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je je verveelt moet je een topic openen.![]()
Volg het voorbeeld.
Ik verveel me
True.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:41 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ach dat is ook weer zo'n egocentrische actie
Ish die kapoet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:44 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik stond net met een rokende motor langs de kant van de snelweg, een avontuur van jewelste!
Neen hij had alleen dorst, de koelvloeistof was op. Geluk bij een ongeluk; 1,5 km verder was een tankstationquote:
Omdat ik nooit vroeg slaap.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:58 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Neen hij had alleen dorst, de koelvloeistof was op. Geluk bij een ongeluk; 1,5 km verder was een tankstation![]()
We moeten alleen nog naar Blanes en terug met dat ding volgende week, ''als dat maar goed gaat''.
Waarom slaap jij eigenlijk niet?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaaplekker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu is het toch echt tijd.
Slaap lekker alvast!![]()
Hahaha nou als jij je daar goed door voelt, mag je best geloven dat je me naar bed stuurt hoorquote:
Je luistert gewoon naar mij!quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:12 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hahaha nou als jij je daar goed door voelt, mag je best geloven dat je me naar bed stuurt hoor![]()
maar stiekem heb je gewoon gelijk en sla ik mezelf echt voor m'n kop morgenochtend
Zo hee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
grote grutten, ik ben een trendsetter.
Welcome to my lifequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
grote grutten, ik ben een trendsetter.
Ik vraag het wel aan jouquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat navragen hier en daar
Ik ben kankertrendsettend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan jouVertel het eens?
Trendsettend als in?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geeft niet als je het niet wilt geloven
Ik heb een voorbeeldfunctie in nabije omgeving op het gebied van gedrag, stopwoorden, kleding en muzieksmaak.quote:
en nu kappen.quote:
Kledingquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeldfunctie in nabije omgeving op het gebied van gedrag, stopwoorden, kleding en muzieksmaak.
Dat zuigtquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:32 schreef Blaxje het volgende:
Lauriette91Salou is tof. Gister ingebroken, dus geld, telefoon en ipod weg. Niet bereikbaar dus. Zon, zee, strand en uitgaan is echt heerlijk. Byee!
Gejatquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:32 schreef Blaxje het volgende:
Lauriette91Salou is tof. Gister ingebroken, dus geld, telefoon en ipod weg. Niet bereikbaar dus. Zon, zee, strand en uitgaan is echt heerlijk. Byee!
pwndquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:32 schreef Blaxje het volgende:
Daaromquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Beginnersfout. Dat gebeurt aan de lopende band daar
Wij zouden die dieven achterna zijn gerend en vervolgens hadden we ze in elkaar getimmerd. Maarja. Wie zijn wij.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:32 schreef Blaxje het volgende:
Ja preciesquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wij zouden die dieven achterna zijn gerend en vervolgens hadden we ze in elkaar getimmerd. Maarja. Wie zijn wij.
Toevallig zijn wij bazen
Ach gelukkig heeft ze d'r sigaretten nog.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige vakantie, met alles kwijt
Mij nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige vakantie, met alles kwijt
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zou 'mezelf' ook keihard geven.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft ze d'r sigaretten nog.
Ik jou nietquote:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
dat is terechtquote:
Score!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij jou in het tentje liggen, hoe baas ben ik nu?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:46 schreef ImTheBase het volgende:
Hey bazen, ik ga gewoon fatboy slim en the offspring zien, hoe baas ben ik nu?
Je bent een idioot.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij jou in het tentje liggen, hoe baas ben ik nu?
Fijne vakantie heb je dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:32 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb me net vanmorgen geschorenquote:
Uhm, niet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:46 schreef ImTheBase het volgende:
Hey bazen, ik ga gewoon fatboy slim en the offspring zien, hoe baas ben ik nu?
ITB durft haar niet eens aan te raken joh.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent een idioot.
Denk maar niet dat je gaat slapen.
Dan ben je bazinquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Jou zal ik niet aanraken nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ITB durft haar niet eens aan te raken joh.
Als ik dat tentje in kom is ITB toch snel genoeg weg hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent een idioot.
Denk maar niet dat je gaat slapen.
quote:
En ik kom draanquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat tentje in kom is ITB toch snel genoeg weg hoor
Als je olifantenruften laat wel ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat tentje in kom is ITB toch snel genoeg weg hoor
Als ik me 's avonds geschoren heb dan is het 's ochtends niet glad meer hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat gevoel als je je net geschoren hebt elke ochtend.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je olifantenruften laat wel ja.
Dat windt je op?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat gevoel als je je net geschoren hebt elke ochtend.
Waarom niet?quote:
Dat doe ik alleenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan ben ik toch iets te netquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wie scheert zich dan ook 's avonds?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik me 's avonds geschoren heb dan is het 's ochtends niet glad meer hoor
Ohh.. nou.. bij andere wel, maar mijn kamer is een hel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nette meiden zijn oké, die ruimen tenminste op.
Ik scheer me 's avonds niets, maar jij wel blijkt uit je post?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wie scheert zich dan ook 's avonds?
Zolang mijn tent maar slaapbaar isquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohh.. nou.. bij andere wel, maar mijn kamer is een hel.
Hoe the fuck lees jij mijn post?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik scheer me 's avonds niets, maar jij wel blijkt uit je post?
Hoi.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:59 schreef Myraela het volgende:
Sjit, waarom ben ik nu het enige meisje hier
Oh.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik ben no homo, dus ik geil op de zwartjes.
Met mijn ogenquote:
Hoiquote:
Ik moet overal modden waar jij bent, kindercrèche hè.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, kb, dit is jouw subforum, en niet KLB, veel plezier, moewhahahahahah
-0.75 / -1.25quote:
Dat ligt helemaal aan jezelf hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet overal modden waar jij bent, kindercrèche hè.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef ImTheBase het volgende:
Ben douchen enzo en weg later doei schatjes .
Want zelfverantwoordelijkheid is jou vreemd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan jezelf hoor
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihi, dan moet je maar weer met me mee he.
Ik ben gewoon geniaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Gezien ik ook nog eens van douchen houd, is dat zeker geen slecht plan. Zie je zo.
Gaan jullie lekker samen douchen. Drukt Mirne haar bips tegen de doorzichtige douchekabinequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Gezien ik ook nog eens van douchen houd, is dat zeker geen slecht plan. Zie je zo.
En dan post ik de foto's op me hyves!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gaan jullie lekker samen douchen. Drukt Mirne haar bips tegen de doorzichtige douchekabine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:19 schreef RenRen- het volgende:
Jou wel
Ik weet wel dat hij lekker openschuift
Klopt.quote:
Ach hij trof me niet op mijn beste dag iig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Wat een avontuur moet dat geweest zijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach hij trof me niet op mijn beste dag iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Wie is julliequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Niet dat dat zo moeilijk was.
Jullie posten helemaal niet.
Jij en mozy ?quote:
Lock.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:07 schreef BurnaBoy het volgende:
In Before The L....
Verder ben ik vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |