17 afaik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
Waardeloze douchecabine.
Overigens, hoe oud is ze? Kan dagoduck haar in zijn .rar stoppen
Ik zou best in m'n blote reet op fok willen, lekker anoniem. Maar op hyvesquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, seriously.
Kunnen al je "vrienden" je bipsje zien
Vertel dagoduck dat ik nog wat voor zijn collectie hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
Waardeloze douchecabine.
Overigens, hoe oud is ze? Kan dagoduck haar in zijn .rar stoppen
DOENNN!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou best in m'n blote reet op fok willen, lekker anoniem. Maar op hyves_?
Oh my.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, seriously.
Zal een vriend of vriendin wel gemaakt hebben, ziet er uit als een vakantie huisje iets he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ooit, op een dag.
Hoe heeft ze die foto's eigenlijk gemaakt?
dan groeien bij menig mannelijke hyvesvrinden de e-penis toch wel een metertje of wat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, seriously.
Van zoiets? sneuquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:59 schreef Lulz het volgende:
[..]
dan groeien bij menig mannelijke hyvesvrinden de e-penis toch wel een metertje of wat.
En ik mag niet eens mee, tsskquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, Juicy is echt de grootste baas EVAH
Dan word ik bangquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn tentje slapen hoor.
Oeh, okay! ik ga mee!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:46 schreef ImTheBase het volgende:
Ik bedoel wie wil er nou niet met een derdejaars in de tent liggen.
quote:
Blame it on my mother.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
Alleen een beetje jammer dat je in Rotterdam gaat studeren en niet in ArnhemHad hier zelfs nog een kamert over
Mja, kijk maar uit. Ze voegt iedereen toe die vrouw is en in haar leeftijdscategorie valt.quote:
Nee, maarja.. Ik woon nou eenmaal hier.. dat is mijn moeders schuld!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Furrrtel. Wou je wel naar Arnhem dan?
Ghehe, die mensen die op hyves vrienden zoeken zijn altijd zo afschuwelijk sneuquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, kijk maar uit. Ze voegt iedereen toe die vrouw is en in haar leeftijdscategorie valt.
Lijkt me een best logische zet eigenlijk, Arnhem is gewoon veel toffer dan Rotterdam namelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maarja.. Ik woon nou eenmaal hier.. dat is mijn moeders schuld!
Om naar Arnhem te gaan, op kamers, voor dezelfde studie is ook een beetje raar he
Hmm, dat geloof ik wel ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Lijkt me een best logische zet eigenlijk, Arnhem is gewoon veel toffer dan Rotterdam namelijk.
Is ook weer relaxtquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dat geloof ik wel ja.
Maar ik woon met me moeder, die niet zo vaak thuis is.
Dus ik vermaak me hier ookwel ^^
Deal. Leuk uitgaan daar dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Is ook weer relaxtsowieso met de kosten ook natuurlijk
als je ooit in arnhem uitgaat.. roepen! dan ren ik ook de stad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |